|
Post by crystal on Apr 26, 2010 13:10:44 GMT 1
mørket var lige faldet ¨på. vinden blæste lidt svagt. træerne sang. det samme med krasset. dyrende legede lidt i jorden. en sort kat med grønne øjne lå oppe på en gren og holdte øje med alt hva der skete neden under den. lidt længere oppe i træet sad lille crys med sin dolk i hånden. så lod hun sig blot glide ned fra grenen og lod sig dumpe ned på jorden. mens katten som stadig lå oppe i træet mijawede. som om den mente hun skulle blive i træet. crys smilte blot for sig selv og samlede en masse brande. og smed det i en bunke før hun satte sig ned og lavede et fint lille bål. og fik tændt op i det. og kom så på bene igen. og daskede lidt rundt omkring bålet. hun havde en mørke rød nederdel på. og en sort kueset. som var strammet ike for meget. men stramt nok til hun ville få lidt problemer med at trække vejret hvis hun satte sig forkert. hendes mørke hår sad oppe i en lille heste hale. efter som hun ike gad at ha hår i øjnende. katten hoppede ned fra træet og lagde sig ved siden af crys i det hun satte sig ned. og tog en pind som hun prikkede i bålet med. hun smilte blot lidt for sig selv. mens hun tænkte på alt det der var sket denne uge. og alt det der måske skulle ske. katten mijawede klagende for at få hendes opmærksonhed. hun grinte bare og tyssede på den før hun lod en hånd glide igennem dens smukke sorte pels.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Apr 27, 2010 18:36:32 GMT 1
En sort snog gled langsomt over jorden mod dem, snusede med sin tunge mod deres dufte, og snogede sig videre omkring dem. Katten begyndte at hvæse af snogen, men snogen hissede ikke igen. Derimod gled den videre over mod en silhouet i mørket, og op af et ærme, for til sidst at ende ved skulderen hvor den hvislede lavmælt. Silhouetten nærmede sig Crystal bagfra, og en lavmælt stemme sagde: "Hvis du er så villig efter at afgive din position med et bål, så burde du tjekke om der er nogen i nærheden." Vlad var kommet.
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 18:40:42 GMT 1
crys fortrak ike en mine mens hendes kat hvæsede højlyt og holdte godt øje med snoen. "plejer man ike at sige hej når man ser nongle?" spurgte hun blot og sad bare stille mens hun bare kiggede ind i bålet. og med sin lille dolk i hånden. hun var allerede klar til hvis han viille lave numre med hende. det var jo normalt de fleste ville det efter som hun ike havde det bedste ryg i byen mere pga hendes numre. og hendes moder. så rejste hun sig abre op og snurede let rundt på hælende. og kunne lige skimle manden i mørket. hendes kat lå for hendes føder nu og hvæsede højlydt. hun gjorde dog ingen tegn til sin kat at den skulle holde mund.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Apr 27, 2010 18:47:38 GMT 1
"Regner du med at en fjende ville gå hen til dig og sige hej?" Spurgte han hende en anelse hånligt, og gik nærmere. "Du kan aldrig regne med venlighed fra alle." fortsatte han, mens snogen igen var sneget ned på jorden og gled lydløst rundt omkring.
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 18:49:38 GMT 1
"jeg frygter skam ike de folk der rander rundt i skovende min gode herre. "sagde crys abre ærligt og en anelse ligeglad hun var jo enligt ike bange for nongle ville gøre hende ondt. de fleste vidste jo hvem hun var nu. efter hendes små eller rettelse store numre hun havde lavet på sin moders slot. "det er mere fjendernde der skal frygte mig"sagde hun så bare en smule ligeglad og satte sig ned igen. hendes kat lå fladt på maven og holdte øje med snoen. for at sikre sig den ike nærmede sig crys.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Apr 27, 2010 19:00:25 GMT 1
"Hvad kan en som dig da finde ud af?" spurgte han hende, og holdt sine hænder på siden af kroppen, så han kunne holde på grebet af det skjulte sværd der blev holdt på i en skede der gik i et med resten af hans tøj. Snogen kom op af hans ben, og hvislede til ham at der ingen andre var i nærheden.
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 19:02:11 GMT 1
crys kom på bene og rettede sine klare blå øjne mod ham og lod sine fingre stramme sig mere om sin dolk. "du ved slet ike hvem jeg er gør du vel? hvis du kommer på tværs af mig pusser jeg da bare zill på dig. eller en af hendes vogtere"snerrede hun isende. hun fandt sig sjældent i nongle snakkede sårn til hende. eller troede hun bare var en lille pige. for det var hun jo ike mere.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Apr 27, 2010 19:06:12 GMT 1
"Du tør måske ikke gå på mig alene?" Spurgte han hende lidt hånligt, for at få hende til at blive mere aggresiv. "Eller du holder måske mere af at gemme dig bag andre, mens de klarer alt det beskidte for dig?" Hans hånd var nu i et fast greb på grebet af sværdet.
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 19:08:14 GMT 1
"darcon"mumlede hun blot i det blev hendes lille elskede dolk til et svær. med hendes families våben mærke på "pas på min ven. du skulle nødig komme til skade"snerrede hun bare. hun ville sjældent lade andre gør de ting hun selv kunne. hun var jo også vildt god til at slåsse med svær efter som hun havde leget med sin moders bedste vagter. når hun da havde tid til det.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Apr 27, 2010 19:13:10 GMT 1
"Vi får at se hvem der kommer til skade, hvis du altså tør svinge med den der sag." sagde han, og trak stille og roligt sit sværd. Det var et slankt og skinnende sværd, der var nemt at svinge med, og da han havde trænet med sådanne slags sværd hele hans liv næsten, så var det tydeligt at se at det var som en forlængelse af hans arm. En del af ham under komplet kontrol.
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 19:14:59 GMT 1
"tror du ike jeg tør?"spurgte hun blot spidst. og rev lidt af sin nederdel i stykker bare for at få bedre ben plas. til at kunne lege lidt med ham hvis hun overhovede gad. hendes kat var allerede rendt efter hjælp hvis det skulle komme til det. efter som crys plejede at få et par blå mærker og rifter når hun legede med ældre mennesker. det gjorde hun dog sjældent. efter som hun skulle passe på sit ryg.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Apr 27, 2010 19:20:03 GMT 1
"Du har ikke rigtigt vist nogle tegn på at du tør. Jeg kan se at din kat allerede er flygtet. Måske har den ingen tiltro til dine evner?" Sagde han til hende, alt sammen i et roligt, men let hånligt stemmeleje, for at hun kunne blive irriteret på ham. "Måske burde jeg heller ikke have nogen tiltro til dine evner, andet end at fejle?"
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 19:22:25 GMT 1
hun så køligt og fik så sit svær til at blive en dolk igen. og satte sig bare med ryggen til ham uden at sige et ord til ham. "hvorfor skulle jeg spilde min tid på en som dig? du tror sikkert du ejer alt. men du er blot en dum mand. som tror han kan alt"sagde hun blot roligt. hun ville jo ike spilde sin enerig på ham. når hun jo kunne bruge den på så meget andet.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Apr 27, 2010 19:26:22 GMT 1
"Så du viser altså mig direkte at du selv betvivler dine evner, og vælger at give op før du overhovedet kommer i kamp? Hvilket yndefuldt tegn på svaghed." sagde han spidst, og stod stadig parat med sit sværd, mens hans snog sneg sig lydløst hen mod hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 19:27:43 GMT 1
hun svarede ahm ike efter som hun ike fandt ham værd nok til hun ville lege med svær med ham. og follede bare sine hænder i skødet mens hun kiggede ind i flammerene. hun havde dog ike lagt mærke til hans sno efter som hun plejede at have sin kat til det. men den var jo stukket af hen efter en af dams mænd.
|
|