|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 30, 2010 22:50:08 GMT 1
Hejsa alle sammen ^^ Så vil jeg efterlyse et eller flere plots til min kære Ashley da jeg ikke rigtig har kommet sådan rigtig i gang med hende helt ordenligt Ashley er den type, som siger hendes ærlige mening lige ud og er ligeglad med hvem det er hun snakker til selvom det kun er dronning Zill, som Ashley har restpekt har for. Men Ashley er også den flirtende type og dog, så kan hun godt finde på at flirte med andre uden at havde tænk sig at gøre noget udad det. Ellers så arbejder Ashley på grænsen kroen og der har hun arbejde siden hun var runde de 16 år (hun er 19 nu - så ca 3 år ^^) Udover det så mangler jeg også nogle personer, som er friske på at hjælpe mig med at afvilkede et større plot med Mimi ^^ Men der skal der lige sendes en pm til Mimis profil hvis du er interessede i det Hov ingen at jeg smutter helt for denne gang så hvis du skulle havde lyst til at vide mere omkring endte Mimi eller Ashley så kan du bare læse en beskrivelse af dem på det her linkHygge ^^
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 25, 2010 20:20:57 GMT 1
Mig mig mig mig *rækker hånden op* Jeg har Jay, men det viste du godt... Ham sender jeg altså efter Ashley, men det viste du vist også godt.. Efter som du kender mig super godt...
Jeg er i gang med at lave Nikolas, han kommer til at skulle have hjælp til at skrive Så der er et plot ligende til Mimi
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Dec 25, 2010 20:25:39 GMT 1
Ja, det gøre jeg Lumbi ^^ Glæder mig også til at vi kommer igang med Jay og Ashley - især da jeg virkeligt har manglede spil til den pige...
ARGH O.O Dear, du ved at jeg frygter at du bliver færdig med Niko o.O Men det også kun på grund af du kender min store svaghed der xD
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 25, 2010 20:33:41 GMT 1
Ja jeg glæder mig også rigtig meget til vi kommer i gang med Ashley og Jay, tror det bliver rigtig sjovt
Ja jeg ved godt at det var sådan at du frygter ham, men han er ikke farlig
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Dec 25, 2010 20:47:59 GMT 1
Så er vi to, som glæder os til det ^^ Men ja, er også helt sikker på at vi nok skal få det sjovt med de to xD
Jamen eller så skal Lui nok holde Neko i ørerne xD
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Dec 27, 2010 18:54:11 GMT 1
Update på Mimi
Mimi er stadig igang med at søge efter folk, som har kendtskab til hendes families historie og hun er også begyndt at søge et hus, som hun kan leje på grund af hun er begyndt at lægge planer omkring at hun vil åben et sted hvor børnene fra grænse område kan komme for at lærer at: Skrive, læse og regne. Da hun har hidtil gjort det på et tæppe ved grænsen om sommeren og da hun vil gerne undervise hele året rundt så er det også derfor hun er begyndt at søge sådan et sted selvom hun dog, ikke rigtig har fortalt nogle omkring de planer.
Update på Ashley Hun passer stadig sit arbejde på grænse kroen og dog, så er hun begyndt at holde igen med at flirte med de forskellige mænd. Da det er begyndt at kede hende og derfor er hun igang med at se efter nogle andre udfordringer.
Update på Lui Hun er begyndt at søge mere udad imod grænsen efter at det er kommet til hendes øre at nogle tvillinger (som er efterkommer af hende) var blevet kidnappede mens de var helt små og var blevet taget til det område.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jan 26, 2012 20:52:04 GMT 1
Ja, så er jeg her igen ^^
Synes det var på en tide med en ordenlig update på mine "uskyldige" piger herinden...
Landet lægger sådan her, at jeg søger lidt af hver til dem alle sammen (næsten) og har egentligt ikke noget rigtig plot planlagt for nogle af dem..
Så bare skriv i denne her tråd, hvis du kan finde på noget med en af dine og en af mine ^^
Jeg vil lægge en kort oversigt over dem, som jeg har herinden.
Navn: Mimi Mariposas Job: Skole leder og lærer på grænseskolen Aldre: 28 år (pt) Race: Menneske Status: Gift med Ash Demonheart Relitioner til andre på siden: ¤ Et hold tvillinger på ½ år med Ash ¤ Ashley Matthew (tvillingsøster. Dog uden kendskab til Ashley er i live) ¤ Luini De Silver (Tip-tip-tip oldemor også uden kendskab fra Mimis side) ¤ Ash Demonheart (Mimi har haft boede sammen med ham igennem 5 år (et forhold med en masse op og nedturer) før der skete en masse der gjorde, at de begge endte med at få slettede deres hukommelser omkring hinanden.) ¤ Maka De Silver (tip tip tip olde moster til Ashley & Mimi via Makas mor Luinis side) ¤ Emma Matthew (Moster - dog uden kendskab til hverken Ashley eller Emma)
Livet indtil videre: - Opvoksede hos en meget voldige far og senere hen tog storebroren over med volden. - Tidligere tjener på stoltet i Nirelia (forsvandt en dagen uden, at give nogle grund til hvorfor. Var tjenere under den tidligere droning) - Boede sammen med Ash Demonheart i omkring 5 år i hans hytte ved hospitalet - Fået slettede alt hukommelse omkring Ash. - Føler, at der mangler et eller andet i hendes liv uden, at hun kan forklare hvad det er. (efter, at hun har haft fået slettede hukommelsen omkring Ash) - Fundet udad dem, som hun troede der var hendes familie slet ikke var det og de bare var nogle, som havde kidnappet hende mens hun stadig var spæd (lige fyldt et år) - Blevet gift med Ash Demonheart og fået to børn (tvillinger) en dreng og en pige
Det, som jeg søger er (foruden bare nogle tråde): - Nogle der kender til hendes rigtig familie (send en pm, hvis du har lyst til, at deltage i det og så skal jeg nok sætte dig ind i alt sammen) - Nogen, som kendte til hende dengang hun var tjener.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * [/color][/center] Navn: Ashley Matthew Job: Bartender på grænsekroen Aldre: 28 år Race: Menneske Status: Single Relitioner til andre på siden:¤ Mimi Mariposas (tvillingsøster. Dog uden kendskab til Mimi er i live) ¤ Luini De Silver (Tip-tip-tip oldemor også uden kendskab fra Ashleys side) ¤ Emma Matthew (Ashleys datter på 5 år) ¤ Maka De Silver (tip tip tip olde moster til Ashley & Mimi via Makas mor Luinis side) Livet indtil videre:Passede hendes job, som bartender på grænsekroen og hendes datter, som er hvad der kom udad en af hendes engang flirts (Tom). * * * * * * * * * * * * * * * * * * [/color][/center] Navn: Luini De Silver Job: Arbejdesløs (da hun var menneske var en greves datter og, da hun blev forvandlet så lod hendes menneske familie, som at hun var død) Aldre: 20 år af udsende og i virkeligheden 238 år Race: Vampyr Status: Single Relitioner til andre på siden:¤ Ashley Matthew & Mimi Mariposas (tip-tip-tip oldebørn fra før, at Luini blev forvandlet til vampyr) ¤ Maka De Silver (datter) ¤ Emma Matthew (tip tip tip tip oldemor til Emme (Ashleys datter)) Livet indtil videre:Ikke noget videre større. Foruden, at hun har fundet udad, at både Ashley og Mimi er efterkommet af hende. Men Luini har ikke endnu taget kontakt til dem og hun holder bare tjekker op på dem ligesom hun gør med Make. * * * * * * * * * * * * * * * * * * [/color][/center] Navn: Julie Dearheart Job: Arbejdesløs (tidligere prinsesse) Aldre: 19 år Race: Menneske Status: Single Relitioner til andre på siden:Ingen (?) Livet indtil videre:Da hun nægtede, at blive gift med en mand, som hendes far havde udpejede til hende og hun strak af i kirken. Så blev hun lands forvis. * * * * * * * * * * * * * * * * * * [/color][/center] Navn: Mette Craft Job: Hjælpe lærer på grænse skolen, hvor hun også er i oplæring til, at blive lærer Aldre: 17 år Race: Menneske Status: Single Relitioner til andre på siden:¤ Mimi Mariposas (Lærermester og lærer) Livet indtil videre:Passede hendes skole og undervisning. [/blockquote]
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 26, 2012 21:50:52 GMT 1
Tja bliver efterhånden svært for du har noget kørende med mange af mine bruger O.o Mimi - Ash.. deres sørgelige historie om lidt for meget kærlighed x3 for at sige det mildt Mimi - Drazilla.. Hun passede jo sønnen i noget tid.. Ash - Ashley.. enkelte knald omgange og flere flirts.. Ashley - Zill.. Zill ejer jo kroen og kommer derfor ind i mellem for at drikke.. Luini - Maka.. Mor og datter som ikke er helt glade for hinanden x3 ihvertfald ikke datteren.. og vi er i gang med at se hvor Julie og Zill ender henne eller er der nogen jeg har glemt?
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jan 26, 2012 22:03:51 GMT 1
Ja vi har vist gang i en masse med hinandens bruger efterhånden o.o Ash & Mimi Ja, det man rolig sige om de to og især da de begge er lige dum stædig samt ikke rigtig vil gi sig >.< Gud hvor jeg stadig kan blive sur på de to selvom de ikke længere kan huske hinanden... *mumler* møg unger >.< (Men sidder med en ide omkring Mimi (takker været Mark ikke er så god til, at slette hukommelser, som hans far ) får alt hendes hukommelse igen.. Dog, så skal jeg lige havde Mimi ud på et vis punkt før det sker.. Men hvad der så videre skal sket ved jeg ikke o.o ) Drazilla & Mimi Ja, det gør Mimi og tiden med Gab er noget, som Mimi virkelig nyder ^^ samt at Drakzilla altid kan regne med, at Mimi vil passe Gab <3 (elsker den knægt) Ash & Ashley Det lyder, som typisk de to ^^ Ashley er også ved at være faldet til ro efter hun blev sur på Ash over den måde, som både ham og Mimi opførte sig overfor hinanden ^^ Drakzilla & Ashley Jep og Zill har også Ashleys loylate fuldt ud ^^ Maka & Luini Ja, det forhold mellem mor og datter vi har fået opbyggede er vist ikke det bedste der findes og især ikke, da Luini ind imellem tjekker op på Maka xD Drakzilla & Julie Ja, der må vi se hvordan tråden kommer til at udspille sig før, at vi rigtig kan finde udad noget mere ^^ Øhm nej, det tro jeg ikke at du har... Eller vent snakkede vi ikke om på et tidspunkt, at Wolf skulle møde en af mine o.o Det var vist nok Mimi og Wolf der var på tale om der skulle mødes i en tråd o.o eller er det bare mig, som husker forkert...
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:12:06 GMT 1
Ash og Mimi: Ja de er godt nok nogle dumme unger o.O og det skal da nok gå godt for Ash husker intet. xD Og så blev det jo lige Wolf og Juliet i stedet der får vi jo at se hvordan det udvikler sig.. Men nej det var vidst nok meningen at han skulle møde Mimi men den kan vi tage senere Men resten er jeg stort set enig med dig i
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jan 29, 2012 16:16:22 GMT 1
Ash & Mimi Ja, det skal nok blive sjovt xD
Wolf & Julie Det må vi se ^^ Men et eller andet sted, så har jeg på fornemmelsen, at de to nok skal underhold os xD Det er lidt af to modsættinger de to xD
^^
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2012 16:32:06 GMT 1
Hehe det er jo præcist det jeg tænkte altså med Wolf og Juliet, for Wolf har det med at skræmme folk en del selvom han egentlig er ganske harmløs.. Men altid underholdende at tråde med dig ^^
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jan 30, 2012 20:25:55 GMT 1
Update! Så er Mette også kommet på listen ^^
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 9, 2012 9:55:53 GMT 1
OPDATE
Så har jeg fået endnu en ny karakter ^^ Hurtigt kort omkring hende: Hun hedder Venus og er 20 år af udseende selvom hun er 41 år. Hun er vampyr og moster til Maka. Hun er en af de typer der siger hendes mening lige ud og det er ikke lige altid at hun taget et nej for et nej. Hun er den slags person som går hendes egne veje uden at tage hensyn til andre.
Jeg søger kort sagt alt til hende ^^
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 10, 2012 14:41:57 GMT 1
Tja jeg kan ofre Dorian som mulig kort flirt Og hvis Venus var til kvinder så kunne jeg ofre Odette til en mulig flirt selvom der nok lige skulle en tråd til eftersom Odette ikke tænker i sådan nogen baner xD Ellers finder vi jo nok noget hen af vejen som vi plejer
|
|