|
Post by Ash Demonheart on Jun 1, 2010 22:57:15 GMT 1
Ash vendte roligt hovedet imod hende da hun kom ud fra hans badeværelse "Godmorgen Killing. Jeg ser du har brugt alt mit vand" sagde han roligt med et skævt smil for han plejede at have vand derude så han kunne tage bad når han vågnede fra sine vagter men det kunne han vidst ikke rigtigt nu uden han skulle ud og hente noget mere, men det krævede jo han skulle have tøj på og det gad han egentlig ikke. "Og hvad laver du egentlig her så tidligt?" spurgte han en smule undrende for hun plejede da komme daskende senere på dagen.
|
|
|
Post by crystal on Jun 1, 2010 23:00:16 GMT 1
"jeg ville ike hjem.. det vil jeg enligt slet ike mere. ike efter jeg små snavede med min egen far. og min mor lænkede mig som en hund. det er ligemeget. og så ville jeg bare se til en god ven"sagde hun så md et smil om læberne og rekte tunge [/b]"nej jeg gjorde ej der er stadig en bitte smule lige nok til du kan gøre dig en baby smule våd[/b]"drillede hun ham så og daskede hen og fik sin nederdel på og vente bare ryggen til ham og fik så sin trøje på. og vente sig så mod ham og smilte barnligt
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 1, 2010 23:07:14 GMT 1
Ash så en smule undrende på hende da hun nævnte de ting "Det lyder til du har problemer, men du ved også du er velkommen her" sagde han roligt med et skævt smil for ville hun ikke snakke om det så skulle hun jo heller ikke det, for på den måde ville hun da slet ikke have nogen ven hvis han forsøgte at tvinge hende til det. Dog grinede han da hun rakte tunge selvom han vendte sig rundt da hun skulle have tøjet på for at give hende privat liv "Jeg gider da ikke bruge så lidt vand, venter bare lidt endnu for vinterstormen har sikkert fyldt mín vandtønde" sagde han roligt med armene over kors.
|
|
|
Post by crystal on Jun 1, 2010 23:11:55 GMT 1
crys listede sig drillende om bag ham og holdte ham for øjnende og pustede ham i nakken. hun så ham kun som et forbillede det kunne man jo ´tydeligt se på hende. så sagde hun bare leende "jeg brugte det sidste vand jeg henter det nye såh. det ska du slet ike tænke på"sagde hun så bare smilende før hun smuttede hen til døren og åbnede den op og stivnede da hun så der lå sne helt op til knæende på hende. hun nåede dog at lukke døren i. før det smuttede ind i huset. og grinte så bare "vi bliver nødtil at kravle ud gennem vinduet hvist"grinte hun så
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 1, 2010 23:18:54 GMT 1
Ash smilede bare som hun lagde hænderne over hans øjne for hun kunne da bare lide at drille ham, hvilket han det meste af tiden fandt sig i for hun var ikke gået over strengen endnu. Han vendte sig dog rundt da hun gik hen til døren og åbnede den for han havde nærmest forventet det, da det jo var vinter. "Eller jeg kunne bruge magi til at frembringe noget" sagde han roligt og så kort hen på brænde kurven, for han var da ret glad for han havde fyldt den op for nogle dage siden så der var rigeligt endnu ellers måtte han jo bruge magisk ild. Han var blevet ganske god efter han havde købt sig en stav og øvet sig med den men stadig var han ikke en af de bedste for der var stadig lang tid til han egentlig var en mester til det.
|
|
|
Post by crystal on Jun 1, 2010 23:24:03 GMT 1
crys kiggede på ham og grinte bare lidt hun var jo vildt god til at bruge magisk ild. efter som det var det føreste hun lærte at brugr sin stav til. så smuttede hun bare op på køkkenboret og kiggede ud gennem vinduet. mens hun stod på alle fire og kiggede muntert på sneen. man kunne lige skimple at hun ike havde taget sine trusser på. men det var hun da ligeglad med for hun vidste jo ash aldrig kunne finde på at prøve noget med hende "tror vi er sneet inde. hvis man da ike gider smutte ud gennem et vindue"grinte hun så.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 1, 2010 23:29:21 GMT 1
Ash smilede bare drillende "Og det gider du vel?" spurgte han drillende som han satte sig hen på sofaen mens han overvejede hvad han egentlig havde i spisekammeret for han kunne jo ikke rigtigt gå ud og hente nogle ting men han havde da samlet forråd som altid bare så han ikke skulle sulte, ellers måtte han jo tage hen på hospitalet for at hente noget at spise. Han havde da ikke noget imod at være fanget med crystal for hun var da meget sjov det meste af tiden
|
|
|
Post by crystal on Jun 1, 2010 23:32:04 GMT 1
"self gider jeg da det så kan jeg ogs¨å hente mad hvis det var der"grinte hun og kravlede ned fra køkkenboret og satte sig så hen til ham i sofaen og lagde sig ned. og lagde drillende sine ben på hans mens hun kiggede op i loftet og smilte lidt "og jeg er nu godt selskab når det kommer til stykket"sagde hun leende
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 1, 2010 23:34:12 GMT 1
Ash så lettere mistroisk på hende for de skulle da altid slås om den sofa men igen der var jo heller ikke så mange andre steder at sidde hende, så han smilede bare drillende til hende "Når så det er du lille killing" sagde han drillende før han klappede hårdt i hænderne lige i nærheden af hendes øre for havde hun stadig tømmermænd ville det gøre ondt i hendes hoved, men han skulle jo også bare undersøge det og drille hende.
|
|
|
Post by crystal on Jun 2, 2010 8:02:58 GMT 1
crys skar en grimasse og faldt ned fra sofaen af bare ren forskrækkelse. og lod sine hænder gemme sine øre væk mens hun peb forskrækket. og banede over sine slemme tømmermænd. og kigger så en smule olmt på ash. og satte sig da bare på hans ben og lænede sig godt ind mod ham mens hun holdte sig for øerne "den var ondpeb hun barnligt og daskede ham kort over låret men tog hurtigt hænderne op for øerne igen. mens hun så lidt olmt på ham. men kunne ike lade vær med at le svagt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 2, 2010 9:15:10 GMT 1
Ash kunne ikke lade være med at grine "Jeg er heler jeg skal undersøge symptomerne, hvis du vil har jeg noget imod tømmermænd" sagde han drillende for han kunne bare ikke lade være, det havde været så fristende at lave en høj lyd i nærheden af hendes hoved bare for at se hvor meget hun egentlig havde drukket for hun havde lugtet dagen før, selv drak han aldrig så meget han blev fuld men et glas eller 2 var fint ind i mellem.
|
|
|
Post by crystal on Jun 2, 2010 11:14:32 GMT 1
hun daskede let til hans arm og rekte tunge "det var stadig ike sødt. mig har slemme tømmermænd, drak en smule for meget i går.... oka en del for meget men god grund. ville slappe af og bare more mig en smule. troede bare ike man ville ha så mange tømmermænd dagen efter. drak kun et par glas... sammen med nongle andre self"sagde hun let leende. og hoppede så ned fra hans skød og forvandlede sig om til kat og gned sig op og ned af hans ben mens hun mijavede lidt svagt hun ville ike have noget mod sine tømmermænd eftersom hun skulle lære det på den hårde måde ellers ville hun sikkert drikke så meget igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 2, 2010 11:25:38 GMT 1
Igen grinte Ash bare af hende for han morede sig lidt over hendes smerte "Så kan du lære det" sagde han drillende for hun kunne da bare have lavet være med det men han bukkede sig alligevel forover og samlede hende op inden han placerede hende på sofaen så han ikke trådte på hende da han rejste sig og smuttede ud i spisekammeret hvor han fandt noget tørret kød sammen med nogle tørret urter, det kunne blive en fin og god suppe til at varme sig på.
|
|
|
Post by crystal on Jun 2, 2010 11:27:44 GMT 1
crys hoppede ned fra sofaen og bare for at drille ham hoppede hun op og stjal det tørrede kød. og rendte med det samme ind under sofaen. og lagde det der mens hun lå ovenpå det og beskyttede sit bytte som dengang med whisky flasken hun havde stjålet. man kunne tydeligt høre som klagende mijav nede fra hende efter som det var meget støvet under sofaen. men hun mijavede kun for at få lidt opmærksomhed. over hun havde stj¨ålet hans mad.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jun 2, 2010 11:40:30 GMT 1
Ash grinede af hende og rystede på hovedet som han bare tog noget nyt tørret kød, men denne gang var han lidt hurtigere end hende og fik det smidt i en gryde med vand som han satte over ilden i pejsen bare så han kunne få lavet den suppe og få noget at varme sig på. "Denne gang gider jeg ikke lege med dig" sagde han roligt som han bare begyndte at gå rundt, det kød hun havde taget var alligevel uspiseligt nu for den havde lagt på gulvet så det kunne hun selv komme til at spise.
|
|