Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 2, 2012 6:05:42 GMT 1
Han blev mere rolig for hver gang hun svømmede rundt om ham. I hvert lod det ikke til at være andet end bare det. "Sandt nok..." sagde han uden at tænke meget over at hun lige kaldte ham en tøs, i hvert fald ikke negativt. Det kunne godt være at der var nogle minusser ved sådan som han var, men til gengæld var der også nogle plusser. "... Men set fra en anden vinkel, så er det nok ikke så dårligt igen hvis jeg kombinere både mine specielle og tillærte egenskaber, selvom jeg godt nok kan ligne en mand fra top til bund hvis jeg ønskede" fortsatte han. Han var godt nok ikke så glad for det i starten men vænnede sig til det og lærte ikke at tage det så tungt. Det var ikke hans udseende der talte, kun det han kunne levere af ydelse der talte. Selv havde han dengang ikke meget bedre at lave, han var trods alt bare en der levede af nature ting og sager, leve i skove og på gader uden noget egentlig hjem.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 2, 2012 17:29:17 GMT 1
Der var skam meget ikke alvor eller fare i at hun svømmede rundt om ham men hun havde nu en gang lidt for meget energi til bare at blive stående foran ham selvom det jo kunne hjælpe til at skræmme ham en smule selvom det nu også var fristende egentlig bare at overfalde ham her i vandet og så tumle rundt, selvom det nok ikke ville være den bedste ide med hendes hurtige humørsvingninger. Endnu en gang svømmede hun helt tæt på ham men denne gang var det helt op af hans ryg som hun stillede sig meget tæt op af. ”Hvilke egenskaber har du så lille tøs? Udover at give massage”
[/color] hviskede hun drillende inden hun endnu en gang lod sig falde bagud ned i vandet før hun igen svømmede rundt om ham for hun skulle altså bruge det her energi på et eller andet og når han ikke fysisk tiltrak hende så var det jo ikke på den måde hun ville bruge energi på. For når hun var påvirket på denne måde var det dumt at forlade hendes værelse selvom det var fristende at finde en af krigerne eller de mere mandige tjenere og slaver som hun kunne lege lidt med. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 3, 2012 16:11:52 GMT 1
"Trænet i bevæbnet og ubevæbnet kamp, snigmord, skuespil så jeg kan snyde og bedrage folk. Det er bare nogle af de ting jeg lærte... Noget andet som jeg kan men som er helt anderledes... Jeg er en Metamorfagus" svarede han. Drillerierne tog han stadig ikke tungt, ikke fordi han vil ende med at tage det tungt men det gik ham ikke rigtig på. "Nu tænker de vel nok hvorfor jeg ikke bare skiftede form så jeg ville se ud som en dreng. Jeg er jo født sådan og jeg er ikke sikker på om jeg bør ændre det for evigt" fortsatte han. Han begyndte at tage det afslappet og endda at svømme lidt rundt, dronningen sagde at han skulle med i bad trods alt når han tænkte over det.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 4, 2012 18:32:38 GMT 1
”Det gør dig ikke til noget særligt”
[/color] startede hun ud med at sige for det med at være trænet i forskellige slags kamp, snigmord, skuespil med at bedrage og snyde folk var ikke ligefrem noget specielt for det var alle hendes krigere og snigmorder så hun fandt ikke det specielt. ”Ligesom Regina”[/color] svarede hun bare til det med Metamorfagus delen mens hun nærmest lå og flød for kort tid, men det var jo heller ikke noget specielt eftersom en af hendes livvagter var det samme og den person kunne da spille violin også og var udødelig så hun var jo en ideel livvagt mens Taylor nok ikke blev andet end massør. Hun begyndte igen at svømme rundt fordi hun skulle have noget at lave og det her var altså en god måde at bruge energien ordentligt på. ”Man bestemmer selv”[/color] svarede hun lidt ligegyldigt for han snakkede stadig for meget og hun var på en måde ret ligeglad med det for det eneste hun lige skulle bruge denne person til ville være massagen og intet andet da hun jo havde snigmorder der bare ventede på ordre fra hende. [/blockquote]
|
|