|
Post by Dena Medlock on Sept 23, 2012 20:14:04 GMT 1
Sabrina så på ham og smile blidt han var nu en rigtig chamør ville hun sig, "sikke chamerne du er lestat.. du ved jeg ville elske at vær din" hun så på ham og bed sig lidt i læben og så lidt underne på ham da han tog hendes hånd og først den ned til hans skød, vist hun hade kunne rødme hade hun så på ham og fnise og så lidt på slaven, og så på ham nu var hun selv meget frist. "vis..vis du lover.. at forsætte med at snakke med mig.. og.. kommer hos mig vis du ikke lyster til din kone.. og.. ja forsætter som nu.. så må du godt.. gør mig til din elsker" hviske hun i hans øre og kysse ham på halsen og lod hånden gnuppe mod hans skød og så ham dybt i øjne "men.. skal slave virkelig vær her.. i mens vi.." hun smile drillen og nappe ham i læben og var lidt spændt på hvordan det her nu skulle ende for hun håbe ikke han så miste intressen i hende.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 24, 2012 17:53:30 GMT 1
Den eneste grund til at han var charmende overfor hende var jo fordi hun var fuldblodsvampyr og samtidig også af fin slægt så han ville kun være en tåbe hvis han ikke var charmede overfor hende. ”Det ville være skønt, men sådan kan det ikke blive lige nu”
[/color] sagde han roligt med et charmende smil til det med at hun ville elske at være hans for det ville da være skønt selvom han var en gift mand lige nu og derfor kunne hun ikke få ham helt for sig selv. Hendes svar glædede ham egentlig for nu kunne han få endnu en jomfrus mødom, selvom han nu også godt kunne lide dem med masser af forstand inden for det område. ”Hvorfor skulle jeg ikke forsætte med at ville se dig min skønne? ”[/color] hviskede han roligt som han lod hænderne stryge op og ned af hendes ryg for han ville jo aldrig sige nej til at have en fuldblodsvampyr som elskerinde, for det gav ham jo bare endnu en grund til at rejse væk noget mere og så det at hun jo var forretningspartner oven i så det var ligesom alt sammen bare bonus. Han så kort over på den skræmte slave da hun nævnede hende ”Nej vi kan bare smide hende ind på badeværelset så forstyrrer hun ikke”[/color] sagde han mere roligt for det skulle jo ikke være det som ville være problemet for han kunne jo bare binde slaven inde på badeværelset. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 24, 2012 18:06:35 GMT 1
Sabrina så ham dybt i øjne og lod fingerne glide over hans hals, "kunne jo være du dumpe mig når du nu hade fået min mødom og bare så mig som en anden forretnings forbindelse" hun så ham dybt i øjne lidt med et blik der gnave ind i hans inderst, mens hunholdt læberne lidt uden for hans, "du stikker du vel ikke bare af fra mig når du færdig.. " hun så ham dybt i øjne med et køligt men chamerne øjne før hun gik hen og fik slaven bunde op og nærmenst sparke ud til bade værelset, hvor hun bandt hende til vasken og lukke døren og stod lidt op af døren og så hen på lestat og smile så lidt frækt og gik hen til sengen hvor hun satte sig på kanten og tog hænderne bag nakken og begyndt at binde den tætte kjole op for at drille lestat og for at se om han ænder adfær nu hvor han hade fået lov til at tage hendes krop i brug, hun var selv sikker på lestat var den rigtig at give sin mødom til men det var lidt for tidelig at sig i nu hun måtte vente og se hvad fremtiden bragt med sig. Sabina fik spændt det første stykke op i nakken, men selv om kjolen var spændt lidt op, sad den stadig tæt på hende mens hun roligt så på lestat med et drillen og chamerne blik mens hun blev roligt siden lidt inden hun rejste sig hvilke resulter i at kjolen gled lidt ned over skulderne, det line hun ingen bh hade på under men vis kjolen, kom helt af så var der en kul sort tynd og mønster bh uden stropper, der var halv gennem sigtig, hendes trusser var af samme matriale som bhen og var små og tæt siden og også gennem sigtig men der var mynster på både bh og trusse så der ikke kunne ses direkt til de forskellig dele.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 25, 2012 9:01:13 GMT 1
Han så roligt tilbage i hendes øjne og strøg hende kort over kinden. ”Det vil jeg ikke gøre, vil stadig føle det som en ære at være din”
[/color] sagde han roligt for han mente det nu også han havde jo ingen planer om at dumpe hende selv hvis han fik hendes mødom, eftersom han jo gerne ville have en fuldblodsvampyr til elskerinde eller kone, selvom han jo ikke var helt for ægteskab så var det jo en god måde at beholde hende på, selvom hun nok skulle til at passe på han ikke blev vanvittig jaloux fordi ingen skulle røre hans ejendom. ”Det eneste der får mig til at stikke af er fordi jeg skal rejse hjem, men først om nogle dage så jeg er din indtil da”[/color] svarede han igen ærligt for han havde jo ikke sagt hvor længe han ville være væk men nogle dage ekstra sammen med hende gjorde vel ikke noget? Ellers kunne han jo bare lyve sig ud af det noget som han havde fundet ud af at Salvie var meget godtroende overfor. Da hun gik hen til slaven fulgte han hende roligt med øjnene uden at sige noget men med et skævt charmende smil for han havde troet at det var ham som skulle fjerne slaven men at hun gjorde det var der heller ikke noget problem med. Da hun så satte sig hen i sengen gik han roligt nærmere som han stillede sig foran hende for at betragte hende bedre og for at følge med i hendes bevægelser. ”Uanset hvad så mener jeg stadig du er fejlfri og perfekt”[/color] hviskede han nærmest som han betragtede hende for han havde jo ikke fundet nogen fejl ved denne kvinde indtil videre, så han var ikke bange for at indrømme det. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 25, 2012 16:02:00 GMT 1
Sabrina så op på ham som han kom hen til hende og stod roligt op af ham og lag hænderne på hans bryst, "charme trold" sag hun drillen og nappe ham i læben med sin og lod hænderne langsomt begynde at pille ved hans tøj for at få det af, mens hun så ham dybt ind i øjne og prøve ja at holde ham med sit blik, "mh det lyder godt med et par dag hos mig.. vi får det sikkert sjovt" hun smile og kysse ham på halsen mens hun fik hans skjort op og lag hænderne på hans nøgne bryst, hun nusse det blidt mens hun lod neglen glide let over hans hud uden at lave mærker på hans ellers dejlig bryst, mens hun bevæge sig begyndt kjolen også at glide mere ned, men den kunne ikke komme så langt da stropperne jo blev siden i hendes arme men han kunne nok se bhen nu og det meste af hendes overkrop efter hånden, hun kysse ellers lestat piren på halsen og over bryste mens hun lod hænderne vandre rundt på kroppen. hun var imponert over lestat stadig holdt sig i skindet, men det gjord han nok ikke længe forvente hun og endt med at slippe ham og trække kjolen helt af og stod ellers roligt i sit undertøj og så elleres på ham for at se hans reaktion over at se hende med så lidt på og for at se om hendes yder var godkendt.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 25, 2012 19:31:08 GMT 1
Han smilede bare drillende da hun sagde han var en charmetrold for det var jo ikke ligefrem nogen nyhed, eftersom hun vidst havde sagt det et par gange bare denne aften, men han havde nu ikke noget imod at hun kaldte ham det, for lige nu var han jo hendes charmetrold som bare opvartede hende så godt som han kunne. ”Det vil jeg i hvert fald sørge for vi gør”
[/color] sagde han roligt og strakte halsen en smule for hun var nu ikke helt fair men igen der var noget i hans hjerne som mente han skulle holde sig tilbage fordi hun kunne gå hen og blive meget farlig. Da hun fik skjorten åbnede hjalp han selv kort med at få den helt af så den bare røg ned på jorden så den afslørede hans muskuløse overkrop inden han lagde hænderne på hendes sider og trykkede hende lidt mere ind til sig for han ville give hende lov til at undersøge hans krop så hun kunne bestemme sig om hun ville gå hele vejen eller ikke, dog kunne han ikke lade være med at se ned af hendes krop specielt da hun lod kjolen falde helt ned, hvilket bare bragte et tilfreds smil over hans læber inden han så hende i øjnene igen og denne gang gik han helt tæt på hende og kyssede hende en anelse hedt og intens som hans hænder først gled om hendes ryg inden de begyndte at kærtegne andre steder på hendes krop både over hendes tildækket bryst og ned til underlivet som han kærtegnede uden på tøjet før han nærmest med et snubtag fik hænderne om på hendes røv og løftede hende lidt op for at ligge hende tilbage i sengen så hele denne elskov kunne begynde for han kunne ikke rigtigt vente mere men han ville nu også tage sig tid til at kærtegne hendes krop, hvilket han også gjorde for han kunne nærmest ikke holde fingrene fra hende. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 25, 2012 19:57:53 GMT 1
Sabrina så på ham som han smed skjorten og så på hans dejlig stærke bryst kasse, et rigtig hug af en mand. "mmmh hvor jeg dog misunder din kone for at have snuppe dig for næsen af mig" hviske hun piren i hans øre som hun lod ham holde hende tæt og give hende et hedt kys hun gengældt ganske tydelig og hedt igen, hun nød hans kærtegen af hendes silke blød hud og mærke han fik hende løft og lagt ned i sengen, hvor hun så på ham med et lille drillen blik som hun begyndt at ligge og gør sig til for ham, han skulle jo nødig fortryde og finde hende uintressant lige pluslig, hun var også meget spændet på denne elskov folk lave for det hade jo være forbudt stof for hende da hendes far jo hade være noget af en høne mor da hun skulle gemme sin mødom til hun blev gift men, hun fik lestat den og det hade hun det enlig fint med. "nåå skal du bare stå der og se godt ud.. eller kommer du her ned og leger lidt" hun smile frækt til ham som man kunne se de kridhvide spide hjørne tænder mens hun lod en hånd glide ned af sig selv og drillen trække bare en lille smule i katen af trussen bare for at drille ham lidt ekster.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 26, 2012 19:41:52 GMT 1
Han smilede bare over hendes kommentar ”Bare rolig du skal nok få din tur.”
[/color] sagde han roligt men en smule drillende for hun skulle da nok få hendes chance på et tidspunkt, hvornår kunne han jo som sagt ikke sige fordi han jo var gift og han anede ikke hvornår hun ville dø eller hvad der ville kunne ske, for han nægtede jo at forlade Salvie på grund af skammen der ville følge med også derfor Salvie ikke fik lov at gå fra ham heller. Han kom til at le kort da hun lå og gjorde sig til for ham for det var da lidt sjovt men det var nu ikke noget der holdt ham tilbage som han satte knæene på sengen og nærmest kravlede ind over hende for hun skulle da ikke ligge og føle sig efterladt når hun lå så fint og gjorde sig til. ”Jeg skal skam nok lege med dig”[/color] sagde han drillende som han brugte hænderne til at støtte sig så han ikke pressede hende for hårdt ned til at starte med inden den ene hånd blev brugt til at glide ned af hendes krop før den endte ved hendes trussekant som han hev ned i før han helt fjernede den for den skulle hun ikke bruge mere og han ville jo ind til de gode sager, så da den var fjernet og smidt på gulvet lagde han sig ordentligt over hende igen og kyssede hende en smule hedt fordi hans lyst til hende var jo stor men han ville også tage sig tid til at nyde denne kvinde og behandle hende som andet end bare noget han stillede sin lyst på. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 26, 2012 20:13:42 GMT 1
Sabrina lo og så på ham som han nærmest kom kravelen ind over hende, drillen lave hun knurren lyde som hun gengældt det hed kys og mærke sin trusser blive fjernet, og hørt dem ramme gulve under dem, hun så på ham og lod hænderne glid ned af ham og og fandt hans bukse knap som hun roligt spænt op og fik heven hans bukser ned så langt hun kunne med hænderne, hun hun med føderne roligt fik trukke dem det sidste stykke ned, ved at bruge fødderne ramt hendes skød også han, og hun bed sig lidt i læben da hun mærke det og så ellers forføren op på ham som hun kysse hans hals med intens små kys og lod fingerne kærtegen hans hud i nakken og over skulderne, mens hun nød ham over sig og nød hans berøringer rigtig meget, mens hun kom med suk lyde og ellers gengældt hans kys og kærtegn med stor lyst.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 28, 2012 18:31:57 GMT 1
Hendes knurre lyde morede ham nu en del for det var jo sjovt at hun knurrede selvom hun selv havde givet lov. Men det morede ham nu også at hun fik hans bukser af på den måde selvom han nu gjorde lidt for selv at hjælpe, men han kunne just ikke lade være med at smile en smule grinende, mest af alt som tegn til at han var glad og hyggede sig lige nu, et smil der ellers var usædvanligt at finde på hans ansigt. Da bukserne var røget og han bare lå over hende og nød hendes kys på halsen mens hans egen hånd kærtegnede hendes krop mens den anden lå som støtte, satte han sig på et tidspunkt kort tilbage efter have lagt hånden om hendes ryg og hev hende op og sidde for kort tid da den frie hånd åbnede hendes bh, for skulle han være helt nøgen så skulle hun det også så han kunne nyde hendes krop fuldt ud. Efterfølgende lagde han hende ned igen med sig over sig selvom hans små pirrende kys gik fra hendes hals, ned over hendes kraveben og senere over hendes bryst som han kort blev ved inden han forsatte ned til hendes skød som han gav en del opmærksomhed fordi han ville være sikker på at hun var helt klar til ham, inden han bevægede sig op af igen med samme små pirrende kys. Dog trængte han ikke ind i hende men lagde den bare over hende så hun kunne få lov at mærke ham en smule, for lille var han jo ikke men heller ikke voldsom stor, selv mente han at var godt nok udstyret for han kunne ikke skamme sig på nogen måde. ”Er du klar min kære?”
[/color] hviskede han lettere forførende for han skulle jo vide om hun fortrød det selv efter den nydelse han lige havde givet hende med kys og tungen. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 28, 2012 19:26:57 GMT 1
Sabrina så på ham og nød at se det smile der hade bredt sig på hans ansigt for det klæde ham enlig meget godt, hun smile drillen som hun knurre blidt og nappe ham i øret blidt for at tirre ham, hun lod ham løft hende op og side hvor efter hun mærke sin bh blive spændt op og ryg af hende med det samme da der ingen stropper var til at holde den oppe, hun smile og lod ham ligge dem i sengen igen, hun gispe som han kysse hende ned af kroppen, og nød det og sitter en smule i kroppen da det kilde på en behalig måde, hun stønne dog da han kom til hendes skød og begyndt at behage hende der. hvor hun måtte skyde brystet op af og knuge dyne under sig i hænderne og gispe mens hun krumme tær for det var da helt sindsyg det han lave det føltes som små stød der skød gennem hendes krop konstat på en god måde, hun så på ham som han kom tilbage op af hende og kunne mærke noget mellem hendes ben, og så på ham og smile frækt mens det var tydelig at hans gøren hade haft en effekt da hendes øjne brændt med begær og lyst, hun nikke og smile frækt "vis mig så hvad du kan min kære lestet.. lære mig din leg" hviske hun op ved hans øre da hun hade lændt sig op og kysse ham hedt på munden mens hun kærtegen hans bryst.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 28, 2012 19:51:42 GMT 1
Egentlig så nød han at behage hende, men igen han måtte jo sørge for hun havde det godt så han kunne gå til hende igen hvis han ikke havde lyst til at være sammen med sin kone, for han ville jo ikke tage Salvie med til grænsen hvis han skulle på forretningsbesøg til det havde han nu Sabrina at gå til i stedet, noget han også lidt mere foretrak men det vidste Sabrina jo godt. Efter han havde lagt sig op over hende igen og havde hvisket hende spørgsmålet kunne han ikke lade være med at smile frækt over hendes svar og det hede kys som han gengældt lige så hedt inden han førte sig selv op i hende, ganske blidt til at starte med, men han valgte dog at bevæge sig med rolige bevægelser så hun altid ville kunne trække sig ud af det igen, selvom det lige nu var for sent for han havde fået hendes mødom, men det betød nu ikke at han var færdig med hende, langt fra, for han var ikke færdig med at vise hende hvad hun havde lagt op til ved deres første møde for der havde hun jo heller ikke været helt sød ved ham og da heller ikke tidligere denne aften hvor hun havde været sur, men igen så længe det ikke var ham hun var sur på så havde han egentlig ikke de store problemer for det var nok bedst at Salvie og Sabrina ikke mødtes igen, for så ville Salvie da først og fremmest opdage det her, selvom hun nok ville have en mistanke alligevel men så måtte han jo bare forsøge at overbevise hende om noget andet, men igen hvis hun var gravid som hun sagde så havde hun vel rigeligt at tænkte på.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 28, 2012 20:08:33 GMT 1
Sabrina smile frækt og så på ham og mærke tydelig da hendes mødom blev tage men hun bed den lille smerte i sig, for det gjorde enlig ikke særligt ondt syntes hun, hun hade gengældt det hed kys og holdt det også mens hun kærtegen ham ivrigt og nød at føle hans hud og muskler mod sin finger, og stønne blidt mod hans øre som hun nappe og lod tungen kærtegen mens hun lod fingerne glide ned af hans krop og begyndt at nyde denne lege mere og mere mens hun forsatte med at nappe ham med læberne på halsen og læberne eller øren, mens hun trykke kroppen ind mod hans og virkelig bare nød at have lestat for sig selv og vide han lige nu kun var der for hendes skyld.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 28, 2012 20:32:33 GMT 1
På en måde fandt han det lidt morsomt at hun var så kælen når det kom til stykket, men han havde nu ikke noget imod det for han kunne jo godt lide at føle at hun nød det mens han behagede hende som han nu gjorde, dog kunne han ikke lade være med at støde lidt hårdt ind i mellem for hun drev ham jo til at gøre det hårde og hårde med hendes kærtegn og læber som jo ikke virkede til at ville stoppe på hans krop, men han stoppede nu heller ikke med at kærtegne hende med den ene hånd mens den anden blev brugt til støtte selvom han nu ikke holdt sig langt over hende for han ville jo gerne være tæt på hende alt imens hans læber nappede i hendes hals og på hendes kind fordi han havde sådan en lyst til at bide hende også, men han holdt sig lidt fra det indtil videre selvom han vidste hun ville hele igen uden at få ar men han ville lige få hende helt op at køre før han ville prøve på sådan noget.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 28, 2012 20:38:48 GMT 1
Sabrina stønne nyden som han støde hård og hård i hende for det gave lige som et sug i maven mens hun forsatte med sin kælen og nappen og nød det virkelig til fulde, hun mærke også hvordan en lyst følelse drev hende mere og mere lysten og nærmest vild og til på et tidspunkt fik hun dem op og side mens lestat stadig var i hende og begyndt at 'ride' på ham mens hun trykke bryste mod hans hals da hun jo kom et lille stykke højer op og stønne nyden mens hun så på ham med et lysten blik og bare nød det rigtig meget mens hun så på ham og vente på at se hvordan han reager når nu hun var komme øverste og var den der lige som styr det hele en smule.
|
|