|
Post by Mette Craft on Jun 5, 2012 19:24:34 GMT 1
Allerede tidligere på ugen havde Mimi haft spurgt Mette om hun ikke kunne se efter de små mens Mimi var Barisia efter nogle af de nye bøger, som der skulle undervises i, i skolen. På ingen måder så havde Mette noget imod, at passe de små, da de var nogle små engel efter hendes mening og Mette havde altid nydt at være sammen med dem selvom hun på ingen måder selv havde planer omkring, at skulle havde børn.
Da Mette havde kommet over til hytten, hvor Mimi boede sammen med Ash og deres tvillinger så havde solen ikke være oppe i særlig mange timer. Dog, så var der allerede blevet en god varme og Mimi forklare Mette, at Ash nok først ville komme sent hjem den dag, da det kunne være, at han tog en duble vagt på syghuset og Mimi ville selv først være hjemme igen dagen efter på grund af det var en længere ride tur, som hun skulle på.
Selve dagen havde Mette fået til, at lege med de små, give dem mad og putte dem når de skulle havde deres lurer. Mens de små havde sovet så havde Mette gået lidt på opdagelse rundt omkring i hytten for, at finde ud af hvordan det egentlig var de levet, da hun altid havde været nysgerrig efter, at finde mere ud af omkring hvordan det egentlig var at Mimi havde mødt Ash og hvordan det kunne være de havde fundet sammen. Grunden til, at hun ikke vidste det var fordi, at hun aldrig havde følt det var det rette tidspunkt, at spørge Mimi, som hun arbejde for og især ikke hvis det var et emne, som hendes chef ikke havde lyst til, at komme ind på grund af sådan noget kunne koste Mette hendes job og det var et, som hun slet ikke havde lyst til, at miste.
Efter, at hun havde putte de små for natten, så var der ikke rigtig nogle andre kroge, som hun ikke havde undersøgt tilbage i hytten og det var derfor hun lade sig på maven på et tæppe foran pejsen, hvor hun havde vendt sig sådan, at hun havde sine ben vendt over imod indgangen til hytten og på grund af der var sådan en sommer varme, som der var så havde hun blot tage en knæ lang kjole på om morgen, da hun var tage hjemmefra og mens hun lå der så læste hun lidt på nogle af de ting, som hun skulle undervise børnene i den forløbende uge i skolen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 5, 2012 20:10:20 GMT 1
Det havde egentlig været en af de dage hvor man egentlig bare ikke gad at arbejde fordi vejret var så godt, hvilket også var tilfældet med Ash men han havde nu ikke rigtigt kunne tage fri, eller jo lidt havde han da for han havde gået lidt rundt uden for mens der ikke var så travlt, med andre ord der hvor patienter sov til middag eller spiste for så var der jo ikke rigtigt brug for at han tøvede rundt når der var fredeligt og om sommeren var der sjældent mange store skader fordi folk ikke rigtigt gad at lave de store ting eller kæmpe for den sags skyld, så noget af tiden var tilbragt uden foran hospitalet sammen med nogle af de andre healere som han havde snakket og grint sammen med, så det havde egentlig været en dejlig afslappende dag, selvom hans hjerne havde gruet lidt for at Mimi var rejst alene af sted men han kunne jo ikke være over hende hele tiden og så længe hun ikke befandt sig i Darklia så var han mere rolig.
Da solen gik ned over Darklia var det endelig på tide at vende hjem til hytten, eller rettere den stadig lidt nye hytte som de havde fået tildelt efter de var blevet gift og havde fået børn, så der var et ekstra værelse til dem, noget der egentlig hjalp en del fordi han jo godt ville have noget alene tid med Mimi eftersom hans begær og kærlighed til hende ikke virkede til at være forsvundet selv efter de var blevet gift, og han var ellers en mand der aldrig ville have en kone fordi han kunne lide at være med mange kvinder, så man måtte da sige at hun havde vendt op og ned på ham for nu snakkede han bare med kvinder uden rigtigt at flirte eller forsøge på noget også selvom det måske virkede sådan nogen gange, men det var jo bare en del af hans charme. Han fik åbnet døren til hytten, med hans eliksir taske over den ene skulder og den luftige sandfarvet trøje han havde haft på tidligere men han fandt det altså ikke særlig koldt lige nu selvom solen sådan set var gået ned så var der stadig en dejlig mild varme i vejret og han havde jo kort gang hjem så han behøvede den ikke, og han tænkte ikke ligefrem over at Mimi havde efterladt Mette til at passe ungerne selvom han nok ikke ville have ændret det fordi han jo ikke var genert af sig så længe det kun var Mimi der så et hvis område af kroppen. Da han kom ind af døren fangede hans blik straks Mette som lå så fint på gulvet og læste, noget der gjorde han kort rystede på hovedet og lukkede døren efter sig før han lagde trøjen på et mindre bord ved siden af døren inden han hang tasken op på dens sædvanlige krog. ”Nå.. har de små opført sig ordentligt?”
[/color] spurgte han roligt inden han kort så på hende før han igen vendte sig for at gå ud mod badeværelset, hvor han lod døren stå åben mens han fik vasket ansigtet og overkroppen efter en varm dag, så han havde da svedt lidt og det fik ham til at føle sig lidt klam. [/blockquote]
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 5, 2012 20:25:42 GMT 1
Mette vendte sig halvt om da døren blev åbnende indtil hytte og med et så var det, som at alle hendes tanker forsvandt fra hendes hjerne. Hun kunne slet ikke lade vær med, at kigge efter Ash da han forsvandt over imod badeværelset og hun måtte tvinge sig selv til, at blive, hvor hun var på grund af hun havde sådan en lyst til, at følge efter ham. Især da hun havde igennem meget lang tid haft et godt øje til ham og dog, så det at han var gift samt det ældre end hende var nogle af de ting, som havde fået hende til at holde sig fra ham.
"Ja, de har været alletiders" svare hun mens hendes tanker kørte på, hvad der skete ude på badeværelse, da hun hørte hvordan vandet løb og de var bestemt ikke nogle tanker, som var stue rene - især ikke nogle, som hun brude havde. Men mens hun vente på, at han ville færdig ude på badeværelset så samlede hun sine ting sammen og rejste sig op for, at pakke dem væk. "Men Mimi sagde, at jeg lige skulle høre dig om du troede at du ville blive kaldt over i nat og derfor gerne ville havde at jeg blev for, at holde øje med de små eller om du er sikker på, at du godt kan klare den selv" kom det fra hende da Ash igen kom ind i stuen og dog, så lige snart, som hun havde sagt de sidste ord så kunne hun godt høre hvor dumt det lød hvilke var derfor hun skynte sig at sige "Ikke fordi jeg mener, at du ikke kan klare dig selv.. Det jeg mente var at om du havde bruge for en extra hånd... eller nej" det var langt fra typisk Mette at kuldere sådan rundt i ordene, som hun gjorde der. Da hun normalt havde styr på hvad det var hun mente og sagde.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 5, 2012 20:42:33 GMT 1
Det var ikke fordi Ash ville have noget langt bad for han havde kun fyldt fadet foran spejlet med noget af vandet fra tønden, men det var jo lige nok til at vaske det værste sved af kroppen, så det var altid noget det ikke havde været en af hans fridage for så havde han da både været svedig og beskidt lige nu fordi han jo altid gik og syslede med at lave ting på huset eller henne på Mimis skole, bare fordi han godt kunne lide at føle som om han duede til et eller andet end at være healer. ”Det var dog godt”
[/color] sagde han roligt ude fra badeværelset dog med et smil på læberne for han ville jo ikke have hans børn skulle være besværlige så det passede ham jo fint at de havde været søde for ellers måtte han jo selv tage sig af børnepasningen. Da han kom ind i stuen igen havde han et håndklæde i hånden som han brugte til at tørre hans nakke og noget af hans brystkasse mens han gik over mod køkkenet i stedet efter kort have set på Mette med de rolige venlige øjne selvom de var lettere undrende fordi hun sådan kludret i det selvom han da godt havde forstået hende første gang. ”For min skyld må du godt blive, du kan bare tage sofaen eller ligge dig inde i soveværelset så tager jeg sofaen i tilfælde af jeg skal af sted så jeg ikke vækker nogen af jer”[/color] sagde han roligt for han vidste jo aldrig hvornår de havde brug for ham over på hospitalet, og da slet ikke lige nu hvor folk nok var begyndt at vågne op efter en varm og doven dag, så det kunne jo godt være at der kom flere slagsmål nu hvor de fulde folk ville komme ud af kroerne også. ”Er der lavet noget mad?”[/color] spurgte han roligt selvom det første emne jo ikke var helt færdig diskuteret men han var lidt små sulten så det kunne være godt med noget mad hvis der altså var noget spiseligt ellers kunne han egentlig godt undvære. Igen gik han ud på badeværelset men denne gang kun for at hænge håndklædet til tørre nu hvor han var færdig med at bruge det for noget tid selvom han nok skulle have et bad dagen efter men for nu måtte den korte vask være fin nok. [/blockquote]
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 5, 2012 20:56:39 GMT 1
Da Ash kom ud fra badeværelse så begyndte hendes hjerte at hammer afsted mens hun havde meget svært ved, at tage øjne fra ham og hun overvejede lidt kort om hun var død og stod overfor en engel - Da der nok ikke fandtes noget mere hotter end Ash i bar overkrop. "Jamen jeg kan bare tage et tæppe med indtil de små - sådan at jeg nemmer kan høre dem, hvis de skulle vågne i løbet af natten og ellers så tvivler jeg på, at jeg vil få sove noget rigtig i denne her varme" kom det med et lille smil fra hende og dog, så kørte hendes tanker stadig rundt i alle de forbudte baner. "Ja der er lidt fugt.." svare hun i første omgang på hans forspørgelse omkring mad, da det var det, som hun havde spist igennem dagen på grund af de små var stadig på fylden kost. Så havde hun ikke skulle tænke på mad udover til sig selv og hun havde ikke rigtig orke at lave noget varmt i løbet af dagen. "Men hvis det er at du er sulten så kan jeg godt lave noget til dig og så kunne du tage et bad, hvis det er imens" kom det forspørgende fra hendes mens hun tilførte i hendes tanker *og jeg vil intet havde imod at vaske dig hvis det er*
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 5, 2012 21:10:43 GMT 1
Hvad der foregik inde i Mettes hoved og i hendes krop virkede Ash nu en gang udvidende om, men igen han havde jo heller ikke ligefrem holdt den evne i live efter han havde mødt Mimi, så på det punkt havde han nok mistet sit greb noget der ikke ligefrem gjorde ham noget fordi det ikke betød noget for ham mere. ”Jeg kan da ikke lade dig sove på gulvet.. du tager sengen og lader dørene stå åben så du kan høre dem..”
[/color] sagde han roligt for der var ikke ligefrem meget diskutere i den sag, ikke nu hvor han havde sagt at hun skulle tage sengen, hvordan hun indrettede sig derinde kunne jo være lige meget for hun ordnede det jo nok når hun stod op så alt var som før, og hun behøvede jo ikke ligefrem sove med de tykke tæpper eller noget. Han stod lidt og overvejede det frugt, og om han egentlig havde lyst til det men kom ligesom frem til at det havde han ikke rigtigt. ”Nej behøver ikke jeg spiser bare i morgen tidlig i stedet eller hvis jeg bliver kaldt derover.. Så sulten er jeg nemlig ikke”[/color] svarede han roligt med et smil som han igen kom ud i stuen efter have hængt håndklædet op igen, selvom han dog så lidt undrende på hende ”Lugter jeg så meget at du mener jeg skal tage et bad selvom jeg lige har vasket mig?”[/color] spurgte han en smule undrende inden han drejede hovedet en smule og duftede imod hans ene skulder, selvom han ikke ligefrem kunne lugte særlig meget så kunne det godt være hun mente han lugtede for meget eller måske havde overset et beskidt sted på hans overkrop selvom det jo kunne vaskes med en klud, ikke noget der krævede det helt store bad. [/blockquote]
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 5, 2012 21:26:08 GMT 1
At Ash engang havde haft en evne til, at vide hvad der forgik indeni kvinder var ikke noget, som Mette vidste "Jamen jeg har slet intet imod det for det gør jeg derhjemme... Så det gør mig intet at sove på den måde" kunne Mette slet ikke lade vær med at svare selvom hun ikke lige tænke over, at hun lige afsløre noget som hun ellers kun havde fortalt Mimi og hendes kæledyr ulv. Men lige, at han ikke mente der var noget diskutere mere i den sag var Mette uviden omkring og dog, så havde hun slet intet imod at sove på et tæppe.
Men hun nikke blot da han sagde at han ikke var så sulten igen og da han forsvandt ud på badeværelset for, at hænge håndkældet på plads så lykkes det hende at få hjerte lidt ned igen. Dog, så kunne hun ikke lade vær med at lave lidt store øjne da han stille sit spørgsmål da han kom tilbage på grund af det havde slet ikke været det, som hun havde mente "Nej, det var ikke jeg mente.." udbryd hun næsten med det sammen og blev en del overraske over hvor hurtigt hun havde fået sagt de ord, hvilke fik hende til at tage en dyb indånding "Det jeg mente var hvis du havde lyst til at tage et bad nu hvor du har haft arbejde hele dagen i varmen.. Det var alt" Hun kunne slet ikke forstå hvad der gik af hende og hvorfor hun pludselig havde så svært ved at få sagt de rigtig ord sådan at det, som hun mente kom frem istedefor, at blive misforstået. Pludselig så kunne hun ikke holde et lille gab tilbage og endte med at skjule det bagved hendes ene hånd,
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 5, 2012 21:37:38 GMT 1
”Du sover inde i soveværelset.. der er ikke mere diskussion der”
[/color] sagde han roligt men man kunne godt høre på tonen at hun skulle passe lidt for han ville ikke blive ved med at diskutere det emne, eftersom det andet jo bare ville få ham til at virke uhøflig når han lod gæsterne sove på gulvet.. selvom han ikke lige tænkte meget over det hun sagde med at hun sov på gulvet derhjemme for han hørte mest at hun gav igen med at han ikke skulle have det sidste ord når han gerne ville have det. Efter han var kommet ud igen og hendes mindre udbrud med at han ikke lugtede selvom hun lige havde sagt han kunne tage et bad, for han blev da selv en del overrasket over at hun skulle udbryde det på den måde som om hun var bange for at fornærme ham eller hun var nervøs overfor et eller andet. ”Jeg kan skam godt klare mig.. er blevet vasket så behøver ikke noget bad lige nu..”[/color] svarede han dog roligt selvom han kort efter rystede på hovedet af hende inden han gik hen til børneværelset hvor han kort forsvandt ind bare lige for at se til hans små børn, som han egentlig var utroligt glad for at få lov til at kende, nu hvor han ikke havde fået lov til at kende mange af de andre både dem som var kendt og dem som ikke var. Han kom igen ind i stuen selvom han ikke rigtigt vidste hvad han skulle give sig til for han var ikke helt træt nu hvor han havde det bedre tilpas fordi han ikke havde det så varmt igen, men det endte med at han satte sig på sofaen foran pejsen men bag ved pelsen Mette tidligere havde lagt på. Han drejede hovedet lidt og ømmede hans nakke en smule selvom han ikke rigtigt havde ondt så var han da en smule øm og nu skulle han sove på en lettere hård sofa, men det gjorde jo ikke så meget for det kunne jo være det kun var en kort lur. [/blockquote]
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 6, 2012 19:12:28 GMT 1
Mette kunne godt høre på hans tonelege, at hun ikke skulle svare igen og det var derfor hun blot endte med, at nikke mens hun kort måtte bide sig i læben for, at holde tilbage med at sige noget yderliger omkring sove pladserne selvom hun dog ikke havde det godt med, at skulle sove i hans og Mimis seng.
Hun var selv så overraske over hendes udbrud, at hun kort mistede hendes talegave og derfor slet ikke kommetere yderliger på det, som Ash sagde inden, at han smutte ind for at se til hans tvillinger. Mens han var derinden så lykkes det, at få lidt mere hold på sig selv og det fik hende også til, at gå om i køkkenet med det lille krus, som hun havde haft drukket af - alt imens hun overvejede, hvad hun skulle gøre nu, hvor Ash var kommet hjem.
Men da Ash kom ind igen så måtte Mette kort bide i læben for ikke, at gå hen og tage fat i hans skulder mens han sad på den måde, som han gjorde. "Men så vil jeg lægge mig nu så du kan få noget ro og slappe af" Det måtte være den bedste løsning var hun kommet frem til og især fordi, at hun vidste at hun på den måde undgik at dumme sig endnu mere overfor Ash end hun allerede havde gjordt. Hun vente kort på at høre hans svar hvis der kom et inden at hun skyndte sig ind på soveværelset, hvor hun skubbet døren i selvom hun ikke fik lukken ordenligt, hvilke bare fik den til at gå op igen.
Mettes hoved var så fyldt med alle mulige tanker, at hun ikke ville havde lagt mærke til hvis der kom nogle hentil døren. Det eneste, som hun tænke på var at skifte over til det stykke soft, som hun sov i og det var sådan et slags stykke soft, hvor det kun lige dække de områder, som det skulle - vel og mærke at Mette ikke løfte hendes arme op efter noget. Det var også den slags soft, hvor man kun slå det om sig selv og da Mette havde udvilke sig en del siden, at hun havde fået det så gjorde det, at i den side hvor hun samlede softet sammen var der et stykke, som intet af hendes hud dækket. Lige så snart, som hun havde lagt sit hoved på puden og rette hendes blik ud af vinduet så røg hendes tanker tilbage på hvordan Ash så ud i bar overkrop. Et syn, som ingen måder var ubedhaligt også selvom han måtte være to gange hendes egne aldre.
I løbet af natten så vågne Mette ved at hun syntes, at hun hørte de små, hvilke fik hende til at stå op og på liste fødder smutte hen for, at se om hun havde hørt rigtig angående de små. Men lige så snart, som hun stod foran den lidt åbne dør indtil tvillingerne så opdage hun, at de sov tungt og hun blev stående der nogle få øjeblikke inden, at hun trækt døren ordenligt til igen.
På hendes vej tilbage til soveværelset igen så kom hun forbi sofa'en med den sovende Ash i og hun kunne simpelthen ikke lade vær med at stoppe op for, at se ned på ham. *Hvor er det bare unfair, at Mimi har ham helt for sig selv! Måske skulle jeg... Nej det kan jeg ikke gøre og især ikke efter alt det som hun har gjort overfor mig... Meeen* kørte Mettes tanker rundt oppe i hovedet på hende og det endte med, at hun lod første en finger glide langs med hans ansigt mens hun virkelig håbet på at han ikke ville vågne. Hvis han ikke gjorde det så ville hun sætte sit ene knæ ned på kanten af sofa'en mens den ene hånd røg over til ryglænet for støtte. Da hun ville læne sig indover den sovende Ash for, at kysse ham på panden med en af de slags kys der knap nok rørte hans panden alligevel og hvis Ash ikke reagere på det så ville hun søge ned til hans mund, hvor hun ville gentage det sammen slags kys der - alt imens hun håbet på at han ikke ville vågne og hvis han gjorde det at han så ville tro hun var Mimi.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 6, 2012 19:54:33 GMT 1
Selvom han var en smule øm, ville han ikke ligefrem bede Mette om at give ham en mindre massage for det var ikke hendes job, det var Mimis og han skulle nok bare have lov at hvile lidt så han kunne være mere frisk i hovedet hvis han blev kaldt på vagt eller hvis det igen blev tid til at arbejde, dog havde han en mere eller mindre fridag medmindre han blev kaldt på vagt, så den skulle egentlig bare nydes mens han skulle have tiden til at gå indtil Mimi kom hjem for hun var jo på en lidt længere rejse netop fordi det kvindemenneske havde insisteret på at rejse til netop den by og så uden selskab, men han måtte jo lade hende rejse fordi hun skulle jo have lov til at lave lidt selv. ”Det er i orden.. godnat og sov godt”
[/color] sagde han roligt som han så ind i pejsen men han havde dog et lille smil selvom han lige nu sad og tænkte på Mimi fordi han jo altid var rastløs når han ikke vidste helt præcist hvor hun var eller hvad hun lavede, men det var nok fordi han jo stadig ønskede lidt at kontrollere hende selvom han måtte slappe lidt af med det og give hende mere frie tøjler fordi han jo stolede på at hun ville komme hjem til ham igen, helst i hel form uden nogen skrammer. Efter Mette var gået ind i soveværelset rejste han sig op og gik en smule rundt inden han kort gik uden for at få noget koldt luft i hovedet, men han gik dog hurtigt ind igen hvor han tændte op i pejsen inden han tog en bog som han satte sig med i sofaen og begyndte at læse i den, for han skulle have sine tanker lidt væk og så virkede en bog jo fint nok, selvom han efter lidt tid alligevel blev døsig så han lagde bogen fra sig og lagde sig på sofaen med en pude under hovedet, for han måtte jo hellere sove lidt så han kunne være frisk hvis Mimi dukkede hurtigere op end forventet. Så han gled ind i en drømmeløs søvn, selvom hans hjerte var en smule urolig men det var der jo ikke meget at gøre ved, men det gjorde nu også at han ikke sov så tungt igen, selvom han alligevel sov tungt nok til ikke at vågne ved at Mettes finger gled langs hans ansigt, udover han kort lige vendte hovedet lidt væk, som når der var en irriterende larmende flue eller noget så hovedet blev rettet tilbage igen. Selv det mindre kys på panden virkede heller ikke rigtigt til at påvirke ham særlig meget udover han kort brummede, måske en smule utilfreds over at nogen forsøgte at vække ham selvom han ikke virkede til at gide af vågne. Det var først da hun skulle til at kysse ham meget forsigtigt på munden at han ligesom registrerede at han ikke var alene, og i første omgang troede han jo det var Mimi som lige så sødt forsøgte at vække ham så da han mærkede noget imod hans læber kyssede han jo bare igen, det normale blide kys der nærmest var fyldt med kærlighed til trods for det var kort, det var dog kun lige til at han slog øjnene op og så det var Mette som sad over ham, for det fik ham ret hurtigt til at sidde op og rykke sig tilbage så meget han kunne imod armlænet mens han så meget forvirrende på hende som om han ikke rigtigt vidste om det her var en drøm, virkelighed eller måske et mareridt. ”Hvad har du gang i?”[/color] spurgte han stadig meget forvirret og nærmest pustende fordi han havde fået sådan et chok over at se det var Mette der sad med hovedet så tæt på hans? Gav det overhovedet nogen mening eller var han gået glip af et eller andet?. [/blockquote]
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 6, 2012 20:18:50 GMT 1
Da hun mærke, at han genglædte kysset så var det, som hendes ben blev helt bløde og true med, at give efter hver andet øjeblikt - især det næsten virke, som en drøm, at han genglædte hendes kys selvom hun ikke vidste med sikkerhed hvem han troede hun var. Men det var en drøm, som udvikle sig til et mareridt lige så snart, som Ash åbne hans øjne, da det var ikke kun Ash, som blev overraske da han åbne hans øjne på grund af det gjorde Mette også og især da hun havde ellers sådan håbet på, at han ville gøre det. I det, som han rykket sig bag ud så flyv hun over i den anden ende af sofa'en, hvor hun gjorde sig så lille, som hun kunne mens hun udbrød "undskyld undskyld undskyld"
Det ville være en underdrivelse hvis man sagde at hun havde det dårligt med sig selv på grund af hun vidste med det sammen, som de ord havde forladt Ashs mund, at hun havde dummet sig ud over alle grænser *dumt Mette... Meget dumt! Så har de alligevel ret med at du kun gøre dumme ting og du ikke dur til noget udover at ødelægge alt omkrig dig! Hvad fik dig til at tro at han ville noget med sådan en lille tøs, som dig når han har en kone!?* begyndte hendes tanker næsten med det sammen, at kører og dog, så var det ikke hendes egne stemme der sagde alle de ord på grund af det var hendes mors stemme, hvilke blot gjode alt sammen meget værre og inden, at hun stoppe det så trille der en lille tåre ned af hendes kind "Jeg.. jeg skal nok forsvinde med det sammen" kom det stille fra hende og hun gjorde tegn til, at ville rejse sig.
Men lige så snart, som hendes tanker havde begyndt, at kører oppe i hoved på hende så havde hun slået hendes blik væk fra Ash. Selvom hun skældte sig selv ud oppe i tankerne så havde der var plads til, at hun kunne komme på den eneste løsning for at ikke komme til, at se Ash i øjne var at skynde sig ind på soveværelset og samlede hendes ting inden, at hun ville forsvinde fra hytten - udanset om hun så skulle hoppe ud af vinduet.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 6, 2012 20:32:39 GMT 1
Det var alt sammen utroligt forvirrende men på en måde også lidt tiltalende fordi var det ikke for forvirringen så ville han da have blevet meget smirget af en så ung ville have noget med ham at gøre, men lige nu kunne han nærmest ikke andet end at se forvirret på hende fordi han ikke anede hvad der foregik og det var ikke ligefrem det her han havde forventet når han ville åbne sine øjne igen, altså jo han havde forventet at se hende men ikke ligefrem så tæt på sit hoved. Han sad som forstenet og så på hende, med et stadig chokket udtryk i ansigtet selvom han egentlig kunne bande og svovle som han nok ville have gjort, så var det her alligevel kommet bag på ham at han ikke helt anede hvad pokker han skulle gøre eller sige for han kunne jo nok ikke sige noget som ville forbedre situationen og hendes undskyldning gik ligesom ikke ind i hans hoved fordi alt var lukket ude og inde i hovedet stop alt nærmest stille, så det var da ikke før hun gjorde tegn til at rejse sig med en lille tåre at hans øjne kort blinkede som tegn til at han vågnede op. *tosset kvindemenneske!*
[/color] bandede han stille i sit hoved for vidste hun da ikke at det var farligt at vække en sovende mand. Han var dog hurtigt oppe og stå selvom han stadig ikke anede hvad han skulle gøre ved sig selv, men svar det ville han da have. ”Hvorfor i alverden gjorde du det? Ved du ikke det er farligt at vække en sovende mand?”[/color] det sidste spørgsmål var måske ikke helt passende men han havde jo heller ikke helt styr på hans tanker så han begyndte at gå lidt rundt selvom han holdt lidt øje med hende ud af øjenkrogen, bare så han kunne afskærme hendes vej hvis hun forsøgte at flygte ind i et af rummene eller forsøgte at flygte ud, for han ville jo have svar og hun slap altså ikke ud før han havde fået svar på hvorfor i alverden hun gjorde det som hun havde gjort for han havde da ikke lagt op til noget eller havde han? For havde han så havde det jo ikke ligefrem været meningen eftersom han jo var dybt forelsket i Mimi og ikke behøvede andre kvinder eller små piger for den sags skyld, netop fordi han jo kunne have været hendes far nærmest eller rettere det kunne han sagtens have været for Mark var vel også oppe i den alder. [/blockquote]
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 6, 2012 20:48:11 GMT 1
Lige hvad der forgik indeni Ash var kun noget, som hun kunne gætte sig til og alligevel så vidste hun godt, at hun havde overraske ham så meget, som hun havde. Men lige at hendes undskyldning ikke gik igennem til ham og at han først vågne op, da hun gjorde tegn til, at ville rejse sig var noget, som hun intet anede.
Da han var hurtigter oppe på benene end hun var så blev hun siddende med blikket rette ned imod hendes skød mens hun mere eller mindre bevist undgik, at svare på hvorfor hun havde gjort det med at kysse ham på grund af det var hun ikke sikker selv på hvorfor udover, at alt indeni hende havde strege på at hun skulle gøre det "Nej, det ved jeg ikke" kom det igen fra hende i den sammen tonelege, som før og det var ikke kun Ash, som holdte øje med den anden ud af øjenkrogen på grund af det gjorde hun også med ham. Da hun virkelig ikke havde lyst til, at blive siddende og få skæld ud. Nej, så ville hun heller prøve at komme væk lige så snart, som hun mente, at Ash var langt nok over i den anden ende af rummet til, at hun ville kunne nå, at smutte ind på soveværelset. Det var også det, som hun forsøgte på lige så snart, som hun mente at hun havde en god chance for, at nå soveværelset og hun holdte ikke øje med om Ash havde opdage hendes forsøg.
Lige at Ash havde en søn var ikke noget, som Mette havde kendtskab til og slet ikke at det var den selv sammen fyr, som hun havde givet et par på hovedet på grund af han ikke havde forstået, at hun ikke gad at hører på hans latterlige scorer forsøg. Det skete kort før, at hun var begyndt at arbejde for Mimi og Mette havde set fyren et par enkle gange selvom han altid havde undgået hende siden, at hun havde givet ham et blåt øje.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 6, 2012 21:09:36 GMT 1
Han holdt konstant øje med hende og var på vagt overfor hvert eneste af hendes trak ligesom et rovdyr der holdt godt øje med dets bytte for han ville jo have svar over hvorfor i alverden hun ville vække ham på den måde og så ligefrem i det tøj også, det kunne hun altså ikke være bekendt! Det var jo kort som at være tilbage i sit gamle liv hvor alt hunkøn var fristende for ham, men det var et liv han havde lagt bag sig og sådan skulle det gerne være. ”Du ved det ikke!? Hvordan kan du ikke vide hvorfor i alverden du kysser en sovende mand der er gammel nok til at være din far og som oven i købet er gift og har børn med en anden kvinde?”
[/color] det var tydeligt at høre at han egentlig var meget frustreret over hun havde gjort som hun havde gjort for det her gav ingen mening og han sænkede det ikke ligefrem en tanke at hun kunne være forelsket i ham eller noget for det kunne jo også bare være en periode i hendes liv som hun skulle igennem, hvor han kunne han vide fra hvordan kvindesliv fungerede eller hvilke perioder de fik igennem. Da hun forsøgte at flygte fordi han var nået lidt langt fra hende løb han dog efter hende uden egentlig at tænke på at børnene kunne vågne op af den mindre tumult og larm fra stuen af, men han ville jo have svar og hun gav ham ikke ligefrem nogle. Desværre var hun både yngre og hurtigere samt tættere på soveværelset, så han nåede kun lige hen til døren da den blev smækket i hovedet på ham nærmest, så han knyttede hænderne ret hårdt så knoerne blev helt hvide fordi han jo ikke ville stå og banke på døren det ville bare vække børnene, så det endte med at han sukkede irriteret. ”Kom ud og snak, jeg lover jeg ikke bliver sur”[/color] sagde han så roligt som han nu en gang kunne men han forsøgte virkelig at beherske sig for det havde han jo lært at han skulle gøre mens han havde været sammen med Mimi fordi der havde han jo også været ved at fare i hovedet på hende. ”Jeg vil bare gerne vide hvorfor du gør sådan noget til en gammel mand, der sikkert ikke fortjener det.. og hvis jeg har gjort noget for at lægge op til det så vil jeg gerne vide hvad så jeg ikke gør det i fremtiden”[/color] det virkede måske en smule desperat at sige men han ønskede jo ikke ligefrem at Mimi skulle vide noget, selvom han nok ikke kunne holde kæft men det skulle jo ikke være sådan at Mette var bange for at passe børnene fordi den opførsel ville Mimi jo nok undre sig en del over, selvom det jo egentlig ville være forståeligt fra både Mettes og Ash side hvis de opførte sig sært overfor hinanden og egentlig undgik at mødes. [/blockquote]
|
|
|
Post by Mette Craft on Jun 6, 2012 22:02:39 GMT 1
På alle måder havde hun lyst til at spørge ham råbende *HVORDAN KAN DU VÆRE SÅ BLIND?* og dog så bed hun det i sig, da hun ikke havde lyst til at vække de små der sov i værelset ved siden af. Men hun mente selv at det måtte være tydeligt for enhver, som havde set hende inærheden af Ash og dog, så lige hvad for et slags liv Ash havde levet førhen. Men hun kunne også godt høre på ham at han slet ikke kunne finde hoved eller hale i noget lige der og det var egentlig en lettelse for hende, at nå hele vejen over til soveværelset samt ind på det uden, at blive stoppet.
Men lige at hun fik lukkede døren i hovedet på Ash var ikke noget, som hun tænke over og dog, så kunne hun godt høre hans stemme lige ude på den anden side af døren, hvilke også var derfor hun blev stående i nogle få sekunkter af frygt for, at han ville tvinge sig vej ind på soveværelset. Da hun hørte de ord med, at han ikke blive sur så kunne hun simpelthen ikke lade vær med at sige "Ja ja right" for guderne måtte vide hvordan mange gange hun havde hørt lige de ord før uden, at de så havde passet når hun havde komme ud til personen, hvilke også var grundlaget for, at hun ikke troede på det, at han ikke ville blive sur.
Det var først da hans næsten ord faldt, at hun valgte at bevære sig over imod hendes ting, som hun havde tage med sig ind på soveværelset tidligere på aften "Hvis du er bange for, at jeg siger noget til Mimi omkring det her så bare rolig... Har ikke tænk mig, at fortælle en sjæl omkring det..." starte hun ud med, at sige lige så snart, som hun hørte døren glide op og hun regne stræk med, at han stadig var på den anden side af den. "Men er det ikke dig, som selv har givet det råd, at man skal gøre som ens krop siger?" Hun vidste godt at han ikke lige havde sagt det til hende og dog, så vidste hun med sikkerhed at det var de ord, som han havde haft brugt førhen på grund af Mette havde engang spurgt Mimi omkring hvordan det var at kysse en anden person ovs. Hvor Mimi havde givet det råd, som hun selv havde haft fået af Ash dengang hvor de havde lært hinanden at kende.
"Du har intet gjort... Det er bare mig, som altid gør alt ting værre" lød svare til det sidste af hans spørgsmål mens hun stræk sig indover sengen for, at få fat på hendes kappen, som hun havde haft brugt til hovedpude og hvis der var en ting, som hun ikke tænke over så var det hvordan hendes bevægelser påvirke det stykke soft, som hun brugt til natkjole. Lige så snart, som hun havde fået fat i kappen så tog hun den på sine skulder inden, at hun grab fat i den lille soft pose der indholdte de ting, som hun havde haft med sig mens hendes kjole blot røg over den anden arm. Da hun havde styr på alle hendes ting så vendte hun sig om for, at komme ud af soveværelse og hvis Ash blokke vejen for hende, så ville hun se ham lige i øjne "Det her kommer ikke til, at ændre på noget og igen så har jeg ikke tænk mig, at fortælle en levende sjæl omkring noget af det der er sket i denne hytte denne nat!" Både hendes tonelege og det hudløse blik der var i hendes øjne undertrykke, at hun mente hver et ord, som hun havde sagt. Hun vente blot på, at han ville flytte sig sådan, at hun kunne komme væk og der var vist heller ikke nogle grund til, at hun skulle blive - især ikke nu hvor han havde give tydelig udtryk for, at han intet ville havde med hende at gøre. De små kunne han sikker få en eller anden til at passe hvis Mimi ikke nåede tilbage inden, at han skulle møde den næste dag eller det gik Mette stræk ud fra, at han kunne.
|
|