|
Post by Dena Medlock on Mar 19, 2013 18:57:30 GMT 1
Ja jeg søger en rådgiver til min Vampyr Sabrina vis job er handle. Jeg søger en Rådgiver som skal hjælpe sabrina med at drive hendes forretninger, hjælpe med at traffe beslutninger omkring ny handels ruter, økonomi, ny og gamle aftaler om de skal fornyes osv. Jeg søger helst en vampyr men andre racer er også tillads men dog Helst Mørke racer personlighed er helt op til dig, men jeg syntes det kunne vær sjovt vis rådgiverne er en ven af familien eller tidliger rådgiver for sabrinas far, årsagen til han stoppe og så kommer igen nu er op til dig. rådgiverns forhold til sabrina er også op til dig, han skal bare kunne klar sabrinas flirte natur, men vis han har kendt hende siden hun var lille burt det ikke være et problem. jeg har en lille ide med at hendes rådgiver er brændt varm på hende, om han vil komme frem med det eller holde sig i skyggen som hendes 'god og loyale ven' er op til dig, han vil dog få konkurance med lestat som er en af sabrinas 'bejler' hvilke bare gør det her plot sjover Pm mig vis det lyder spænde eller skriv i c-boxen håber at høre fra jer Hilsen: Sabrina. Turo. Kilia
|
|