|
Post by cameron on Jun 9, 2013 19:57:29 GMT 1
Cameron, havde for nogen dage siden gået rundt i grænselandet alene og forladt, hna havde været fri slave i nogen måneder, men stort set alle i grænselandet vidste han var slave og var stukket af fordi han havde fortalt dem det, og der var derfor nogen mænd der havde taget ham og bragt ham til en slavehandler, da Cameron vil få det bedre der mente de, hvilket Cameron os var glad for, han ville kunne bare ikke fungere i et liv uden at være slave, da han ikke kendte til andet end at være slave. Han havde siddet som fanget hos slavehandleren til handleren mente at han var klar, og det var nu tid til at han skulle videre, han stod sammen med 5 andre drenge, der havde hænderne bundet sammen i langt torv og lænker på føderne, han så ned i gulvet på den scene de stod på, dette gjorde de 4 andre drenge os. Men der var en af drengene der prøvede at komme fri og ville stikke af. Men cameron stod bare helt stille og kiggede ned i gulvet og sagde intet, før hans navn blev råbt op, han trådte et skridt frem, og så ud på folk der stod og snakkede og var spændt på at se hvem den første slave var der skulle sælges. Folk råbte i munden på hinanden for at få Cameron men, slavehandleren råbte ” KUN SERIØSE BUD ER VELKOMMENDE.” . Cameron kiggede stadigvæk ned i gulvet på scenen. ” Denne dreng har været slave hele sit liv, han kender til det, han kan tåle rigtig meget, han snakker ikke særlig meget og så han godt opdraget. ” sagde han højt nok til at folk kunne høre det.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 9, 2013 20:31:43 GMT 1
Sabrina gik roligt ned gennem slavemarkede, hun mangle slaver da hun hade drukke nogle af dem tomme for blod, nogle død af alderdom, nogle af sygdom osv. sabrina så rundt og kunne hør en slav handler råbe op, hun gik roligt hen og roligt skubbe folk til siden så hun kunne få en beder plads og se ordenlig på slaverne, folk genkendt hende for hun var en letter kendt forretnings kvinde, hun så på cameron og sag der efter højt "30 kobber mønter!" hun så roligt på slave handlerne og vente svart fra slave handlerne, hun kunne brug sådan en ung knægt til at drikke fra, de var hurtiger til at danne nyt blod, og til at hjælpe hende på kontoret ind til hun fandt en assistent til at hjælpe hende eller en god rådgiver!, hun lod hånden fjerne lidt hår der blev blæst frem af vinden, og så roligt på slavehandlerne, sabrina hade en sort tæt siden kjole på med en dyb v udskæring og flad sko på, en mørke rød rejse kappe, og håret hang løst over hendes skulder.
|
|
|
Post by cameron on Jun 14, 2013 20:13:09 GMT 1
Cameron så op fra gulvet på scene for at se hvem der havde råbt, han fik hurtigt pisk ned over ryggen for at kigge op. Han skreg og faldt på knæ og så ned i gulvet ” undskyld ” skreg han stille og så på slavehandleren. ” solgt ,” sagde han og tog Cameron og fulgte ham ned til Sabrina og byttede slaven for mønterne ” Tak fordi du købte min Frue ” sagde han stille og så på hende, han satte sig på knæ for hende, hans hænder var bundet foran sammen med reb og han havde lænker på føderne så han ikke kunne gå så lange skridt ” vil du have lænken med ?” spurgte handleren og bandt hans hænder fri. Cameron så op på sabrina og smilede venligt.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jun 15, 2013 7:32:15 GMT 1
Sabrina så koldt på slave handlerne som han piske hendes ny slave som han hade kigge op, hun gav slave handlerne de mønter hun hade but og så der efter på sin ny slave, hun smile ikke eller noget da han smile til hende, hun så bare på slave handlerne "af tak han skal kunne følge med" hun vente på hans lænke blev fjerne hvor efter hun bare så koldt på ham, "følg mig slave.. og ingen nummer" hun gik vider ned af slave markedet her købt hun yderligere 5 slaver, da det var gjort ført Sabrina dem til en vogn der holdt for enden af markedet "ind med jer!" sag hun bare koldt og tal og søger for alle var i vogne, hvor efter hun bad kusken om at sætte vogne i bevægelse og køre mod hendes hjem, hun gik selv han og satte sig på en sort hingst og red ved siden af og søger for turen enlig blev problem fri, det tog dem næsten en hel nat inden de stoppe for and en mellem stor herre gård, her blev slaverne gende ud af vogne, andre slaver kom og tog dem med sig undtagen Cameron, Sabrina steg af hesten og gik hen til ham "du skal vær min kammer dreng.. du skal søger for jeg kommer op om natten, søger for mit tøj er bleven vaske og er klar, hjælpe mig i diverse opgaver jeg nu finder på, og du skal bare kalde mig frøken Sabrina" hun så på ham og begyndt så at gå hen mod herre gården. da de kom ind stod de en stor forhal med dobbelt trappe der ført oven på hun så på ham og gik oven på og ind af den første dør hvor hendes kontor var, her satte hun sig ved sit mørke egetræs bor og så på Cameron "nå menneske.. enlig kunne jeg vær ligeglad men fortæl hvad du dur til? og hvor gammel du nu er " hun så bare på ham.
|
|