|
Post by Katie Wolf on May 26, 2012 15:35:18 GMT 1
Jeg har den kære halbie Katie som har generne fra en kat og arbejder i øjeblikket som spion for droningen af Nirelia, selvom dette nok ikke er noget som alle helt er klar over.
Hun er generelt en meget venlig kvinde som har det med at hengive sig til sine katte sider og er meget flyvsk men ganske sjovt selskab. Hun er rapkæftet og gør mere eller mindre det som der passer hende, hvilket nok kan havde trådt nogen over tæerne i ny og næh men jeg er frisk på hvad end i kaster efter mig!
Det jeg søger er lidt af det hele! Venner, fjender osv. der ud af! så kom endelig med forslag
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 26, 2012 15:50:46 GMT 1
|
|
|
Post by Katie Wolf on May 26, 2012 16:19:45 GMT 1
nu da Wolf ikke er en mulighed Min første tanke var Odette, som jeg godt kunne se var stødt på Katie på et tidspunkt ude i skoven eller sådan noget. Eller også kan Katie være kommet forbi mens nogle af dyrerne fra gården var stukket af og havde hjulpet til? Derefter tænkte jeg Lestat De Lioncourt. Han virker som en godt mystisk person som Katie måske udspionere en smule uden han ved det og så en dag var kommet i snak med ham uden at han ved at hun ved lidt mere om ham end han regner med? Det var lige mine umildbare tanker lige pt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 26, 2012 16:24:55 GMT 1
Altså med Odette kunne det sagtens være en mulighed for hun er en god person der bare bor i Darklia.. xD Så det kunne da godt være de var bekendte eller måske venner selvom hun nok ikke har meget sladder fra Darklia fordi hun sjældent forlader gården medmindre hun skal jagte dyr o.o Og med Lestat der vil han nok lægge mærke til den bestemt duft der vil være lidt for meget omkring uden han er i familie med personen o.o så det ville nok gøre han er lidt mistænkelig overfor personen med den duft.. Og så lige det at han ikke snakker særlig meget så han vil nok finde hende som en plage fordi han ikke regner med en kvinde kan føre forretninger og det er det eneste han ville snakke om hvis det var o.O Tror tilgengæld Dorian kunne være lidt smart at udspionere da han bor i Nirelia og er en af de mere rige, men han tilbringer utroligt meget tid i Darklia så det kunne jo være han gav informationer videre til Darklias hær?
|
|
|
Post by Katie Wolf on May 26, 2012 16:29:52 GMT 1
Katie render også generelt rundt for sjov så hun er ikke altid ude efter sladder så Odette er i hvert fald en god mulighed og ja kunne godt forestille mig et venskab mellem de to her Oh ja det havde jeg ikke lige tænkt over Hmmm sounds nice Hun burde helt sikkert holde noget øje med Dorian så skal vi bare lige havde fundet en situation hvor de måske kommer til at snakke med hinanden. Møder hinanden oppe på slottet eller når han er ved at rejse hjem fra Darklia?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 26, 2012 16:32:47 GMT 1
Rart at vide Odette ville have en veninde så men så vil Katie nok også kende til hendes søstre og hendes far Shade.. Altså med Dorian tror jeg ikke det ville være noget problem noget sted xD manden forsøger jo at charmere sig ind på alt nærmest fordi han vil prøve at have alle slags racer med i seng haha xD Men slottet i Nirelia vil han nok ikke dukke op o.O men til en fest for rige eller adelige, eller måske bare på en kro ville ikke være så usædvanligt for ham eller at han leger helt og samler hende op på en landevej
|
|
|
Post by Katie Wolf on May 26, 2012 16:37:25 GMT 1
det er rigtig nice Hmm ja det gør hun jo nok.. Hvad er der med hendes familie? xD Uuh det lyder som en god idé at han samler hende op på landevejen så kan hun jo måske også lokke nogle oplysninger ud af ham via kvindelist xD uuuh det skal nok blive sjovt det her
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 26, 2012 16:41:39 GMT 1
Der er ikke så meget ved hendes familie o.O Hun er bare meget stolt af dem fordi de er gode der bor i Darklia.. udover hun ikke kender til den rigtige side af hendes far, den med han går i seng med mange forskellige kvinder..
Hehe Dorian er ikke ligefrem en der ligger skjul på noget, selvom han ikke siger noget uden han har tænkt sig om xD og han er også lidt kendt for at gifte sig med ældre kvinder og så arve alt.. eller charmere sig ind på mænd som så testemantere alt til ham når de pludselig "dør"
|
|
|
Post by Katie Wolf on May 26, 2012 16:48:37 GMT 1
Mon ikke Katie så holder lidt øje med familien, som i beskyttelse og ikke som i at hun er fjentligsindet overfor dem?
Det giver jo bare Katie mere grund til at holde øje med den kære mand xD jeg kunne så se det sjove i at de til sidst for snakket så meget sammen at Katie ikke kan få ham ud af hovedet og bliver forelsket i ham xD jeg har selvfølgelig også en sindsyg tankegang. Nøj hun kommer til at skændes meget med sig selv hvis det vil ske.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 26, 2012 16:55:04 GMT 1
Kunne da godt være de er ihvertfald en god familie der ikke rigtigt ønsker nogen ondt, men bare sådan ønsker at leve nogenlunde i fred.. udover faderen godt vil ligge i med mange kvinder men han elsker da sine børn Haha kunne være morsomt xD men igen han er en charmerende mand på ydre siden man egentlig en kold skid inden i dog er der ikke mange der ser den kolde side af ham fordi han jo egentlig er god nok så længe han kan få hvad han vil fra andre xD Men det ville nok blive morsomt selvom han nok ender med at knuse hendes hjerte o.o
|
|
|
Post by Katie Wolf on May 26, 2012 17:02:11 GMT 1
lige netop så mon ikke at selvom Katie måske godt kender til farens øhm.. lyster.. så kan hun godt lide at være ved familien og mest af alt at snakke med Odette og hun har ikke tænkt sig at fortælle noget om farens ellers så fine lyster lige netop derfor det kunne være sjovt! Regnede skam heller ikke med at han lige pludselig fik følelserne frem grundet hende, men det er jo set før at folk bliver forelsket i andre folk som ikke vil have dem Anyway skal vi få startet noget trådeværk? jeg har allerede en idé til hvordan jeg skal starte den til Dorian så hvis du vil tage den anden ville det være super
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 26, 2012 17:06:01 GMT 1
Det ville også være dumt at snakke med Odette omkring faderens lyster o.O for hun tror jo kun det bedste om ham så hun ville nok blive pist...
Altså hvis han endelig blev forelsket ville det være kort fordi han mister interessen for en person hvis de begynder at kede ham o.o
Og vi kan godt prøve o.o men som jeg sagde tidligere til Niko (ham der har Odettes ældre søster) så fungere Odette ikke lige nu.. så det bliver muligvis en genbrugs start
|
|
|
Post by Katie Wolf on May 26, 2012 17:39:32 GMT 1
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 26, 2012 18:51:16 GMT 1
Men skal nok lave en med Odette når hun vil fungere
|
|
|