|
Closer
Apr 4, 2012 20:38:04 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Apr 4, 2012 20:38:04 GMT 1
Han nikkede stille til hendes ord ”jeg går kun når jeg skal have mad men ellers skal jeg nok blive ved din side hver eneste nat” sagde han med et smil og kunne ikke dy sig fra at kysse hende igen dybt og lidenskabeligt. Han nussede hendes ryg og så hende i øjne med et kærligt blik ”men du bør få dig noget søvn min kære… jeg skal nok blive her så længe jeg kan” sagde han hviskende inden han kyssede hendes hals flere gange dog havde han ikke i sinde at tænde hende men han kunne blot ikke lade være. chokket over den fremmede halvblods der havde ville tage hende fra ham havde gjort ham så sur men stadig bange at han ikke havde lyst til at slippe hende ja hvis han kunne klare solen havde han blevet ved hendes side hvert eneste sekund der efter men han vidste at han måtte nøjes med at beskytte hende om natten hvilket var ham også var dejligt at få lov til. ”du betyder alt for mig” hviskede han mellem sine kys og hans nussen på hendes ryg.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Apr 4, 2012 20:53:26 GMT 1
Post by Deleted on Apr 4, 2012 20:53:26 GMT 1
Det kunne jo ikke undgåes at hun nød hans kys på halsen, hun sukkede bare og tænkte lidt over hans ord, det var vel betryggende nok. Hendes blik gled hen på ham som hun bed sig i læben og håbede han ville spørger hende om at komme med sig ned i kælderen. For Kathy ville da ikke ligge her alene, hun ville ned til ham og gerne være nøgen med ham hvis han da ellers ønskede det. Lige nu ville hun jo bare ikke miste ham og hun ville føle ham tæt på. "Og du betyder al verden for mig skat." Hviskede hun, inden hun omfavnede ham og knugede sig ind til ham, hun nød hver gang hans læber ramte hendes læber og ville ønske hun kunne nyde dem hele tiden. Selvom hun var træt og meget svag efterhånden på grund af søvnmangel og nu lidt blodmangel, havde hun kræfter nok til at klamre sig til ham. Det var tydeligt at hun ikke ville væk fra ham. Dog slap hun ham og rejste sig, inden hun stille tog sit tøj af, klar til at sove, men hun så på ham med et uskyldigt smil som egentlig bare gjorde hun så fræk ud og lagde hovedet lidt på skrå. "Hvad siger du til at tage mig med ned i kælderen?" Spurgte hun så stille med et sødt smil.
|
|
|
Closer
Apr 4, 2012 21:07:31 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Apr 4, 2012 21:07:31 GMT 1
Han smilede roligt som han så på hende og lyttede til hendes ord. Da hun smed tøjet kunne han ikke andet end at studere hendes i hans øjne perfekte krop som hun så på ham. Han rejste sig og gik hen og lagde en arm om livet på hende da han havde hørt hendes ord ”det kan jeg ikke sige ned til” sagde han og kyssede hende inderligt inden han førte hende ud af rummet og hen til lågen som han åbnede inden han hoppede ned og hurtigt fandt en trappe som passede til åbningen og han satte til så hun kunne komme ned uden at hoppe og stadig kunne komme op igen. Bunden i kælderen var en sten men dækkede af store bjørne pelse over det hele som gjorde det blødt og behageligt at gå det nede. I det ene hjørne lå en stor bunke af pelsene der formede en seng med en dyne der tydeligt var taget ovenfra engang i sin tid. Han hjalp hende der ned inden han lukkede lågen over dem og overlod dem til mørket inden han førte hende hen og satte hende på bunken inden han slap hende og gik over i hjørnet hvor han roede med noget og kort efter kom der et svagt lys der fra kun lige nok til at hun ville kunne se ham ordenligt men ikke nok til at det ville være lige så lyst som ovenpå. Det lille kælderrum var lige så varmt som stuen var blevet det på trods af at der ikke var nogen varme kilde der nede. Han gik hen til hende efter at have smidt skjorten helt og kyssede hende lidenskabeligt inden han satte sig ved hendes side og blidt trak hende over sig idet han lagde sig ned ”hvor har du dog gemt dig hele mit liv” hviskede han med et smil og kyssede hende igen dybt mens han kærtegnede hendes ryg blidt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Apr 4, 2012 21:24:45 GMT 1
Post by Deleted on Apr 4, 2012 21:24:45 GMT 1
Det var rart at vide hun var ønsket dernede og da hun endelig fik chancen for at komme derned, gik hun ned af trappen som han havde sat frem til hende, da hendes fødder ramte bjørneskinnet hvinede hun forskrækket, for det var begrænset hvad hun kunne se. Og selvom han førte hende, skulle hun lige vende sig til at være nøgen oven på pelse, det var en sær, men rar følelsen. Et lille fnis kom fra hende da hun kørte sine fødder hen over, det kildede sådan. Da der kom lidt lys, smilte hun ved synet af ham og da han smed skjorten bed hun sig i læben, for han så jo brænd godt ud. Hendes blik åd ham lidt, men hun sendte et uskyldigt smil som havde hun de reneste tanker i verden. Hun gengældte hans kys og kom med et gisp da han tog hende over sig, her nød hun nu egentlig at være, roligt nussede hun hans bryst og havde lyst til at nappe ham lidt. Dog lod hun være for nu. "På en øde ø for at undgå alle." Grinte hun, da hun godt kunne se at hvis hun var blevet der, havde hun aldrig mødt Lukas og hvad skulle hun dog gøre uden, hun følte sig allerede afhængig af ham. "Tænk hvis jeg aldrig havde mødt dig, det ville jo være forfærdeligt, jeg vil ikke undvære dig for noget i verden!" Hviskede hun så blidt, inden hun lod sin tunge kærtegne hans læber blidt og så gav ham et lettere hedt kys mens hun pressede sig ned mod ham.
|
|
|
Closer
Apr 4, 2012 21:43:47 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Apr 4, 2012 21:43:47 GMT 1
”så er det da godt du forlod din ø” sagde han inden han kyssede hende og lod sine hænder glide fra hendes ryg til hendes baller som han kort nussede inden han lod hænderne glide op igen. ”havde jeg ikke mødt dig så var jeg nok forsat med at vare en koldblodet morder… sjæleløs uden noget andet formål end at overleve” sagde han med et smil og læberne og kyssede hende ingen inden han nappede hende blidt i halsen nogen gange. Han så hende i øjne med et kærligt blik ”ved du godt hvor smuk du er skat ?” spurgte han alvorligt men dog med et smil om læberne mens han lod sine kolde hænder kærtegne hendes ryg med blide bevægelser uden at tage øjne fra hende et eneste sekund. Det svage lys gav en hyggelig stemning i rummet med de sort malede væge. ”jeg… jeg” han tav kort og kyssede hende så ”jeg elsker dig min kære” hviskede han inden han kyssede hende igen. Han havde aldrig før sagt den sætning til nogen ja faktisk ikke en eneste gang i sit lange liv og han havde aldrig troet at han ville komme til det men dog mente han at hun fortjente at vide sandheden for han var overbevist om at havde hans hjerte kunne banke så ville det slå ekstra meget i hendes nærværd selv om han ikke forstod hvorfor.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Apr 4, 2012 21:57:50 GMT 1
Post by Deleted on Apr 4, 2012 21:57:50 GMT 1
Den kærtegnen hans kolde hænder tildelte hendes ryg, gjorde hende blød som smør inden i, hun elskede at mærke hans hænder på sin krop. Bare den måde han rørte hende på kunne hun mærke at han var helt vild med hende, at han, ja elskede hende. Selvom det var hurtigt, så følte hun jo med ham, hans ord betød al verden for hende og hun fik glædeståre i øjnene. Hun rystede hovedet til det med at hun var smuk, for hun vidste det vel egentlig ikke helt, selvom det var blevet hende fortalt alt for mange gange efterhånden. Hvert kys fik hendes til at blive mere og mere lykkelig og da hun hørte ham sige han elskede hende, troede hun at hendes hjerte stoppede i et øjeblik. "Jeg elsker virkelig også dig min elskede." Hviskede hun, som hendes hænder gled op i hans hår for at nusse ham, hendes blik var fyldt med lykke, der var intet mere strålende end hendes havblå øjne. Da hun endelig lagde hovedet mod hans bryst, mærkede hun trætheden komme over sig igen, men lige nu villle hun bare ikke sove!
|
|
|
Closer
Apr 4, 2012 22:25:01 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Apr 4, 2012 22:25:01 GMT 1
Hendes tåre af glæde fik ham om muligt til at smile endnu mere. Hendes ord om at hun også elskede ham var lige noget han havde håbet at høre og han gav hende et kærligt og dybt kys idet han knugede hende ind til sig dog uden at mase hende. Han lod hende glide af sig så han kunne ligge på siden og samtidig nusse hendes mave med blide strøg. ”havde det ikke været fordi du har brug for at sove… så havde jeg sprunget på dig med det samme” hviskede han mellem de kys og den lette nappen han gav hendes hals for det var jo sandt nok han havde om muligt mere lyst til hende nu end før men han var dog klar over at hun var træt og ville derfor ikke holde hende vågen da hun jo nok ikke på samme måde var van til ikke at sove i længere tid. Han forsatte med at kærtegne hendes mave og hals alene af den grund af han ikke kunne dy sig når hun nu lå foran ham på den måde men dog ville han til hver en tid stoppe hvis hun bad ham om det eller gav tegn til at hun gerne ville have lov til at sove da han ville forstå hendes ønske med det samme.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Apr 4, 2012 22:34:26 GMT 1
Post by Deleted on Apr 4, 2012 22:34:26 GMT 1
Igen behandlede han hendes krop noget så dejligt, hun sukkede blidt og lukkede øjnene som hun nød det og hans ord fik hende til at smile frækt, skulle hun slet intet have af sove på? Hun havde jo hele dagen og så kunne de vel i fællesskab tage på markedet når natten igen faldt på. Kathy nød hans nussen, kyssen, nappen, det hele! Og hun kunne ikke dy sig, så hun lod sin ene hånd glide op og ned af hans overkrop som hun beundrede, inden hun endte med at ville klæde ham helt af. "Det behøver da ikke være en hindring, jeg kan sove bagefter." Hviskede hun så blidt, inden hun begyndte at kysse ham ned over overkroppen og vendte så tilbage til sin egen liggende position, dog endte hun med at skulle drille ham lidt. Kathy lavede nemlig nogle øvelser som gjorde røven skulle lige i vejret, så dem rullede hun om og begyndte på mens hun stod på alle fire.
|
|
|
Closer
Apr 4, 2012 22:52:12 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Apr 4, 2012 22:52:12 GMT 1
Hendes ord fik et kræft blik frem i hans øjne sammen med et smil der passede sig der til som han betragtede hende ”hvis du kan tåle det” sagde han drillende. Da hun kyssede hans krop så han blot på hende i stilhed men nød det blot ja faktisk kunne han ikke komme på at hun havde gjort noget han ikke havde nydt i den sammenhæng. Da hun begyndte med sin øvelse betragtede han hende uden et ord men dog viste blikket i hans øjne at han måtte holde sammen på sig selv for ikke at kærtegne hendes krop i mens. Lidt efter tog han dog sine bukser af de i takt med at hans lem blev mere stift af synet af hende og måden han lå på begyndte at irritere ham dog sagde han ikke noget da han smed bukserne på gulvet af pels og han fjernet ikke øjne fra hende. Han ventede til hun var færdig med den lille øvelse inden han kyssede hendes læber lidenskabeligt før han lagde sig igen. At hun havde i sinde at drille ham gjorde ham dog ikke noget da han nød at få lov til at nyde synet af hendes krop som i hans hoved var helt perfekt for en kvinde. Rummet var lavet efter en teknik Lukas ikke kendte men dog vidste virkede der gjorde at hvis Juju skulle vågne og begynde og gå rundt ville de kunne høre ham men han ville på intet tidspunkt kunne høre dem hvilket til tider var en meget god ting. Han kunne ikke få øjne fra hende et eneste øjeblik og han lagde heller ikke skjul på at han nød at se hende på den måde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Apr 7, 2012 20:08:42 GMT 1
Post by Deleted on Apr 7, 2012 20:08:42 GMT 1
Efter en dejlig tur med små strækøvelser. modtog hun hans dejlige kys og lod sig bare falde halvt ned over ham som han lagde sig. Hendes ansigt lagde hun trygt ned mod hans brystkasse, mens hendes hånd nussede ham blidt med sine negle, dog mærkede hun trætheden kommer over hende igen og da hun lukkede øjnene, blev vejrtrækningen også rimelig tung. Et suk kom fra hende, hun nød bare at ligge her og mærke sin elskedes nøgne krop mod sin egen. Der var intet hun ville bytte for et øjeblik som dette. Som hun faldt lidt hen, blev hendes nussen mere stille og til sidst stoppede det helt, som hun faldt helt i søvn. Der var ingen drømme at finde i hendes søvn, hun sov bare rolig og trygt i hans arme, godt udmattet af alle de indtryk hun havde fået i de sidste døgn.
|
|
|
Closer
Apr 8, 2012 7:02:32 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Apr 8, 2012 7:02:32 GMT 1
Han lagde beskyttende armene om hende som hun lagde sig ind til sig og han lyttede i stilhed til hendes hjerte og åndedræt som hun langsomt faldt i søvn over ham hvilket han blot nød for varmen mod hans krop var en han aldrig havde forventet at skulle opleve fra en han holdte af ja faktisk havde han altid svoret på at han aldrig skulle være sammen men nogen der ikke mindst var fuldblods vampyre som ham selv og det var nok af samme grund at hans bror ikke havde troet på at han kunne lade være med at dræbe hende eller forvandle hende for det var bestemt ikke noget han havde i tankerne selv om det nu var svært at lade være begrund af hans natur. Han lå længe og lyttede til hende inden han selv falde i søvn dog ikke i særlig lang tid ifølge ham selv da han vågnede omkring en halv time inden solen ville være helt nede. Han kyssede forsigtigt hendes pande og snoede sig fri fra hende i håb om ikke at vægge hende inden han hev en pels over hende for at hun ikke skulle fryse for det var ikke noget han havde haft tænkt over før nu. Han fik hurtigt tøj på og selv om han følte at han burde gå op og tjekke til Juju vidste han at han ikke kunne begrund af solen der ville dræbe ham uden tøven. Han gik ind til det lille lys han havde fundet frem tidligere og da det var brand ned gjorde det igen rummet mørkt som graven dog vidste han hvor han kunne finde nogen nye lys dom han tændte forsigtigt for ikke at sætte ild til sig selv endnu en gang for det var nok det han havde oplevede der gjorde mere ondt end noget andet. Efter at have tændt lysene og kigget lidt på dem gik han tilbage til sengen af pels og lagde sig ved siden af hende dog uden at røre hende denne gang. Hans øjne var fast rettede på hende dog med et roligt og kærligt blik mens han lyttede til hendes hjertes banken der gjorde ham mere og mere overbevist om at han havde valgt rigtigt og at han ikke ville kunne gøre hende ondt med vilje.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Apr 8, 2012 13:25:54 GMT 1
Post by Deleted on Apr 8, 2012 13:25:54 GMT 1
Den søde søvn blev en smugle forstyrret da han valgte at sno sig fri, hun vågnede ikke helt, men hendes krop følte der manglede noget. Som hun fik den velfortjente hvile, lå hun bare stille og nød at sove trygt. Og da hun slog øjnene op, mødte et par skønne øjne hende, hun smilte stille og strakte sig inden hun satte sig op og havde rimelig uglet hår. Det fik hun altid, af en eller anden grund. Kathy sad bare og stirrede forelsket på ham, inden hun brød stilheden. "Sovet godt min elskede?" Hendes tone var rolig og spørgende og hun så stadig småtræt ud, hvilket man godt kunne se på de halvdøsige øjne og hendes kropsholdning. Da hun endelig valgte at rejse sig, trak hun roligt i tøjet, hun ville gerne på markedet og shoppe, finde ting til deres nye hjem, så hun kunne gå igang med at ordne det. Og så måtte hun jo også finde noget mad til Juju og hende selv. Kathy havde lyst til så mange ting, men hun måtte jo dele det lidt op og først ville hun gøre denne hytte til et rigtigt hjem for dem. At skulle gemme sig her nede var synd for ham, for hvis han nu ikke havde lyst til at sove, kunne han hygge sig med hende og Juju oppe i stuen. Juju begyndte at blive urolig oppe på værelset, hvilket kunne høres på ham, da han ikke kunne finde Kathy. Hun så op og så så mod Lukas. "Jeg er nød til at gå op til ham." Sagde hun så, for om solen var gået ned eller ej havde hun jo ikke styr på her nede. Dog gik hun mod trappen for at kravle op og åbne så hun kunne få Juju til at falde lidt ned igen, for han skulle da også med ud og handle.
|
|
|
Closer
Jul 5, 2012 0:30:29 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jul 5, 2012 0:30:29 GMT 1
Da hun vågnede smilede han svagt til hende, han nikkede til hendes spørgsmål og kyssede hende blidt "og du min kære ?" spurgte han stille. da hun rejste sig gjorde han selv det smme og fik hurtigt det sidste tøj på inden han fulgte hende velvidende at den sidste stråle fra den for ham dødbringende sol var forsvundet. han fulgte efter hende op af trappen og ind i rummet til Juju og selv om han var blevet meget sulten igen holdte han sig fra at gå efter den lille abe da han ikke kunne få sig selv til at skade det dyr som hans elskede holdte så meget af. han ventede til hun havde beroligede ham inden han gik hen og lagde armene om hende bagfra og kyssede hendes hals som han nappede blidt "jeg er nød til at finde noget mad" hviskede han og lod hende høre i hans tone hvor sulten han endelig var. han slap hende og gik ud af rummet og hen mod hoveddøren men stoppede så inden han igen gik hen til hende "jeg vil savne dig min elskede" sagde han roligt og kyssede hende inden han langsomt bakkede tilbage mod udgangen uden at tage øjne fra hende et eneste sekundt
//UNDSKYYYYYYLLLLDDD jeg først får svaret nu - det var Zombiernes skyld XD
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Jul 5, 2012 6:42:00 GMT 1
Post by Deleted on Jul 5, 2012 6:42:00 GMT 1
Følelsen af at blive holdt om på den måde fik hende til at læne hovedet tilbage mod ham mens hun smilede lykkeligt. Tænk at hun virkelig havde forladt sin ø for at bo med en hun egentlig knapt nok kendte, men hun var bare helt væk i ham og det var svært ikke at følge sit hjerte når alt det ønskede var ham. Et sted sprang hendes hjerte et slag over, hans stemme trængte igennem hendes krop som sød musik og et lille smil måtte glide over hendes læber som hun vendte rundt og så efter ham. Det at han kom tilbage for at kysse hende, gjorde ham kun mere perfekt, hun nød kysset og grinte lidt bagefter, et lykkeligt grin. "Og jeg vil savne dig. Smut så ud og find dig noget mad." Stadig grinende vinkede hun til ham, Juju var kravlet op bag hende nu, han sad og så lidt efter LUkas med mistroiske øjne, for den ville ikke bo her, men hjem til øen. Desuden skulle Kathy være i sikkerhed og det var hun bestemt ikke her. En blid nynnen kom fra hende som hun begyndte at rende rundt og ordne huset, hun fik tændt lys rundt omkring så man faktisk kunne se noget i mørket. Kathy gik ellers igang med at sætte det sidste præg på hjemmet, hun gik kort udenfor for at trække luft, men gik ikke langt, for hun var bange for hvad der kunne ske efter sidste flugt. Hun så ud efter Lukas, hun savnede ham faktisk og det fik hende til at se drømmende ud i mørket i håb om hans dejlige ansigt viste sig.
//out
|
|
|
Closer
Jul 5, 2012 21:02:49 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jul 5, 2012 21:02:49 GMT 1
Hendes ord havde fået ham til at smile sammen med duften af hende "jeg kommer ingen så hurtigt jeg kan min elskede" hviskede han inden han placerede det sidste kys på hendes pande og forsvandt ud i mørket på jagt efter mad hvilket tog længere tid end regnede med ja faktisk så lang tid at han ikke ville kunne nå tilbage før solen stod op og han endte derfor med at sove på en kro velvidende om at han ikke kunne holde sig fra drikkene som havde lullet ham i søvn uden at huske sit løfte til Kathy om at være hurtigt hjemme på trods af at han nu havde en undskyldning for ikke at tage afsted hvis det da ikke skulle koste ham livet. på trods af det glemte lødte glemte han dog ikke hendes ansigt eller hendes dyft og han vidste med sig selv at havde de tanker ikke været hos ham havde han ikke kunne finde ro til at sove.
//out
|
|