|
Post by Selia Jheduar on Apr 6, 2012 11:07:33 GMT 1
Zakura så roligt på ham som han snakke om der fantes forskellige nymfer som mennesker, hun smile ganske blidt som han snakke. det var enlig et sted rart at hvide hun enlig ikke var så uden for som hun trode med sin udsende, "tja mit måde at dekorere mig selv har bare føltes naturlig.. i forhold til at proppe blomster i håret eller silke bånd" hun smile lidt skævt og så roligt på ham, og kunne mærke hans beunderne blik på hende. at hun skulle sende et sende bud før hun kom var helt fint, men han behøve ikke stille for meget and til hende. "åh mad behøves ikke og en seng heller ikke.. bare de har stoffet de ønsker jeg skal lave tøjet af så jeg tilfreds.. " hun spist jo ikke rigtig som andre hun leve jo af naturen, hun så på ham og kavlt et lille gab bag sin hånd. "åh det behøves de ikke jeg kan godt side op og sove" hun så på ham og ville ikke være besværlig eller i vært fald mere ind hun allerred hade været, hun så på ham og smile ganske blidt han var en behaldig mand at snakke med syntes hun, "hvad laver de så når de ikke rejser?? " spurte hun ganske roligt mens hun så på ham, som hun sad ganske roligt stadig med bjørne skindet over de fin skylder og nød at have det varmt igen.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 6, 2012 11:41:34 GMT 1
”Deres dekorationer passer skam også meget flot til dem, de er i hvert fald ikke nogen der forsvinder meget hurtigt” svarede han roligt med det charmende smil for blomster de døde jo efter kort tid og silkebånd, tja dem fandtes der jo ikke meget brug for selvom de da kunne gøre en kvinde meget smuk og mere fristende end hvad godt var, men der fandtes jo også andre funktioner for dem som denne kvinde nok ikke kendte til selvom han nu godt kunne forstille sig hende på den måde. ”de får det som de gerne vil have det, men hvilken mand ville jeg være hvis jeg ikke sørgede de i det mindste havde det godt?” svarede han roligt med at hun ikke ville have noget mad eller en seng at sove i, og det var tydeligt at se på ham at han ikke bar nag eller noget for det var jo hendes valg og det accepterede han da også for der var ingen grund til at blive vred over sådan nogen småting, hvilket også var derfor det charmende smil forblev på hans læber. Han trak dog gardinet kort fra for at sige noget til kusken ”Find den nærmeste kro, frøken har brug for hvile” sagde han lettere højt til kusken inden han trak gardinet for igen og betragtede hende igen med de beundrende øjne. ”Jeg ejer forskellige ting som jeg også skal passe, ellers nyder jeg bare at sidde med en god bog eller gå en tur i naturen” svarede han roligt på hvad han ellers fik tiden til at gå med.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Apr 6, 2012 12:40:28 GMT 1
Zakura smile bare ganske roligt og så på ham, "kan de have ret i.. men en seng skal de kun stille til rådighed vis det jeg skal sy dem kommer til at tage længer tiden jeg jeg forventer.. jeg nysgerrig har de allered en ide til hvad de kunne tænke dem?" hun smile og så roligt på ham, og fuldt ham roligt med øjne som han fjerne gadinet og råbt til kusken at de skulle finde en kro hun kunne hvile sig på. hun så ganske roligt på ham som hun studer ham og prøve at finde ud af hvad slags tøj han ville passe bedste til ham, hvilke var nemt for hende at forstille sig alt muligt hun kunne se tøjet for sig og hun kunne næsten ikke vente med at måtte sy noget til sin rednings mand hun ville søger for at det blev noget af det bedste hun nogle sinde hade lave så meget fortjent han syntes hun.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 6, 2012 13:02:04 GMT 1
”Så skal jeg nok sørge for at der er et værelse klar i tilfælde af at de får brug for det” svarede han roligt med det charmende smil for hun skulle jo ikke mange noget som helst, og han havde jo rigeligt med værelser til at han kunne overlade et til hende, selvom det måske skulle friskes lidt op med plante ting, blomster og sådan noget så hun ville føle sig mere hjemme. ”Jeg regner med de sikkert har nogle ideer, for jeg er håbløs med den slags” lo han kort for selvom han da selv mente han havde god smag i tøj, så var det jo altid det samme gamle han rendte rundt i, så det kunne være hun havde nogle ideer der var lidt anderledes end dem han selv havde. ”De har måske allerede ideer til hvad der bedst ville klæde mig? Måske noget bestemt slags stof eller farve jeg skal gå efter når jeg skal købe stof til dem?” spurgte han så noget mere roligt for hun havde jo nok en ide allerede, men det ville da også hjælpe ham til at vide hvad han egentlig skulle gå efter.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Apr 7, 2012 9:07:41 GMT 1
Zakura smile og så på ham, "ideer har jeg rilig af men det svært at beslutte sig.. ud fra det jeg kan se så ser de jo godt ud i alt det jeg kan finde på.. hmm måske et nyt jakke sæt måske med et broder mønster jeg kun bruger til rig og adelig.. og måske et sæt tøj til når de går en tur i skoven" hun smile blidt og så på ham, "stod det til mig hade jeg nok lave en helt gadarobe til dem" hun smile og så ganske roligt på ham mens hun forsatte med at forstille og lave skitser inde i hovedet af ham i det tøj hun kunne finde på. hun smile og mærke vogne stoppe, "har han allerred fundet en kro?" spurt hun underne og så mod gadinet som han før hade flytte for at råbe ud til kusken.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 8, 2012 9:18:04 GMT 1
Han kom til at le meget kort ved at hun sagde at hun havde mange ideer og hun havde svært ved at beslutte sig, hvorefter det charmende smil igen spillede sig på hans læber. ”Jamen så må de lave en helt garderobe til mig, jeg har jo forskellige boliger hvor jeg kunne placere tøjet, men så må de også love mig at lave noget som passer til de forskellige årstider også” sagde han roligt for han kunne jo godt bruge forskellige slags tøj der passede til vejret samt noget der kunne bruges til hverdag sammen med til fest. Da vognen stoppede trak han gardinet for at se ud om hvad der var sket, men trak det så for igen, med et charmende smil inden han åbnede døren og trådte ud af den hvor efter stillede sig klar til at hjælpe hende med en hånd fremme, som tegn til at hun bare kunne komme ud fordi der var fri bane. ”Det var ikke ligefrem en kro men et hus hvor vi kan hvile i” svarede han roligt på hendes spørgsmål for det var ikke ligefrem en kro men det gik vel an for Zakura virkede jo meget søvnig så de måtte hellere stoppe for noget tid.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Apr 13, 2012 5:36:37 GMT 1
Zakura så på ham som han sag hun godt måtte lave ham en gadarobe, hun smile stort og øjne stråle helt, hun elskede jo at sy det var jo sådan set hende 'leve brød' "de skal få det lige som de gerne vil have deres gadarobe" hun smile og begyndt at lægge en smule planer for ideer omkring hans tøj og hvad stof der ville passe bedste til årstiderne men samtidig var slidstærkt og flot. hun så ¨på ham som han steg ud af vogne og stilt sig klar til at hjælpe hende, "et hus? helt her oppe?" hun kom ganske forsigtig ud af vogne hun hade stadig ondt men det var bleven beder efter som hun hade sidet ned og hvile sit ben nu i lidt tid, hun kigge på huset som hun blev en smule bag Dorian. for hende var hus en smule underlig men igen hun var jo stort set ude hele tiden, kun nu i de kolede månender sov hun ind i tjneste folksnes køkken, men hun brød sig ikke om det hus virke næsten som små hyggelig fængsler, og man vist aldrig hvad der ville ske når man tråde ind af en dør i sær ikke vis det var et hus man ikke kendt.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 13, 2012 20:10:25 GMT 1
Han kunne jo ikke lade være med at smile sit charmende smil, som hendes smil blev større. ”Jeg giver dem frihed til at lave hvad de nu gerne vil, så længe det passer til forskellige lejligheder og årstider, bare så jeg har noget at vælge imellem” svarede han roligt for han ville jo helst have så han kunne vælge imellem tøjet selvom der jo nok var noget han måske aldrig ville gå med, men så havde han det da hvis han en dag fik besøg af en mand og den person ville mangle noget tøj. Så det kunne jo i sig selv være meget praktisk. Han morede sig en smule over det hun sagde og måtte kort le, ”Der er nogen som fortrækker at bo mere alsidig så de slipper for krigen der nogen gange er der” svarede han derefter blot roligt fordi der jo var nogen af der kunne lide det, desuden ville rejsende jo betale godt for at få lov at overnatte eller få noget at spise. Han hjalp hende roligt ud af vognen og var klar til at hjælpe hende hvis hun manglede en hånd til at støtte sig. ”De behøver ikke være bange, de skal jo bare hvile kort og så er vi kørt igen” sagde han beroligende fordi hun jo forblev bag ham selv da han gik imod huset men han så sig nu over skulderen ind i mellem bare for at se om hun sakkede længere bagud end hun allerede var, også selvom det kun var en smule virkede hun jo ikke helt tryg ved det.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Apr 17, 2012 18:17:16 GMT 1
Zakura så på ham og nikke til det med tøjet hun skulle nok lave riligt med tøj, til de lejligheder han ønske sig. hun så på ham, og bed sig lidt i læben for hvem ville dog bo så langt væk! men igen han hade jo ret det var enlig et godt sted og være vis man ville væk fra kampen nede i det mere flade land. hun humpe roligt efter ham dog med besvær og meget vagtsom blik, hun var altså ikke tryg ved det. hun kunne lig akurat følge med hans tempo men hendes fod gjorde sindsyg ondt, men hun sag intet og hendes ansigt viste ingen tegen på smerte, hun tog fat i bunden af hans jakke bare lige med en enkle lang finger mens hun så rundt, bare lige for at studer omgivelserne før hun så på huset de var nået helt hen til hvor hun stod og gemt sig bag hans ryg mens hun begyndt at fryse fødderne igen, bare fødder i det vejre og i bjergen var bestemt ikke nogle god ide.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 20, 2012 18:54:57 GMT 1
Siden han ikke ville presse sig på lod han være med at røre hende medmindre hun bad ham om det, dog sankede han farten så meget at hun ikke ville have de store problemer med at følge efter hende. ”Sig til hvis de mangler hjælp” sagde han roligt for hun skulle jo bare spørge hvis det var og så skulle han da nok hjælpe. Han smilte dog stadig charmende for det kunne han ikke helt lade være med da han bankede på døren for at de kunne komme ind så hun kunne få noget mere varme i kroppen og noget mad ned i maven, hvis hun dog havde brug for det. En ældre kone åbnede døren og så roligt på dem inden hun trådte til siden med et nik før Dorian roligt gik ind i huset. ”Denne kvinde har brug for noget varme samt hvile og hvis de kunne være så rar at sørge for noget mad og måske hvis de har et par efterladte sko så vil jeg gerne købe af dem” forklarede han roligt som han kort gjorde et nik imod Zakura for de var jo holdt ind her for at Zakura kunne få noget hvile inden at Dorian ville køre hende hele vejen til Nira så hun kunne komme hjem i god behold. Den gamle dame nikkede og gjorde tegn til at Zakura skulle følge med hende mens Dorian ville blive hernede for han ville jo ikke forstyrrer eller gøre Zakura mere nervøs.
|
|