|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 12:20:03 GMT 1
Ash betragtede hende roligt som de gik men han kendte jo også vejen så godt så han nærmest kunne gå den i søvne. "Det er da altid godt selvom du stadig har brug for en der lapper dig ind i mellem" sagde han drillende for hun kunne sikkert ikke undvære ham når det kom til stykket. Men han var jo også blevet hendes lærer så det var jo logisk nok at hun ville komme til ham og lære noget selvom hun for det meste godt kunne klare tingene selv.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 12:22:45 GMT 1
"jeg klare mig nok med at lappe mig selv så slipper jeg for du kigger på mig"sagde crys drilsk man kunne tydeligt se på hende hun drillede ham lige nu. hun daskede bare vidre. mens hun holdte godt øje med vejen hun havde jo kun været hos ham en gang "kan vi ike snakke om noget andet? ellers skal jeg nok komme til skade så du bliver nødtil at lappe mig sammen"drillede hun ham så med et lidt frækt og drillende smil på læberne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 12:31:37 GMT 1
"Okay okay det kan vi godt" grinte han roligt for hun var spøjs det kunne han ikke komme uden om, men han havde da heller ikke noget imod at drille hende en smule når han var sammen med hende, for det kriblede sådan i ham på grund af hans lyst til at drille hende som en storebror overfor en lille søster "Men hvad skal vi så snakke om, jeg har alle de ting der skal bruges til eliksiren derhjemme også en færdig en for eliksiren tager lang tid at lave så regner ikke med du har tålmodighed til at vente til den er helt færdig" sagde han roligt for det var jo sandheden, og så måtte hun bare acceptere det. Han kunne jo altid lave en ny.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 12:35:36 GMT 1
hun lavede et vildt langt og dybt suk hun var allerede helt utoldmodig. "oka oka jeg skal nok vente til vi har lavet den helt færdig så skal vi bare finde på noget at lave i mens"sagde hun ganske drillende. og rekte så tunge til ham. hun så han ike ligeframst som en storebror eller noget overhovet. for hende var han bare ash. den ash hun kunne være sig selv med. bare en smule sig selv med. så daskede hun bare utoldmodigt vidre. indtil de var oppe ved hans søde lille hytte som hun ville kalde det. og ventede bare på han åbnede efter som hun ike bare gik ind i en andens hus.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 12:41:21 GMT 1
Ash kom roligt op til huset og åbnede døren for hende selvom hun bare kunne gå ind eftersom han var sammen med hende "Jeg gider ikke havde dig her i en helt måned, så du må komme når jeg siger det. Så forklare dig det og så kan vi afprøve den færdig lavet" forklarede han roligt som han ventede på at crys gik ind i huset så de kunne komme i gang med at lave den, ellers måtte han jo forklare om andre eliksire hun kunne lave og bruge mod folk, men det var op til hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 12:48:49 GMT 1
hun grinte bare lidt for sig selv og daskede ind i huset til ham. og var så sød at lukke døren efter sig mens hun betraktede ham med et nuttet smil om læberne. det kunne enligt være sjovt at blive hos ash i et månede. men hun ville sikkert kede sig ihjel. efter som ash sikkert bare var ovre på hospitalet hele tiden. der skulle hu jo også være i et månede og en uge. efter som hun var en slem lille pige i baren. "du kan da godt havde mig rendende her i et månede du ligger knap mærke til mig. er sikkert kun i nærheden om natten eller nej vent sikkert heller ike. jeg sidder sikkert oppe i bjergende g laver bål med mig selv"sagde hun med et grin på læberne det var jo ganske sandt nok. hun var jo enligt aldrig hjemme når det kom til stykket. hun sad for det meste oppe i bjergende og lavede et bål hun kunne hygge sig ved. mens hun bare slappede af og nød sit liv. så daskede hun bare lidt rundt i hans hus bare for at drille ham lidt så fiskede hun sin punk fram og kastede den lidt op i luften "ska vi komme i gang?"spurgte hun nu vildt spændt
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 12:57:19 GMT 1
Ash betragtede hende bare drillende som han gik ind hans eliksir rum og hentede en mindre gryde de kunne lave den i sammen med forskellige ingredienser "Hvorfor skulle jeg havde dig rendende? du kan selv komme på hospitalet hver dag, for ellers må du sove på sofaen." sagde han roligt for han ville ikke af med sin seng til hende, den var ikke særlig stor i forvejen så den ville han ihvertfald ikke dele med hende. "Vi laver eliksiren uden for eftersom den har det med at lugte" forklarede han som han gik uden for med gryden. Han ville ikke have den stank inde i huset specielt ikke lige med denne her for det var en af dem der lugtede jo tættere man kom på at være færdig med den.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 13:00:40 GMT 1
hun daskede bare efter ham mens hun nynnede lidt for sig selv nu. hun var blevet en smule hyper. lidt for meget måske "fint nok jeg stjæler da bare din seng når du er på arbejde såh såh er jeg da abre på hospitalet om natten"sagde hun bare drillende og daskede bare lydigt efter ham uden at stille spørgsmål om hvorfor den ville stinke efter som hun nok allerede vidste det. "og jeg er jo osse tvunget til at komme på hospitalet en hel månede og en uge efter som jeg var en slem lille pige"sagde hun barnligt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 13:07:14 GMT 1
"Så kan du tage en af deres senge, jeg er ikke vant til at bo sammen med nogen.. Desuden var du også selv ude om det, men kan da godt nedsætte straffen med en uge tilgengæld skal du så have en røvfuld og jeg vil afprøve eliksire på dig" sagde han roligt men det havde jo også været tydeligt specielt med hvordan hans hus så ud, for det var jo ikke ligefrem det reneste sted men han lavede da noget når han lige havde fri.. Han gik hen til en lille bål plads hvor han plejede at lave hans eliksire når han vidste de lugtede, eller bare når han eksperimenterede .. Han havde nogle eliksire som han skulle have afprøvet men om hun var med på den var jo op til hende, for han ville ikke selv prøve dem.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 13:13:53 GMT 1
"oka fint med mig hit med de eliksir så ser vi da hav de kan. og du ligger slet ike mærke til mig her. heller ike på hospitalet jeg dasker kun hen til dig når du kalder eller når jeg skal ha hjælp med noget og skal jeg sikkert aldrig hvis det stod til mig"grinte hun for sig selv. det var jo sandt nok hun ville ike lige bede om hjælp hele tiden. hun ville slet ike bede om det når det kom til stykket. hun kunne bedst lide at klare sig selv når det kom til stykket. så daskede hun bare efter ham. mens hun bare smile for sig selv. det var også sandt man ville ike ligge mærke til hvis man boede sammen med hende. efter som hun faktis var meget sjældent hjemme.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 14:09:31 GMT 1
"du skal gøre lige som alle andre lærlingene når du starter i morgen, nemlig at rense sår, tage dig af mindre skader, ordne senge og gøre som helerne siger" forklarede han for det var det hendes arbejde bestod i, mest det med at rense så og tage sig af små skader men det kunne hun sikkert også nemt gøre. Eliksirene ville han dog vente med til senere for lidt sjov skulle han jo have senere men lige nu galt det om at præsentere hende for den eliksir som hun selv skulle lære at lave. Han tog de ingredienser han havde i gyden ud igen som han hang på en krog over ilden inden han tændte ilden og trådte lidt tilbage. Han tog noget vand og proppede i gryden før han kastede en lille pose med døde igler over til hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 14:35:54 GMT 1
"det bliver sku nemt nok"grinte hun bare for sig selv og greb iglerne og satte sig på hug ved siden af ham med lidt besvær efter som hendes tøj stadig var mudret helt til og blevet godt stivt. så så hun på ham og ventede på sine ordre. han skulle jo sige hvor mange igler du skulle bruge og alt det der "så jeg kommer faktis mere eller mindre til at hænge d med hende pigen der er vild klosset"spurgte hun nu leende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 14:44:39 GMT 1
"Nej skal nok sørge for du får en anden etage at sørge for" sagde han roligt inden han forsvandt ind i huset og fandt en skjorte sammen med nogle bukser, det var sikkert for stort til hende men han havde ikke lige andet. Han lagde det ved siden af hende med et skævt smil "Bare prop et par stykker i, vi kan alligevel ikke proppe alle tingene i allerede" sagde han roligt som han kiggede ned i gryden for det lugtede jo ikke nu men det ville det gøre på et tidspunkt, specielt når de manglende indgredienser kom i.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 14:47:07 GMT 1
hun nikkede og puttede nongle døde igler i gryden og dumpede så ned på røven og grinte bare lidt for sig selv "yay en anden etasje det skal nok blive fedt. tror nok jeg bliver jeres mest dygtige lærling i har rendende"sagde hun en smule drillende mens hun så på gryden med et smil og satte sig så på knæ igen. og kiggede på ham og ventede på hva der nu skulle puttes i denne fine lille gryde
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 14:51:07 GMT 1
Ash grinte lidt af hende "Tag nu det nye tøj på, du kan jo ikke bevæge dig i det der" sagde han roligt for han kunne da sagtens vente på at hun havde klædt om, de havde jo ikke nogen grund til at skynde sig. "Og jeg tvivler lidt på du bliver den bedste, måske med mig som heler ellers havde jeg slået dig i det".. Han kunne ikke lade være med at drille hende bare en smule og smile en smule drilsk for hun var jo selv ude om det.
|
|