|
Post by Hirotio Senso on May 15, 2011 13:59:38 GMT 1
Hej people!
Jeg søger plots så min søde fyr her. Lidt om ham:
Han er magiker, 27 år, og en af landets bedste magiker. Han er kongelige magiker og rådgiver og ret moden. Han er charmerende, blid diplomatisk og godhjertet. Han elsker dyr og har selv en del. Hans slægt er gammel og stammer tilbage til de første magikere. Familien er adelig.
Det jeg søger er alt lige var venskaber, til fjendskaber. Hvis nogen er interesseret i at lave hans forældre, eller søskende så er I velkommen til det. Er åben for stort set alt så bare skyd løs.
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 16:22:27 GMT 1
En far? Det laver jeg gerne, ud fra dit ønske self
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 24, 2011 16:36:13 GMT 1
Det lyder fedt! Jeg har ingen krav til ham udover det der står i profilen omkring alder, race og behandling af Hirotio ^^
|
|
|
Post by engel on May 30, 2011 20:04:29 GMT 1
Jeg har et par tøser du altid kan lege med hvis det er ^-^ nogen af dem er virklig lette at komme op at slås med oO hvis det skulle være noget ^-^ Har dog også en sjov vampyr dreng du kan lege med hvis det er noget :'D
|
|
|
Post by Hirotio Senso on Jun 11, 2011 17:04:52 GMT 1
Hirotio leger ikke med folk medmindre der er en god grund og når han først fanger en morder så slipper han ikke levende så medmindre du har en char der vil dø så går det ikke Men vi kan da altid lave en tråd eller noget XD
|
|
|
Post by engel on Jun 25, 2011 8:07:41 GMT 1
Har mange chars jeg overvejer at slå ihjel, en af dem er allerede ved at blive slagtet af zill, men oveverjer lidt at lade din slå min gamle bruger lestat ihjel, for bruger ham aldrig efter hånden, ^^
|
|
|
Post by Hirotio Senso on Jun 27, 2011 14:51:49 GMT 1
Fint med mig .. bare giv Hiro en god grund til at slå ham ihjel og så skal jeg sørge for at det sker
|
|
|
Post by Hirotio Senso on Dec 30, 2011 20:39:30 GMT 1
Har været væk længe men vil gerne have Hiro i spil igen... der skal gerne være sket noget.. gerne stort for jeg ønsker han skal forlade sin stilling som rådgiver om han slutter sig til fjenden eller hvad der skulle ske aner jeg ikke.. hvis nogen har en ide så har jeg en adelig her med stor magisk styrke der kan være meget nyttig
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Dec 30, 2011 20:58:34 GMT 1
Hvis det er så stiller jeg gerne alle mine til rådighed ^^ Ashley, Mimi, Jennifer er alle sammen helt "normale" mennesker og Luini er vampyr, som er meget gamle samt stammer fra en adlig slægt før at hun blev forvandlet - dengang var hun en af de gode
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 1, 2012 15:17:16 GMT 1
Jeg stiller gerne; Maka: af racen dræber og hun er datter af Luini Aaliayh: Pirat og har det med at kidnappe folk efter havde lagt dem i lænker så de ikke kan bruge magi (magiske lænker) Odette: Datter af Greven Shade.. Fra Darklia men en god kvinde...
|
|
|
Post by Hirotio Senso on Jan 3, 2012 16:43:33 GMT 1
Tak for svarene begge to
Ehm jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal sige.. det kræver nok nogle evner at fange ham han er trosalt en ret dygtig magiker såå tror ikke han bare kan fanges af pirater
Bjergfolk kunne sagtens have kidnappet ham... eller nogen kunne have givet ham et slag på hovedet eller sådan noget som har sørgede for mistede hukommelse ?
Hvis nogen af jeres chars kan bruges der så sig endelig til
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jan 26, 2012 19:45:56 GMT 1
(sorry for det sene svar tilbage.. Men har først lige opdage at du havde svaret igen)
Jeg må desværre melde, at ingen af mine har nogle magiske evner eller kan finde udad kidnappe nogle.,.. Ikke engang min helt nye (oprettede igår) landsforvise prinsesse Julie er i stand til det...
|
|
|
Post by Hirotio Senso on Jan 27, 2012 10:21:40 GMT 1
Det er okay Overvejer bare at sige at nogen kan finde ham bevidstløs eller sådan noget xD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:08:26 GMT 1
Hov o.O Sorry sent svar
Altså Maka kan han give ham et slag hvis der var nogen som havde sat en pris på hans hoved eller bare givet ordre til at han skulle miste hukommelsen..
ellers har jeg mest nogen der kan være med til at finde ham bevidstløs
|
|
|
Post by Caspian Murder Marvolo on Jan 29, 2012 16:10:58 GMT 1
Hvis nogen kan finde ham bevidstløs er det nok bedst hvis du har nogen der kan gøre det er det perfekt
|
|