|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Mar 14, 2013 19:55:36 GMT 1
Har besluttede mig for at Vlad her trænger til nogen flere rigtige bekendskaber i stedet for kun npc'er, og så kunne jeg jo lige så godt skrive det her. Kort om Vlad:Han er fra en lang men ikke særlig bred fuldblods familie der altid har boet i Darklia, Familien består primært af Lejemordere, men har nogen få afvigere. Hele hans kendte del af familien bor sammen i et sort underjordisk palæ som kun få kender placeringen af. Han har en kæmpe svaghed for mennesker og vil ikke dræbe dem for blod ved mindre han ikke ser noget andet valg. Dog vil han dræbe et fremmede menneske hvis han bliver betalt godt. Han har en tendens til at være ret naiv og tilgivende, men overfor fjender kan han dog være det modsatte Han er bi seksuel men hælder klart mere til kvinder Han har en tvillinge søster der er meget mere "klasisk vampyr" i opførsel end ham, men dog er hun stadig en af dem han har det bedste forhold til når det kommer til stykket. Søger:Ganske enkelt alt, lige fra familie til ofre - men også gerne nogen der ville hyre ham til at dræbe eller torturere nogen (han har intet imod at skade børn) En der kunne få ham til at blive mindre naiv ville også kunne bruges (et klart eksempel er at hans far i mange år har bidt ham når han sov, men han har overbevist sig selv om at det bare er en drøm) Så hvis du har et forlag til noget så sig endelig til ^_^ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hans profil kan læses her for mere info thedarkworld2010.proboards.com/index.cgi?action=display&board=gdm&thread=1422&page=1
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 17, 2013 15:44:13 GMT 1
Altså du ved jeg gerne "ofre" nogle af mine Lestat: Har moderen Soldie som kunne være datter af David Faun? Så Lestat ville blive granfætter til Vlad? Neimi: en han beskytter.. så ven måske flirt? Maka: et eller andet.. hvad jeg ikke lige ved o.O Men tror bare det kunne være sjovt xD
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Mar 17, 2013 16:20:54 GMT 1
Altså du ved jeg gerne "ofre" nogle af mine Lestat: Har moderen Soldie som kunne være datter af David Faun? Så Lestat ville blive granfætter til Vlad? det lyder da fedt - særligt fordi han ikke rigtigt kender den del af familien så kunne da helt klart være sjovt med lidt mere famillie ^_^Neimi: en han beskytter.. så ven måske flirt? lyder da som en helt fin idé - særligt fordi han allerede har besluttede sig for at han ikke vil æde hende XDMaka: et eller andet.. hvad jeg ikke lige ved o.O Men tror bare det kunne være sjovt xD ja kunne da være fedt ^_^ bare et eller andet XD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 17, 2013 16:28:12 GMT 1
Lestat og Vlad: kunne nu ellers også forstille mig enten frivillig eller ufrivillig rivalisering imellem de gran fætre xD Neimi og Vlad: det er jo det kan jo være det bliver til en mindre flirt mellem de 2 Maka og Vlad: kunne også blive sjovt fordi de har begge deres holdninger..
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Mar 17, 2013 16:39:14 GMT 1
Lestat x Vlad: ja det kunne være fedt - jaa han kan godt lide at vinde i ting, selv om det bare er for at være bedre XD så han kunne sagtens se Lestat som en rival (i mere eller mindre grad)
Neimi x Vlad: uuuuuhhhhh XP
Maka x Vlad: ja det kunne sikkert blive sjovt XD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 17, 2013 18:38:18 GMT 1
Lestat og Vlad: lige på det punkt med kvinder tror jeg han får kamp til strengen Lestat er nemlig ret vild med Sabrina.. specielt nu hvor hans kone er død.. Den kone han blev tvangsgift med, en Bampira ikke noget han var specielt glad for xD Neimi og Vlad: ja nemlig vi må jo se om han kan vække den gamle Neimi igen Maka og Vlad: Ret meget ^^ begge stædige med deres holdninger og meninger og ingen af dem vil sikkert ikke give sig.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Mar 17, 2013 19:18:56 GMT 1
Lestat & Vlad: haha awsome XD Ja vlad kunne jo sikkert finde på mange sjove ting hvis han fandt ud af det XD
Naimi & Vlad: hihi jaah han kan kun være sundere for hende end Leo XD han vil i det mindste gerne have hun rejser rundt og klare sig selv XD
Maka & Vlad: kommer an på hvad det er - men ja nogen punkter er han totalt urokkelig på XD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 17, 2013 19:24:42 GMT 1
Lestat og Vlad: kunne han sikkert og det vil bare pisse Lestat voldsomt af fordi han ikke bryder sig om at nogle rører ved hans "ejendom".. xD og det er med ting og såvel som kvinder
Neimi og Vlad: Ja tror nærmest alt ville være sundere end Leo o.O Selvom hun ikke har lyst til at rejse mere, så hun tager nok sjældent langt væk.
Maka og Vlad: det er ligesom Maka xD så det kunne blive sjovt.
|
|