Post by Rai Mirriko on May 28, 2010 12:07:47 GMT 1
Rai havde ingen problemer med at forstå hendes lille hentydning, til at han skulle til at passe på, og at hun ville gøre alvor af truslen. Han nikkede lidt til hendes spørgsmål. "Kun hvis De ønsker det, det kan jo godt være at De morer Dem ved min hikke" sagde han roligt og vendte blikket lidt væk, men han kunne bare ikke slå tanken væk om det de engang havde lavet i denne tronsal. Tanken fik ham kun til at smile, men man vidste jo aldrig hvad det helt præcist betød i hans tilfælde. Hun kunne dog ikke forbyde ham at betragte hendes krop, det var jo et kønt syn, så hvorfor forbyde ham det? Ville han blive straffet over næsten ingenting?
Post by Drazilla Dragoens on May 28, 2010 13:39:42 GMT 1
"Selvfølgelig more det mig, du kan jo ikke tåle at drikke" sagde hun drillende med et frækt smil før hun lænede sig forover og kyssede ham på munden indtil han ville stoppe med at hikke sådan, det plejede ihvertfald at hjælpe på folk hvis de kyssede når en havde hikke, hun mente selv hun havde gjort det mde ham før og det havde hjulpet den gang, troede hun da men det var altid sjovt at se folks reaktion på de ting hun gjorde.
Drazilla ~ Dronning af Darklia ~ Single
Rai Mirriko Magiker, Animagus - Drazillas rejsekammerat Udødelige
Post by Rai Mirriko on May 31, 2010 14:24:01 GMT 1
Det overraskede måske Rai lidt, men så igen, så virkede hendes metode bekendt, og desuden så var han glad for at have fået hikke, så han igen havde chancen for at få et kys fra hendes læber. Han kunne ikke lade vær med at smile over kysset og havde mest af alt bare lyst til at vende hende om og holde hende nede uanset hvad konsekvenserne var - selvom han havde fået en advarsel/trussel omkring det. Han kunne ikke rigtig mærke sin hikke mere, men det kunne vel snyde og måske han kunne snyde sig til et kys mere senere? "Kys fra Dem tager altid pusten fra mig" sagde han lettere grinende og mente faktisk at hun havde fjernet hans hikke ved hjælp af sit kys.
Post by Drazilla Dragoens on Jun 1, 2010 19:34:37 GMT 1
Zill grinte over hans kommentar "Det er da godt, men du fik det kun fordi jeg gjorde du fik hikke" sagde hun drillende med et frækt smil stadig mens hun havde hendes hoved tæt på hans bare for at se om han alligevel turde våge på noget selv efter hendes lille trussel men det kunne jo være sjovt at se for hun ville nok ikke straffe ham så hårdt selvom hun havde truet med det, men lige nu var hun jo bare ude på sjov så længe han ikke trodsede hende fuldstændig så var hun egentlig ret ligeglad.
haze: hvad laver man ellers
Dec 18, 2022 17:47:48 GMT 1
Anya Landong: Har lige lavet mad og spist
Dec 18, 2022 18:14:49 GMT 1
haze: hmme er selv i gang xD
Dec 18, 2022 18:16:38 GMT 1
haze: det godt at tråde med dig zill
Dec 18, 2022 18:16:48 GMT 1
Anya Landong: Det er dælme længe siden jeg har trådet. o.o Men du skal dog nok ikke regne med mange svar fra i morgen og frem til jul. Jeg skal arbejde 10-13 timer i døgnet op til jul
Dec 18, 2022 18:21:48 GMT 1
haze: jeg har ferie xD til efter jul XD
Dec 18, 2022 18:28:15 GMT 1
Anya Landong: Nå smutter i seng. Skal trods alt op kl. 5. Nat nat
Dec 18, 2022 19:59:58 GMT 1