|
Post by crystal on May 5, 2010 21:30:28 GMT 1
hun begyndte bare at grine en smule barnligt. og daskede ham over foden "oka nu jeg ædrligt det var nok det bedste i mit liv"drillede hun ham så
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on May 5, 2010 21:44:34 GMT 1
"Det var nok også noget af det bedste jeg har fået i meeeeeeeeeeget lang tid." svarede han drillende, og trak hende ned til sig, hvor hun kunne sidde på hans skød.
|
|
|
Post by crystal on May 5, 2010 21:45:58 GMT 1
"hey hey nu skal du ike prøve på noget"sagde hun drillende og lod sig da bare blive trukket op på hans skød. og kyssede ham så drillende på næsen med et smil på læberne.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on May 8, 2010 11:48:59 GMT 1
"Prøver da slet ikke på noget." svarede han drillende, og gengældte hendes kys ved at kysse hende flere gange på halsen mens han grinte lidt.
|
|
|
Post by crystal on May 18, 2010 11:48:53 GMT 1
"bæææh din charmør hva"sagde hun drillende og strekte lidt hals. for at han bedre kunne komme til at kysse hende på halsen. mens hun sendte ham et frækt smil.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on May 18, 2010 12:09:35 GMT 1
"Lidt er man vel altid?" svarede han hende drillende, og kyssede videre på hendes hals, nu hvor han havde bedre plads.
|
|
|
Post by crystal on May 18, 2010 12:14:38 GMT 1
"hey hey vil gerne havde noget hals til de andre drenge"sagde hun leende og puffede drillende hans hovede væk før hun kom på bene og strekte sig så langt hun nu engang var
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on May 18, 2010 20:29:44 GMT 1
"Prøver man nu at gøre sig høj?" Spurgte han drillende, og stod op ved siden af hende, hvor højdeforskellen var tydelig.
|
|
|
Post by crystal on May 18, 2010 20:31:04 GMT 1
hun daskede ham drillende i brystet "nej jeg elsker at være lav er jo lige i penis højde"sagde hun drillende. før hun begyndte at daske op mod slottet og ventede enligt bare på om han ville følge med hende.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on May 24, 2010 11:21:37 GMT 1
"Det er godt nok ikke alle piger der udtrykker det på den måde." svarede han hende med et grin, og fulgte efter hende, da han ikke havde så meget andet for, og så kunne man da få sig noget underholdning på vejen.
|
|
|
Post by crystal on May 24, 2010 11:25:20 GMT 1
"jeg er ike alle piger. jeg er lille crystal datter til dronning zill og datter til den elskede messi. såh.. jeg gør enligt hva jeg vil"sagde hun let leende. før hun satte drillende en albue i maven på ham. før hun stilte sig på tær. og gav ham et drillende kys på munden og sagde så "og så elsker jeg at sutte den af på drenge"
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on May 24, 2010 11:36:18 GMT 1
"Nå bonus for mig." svarede han drillende, og prikkede hende i siden for at se om hun måske skulle være kilden.
|
|
|
Post by crystal on May 24, 2010 11:40:33 GMT 1
hun daskede bare leende til ham. hun var jo ike kilden efter som hun havde mange ar på siderne og alle steder faktis-
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on May 24, 2010 11:46:46 GMT 1
Han smilte glad til hende, og fulgte bare efter hende indtil der skete noget andet.
|
|
|
Post by crystal on May 24, 2010 11:48:21 GMT 1
hun stoppede op da slottet kom til syne og sukkede irrerteret " jeg gider ike hjem""sagde hun så og kiggede nu på ham. det var sandt nok hun ville ike hjem.
|
|