|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:15:25 GMT 1
Tja på det punkt har jeg Odette eller Myst o.o
Mystica er tidligere kok på Brothel og har på et tidspunkt søgt arbejde som kok i Nira, men hun fødte under samtalen med Clarisa hvor hun så rejste med hendes mand til grænseskoven..
Eller måske den underlige Wolf o.o en Lycan der bor i grænseskoven men er mere ulv end mand. Odette er hvis han er fundet i Darklias natur, da hun jo er en god kvinde som bor i Darklia, men hun rejser normalt ikke langt fra hendes hjem.
|
|
|
Post by Caspian Murder Marvolo on Jan 29, 2012 16:16:51 GMT 1
Så siger vi Odette, det vil være mest sandsynligt at han blev slået ned på den anden side af grænsen xD og nok i skoven eller deromkring?
btw.. hun er datter af Shade ikke?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:19:13 GMT 1
Jo men det kan jo være han er blevet slået ned af bjergfolk eller tyve i grænseskoven Tja skoven eller ruinerne der omrking ihvertfald ^^ Jo hun er datter af Shade så der kan blive lidt problemer med farmand hvis hun slæber en mand med hjem xD også selvom det bare er for at hjælpe ham
|
|
|
Post by Caspian Murder Marvolo on Jan 29, 2012 16:21:55 GMT 1
Jo det kan det sagtens være xD men hvis det skal blive til noget så siger vi han blev slået ned over grænsen og medmindre du har noget imod problemer med farmand så synes jeg det lyder sjovt xD
btw. mangler I stadig en søster?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:30:02 GMT 1
Jeg har ikke noget imod at få problemer med farmand for ellers ville jeg ikke gøre så meget for at skabe det xD *hentyder nogle personer som ikke er lavet endnu eller ting som endnu ikke er sket* Jep det gør vi.. En der enten ligger mellem Odette og Kyomine eller som er nogle år yngre end Odette
|
|
|
Post by Caspian Murder Marvolo on Jan 29, 2012 16:31:50 GMT 1
Jamen så skulle der ikke være problemer xD
Jeg kan godt lave hende hvis I vil...?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:34:11 GMT 1
Det tror jeg helt bestemt du gerne må så vi kan få lavet hele familien.. for hende der snakkede om hun måske ville lave personen har ikke sagt noget i over en måned o.o så tror godt du kan lave hende
|
|
|
Post by Caspian Murder Marvolo on Jan 29, 2012 16:35:17 GMT 1
Okay.. er der så nogle krav udover race og familie?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:41:28 GMT 1
Tja siden deres mor var dødelig så skal alderen heller ikke være for lang fra de andre.. Kiyomi er 485 og Odette er 479 så det skal være deromkring ^^ ellers tror jeg ikke der er så meget.. udover Shade vidst har nævnt de ikke må være sådan noget som krigere eller sådan noget fordi Shade ser hans piger som små engle..
|
|
|
Post by Caspian Murder Marvolo on Jan 29, 2012 16:42:34 GMT 1
Okay da, jeg går i gang lige om lidt så ^^
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:47:42 GMT 1
Dejligt siger jeg da lige videre
|
|