|
Post by Dena Medlock on May 26, 2013 19:42:31 GMT 1
sabrina så på ham som han rost hendes undertøj men hun vist godt han enlig var ligglad han ville bare have hendes krop, men hun smile bare chamerne og forsatte med at pire ham selv efter han hade sagt hun var ond "mh muligt men du kan stadig lig mig" han smile drillen og pirre ham nok lidt til grænsen før hun fjerne sin bh og smed den på gulvet og der efter fjerne hans bukser og under tøj, hun smile drillen og lag sig ned over ham og kunne godt se hun hade leget med hans tålmodighed men nu måtte han godt få det han ville have, hun ville bare godt pirre ham da hun syntes han trænkt til det "nå.. fået nok nu.. for så kan jeg sagtens bar klæde mig på igen" spurt hun drillen ud for hans øre, mens hun trykke det nøgne bryst mod hans, stadig kun i trusser men hvad han kunne selv fjerne dem vis han så gerne ville have det der skjult sig der nede, hun så på ham med et lokken blik og nappe ham blidt i halsen og nød bare og pine ham.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on May 27, 2013 18:37:27 GMT 1
"Det kan jeg min kære"
[/color] svarende han lettere drillende igen for han kunne jo lide hende, men hun forsøgte virkelig at presse ham til grænsen hvor han ville gå hen og blive ond fordi hun nægtede at give ham det, som han mente tilhørte ham. Han lå egentlig bare så roligt han kunne og så på hende som hun tog bh'en af men da hun begyndte at tage hans tøj af måtte han alligevel hjælpe lidt til fordi han var ved at være yderst utålmodig. Så da hun lænede sig ned over ham lagde han hænderne på hendes røv og gav det et lidt hårdt klem som tegn til at han ikke ville vente meget længere. "Du kan lige våge"[/color] hans stemme var alvorlig, for nu pressede hun alligevel grænsen for meget og hvis hun blev ved med at nægte ham ville han blive rasende og sikkert følge efter de kvindelige vampyrer han tidligere havde set kort før hun dukkede op. Han lod dem rulle rundt så han var øverst, hvor der heller ikke ville gå særlig længe før han ville have hevet hendes trusser af, medmindre hun pissede ham af for han ville jo ikke vente mere, ikke når han havde været en god dreng og været tro til hende eller i hvert fald næsten, han havde da skåret drastisk ned men ikke mere end at han lige kunne få taget det værste når det var slemmest. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 9, 2013 19:39:27 GMT 1
Sabrina så roligt på ham som han vendt dem om, hun vist godt hun hade presse den temmelig meget.men hun syntes lidt han fortjent det for ja hvorfor vist hun ikke men noget i hende sag bare han hade godt af det, hun så påham som hun mærke sin trusser ryg af realativt hurtig, hun så på ham ganske roligt, og tog sig tydelig vis sig ikke af at han snakke alvorligt til hende, hun lod blot hænderne lægge sig på hans bryst og hæve sig en smule op fra seng mens hun så roligt men køligt på ham "så så kære.. du ikke sjov når du bliver hissig.. lad os nu bare hygge ikke" hun så roligt på ham og kysse ham på halsen og ned over bryst før hun bar lag sig ned i sengen, og ja lod ham enlig bare bare begynde for hun vist tydelig det var det her han ville have, hun nød selvfølig de her stunder med Lestat, men hun håbe da snart på noget mere ind bare at være hans lille elsker, ægteskab hade hun droppe men hun gad nu godt mere stadig ind de her mødes på midten ting, hun lod dog tankerne flyd og nød at elske med lestat, hun var selv meget mere aktiv denne gang ind sidst men nu hade hun også haft sit sjov på sin rejser og ja der hjemme for den sags skyld, men det rage jo ikke lestat en skid! hun var jo ikke dum en forretnings mand som ham elske da også med andre, det gjorde hendes far også så hun kendt godt til hvad mænd lave som forretnings mænd.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jun 9, 2013 20:00:10 GMT 1
Det kunne godt irritere ham en del at hun bare tog det hele så roligt og nærmest bad ham om at hidse sig ned, hvilket ikke hjalp særlig meget men der kom nu et mindre smil over hans læber alligevel. "Beklager, jeg har bare savnet min trolovet" sagde han lidt mere rolig en før, selvom han nu ikke undskyldte for hans opførsel fordi hun var hans kvinde så hun skulle bare adlyde efter hans hoved. Men han var nu mere rolig efterfølgende og sørgede for hun nød det lige så meget som han selv gjorde for han havde da manglet hende når det kom til stykket, selvom det værste tryk var blevet taget af andre men det var jo egentlig hende han ville have når det kom til stykket. Han nød at elske med hende og da det hele var overstået men han stadig var over hende smilede han mere roligt og kyssede hende kælent på halsen. "Du er nu en gang nattens dronning og ingen kan slå dig i det" hviskede han lettere forførende ind i hendes øre for nu var han jo nede på jorden igen og så kunne han bruge resten af natten på at forkæle hende og bare forføre hende på ny, selvom hun vidst allerede havde regnet den del ud at han ville gøre for han havde jo gjort det før flere gange men nok mest den gang da hans daværende kone havde overfaldet Sabrina. Han strøg hånden ned af hendes krop som han var blevet temmelig glad for selvom der var kvinder der fristede en del så tilhørte denne her ham, fordi han havde været hendes første, hvilket han nok også havde været med nogle andre men de var ubetydelige fordi de ikke havde så gode forretningsforbindelser som hende.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 9, 2013 21:14:05 GMT 1
sabrina så roligt på ham som han sag han hade savne hende, ja ja helt sikkert men hun smile bare og nød denne aften, hun kigge på ham som han blev færdig. hun så roligt på ham som han kaldt hende nattens dronning, hun så på ham og smile bare mens hun lod fingerne kæle for ham mens hun så på ham "og du er en gang natten kong min kære" hun så på ham glad for lestat ikke hade lagt mærke til hende øget aktivite i deres natte lege, hun så roligt på ham og nusse bare vider mens hun så roligt på ham, og sukke stille af hans kys. hun kunne nu godt lig når han sådan kæle med hende, hun så roligt på ham og så på ham "jeg antager der andet vi skal lave med minder du stadig skal have lette trykket" hun så på ham og fik sig sat sig halvt op dog stadig med lestat over sig, hun så på ham og slikke ham drillen op af halsen og nød nu det her, hun så på ham og nusse blidt hans ben med sin og nød rigtig meget og ligge der og nusse med hende, hun så roligt på ham som hun ellers bare gjord sig til for ham, og nød opmærksomheden.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jun 10, 2013 18:43:38 GMT 1
At de bare kunne ligge sådan her var nu også meget rart, de tog det jo mere stille og roligt eller han gjorde ihvertfald nu hvor han havde fået det værste overstået så han bare kunne nyde hende noget mere selvom han jo havde gjort hvad han kunne for at hun kunne nyde det også, og lige nu lå han bare og kælede for hendes krop igen selvom han bare gjorde det fordi de kunne slappe af. Han smilede bare lidt charmende da hun kaldte ham nattens konge for det var vidst lidt for høje tanker men det var jo fint nok så længe det bare blev imellem dem. Hans kys forsatte på hendes hals og ned i mod hendes skulder. "Nej jeg har en helt aften planlagt for os.. Bare så jeg kan forkæle min nattens dronning" sagde han roligt for han havde jo næsten en helt nat planlagt, ihvertfald en masse gaver og noget godt blod de kunne drikke. Han lå lidt og nød at have hende tæt på før han lagde sig ved siden af hende i stedet inden han helt rejste sig fra sengen og rettede lidt på hans hår før han gik hen og fandt hans boxer og tog hans bukser på efterfølgende, selvom han tog så hen imod hende med et charmende smil. "Jeg har arrangeret noget godt blod til os hvis min trolovet af sulten sammen med andre små overraskelser som vil komme i løbet af natten" sagde han roligt for han ville ikke afsløre alt nu, men hvis hun trængte til noget blod kunne de jo gå derhen med det samme og bare hygge der i noget tid inden de kunne gå videre.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 10, 2013 19:43:48 GMT 1
Sabrina så roligt på ham som han sag han hade en hel aften planlagt for dem, ja et sted under det hende virkelig ikke det var bare typisk lestat hun smile og kysse ham kærligt på munden eller så kærlig en vampyr nu kunne kysse, hun så roligt på ham og nød ellers hans kærtegen "mh lyder til du har haft nok og tænke på" hun smile og så på ham, som han kom ud af sengen. hun sukke inden i og kom så selv ud af sengen, og fandt sit under tøj og fik det på, hun så på lestat som hun begyndt at få kjolen på igen, "mh blod lyder ikke ringe, jeg har ikke spist i nogle timer" hun fik kjolen på og sat håret op for at skjule det ulet hår, nu sad håret i en høj hest hale hvilke gjord hendes hals og nakke var tydelig, hun så på ham og gik ellers hen til ham og kysse ham på halsen og så ellers op på ham, og lag roligt armen om hans hals "mh hvor er det så vi skal hen og få os en tår blod?" hun så på ham og smile og kysse ham ellers bare på halsen og nød at hold om ham, hun nød virkelig det her men hun håbe snart der ville ske mere for ellers ville hun begynd at søge til flere mænd ind lestat og vis lestat opdage det så ville der blive rigtig grim ballade.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jun 16, 2013 9:15:19 GMT 1
Det var for det meste typisk Lestat at havde planer for nærmest alt, men nogen gange ville han jo også vide hvad hun gerne ville så de kunne gøre de ting, så han ikke helt bare gjorde hvad han ville. Han gengældte hendes såkaldte kærlige kys selvom det virkede mere blidt end kærligt. "Har jeg også men du har været mest i mine tanker" sagde han roligt for det var jo sandt nok, hun havde fyldt utroligt meget i hans tanker når det kom til stykket. Han fik roligt hans tøj på igen og satte håret nogenlunde ordentligt selvom han så på hende ind i mellem. "Så er det godt jeg har arrangeret noget som skulle være meget lækkert" sagde han roligt med et skævt charmende smil for han havde jo arrangeret lidt forskelligt alt efter hvad hun egentlig havde lyst til, for han var ikke sikker på hvad hun foretrak, selv foretrak han ungt kvinde blod. Han lagde en rolig arm om hende da hun kom hen til ham. "Vi skal ikke så langt. Bare et par huse ned, så kan du se hvad jeg har arrangeret til dig" sagde han roligt for han havde jo lavet lidt forskelligt, bare for at vise han ikke var helt kedelig og stadig godt kunne overraske hende. Så han trak hende roligt hen til døren som han åbnede den for hende så hun kunne gå først før han selv ville følge efter hende og åbne de forskellige døre de skulle igennem for at komme hen til stedet hvor han havde arrangeret en lettere fin middag.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 16, 2013 11:02:54 GMT 1
Sabrina så på ham som han snakke om han hade tænkt meget på hende, hun smile bare charmerende og så på ham. hun smile og gik bare roligt hen til ham, "mh jeg spændet på hvad det er du har arrangeret denne aften" hun så roligt på ham og lod roligt fingrene rette en smule på hans hår da der sad et par totter forkert. hun så roligt på ham som han sag at han de kun skulle gå en ganske kort tur var nu meget rart for hun gade enlig ikke gå for langt lige nu, hun tog roligt hans arme og så roligt på ham og smile blidt, "skal vi gå" hun smile charmerende til ham og holdt roligt om hans arm og smile bare til ham, som hun lod lestat før hende. hun brugte denne gåtur på at se lidt rundt, og ja et par vampyr mænd fange da hendes blik og der kom da også et par piftene lyde, efter hende men hun gjorde intet, hun trak ikke på smilebåndet men hun var da smigret af de pifte af hende og så efter hende men så længe lestat var der skulle hun nødig have at han blev sur fordi andre så efter hende og at hun så smile til dem eller gave dem vink, hun så på lestat og smile bare lokkende til ham og nød denne kort gåtur.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jun 16, 2013 12:22:54 GMT 1
Han smilede bare charmende som hun sagde hun var spændt på at se hvad han havde arrangeret denne aften for hun kunne bare vente sig, det var næsten det helt store som han havde lavet for hende denne aften, men de skulle bare tage det stille og roligt. Han fulgte roligt med hende igennem kroen hvor han havde lejet et værelse og videre ned på gaden hvor han godt lagde mærke til at nogle mænd piftede af hende men han sendte dem bare et strengt blik før han nærmest ligegyldigt så væk fra dem igen fordi nogle enkelte kvinder igen fangede hans opmærksomhed dog gjorde han ikke andet end at se på dem før han så igen på Sabrina med et charmende blik som han fulgte hende de få huse hen og drejede ned af en gyde hvor han åbnede en bagdør for hende, måske ikke det mest charmende sted herude men inden for var der bare endnu en mørk gang kun oplyst af stearinlys men han førte hende roligt igennem den lidt smalle gang hen til døren for enden som han åbnede før hende og afslørede et ganske hyggeligt rum, igen oplyst af stearinlys og en pejs i overfor dem mens der var en blød sofa med rød betræk hvor de kunne sidde og se over på endnu en dør. Foran sofaen stod der et mindre bord med en flaske rødvin og 2 glas til dem. Han førte hende roligt hen til sofaen hvor han ventede på hun havde placeret sig i den før han gik hen til den anden dør og åbnede den for at gøre et nik til de kunne komme. Derefter lukkede han døren igen og satte sig hen til hende før døren blev åben og en fint påklædt menneske trådte ind og derefter trådte til side hvor efter en række folk kom ind, 6 mennesker i alt i forskellige aldre, en ældre mand som var den ældste og så kom en kvinde og derefter en mand igen, så der i alt var 3 mænd og 3 kvinder. Den yngste mand var dog omkring de 15-17 år mens den yngste kvinde var 14-16 år, men deres aldre var nu ubetydelige. "Vælg min kære.. Lige den du gerne vil have" sagde han roligt og nikkede imod de folk han havde fået fat i, godt nok alle slaver men de var vasket og gjort rene, de havde alle tænderne endnu og virkede ikke slidte eller for dårligt behandlet så de var heller ikke udsultet og dermed ikke svage så deres blod skulle kun være i top kvalitet.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 16, 2013 12:37:17 GMT 1
sabrian fuldt stille og roligt med lestat gennem gaden, ind til de kom til en bagdør. det under hende svagt men hun gik roligt ind og kigge kort rundt i den dunkle gang, før hun lod lestat føre hende ned af gangen til en anden døren som han åbne, hun så rundt i rummet. det under hende svagt igen som hun så på den rød sofa men hun gik hen og satte sig i sofaen og lag hænderne i skødet og så ellers rundt, hun så flasken med vin på borde og de 2 glas, men hendes blik var hurtig henne på døren som lestat gik hen til, og fuldt ham med øjne som han kom og satte sig. hun så på de 6 mennesker der nu kom ind, enlig pænt påklædt for mennesker at vær. hendes øjne var dog hurtig henne på de 3 mænd, hun kunne bedste lig mand blod vis hun skulle vælge, jo ælder jo beder, bare de ikke overskred 30 år så smagt de helt rigtig, da lestat sag hun skulle vælge lod hun blik glid fra den ene mand til den anden, hun smile koldt som hun pege på den yngst dreng, han så mest indbyde ud "ham der" sag hun ganske koldt og så på lestat og læne sig lidt op af ham med bryst mod hans arm bare for lige at understreg hun var der og hun var hans, for hun hade set ham kigge efter de andre kvinder på vejen til dette sted men igen hade hun intet sagt til det for hun hade jo selv kigge en smule på andre mænd, og så længe lestat var hendes så gik det også kun lige.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jun 16, 2013 12:54:07 GMT 1
Lestat var ganske rolig som han lod hende vælge hvilken mand hun ville drikke af og så skulle han nok lade være med at blive jaloux for han havde selv givet lov og så havde han ikke nogen undskyldning for at blive sur. Dog da hun havde valgt nikkede han til den første ældre mand som var kommet ind, ham der ikke var slaven men som styrede dem. Den ældre herre tog noget op af lommen som han gik hen foran den yngre slave med og gav denne slave det i hånden før han tog om hans nakke og førte ham hen til enden af bordet hvor den unge mand satte det ene knæ i jorden og åbnede en mindre æske med en sølvring i med blå safir som var hjerteformet men kun omgivet af diamanter, så den var ekstra speciel i forhold til hvad man ellers kunne finde fingrene i. Slaven så ned i jorden. Lestat lænede sit hoved imod Sabrinas "Vil du giftes med mig? og blive min smukke dronning af natten" hviskede han forførende for han ville ikke blive ved med at vente på at hans sørge tid var ovre, eller det hvad folk mente skulle være sørge tid men han havde jo ikke brug for det så meget havde han jo ikke elsket Salvie, selvom der var stunder hvor han ikke helt kunne tage øjnene fra hende, så jo han havde holdt af hende men ikke ligefrem elsket fordi han ikke selv havde kunne få lov at vælge hans brud, så det ville han gøre denne gang. Det var måske ikke den helt rigtige måde at fri på men hun havde jo ikke en far han kunne gå til og han ville jo have hendes mening samt at han ville ikke gøre det helt som man ellers gjorde, dog fik hun da en god middag og som så endda havde en ring til hende fra Lestat af.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 16, 2013 13:17:01 GMT 1
Sabrina sad ganske roligt og så på lestat inden hun fange bevægelse i øjne krogen, hun så underne på den ælder mand som fisk et eller andet op af lommen, og så der efter på den unge slave der fik det i hånden og kom hen og satte sig på et knæ og åbne en lille æske, bar det hun så æsken gjord hun hade regnet ud hvad lestat hade gang i, han ville fri til hende! enlig! det var jo det her hun hade arbejde for, det hun hade håbet ville ske vis hun spille sin kort rigtig. hun smile som lestat hviske til hende om hun ville gift sig med ham, og lige frem vær hans nattens dronning. hun så på ringen den var yderst yndig, en ring hun ikke hade set magen til før. præcise som hun helst kunne lig det, hun så roligt mod lestat hun måtte jo giv ham sit svar og det var vel åbenlyst at hun ville sig ja, hun hade jo fisk lidt efter det i et årstid men igen lestat skulle jo 'sorg' over sin afdød kone, hvilke Sabrina ikke syntes hade vært nødvendig, for sådan en lille beskidt blods pige. men kvinden var død, og lestat var nu hendes! hun lag munden for lestat øre og hviske yderst lokkende "om jeg vil" hun så på ham og smile charmerende og så på ham før hun så på ringen og lod lestat om at sætte den på hendes finger, nu var hendes plan næsten fuldført nu mangle de bare og blive viet men det skulle nok komme, hun så der efter på den unge mand hun hade valgt og drikke fra, for hun var ved at vær godt sulten efter hånden. hun vente dog til lestat sag værsgo og fik ellers den unge mand op til sig og bed sig fast i hans hals, og sug drengen halv tom før hun slap ham, og skubbe den slappe slave væk så han ikke vælte ind over hende, hun så der efter op lestat som hun lod ham spise, og blive færdig før hun lag sig op af ham "du har virkelig de mest speciel måder at spøger om ting på min kære.. yderst charmerende" hun smile lokkende og så på ham mens hun lod en finger glide i cirkler på hans bryst.
|
|