|
Post by Turo on May 31, 2012 10:08:19 GMT 1
Solen skinde og det var bare ja en helt perfekt sommer dag, der var varmt uden at vær alt for varmt, der var næsten ikke en sky på himlen folk virke glad og mere livlig men igen Turo var slet ikke vand til at se folk vær så glad og venlig hun kom jo ikke fra Nirelia, selv om hun nu hade en kjole på fra Nirelia og håret sat op en fin fletning med en blomst bag øret som hun hade fået af damon og Gabriel da de hade vær ude i haven om morgen og finde den til hende, hun stod ved starten af tovet, hun var ikke så tryg ved at skulle der inde med Sam hade bedt hende om at mødes med ham der ved eftermiddag og ja her var hun så, i en enlig temmelig søde sommer kjole med bånd der holdt kjolen sammen på ryggen, som var i en mild svagt grøn farve og et par sko til der sad dejlig behagelig, Sandy hade vær sød og ville passe drengen på tros af Gabriel protester da han ikke vil have sam tog hans mor! men Turo hade lov at var de søde tog hun en lille ting med hjem til dem, og hun vist hvad det skulle vær, et lille træsvær til Gabriel og en tegne blok og noget at skrive med til Damon så de beder kunne ja udtrykke deres medfødt talenter, hun stod og vippe lidt på fødderne hun var enlig en smule nervøs for at skulle mødes med sam, han hade vær noget så søde ved dem siden han tog dem med sig, og nu hvor hun var helt rask vist hun ikke hvordan hun skulle takke ham ordenligt for hun skyldt ham praktisk talt hendes liv, i vært fald efter hendes mening, hun så rundt og kigge på kvinder der hygge sig med venner eller med deres familier, mænd der stod i boder og råbt tilbud op, mænd der hygge sig med gutterne, ellers var ude med en pige. alt her var virkelig så anderledes i forhold til Darkilia og hun håbe sådan hun enlig kunne falde inde i dette samfund, hun ville nødig folk opdag hvor hun var fra, i frygt for de ville gør hende ondt. hun sukke og så op i den blå himmel og nød bare den varm sol, allerred de dag hun hade vær ude hade give hende en flot og let brun farve i huden og det var hun ikke vand til så hun syntes hun så meget sjov ud i huden, men gabriel og damon var en smule mere brun ind hende og hun more sig for drengen sag de line et træ eller en bunke jord og det var altså bare sjovt at hør, hun lo lidt ved tanken og sukke stille og lukke øjne og nød bare solen mens hun vente.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 31, 2012 10:22:35 GMT 1
Rundt i boderne stod de forskellige og solgte mange spændende ting, der var altid dejligt med liv om dagen, specielt i sommerdagene hvor folk kom med det de havde brugt deres vinter på. At nyde eftermiddagen med Toru virkede som en god ide, hun trængte til at komme lidt ud og han havde da også tænkt sig at de skulle spise noget aftensmad der inde senere. Sam gik igennem byens gader, han gik og planlagde lidt hvad de skulle, for han ville give hende en uforglemmelig dejlig dag, så hun kunne mærke hun var i live og værdsat. Sådan nogle ting gjorde han bare, af ren hjælpsomhed og kærlighed til andre væsner, mange kunne ikke have han var så godhjertet, mens mange kvinder sukkede efter ham, for Sam var rimelig kendt. Med hænderne dybt begravet i lommerne, gik han mens han fløjtede glad, guitaren hang svingede på hans ryg. Det var på tide han hev den lidt frem igen, for han var da rimelig god til at spille og synge faktisk. Da han nåede frem til Toru, sneg han sig op bag hende og tog hende i siderne for at kilde hende, mens han selv måtte slippe et lille grin. Han fandt hende nu dejlig, det var rart med venner tæt på og han ønskede jo kun at give hende et godt liv, da han kunne mærke dybt ind i hendes sjæl at hun havde været meget igennem. [blue]"Hvor er du fin med blomsten."[/blue] Sagde han så glad, inden han kyssede hendes kind blidt som en hilsen goddag. Et par kvinder stod og så lidt nysgerrigt til, for man så ham faktisk sjældent med kvinder i den forstand. Og der var et par unge piger i byen der sukkede efter ham da.
|
|
|
Post by Turo on May 31, 2012 10:38:17 GMT 1
Turo stod virkelig bare der i sin egen lille verden og hade ikke set at sam kom bag fra, og da han satte hænderne i hendes side skreg hun i ren chok og krøb en smule sammen før hun dreje hovede og så det var sam "SAM!" pev hun og prøve at få hjerte til at slog normalt igen, hun rejste sig op og så på ham "ikke skræm mig sådan" hun puffe drillen til ham og kunne ikke helt lade vær med at slippe et lille smile og et grin, hun lod ham kysse hende på kinden, og smile bare "tak den er fra drengen" hun smile og opdage guitaren "spiller du?" spurt hun nysgerrig og kigge på den del af guitar hun kunne se over hans skulder, at der stod piger og sukke efter ham hade hun ikke opdage og vis hun hade var hun enlig lige glad for hun forstod dem godt for ja han var sgu dejligt, han var venlig og hjælpsom og godhjertet ja en bare rigtig dejlig mand, og det ville hun gerne indrømme men hun ville ikke stile efter ham, hun orke ikke at jage efter de mænd hun vist ikke var inde for hendes rækkevide så hun ville bare nyd han var sød ved hende og var en god ven, "Hvor skal vi så hen?" spurt hun og pille lidt ved sin smule lang negle. først nu så hun et par af pigerne der stod og så på dem og hviske, "er du meget populær sam?" spurt hun og kigge diskret hen mod pigerne og så på sam igen mens hun pille vider ved hendes negle.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 31, 2012 10:57:31 GMT 1
Med et undskyldende blik, men stadig grindende smil kløede han sig i nakken. [blue]"Det var for fristende, jeg kunne altså ikke helt lade være."[/blue] Kom det så fra ham, inden han drillende prikkede hende i siden igen, som tak for puffet hun sådan havde tildelt ham. Det her skulle nok blive en fantastisk dag, for selvom han kunne være en meget fornuftig og alvorlig mand, så var han lidt af en drengerøv. [blue]"Ja, jeg kan godt lide at spille og synge for planterne på vingården, det giver dem fred og ro til at vokse perfekt op."[/blue] Svarede han så stolt, for han kunne da godt spille sådan nogenlunde. Han lagde en arm om hendes liv og førte hende så videre derfra, forbi en flok unge piger der vinkede ivrigt til Sam. Et grin kom fra ham. Han vidste udemærket hvorfor mange af kvinderne ville have ham, han havde jo rimelig mange penge, var kendt i vinbrancen, stort set alle vidste hvem han var. [blue]"Søde Toru, jeg er den bedste vinavler i Nirelia, selvfølgelig er jeg popurlær."[/blue] Grinte han så, inden han tog hende med hen til en af boderne som havde en masse forskellige ting til børn, en masse snurretoppe var sat i gang og manden der stod der viste mange af de træting han havde lavet. Der var små hestevogne, heste, andre små dyr, lavet af træ og malet af hans datter som stod ved hans side og malede faktisk i dette sekund. Ja, der lå også træsværd, skjolde og bue og pil til at lege med. Alt muligt skønt til børn i alle aldre.
|
|
|
Post by Turo on May 31, 2012 11:07:39 GMT 1
Turo hade give et grin da han prikke hende i siden for hun var forbandet kilden! hun så på ham og lod ham bare lægge arme om hendes liv, "kan planter høre?" hun så en smule forvirret ud, kunne planter hør musik det var da noget underligt noget "kan de så også lig vugge viser?" spurt hun så bare for sjov men også en smule alvorligt da han sag at det var indlysen han var populær så hun en smule sur ud "det da dum!" udbrød hun små sur "man skal ikke vær populær på det man har! man skal vær populær på den man er! penge giver ikke andet ind problemer!" hun gik helt tæt på boden og fik helt lys i øjne, så meget lege tøj hade hun ikke set i hele sit liv, og så i de farver hun bed sig i læben hun tog et af træsværen i hånden, veje det en smule for at sikker sig det ikke var for tungt, Turo så på manden "har i også legetøj til drenge der er meget dygtig kreativt? men søn er meget dygtig til at tegne og bygge" hun smile sødt og kigge på pigen der male, hun var vældig dygtig syntes turo og hun stod og studer lidt hvordan pigen male tingen inden hun kigge på legetøjet igen hun hade jo fundet gabriels gave så mangle damon jo kun der skulle ikke gøres forskel på dem! hun kunne godt lig at se på alt legetøjet hendes drenge var heldig for hun hade selv aldrig haft lege tøj og hun var en smule misundelig men sådan var liv og hun var jo voksen nu så det hjalp ikke at gå og vær misundelig på sin børn.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 31, 2012 13:43:40 GMT 1
Hendes udbrud fik ham til at grine, han tog hende blidt omme bag hovedet og kyssede hendes pande. [blue]"Det er min vin jeg er kendt på søde, ikke mine penge. Og så er jeg vel en ret flot fyr."[/blue] Det sidste blev sagt med et drillende grin, for han havde faktisk ikke rigtig nogen ide om hvor flot en mand han var, men han vidste at en del kvinder var klar til at gøre kur til ham. Sam gik med det største smil, for dagen i dag stod på ren afslapning. Som hun fik julelys i øjnene, smilte han bare og så med over hendes skulder. [green]"Jo, nu skal De se, min datter blev færdig med disse i går."[/green] Manden hev en trækasse frem, den så ikke ud af noget, men nede i lå en masse farvrige klodser med tal og mønstre på. Dem kunne man bygge og lære med, han var sikker på at han skulle få solgt mange af sådan nogle. En større kogekone kom hen til boden, hun så overvejende. [yellow]"Hvad skal De have for klodserne min gode mand?"[/yellow] Spurgte hun så og så ned på Toru, uden at sådan indse hun var igang med at kigge på dem. Der gik salgsmand i bodens ejermand og det fik Sam til at se lidt irriteret ud. [Green]"Hvad vil De give?"[/green] Sagde han så med et smil som kun et sælger kunne have, Sam tog dog fat i kassen med klodser, han orkede ikke at diskutere, så han lagde en god sjat penge på bordet. Manden nikkede og så tilbage på kogekonen. [green]"Jeg er ved at sælge klodserne til kvinden her. Beklager."[/green] Sagde han så, mens han så undskyldende mod Sam, Sam nikkede bare roligt, for han forstod jo godt han bare gjorde sit job. Kogekonen så irriteret på Toru, men smilte så varmt, for hun vidste jo et barn fik lov til at lege med disse og det var vel vigtigst. Posen med pengene ville være rigeligt for det som Toru havde valgt, så han puffede blidt til hende og hviskede så. [blue]"Vælg du bare to ting mere til drengene, en lille velkomst gave fra mig til dem og så har de både fået noget deres mor og nye legeonkel."[/blue] Hans stemme var varm og rolig, som altid, han havde en hånd hvilende på hendes side fast, bare for at lade folk vide hun var med ham. Drengene i byen kunne godt være lidt frække og rapkæftet. Pigen omme bag boden smilte lidt stolt som kasse med klodserne blev pakket ned sammen med sværdet. Sam skulle nok bære rundt på det, det var intet problem og tingene blev ikke bare sådan stjålet her i Nirelia, det var helt fantastisk.
|
|
|
Post by Turo on May 31, 2012 15:08:14 GMT 1
Turo så på ham og en smule kæk og frækt sag hun "du vel sådan gennemsnits køn" hun blinke drillen til ham og lo, klodserne fik hende til at stor smile dem ville Damon lære meget af at lege med også gabriel vis han gad side stille længe nok at koge kone også ville have dem, gjorde turo lidt trist og nervøs for hun hade jo ingen penge, de var jo sluppe op på vej til nirelia. hun anet ikke hvad hun skulle sige da bodejerne spurt hvad hun ville give, ind til hun så sam tog kassen og gav manden penge, hun følt sig virkelig fattig i forhold til ham, at kogekone først så sur på turo fik hende til at synke en klump før hun svagt smile igen og så på kassen der blev pakke ned, hun valgt et træ skjold til gabriel og en snorre top til Damon, hun så på sam og smile "det virkelig sødt af dig sam men du behøver slet ikke være så sød ved os.. jeg aner slet ikke hvordan jeg kan gør gengæld" hun så på ham før hun så på pigen igen "forsæt enlig med at lave sådan nogle jeg sikker på mange andre børn vil elske dem" hun begyndt roligt at gå igen og så roligt på sam som de gik hvider, hun kunne ikke lade vær med at smile for den her dag var bare så dejlig! og at sam var der gjorde bare det hele beder "hvad skal vi nu?" hun smile og så på ham og smile sødt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 31, 2012 20:39:45 GMT 1
[blue]"Hey!"[/blue] Udbrød han og puffede blidt til hende, han grinte lidt og fulgte efter hende. Når det kom til folk som stod ham nær, så var der ikke nok i verdenen der var nok til dem, han kunne give dem alt og stadig ikke være tilfreds. Derfor levede han bare i nuet og nød det i fulde drag. Lige nu nød han hende. De gik forbi en blomsterbod, en smuk buket var lige blevet lavet og Sam rakte kvinden et par mønter og tog buketen for at give den til Toru. [blue]"Blot jeres interesse i gården, arbejde og så selvfølgelig selvskabet er nok. I skal hurtigt blive en del af vores lille familie, sådan symbolisk. Jeg har taget jer til mig og giver da ikke sådan uden videre slip igen, så det er min pligt at sørger godt for jer."[/blue] Kom det varmt fra ham, som han gik videre med hende, på en af de lidt finere resteuranter var der bestilt bor til dem senere. Eftermiddagens sol bagte ned, det var ved at være rimelig varmt, så Sam endte med at tage guitaren over hovedet og stille sækken ned med legetøjet, før han smed sin skjorte og lagde den i sækken. Så tog han og bandt sækken på en speciel måde så han ikke skulle bruge sine hænder. Herefter tog han guitaren op og begyndte at spille lidt......
|
|
|
Post by Turo on May 31, 2012 20:48:39 GMT 1
"okay så du lidt pæner inde middel pæn" sag hun drillen og lo bare som han puffe til hende, hun så efter ham som han gik hen til blomster bod og hade hovede lidt underne på skrå at han kom med så fin en buket og gav hende fik hende til at få rosa kinder, "du får det til at lyde som vi et gamle ægtepar" grine hun og holdt sig lidt for munden for ikke at grin for højt hun trak vejre dybt og så på blomsterne "jeg skylder dig virkelig sam som du vil det eller ej" hun smile og nød den sød duft af blomster ved næsen, hun så på ham som han smed skjorten og nu begyndt at spille, hun kigge ikke særlig meget på hans krop enlig men mere på udtrykke i hans ansigt som ahn spille, hun stod og vugge en smule til musiken mens hun svagt nynne i takt til meodien, mens hun smile og indnure pigeres sukken og gispen over sam stod kun i bukser og sko.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 31, 2012 21:17:05 GMT 1
Det var en fantastisk dag og han nød virkelig denne by, folk var så glade og muntre, et par børn kom løbende og dansede lystigt til musikken. Sam smilte bare stort og nød at hygge sig sådan, det var et stykke tid siden han havde været sådan ude i Nirelia og have det sjovt. Roligt begyndte han så at spille en bestemt melodi og begyndte at synge, hans blide øjne så rundt hos de andre. Som han gik hen på en bænk satte han sig og spillede videre, her satte en masse rundt om ham og lyttede. Mest fokusere hende på Toru, han smilte bare som han sang videre og spillede på sin guitar. Der blev hvisket og snakket rundt omkring, et par unge velhavende kvinder fandt ham ret tiltrækkende de viftede med deres vifter og sendte blikke, men alt han så var Toru. Et par unge mænd så op til ham, mens andre fnøs og kaldte ham en tøs bag hans ryg, men Sam var ligeglad, han nød øjeblikket, opmærksomheden og alt det som hørte med.
|
|
|
Post by Turo on May 31, 2012 21:35:58 GMT 1
Turo stoppe sin nynnen da han gik hen og begyndt at synge, hun var nu imponeret over han kunne synge så fint, at folk samle sig og lytte eller danse var så nyt for hende, det ville aldrig vært sket tilbage i Darklia, hun kigge på de velhaven piger og følt sig lidt som et nul i forhold til dem, jo hun var da pænt klædt på men ikke som dem og slet ikke så køn som dem. hun kunne godt lig børne der danse rundt og endt med at danse i en cirkel med nogle af de minder og mellem stor børn mens hun smile og lo og nød at få en lille dans hun snore rundt med nogle af pigerne men endt ved et uheld at snor ind i en flok unge mænd der lag armen om hende "Hej med dig lille blomst du da ny her er du ikke" turo så en smule forskrækket på dem og følt sig også temlig rund tosse, "vil du ikke med os og få noget at drikke du må have det varmt" turo kigge på dem og ryste "ellers mange tak vis de vil have mig undskyld jeg er her faktisk sammen med en" hun rykke sig fri selv om det ikke holdt længe "åååh kom nu vi gør dig intet" i ren automatik svag Turo hånden så der lød et klask "jeg sag nej!" hvæse hun koldt, hun var stadig fra Darklia det lå i hende, hun tog sig lidt til den ømme hånd som en af mænden greb fat i hendes kjole og hev hende tæt på sig "skal du slog din dumme tøs!" han hæve hånden for at give hende en lusing.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 31, 2012 21:52:32 GMT 1
Sangen var snart slut og lige som den sluttede, så han hvis der skete henne ved Toru, han forstod godt at hun slog fra sig, for unge mænd var stadig unge mænd, også i Nirelia. Da manden skulle til at lange hende en, trampede han hårdt i jorden og fik en jordsøjle til at fare op og give ham en lige under kæben så den raslede og han faldt til jorden. Et par af de andre pustede sig op, de gik over mod Sam som stod med et hårdt blik i øjnene, han fandt sig ikke i at nogen behandlede hans venner på den måde. Familie og venner var for ham helligt, og ingen skulle gøre noget som helst ved dem uden at komme til skade efter det. [blue]"Jeg advare jer, kom bare tættere på, men jeg står ikke inde for hvordan i ser ud når jeg er færdig!"[/blue] Kom det truende fra ham, han gik hen og trak Toru ind til sig, så vendte han ellers rundt og gik væk med hende, guitaren hang igen over skulderen. Sam hadet sådan nogle unge fyre, for han selv ville aldrig behandle en kvinde så respektløst, i hvert fald ikke hvis hun bad ham om at lade være eller sagde nej. Hvilket Toru så fint havde gjort. Der var fantastisk dejligt at være når man ikke kom ud for sådan noget, han tænkte på at komme hen mod restauranten, selvom det var lyst og solen skinnede, var de ved at nå aftensmadstid. Og de kom jo til at vente på maden og sådan, så det kunne jo tage noget tid.
|
|
|
Post by Turo on May 31, 2012 22:00:57 GMT 1
Turo hade hoppe i chok da sten søjlen duppe op og slog manden i gulve, hun kigge hen mod sam der nu kom hen og tog om hende. "sam.." mumle hun inden han trak hende væk, hun kunne ikke rigtig gør andet ind at følge med ham, mænden stod og line tikkenden bomber, hun fuldt med sam og så bare op på ham ked af at hun sådan ødelage dagen med næsten at komme op og slog med sådan nogle dumme drenge røv "sam.. undskyld" hun så på ham og trykke sig en smule tæt ind til ham og fik tår i øjne, hun følt bare hun hade ødelagt alt selv om der jo ikke var sket alverden ud over mænden var bleven sur og en var slogt i gulve, hun så på ham som de enlig stoppe med at gå, hun så på ham og nuller en smule ved hendes kjole kant og så ned mens hun skamme sig over sin opførsel selv om den mand hade fortjent en lussing mere hade hun dog beherske sig og kun give ham en enkelt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 31, 2012 22:29:34 GMT 1
Da de var kommet langt nok væk efter hans mening, stoppede han, roligt lod han ind hånd søge ind bag hendes hår og trak hende ind til sit bryst, selvom det var bart, han var ikke så genert. Herefter tog han hende lidt ud og så hende i øjnene med et varmt smil. [blue]"Toru det er ikke din skyld de var nogle narhoveder. Lad os nu hygge os videre, der er ingen grund til at lade dem ødelægge vores ellers så perfekte dag."[/blue] Hviskede han stille, inden han gav hendes kind et kys og så gik videre indtil de nåede stedet de skulle spise, der var dækket op oppe på taget som var fladt, her kunne man nyde solnedgangen når de engang nåede dessert og afslutningen på deres dejlige dag. Da de kom frem, skyndte en tjener sig hen, han viste dem op på taget og hen til deres bord som var lille og hyggeligt, en flot dug var ud over og en smuk olielampe tændt midt på bordet. Der blev skænket lidt vin op i deres glas, Sam havde allerede valgt hvilken vin og årgang, men ved siden af blev der også skænket vand op, da det nogen gange var det folk ville have. Ikke alle drak vin, til Sams store overraskelse.
|
|
|
Post by Turo on Jun 1, 2012 5:27:01 GMT 1
Turo blev en smule stiv i kroppen og chokeret da han trykke hende ind mod hans bar bryst! det var nu dejlig varmet og hun måtte kæmpe for ikke at nusse sig ind til det eller skænke det et lille kys, da han slap hende så hun op på ham og hade en smule rosa kinder, hun nikke bare og fuldt så med ham hun hade det som hun gik på en sky, og vis han hade set bag ud på hende små hoppe hun lystig af sted dog holdt hun det lidt diskeret, da de kom til der de skulle spise og blev vist op på taget, var hun faktisk overrasket for hun hade da ikke forvente de skulle spise på et tage! det var nyt og spænden, hun satte sig pænt ned og kigge lidt på udsigten fra borde og smile stort for hun kunne se en del, og solen var mere blid nu og det var dejligt, og vinden var også bare skøn der oppe! hun kigge på vin hun hade aldrig rigtig drukket før og slet ikke vin men hun ville nu godt prøve nu hvor hun bode hos en vingårds ejer.
|
|