|
Post by haze on Jul 2, 2010 12:33:38 GMT 1
det var en sen aften og haze lå på skaden stune efter af væte blive beskudt med pile i mod ham haze hadet foget mange slag og bliv ramt af to pile man kunne høre hans knoren og piv da de prøvet af hive dem ud men det gjor for ondt da de sad lige melmen knænte han prøvet ikke af pive men det var svært når det gjor sår ondt han hadet sort elver han hadet dem sår meget hans øjen var heldt ræve fomete nu efter sår lang tid i skoven han hadet værte væk i en mådens tid og var elige kommet til bage hans øjen var sur men de gjor ikke personeren noget " vis du ikke slapper af hr sår gør det mere ondt " haze vente hovet ned mod manden " DET KAN DU SAKSEN SIGE DET IKKE DIG DER HAR EN PIL SIDE I DIG" han to fadt i stollen sår den næsten knækket
|
|
|
Post by anno on Jul 2, 2010 12:41:05 GMT 1
Anno kom gående ind på skade stuen. Hendes ansigt var næsten skrid hvidt mens hun så rundt i sengene. Hun havde fået at høre at Haze var komme til skade og var efter nogle timer endelig taget derned. Hendes tålmodighed havde været meget kort på det sidste og hun kunne ikke tollerer inkompetence. Da hun nåede til den seng han lå i stod hun bare og så skuffet på ham. "helt ærligt pile?, jeg troede da du var bedre end det Haze" sukkede hun, for skuffet var hun i højeste grad
|
|
|
Post by haze on Jul 2, 2010 12:46:32 GMT 1
haze så ondt på henden og væste lidt " DET VAR SORT ELVER " råbet han og da de elige fik den siste i "DE ER SNYGE OG DYGTIT JAGER " han kaste et eller andet ned på golvet " sid nu stille hr ellers sprader giften sig i dig " haze så ned på længe og prøvet af slappe af han skulle ikke ha værte kommet til bage han viste vong anno var blivet han så vredt på henden " Se BAR skuffet ud" svagt han surt og vente til af gå ind til længe var kommet på bene og da han elige hader foget det raste han sig op igen og halete hen mod døren
|
|
|
Post by anno on Jul 2, 2010 12:57:42 GMT 1
"se på dig selv Haze! du er jo ynkelig! sort elvere seriøst.." føns hun mens hun gik forbi ham i normalt tempo. "hvis du fortsætter sådan som nu så får jeg ikke brug for dig længere, jeg troede du var min tillid værd men..." sagde hun og svingede sin hvide lårkorte kjole til siden og vendte ryggen til ham og gik hen ad gangen imod tron salen
|
|
|
Post by haze on Jul 2, 2010 13:03:21 GMT 1
haze så vrendt på anno da hun sage han var ønklige det var sørene af høre i ser forde var som søsken . hun var ikke sig selv hans øjen var mere dyr han skulle vise henden vad han dyrte til hans øjen og sind bliv mørker vær gang han hørte det og hun gjor det ikke beder han gik hen til henden med lidt haldten han ville se hvad hun lavet ikke for de han ville tilv give henden for det hun har sagt vis hun kendte sand heden ville hun nok forstå ham få de var særker ind selv ham han hadet ikke set noget linge overhovet haze gnorte lidt og forvladte sig til en ræv og gik lang somt hen til det nærmste vindu og så ned i skoven hun sage han skulle se henden som et lys men det var svært når hun helle tiden ned gjor ham han kunne ikke gør sår meget hved det for hun var dorigen
|
|
|
Post by anno on Jul 2, 2010 13:07:59 GMT 1
Hun rettede igen på kjolen af den efterhånden var blevet ret lille nogle steder på kroppen. På det sidste havde hendes krop udviklet sig med en gevaldig fart. "du må enten træne eller smutte ikk lille Haze" sagde hun lidt ligegyldigt. "hør det vil være så forfærdeligt hvis du kommer rigtigt noget til ikke." sagde hun da hun fik en god ide. "jeg skal jo vide noget mere om drazillas lille datter og du er den der er kommet tættest på hende som jeg kender. plus du er mit eget lille trump kort som kan snige sig ind ubemærket alle steder" sagde hu men hun gik tættere på ham
|
|
|
Post by haze on Jul 2, 2010 13:13:52 GMT 1
haze forvaldte sig stille og så hen på anno " jeg kan for telle dig alt om henden og vogn hun er " han vente hovet fra henden han var lige glad for hun hadet sørte ham meget sår han var lidt lige glad nok var hun droinge men hun ville gå til gurnde vis han ikke var der det kunne han allrede se han kunne ikke en gang snakke til henden noget som hun hadet sagt til ham hun fryget skulle ske og det var hved af ske han så ned mod haven " Du hved ikke vor hårt det der " svagt han bar lige ud han vente ikke blikete til henden og viste ikke hvad hun var ude på overhovet hans hale svinge bar rundt hun gjor jo ikke andet ind af side her inde og ikke gør noget som helst hun var ind logget måske skulle han tage henden med ud
|
|
|
Post by anno on Jul 2, 2010 13:18:05 GMT 1
Hun stillede sig lige bag ved ham og lagde en hånd om hans nakke mens hun grinte en anelse "der tager du fejl haze" sagde hun stille næsten hviskende. "jeg ved PRÆCIS hvordan det er" sagde hun mens hun fik vredefulde minder op i hukommelsen som fik hendes blod til at koge og hun trådte væk fra hm igen og begyndte at gå med tunge skridt hen ad gangen så det rungede i rummet
|
|
|
Post by haze on Jul 2, 2010 13:22:12 GMT 1
haze sukket lidt og gik stille efter henden hun hadet noget hun ville vise ham eller noget hun ville med ham han sukket lidt og kikket lidt efter hendens røv lidt men han gjor det bar som om han var ked af det jov self viste hun vogen det var men en af næsten hadet genført sin solidat hos zille var noget man ikke skulle drømmen om overhovet det var som et marridt hvad hadt han dov tænkt på den gang men det gjor ham klar over af han ikke skulle stolle på vem som helst han haldte stille efter henden for af se hvad hun ville at få op linger om crystal kunne blive en hel del svært ind hun trodet det ville blive men det ville vær smart vis hun også selv kunne komme han sukket lidt han snavet en af holle om og sove hos om aften han ville nok dø af lenne bliket var forsat der vor den var og så mis tænkt som ud
|
|