|
Post by Anna-Sophia on Feb 5, 2012 18:03:52 GMT 1
Jeg er elendig til at finde på plots selv, så hvis nogen har nogen idéer kommer i bare med dem Jeg er frisk på det meste, så længe det er realistisk i forhold til karakternes personligheder. ^^ Kan eventuelt kontaktes på Biwako@Live.dk ^^
|
|
|
Post by berus on Feb 5, 2012 18:08:03 GMT 1
Jeg har en ide til et plots
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 5, 2012 18:36:34 GMT 1
Altså jeg har Odette, Zill eller Ash at stille til rådighed.. Odette er komtesse fra Darklia så det kunne være en slags veninde forhold? for hun er også en god kvinde. Zill ved jeg så ikke udover hun jo er dronningen o.O så er ikke sikker på delen der Ash er så den mere charmende mand.. en slags ridder i forklædning som er healer på hospitalet.
|
|
|
Post by Anna-Sophia on Feb 5, 2012 19:19:47 GMT 1
Nogen idéer til eventuelle plots? d: Og ja, Odette og hende vil sikkert komme ganske udemærket ud af det med hinanden.
Med hensyn til Zill, kan jeg ikke lade være med at tænke på om hun ved at der er en anden prinsesse i landet, og om hvordan hun ville reagere?
Ash... Well, that's obvious. :3
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 5, 2012 19:31:33 GMT 1
Odette og Alyssa: Jep begge gode kvinder der nok er placeret i det forkerte land men tag dig i agt for hendes charmende farmand Zill og Alyssa: nej den del tror jeg ikke hun er klar over o.O og tror hun bliver meget vred hvis hun finder ud af det Ash og Alyssa: bare tag dig i agt for Ash for nok virker han ridderlig men han er også en djævel inden i
|
|
|
Post by Anna-Sophia on Feb 5, 2012 22:13:21 GMT 1
Sorry Berus, jeg overså helt din kommentar xD Jamen fortæl fortæl
|
|
|
Post by berus on Feb 5, 2012 22:16:51 GMT 1
Den var også lille ^^ Men jeg tænkte de kunne blive venner og så noget
|
|