|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jul 15, 2013 13:05:00 GMT 1
Det var blevet aften og solen var gået ned så Lestat var taget til Black Mark for at finde endnu en gave til Sabrina men også lidt til ham selv for de trængte til nye slaver fordi de enten havde dræbt de andre eller så havde de ikke kunne holde til livet eller igen så var de bare ubrugelige når det kom til stykket. Så han var taget til markedet for at finde et par andre slaver sammen med nogle andre småting han skulle have købt, men først ville han lige sørge for slaverne, fordi han havde taget 2 budbringere med som skulle bringe den slave han ville udvælge til Sabrina sammen med en besked til hende ved grænsen. Han gik hen til de ophævet scener med forskellige slaver som man kunne byde på når det blev deres tur, lige nu var en ung kvinde på bud men hun så ikke ud til at falde i Lestats smag fordi hun var ikke så køn at se på med ar i hovedet og man kunne se hendes knogler så hun skulle fodres op før hun ville blive lidt køn men arret ville altid være der for at plage hende, så han stod bare og så de andre an mens nogle få bød på hende og hun blev solgt, noget der gjorde hun brød grædende sammen mens før hun blev slæbt væk til en ældre herre som vidst var ligeglad med hendes udseende så længe det var en kvinde. Næste person der stod i rækken var en ung mand som blev slæbt frem og nu skulle folk til at byde på ham, en ganske fin ung mand som Lestat også ville byde på fordi han ville være passende til hans kommende brud, men også lidt for at vise han ikke var så jaloux anlagt som han i virkeligheden var.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 15, 2013 13:26:36 GMT 1
Personen efter kvinden var Hajime. Han var en ung fyr og ikke særlig arret. han havde men det var steder man ikke kunne se. Hajime var rimelig stærk til at kunne bære folk vare og til at ordne haver og lignene. Mange bød på ham da han virkede som en villig slave. Hajime stod med hovedet bøjet for at vise at han ikke følte sig hævet over nogle af dem som bød på ham. En mand stilte sig frem og lavede et stort overbud så folk endten måtte overbyde ham eller vente til næste slave. Hajime så roligt ud over folkemængden der bød på ham og ventede roligt på hvem der fik ham. Han bestemte jo ikke over sin ejen skæbne det gjorde den person som fik fat i ham. Ville han blive behandlet som affald eller ville han ende som arbejder det ville tiden vise ham.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jul 15, 2013 15:22:12 GMT 1
Lestat stillede sig klar og bød på den unge mand, men da en anden hele tiden overbød ham gik han roligt hen til ham og stak en mind dolk imod hans ryg, ikke så den ville gennembore ham men bare lige så han kunne mærke den. "Hvis du ved hvad der er godt for dig så stopper dine bud nu" sagde han roligt til manden selvom hans blik var imod scenen, manden bød dog endnu en gang fordi han åbenbart ikke havde mærket dolken så Lestat pressede spidsen ind i manden så han ville bløde en smule, men først der forstod han den og Lestat kom med et sidste bud hvor ingen ville byde over og dermed blev Hajime solgt til Lestat som roligt gik hen for enden for scenen og betalte den som stod for det. Da Hajime kom ned af trapperne til ham stod bare for at Lestat vendte sig imod budbringerne "Bring ham til min brud ved grænsen" sagde han roligt til budbringerne der nu også skulle fungere som vagter også, hvor han også gav den ene et brev også før han forlod dem alle for han havde flere små indkøb før han skulle hjem.
I brevet stod der: Til min elskede nattens dronning. Jeg bliver desværre nødt til at rejse igen på ubestemt tid til en af øerne for min fader vil have jeg begynder at stå for nogle af dem. Men jeg vender tilbage til efteråret og så kan vi giftes os til vinter. Jeg har allerede sat min mor og søster til at arrangere nogle af tingene til brylluppet, så de kan hjælpe dig med at arrangere det hele.. Jeg beklager den lange tid jeg skal være væk men som du ved så skal forretningerne passes, så derfor har budbringerne også en gave som jeg håber du kan få gavn af mens jeg er væk.
Glæder mig til brylluppet, hvor vi endelig kan få hinanden.
Din for evigt Lestat
//Out Sabrina kan overtage herfra
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 15, 2013 16:18:40 GMT 1
Natten var unge men føltes korter nu hvor foråret kom og solen begyndt at vær oppe længer og længer tid, Sabrina hadet nu den tid forså kunne hun ikke vær ude så længe som om vintrene. denne nat lå hun i sin seng på grænse kroen og vente enlig på hende kære forlove Lestat, efter han hade friet til hende var der nok og lave både forretnings messig men også bryllup, for det skulle jo arrangeres, hun hade dulle sig lidt op for hun hade aftalt med lestat de skulle mødres på grænsekroen denne dag, hun hade sat håret i en høj heste hale og var iklædt n sort bh og trusser, fra bh'en han der tyl stof med blonde kant, hun var lysten og hun trængt til en bid af lestat, men som tiden gik endt hun med at tage morgen kåbe på og rejse sig, og var sur over han lod hende vente på den måde. efter nogle timer banke det på og Sabrina sad i en lænestol og kigge på døren "kom ind" lød det fløjes blød fra hende, da hun så budbringen fnøs hun forså betød det lestat ikke kom, "hvad vil de mig så!?" knurre hun som budbringerne nervøst rakt hende brevet, som hun tog fra ham og læst og tydelig behage det hende ikke det hun læst, "fjols.. " knurre hun og læst vider til hun kom til der stod at der var en gave til hende, "lad mig så se hvad min elendig trolove har sendt mig" hun rejst sig som budbringerne hev Hajime ind, Sabrina så på drengen hun kunne med det samme dufte magien over ham, "en slave.. som om jeg ikke har nok af den slags rakkerpak " knurre hun og sendt budbringerne ud, Sabrina begyndt at gå rundt om Hajime "nå.. lille dreng.. hvad brugbar en skaber har du.. et godt råd.. sælge dig selv godt.. så overlever du måske måneden ud" hviske hun iskold men forføren i hans øre. hun stilet sig for and Hajime med armen over kors under bryste med det mørke øjne stirre ind i hans øjne som prøve hun at æde ham op inde fra, hun stod nu enlig bare og studer denne unge lille sag, ganske vist ikke så muskuløs som hun fortrak mænd, men han hade da et pænt ansigt, og han så da rask ud. hun så på ham og smile så lumskt "smid dit tøj " beordre hun ganske roligt og så på ham uden at fjerne det lumske smile.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 15, 2013 16:43:17 GMT 1
Hajime så ud på dem der bød og da ham der overbød hele tiden stoppede så Hajime lidt undrene ud. Hvorfor mon han stoppede. Han nåede ikke videre at tænke over det da han blev hevet ned af scenen og først over til en man ved navn Lestat. Hajime mærkede ond negativ energi fra ham og så ham ikke i øjnene. Han hørte at han skulle med mandens brud ved grænsen og blev hevet med af en budbringer. Hajime fuldte roligt mod og vis han ikke gik hurtigt nok for budbringeren blev der skubbet hårdt til ham så han var ved at falde. De kom til en kro hvor at Hajime fik besked på at vente på gangen. Hajime hørte samtalen og smilte svagt og kunne ikke lade vær at grine over det. Men fjernede hurtigt smilet da han blev hevet ind. Slave. Ja det var han men ikke et rakkepak. Han fulgte hende med øjnene men kun ved hendes føder. Han havde lært aldrig at se sine hersker i øjnene. "Jeg er god til rengøring og syning. jeg er god til at slæbe og løfte." Han ventede roligt og så lidt op fra hendes føder og hvor hendes lumske smil og blev lettere nervøs. De smil havde aldrig bragt noget godt med sig. Hendes krydsede arme tyede på hun ikke var i godt humør. Han måtte være på vagt. Han stod lidt i sin ejen verden da hendes ord nåede ham og han sparede øjnene op. Han måbede helt og så på hende med store øjne. Det kunne han da ikke gøre. Ikke foran en dame som skulle giftes. Han måtte jo nok hellere dog. Han tog fat i sin t-shirt og hev den op over hovedet og lagde den på gulvet foran sig. Han så på hende for at vide om hun virkelig mente det. det var jo ikke lige det han var van til at blive bedt om med mindre han skulle ha pisk.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 15, 2013 16:59:21 GMT 1
Sabrina så på denne ny slave, med det kønne ansigt, ganske vist ikke en vampyrs ansigt men måske kunne det gå bare en gang at bruge en ikke vampyr, hun vente en smule utålmodig på han smed tøjet, hun syntes han var for langsom. at han kunne sy og gør rent hade hun ingen nytte af, det hyre hun ordentlig folk for, slæbe og løft kunne måske bruges. "jeg sag smid tøjet!" sag hun strengt og med en advarende tone, vis han ikke snart ruppe neglen så var hans tid som slave hos hende kort, hun vippe med foden og kigge på hans over krop ikke særlig muskuløs om hun helst ville have dem, det skulle gøres noget ved! vis han skulle bruges på den måde hun ville skulle han trænes op. "ynkelig.. men.. hård fysik træning skal nok fikse det" hun mumle mest til sig selv og kigge ellers bare på som han fik smidt sit tøj, det hun var mest interesseret i var den nederst del af en mand, var den i orden se så skulle det her nok blive en god slav når først hun hade lært ham op, og der var jo længe til lestat kom hjem og til hun skulle giftes, selv om hun aldrig hade lagt med en ikke vampyr var hun nu svagt tiltrukket af det kønne ansigt han hade, hun hade lyst til at gør ham båd ondt og godt, men nu ind til vider skulle hun holde sig i skindet for denne unge dreng skulle først gøres klar før hun ville gå så langt, han skulle trænes han skulle manipuleres vis hun kunne, hun skulle have ham til at tro han var en helt særlig slave for hende, men lige nu vil hun se om alt var i orden der nede ellers blev han blot en ny køkken dreng.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 15, 2013 17:26:15 GMT 1
Hajime fik et chok da hun nærmest råbte op at han skulle smide alt tøjet. Hajime skyndte sig at tage fat i sine bukser og tage dem og derefter stod han bare der med armende ned langs siden helt nøgen og så på hende og hørte hende mumle noget om at træne ham. Så hun ville ha ham stærkere. Bare fordi han ikke så stærk ud så var han det faktisk. Hajime så på hende med rolige øjne og overvejede hvad hun mon ville med ham siden han skulle være nøgen. Hun skulle jo giftes så han kunne jo ikke... Det ville være forkert lige gyldigt om hun var hans herskerinde eller ej. Hajimes havblå øjne så forsigtigt rundt i rummet og så tilbage på sin herskerinde. Hvad havde hun i tænkerne. Hvad havde hun af planer. Vis plot han kunne læse tænker så kunne han finde ud af det men det kunne han ikke. Han kunne kun noget magi. "Er De tilfreds med min krop Herskerinde?" Han så roligt på hende og håbede at hun ville sige ja så han ikke skulle sendes tilbage igen. Hajime var træt af at blive sendt frem og tilbage pga han måske ikke passede i ønsker til hvordan folk ville ha en til at se ud. Han stod roligt og fik lettere gåsehud af at skulle stå der helt nøgen foran sin herskerinde. Det var pinligt og akavet. Det var han slet ikke van til at skulle.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 15, 2013 17:59:31 GMT 1
Sabrina så på ham og kigge ned som han smed bukserne, det luske smile blev ikke minder en smule større dog, ja det var ikke lestat størrelse men det kunne bruges. at han spurt om hun var tilfreds stak hun ham en lussing "har jeg sagt du måtte tale" sag hun vredt og så på ham. "nej.. du en af de mest ynkelig mandfolk jeg har set.. men det skal jeg nok få lavet om på.. " hun så strengt på ham og gik hen og satte sig på enden af sengen, "du bliver kammer dreng.. det vil sige søger for min seng er redt, at mit tøj er vasket, at mit bad er klar når jeg ber om det, at de rum jeg befinder mig i er ren og pæn, og du skal holde dig i nærheden hele tiden undtagen når jeg siger du skal gå, og.. når tiden er" hun stoppe bare der og smile lumskt og så ned af ham igen og kigge lidt på hans mandlig dele, "få tøj på før du blænder mig med det flad bryst" hun vente til han fik tøj på og vift så med fingeren til han skulle kom hen til hende, da han stillte sig for and hende tog hun fat i hans hår og hev hans hoved til den ene side hvor hun roligt bed sig fast i hans hals og drak så af ham, hun drak en 1 liter ca før hun slap og slikke hans sår, "gå ud og vask dig og så kan du sove på gulve for enden af sengen, vi har en lang vej hjem i morgen nat" hun så koldt på ham og trak kåben af så han kunne se hende i det frække under tøj, grim var hun ikke som lestat hade sagt var hendes krop et syn for guder nærmest, og hun vist selv hun var noget af et skår, og hun vist mange af hendes slaver lyst hende men ikke tur vise hende det, hun så på ham for at se i hans øjne hvordan han reager over at se denne slanke vampyr krop kun i sort undertøj, hun ville helst se en positiv reaktion i hans øjne men nu måtte hun se hvad det blev til.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 15, 2013 18:19:53 GMT 1
Lussingen ramte perfekt og gav næsten genlyd. Hajime lukkede hurtigt munden ved hendes ord og så skamfuldt ned. Han lyttede til hendes stemme og sukkede blev han nu sendt tilbage. Nej hun sagde hun ville lave om på det? men hvad ville hun gøre. Hun var noget for sig selv. Hajime så mod hende som hun satte sig og fortalte alt han skulle. Okey. det lyd meget nemt. De kunne han da godt gøre. Det var lige som rengøring. Hajime skyndte sig at få tøjet på da han sagde det og gik roligt over til hende. Hans skridt var rolige da han bare troede han skulle ha en lussing til. Han mærkede hvordan hun tog fat i hans hår og hev hans hoved til siden. Nu var det ikke et godt tidspunkt at være langhåret. En stikkende fornemmelse af noget der gik ind i hans hud var tydeligt for ham og han lukkede øjnene og ventede blot til det var overstået. Da den ene liter blod var væk og hun slikkede hans sår fik han gåsehud fra ryggen og op til nakke hårende. Hajime tog sig til halsen og nikkede og bukkede for hende som hun sagde han skulle gå ud og vaske sig. Han så op i det hun smed kåben. Et vidunder af et syn. Hans havblå øjne blev store og strålede næsten af lyst men han rystede på hovedet for at få de tænker ud og skyndte sig ud på badeværelset og vaske sig. Han så baljen med van og vaskede såret og så ansiget da han jo havde været slægt gennem skidt og lort i black mark så han var jo ikke den reneste i verden. Men det var slaver sjældent. Hajime kom ind igen men hovedet sænket for ikke at se for meget på hende. Han ville jo ikke vise at han faktisk tændte på det han så. Han gik over for fodenden og satte sig på gulvet. Den liter havde godt tappet ham.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 15, 2013 18:57:03 GMT 1
Sabrina små lo af det udtryk der kom i hans blik som han hade set hendes krop, lige det hun bedste kunne lig at se en mand lyse af begær til hende, efter blot at have set hende i under tøj, hun sad bar roligt i lidt tid mens hun tænkt, for hun var noget så lysten men hun ville ikke brug sin lille ny slave til det i nu, ikke før han var trænet beder op den bryst kassse skulle strammes op og gøres hårdt, og vis hun kunne få ham lidt mere gylden i huden ud så var de godt på vej, så var der jo bare det sensuelle for som slave forvent hun ikke han vist en dyt om den slags, så da han kom igen rejse hun sig op i en elegant bevægelse "fortæl mig slave.. hvor meget kender du til.. at tilfreds stille din herskerindes behov" hun gik rundt om ham som de lang nagle gled fra skulder til skulder på ham, ind til hun stoppe bag hans ryg og lod hænderne kæle for hans hals mens hun ånde frækt ud for hans øre, han skulle pines og drilles. han skulle vende sig til det, og gerne en dag vær fræk nok til at spille med på hendes lege og vær lidt fræk igen, men hun vist at det ikke var bare noget man gjord, og slet ikke med sådan en lille fis som denne slave, hun trykke bryst mod hans ryg hun ville presse ham se hvor længe der ville gå før han gjord noget han ikke hade fået lov til i nu, se hvor lydig han var og hvor stærk hans vilje var. hun slikke ham igen på halsen og op til øre flippen mens hænderne lå på hans skulder hele tiden.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 15, 2013 19:49:26 GMT 1
Hajime hørte ikke at hun små lo. Han kom ud stille og roligt og så at hun rejste sig op igen og kom over mod hende og strøg sine negle over hans skuldre. Han sank en klumb i nervøsitet over hendes spørgsmål. Han så lige frem og anede inderligt ikke hvad han skulle svare. Men valgte det klogeste lige nu. At svare ærligt. "Jeg har aldrig haft herskerinder før. Kun hersker... Men jeg har..." Han stoppede sig selv før han fik over talt og mærkede hendes ånde i nakken og kunne mærke hvordan blodet strømmede op i hans kinder og han kunne mærke hvordan hans lem også fik blod til sig. Han hade aldrig blevet pint på sådan en måde før og han anede faktisk ikke om han kunne lig det. Pludselig kom noget blødt mod hans ryg. Det var hendes bryster! Hendes slik ville hun sikkert mærke hans gåsehud og hans spændte muskler i nakken.Han havde knyttet næverne hårdt sammen for at styre sine lyster og lukket øjnene hårdt sammen. Hver en muskel i hans krop spændte og han anede ikke hvordan han skulle styre sig med sådan en herskerinde men han ville ikke ende som sin søster.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 15, 2013 20:14:22 GMT 1
Sabrina kunne høre hans blod strømme rundt i ham, hjerte pumpe afsted på grund af hendes piren af ham og hvor det dog more hende helt utrolig meget, hun kunne tydelig se og mærke han anstrengt sig for ikke at eksploder og det var nu sjovt og tier ham på den måde. hun så roligt på ham "men du har hvad?" spurt hun frækt i hans øre som hun nappe ham lidt i øre flippen, hun så på ham og nusse ham ned over bryste og lod hænderne glid over hans skød hvor hendes hænder bare lag sig ganske roligt, det her pirre også hende meget men hun kunne nemmer skjule det og holde det hemmeligt for andre ind han kunne, hun forsatte sin pirren af hans hals, øre, skød før hun slap ham og gik hen og fandt noget reb hvor efter hun gik hen til ham, og fik ham sat op af senge enden hvor hun kravle frækt op af ham og ganske roligt mens hun pirre hans hals bandt hans hænder fast til senge bene, før hun kravle væk og rejse sig op hun smile koldt "vær nu en god dreng og vær stille men jeg sover.. jeg hader og blive vække af min skønheds søvn" hun smile drillen og gik så eller i seng og lag sig roligt i seng og lod sig gå i sin dvale tilstand og sov ellers sådan ind til næste nat.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 16, 2013 19:53:02 GMT 1
Al hendes pirrerig var næsten ikke til at holde ud. Han gjorde virkelig alt for ikke at eksplodere. Hajime holdte virkelig på alt han havde i sig og hendes frække stemme og hendes hænder på hans bryst der kørte ned til hans skød hjalp ikke på det. "men jeg har haft en pige før jeg blev slave" sagde han sammen bidt. Det var svært andet sådan som hun tirrede og legede med ham. Hun slap ham. Endelig. Hajime faldt næsten sammen ved sengen som hun kom tilbage med noget reb. Han rystede på hovedet. Ikke det, han ville jo ikke stikke af. Han så hvordan hun kravlede op af ham og mærkede blodet komme i kinderne. Hans hænder blev bundet og han kunne umuligt slippe fri med mindre han kunne få fat i en kniv. Men det regnede han ikke med. Hun rejste sig og Hajime så efter hende og åndende lettet ud. så kunne han slappe lidt af i sine muskler. De var godt spændte.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 16, 2013 20:07:03 GMT 1
Sabrina sov dagen i gennem, først en time efter sole nedgang stod hun op. hun gabt og strakt sig og fik fat i sin børste på nat bord og hev snoren der holdt hendes hår i en heste hale ud og friser håret før hun bandt det op i en løs knold, før hun kom ud af sengen og gik hen og bandt Hajime fri, "kom i gang dreng, din det tøj jeg skal have på i kisten der, og få pakket og bed kusken gør vogne klar uden for kroen!" snerre hun og gik ud på badeværelset hvor hun gjord et karbad klar til sig selv og fik vaske sig og nød det ind til hun stod op og tog et håndklæde om sig og kom ud af døren "hvor er mit tøj slave!" sag hun morgen sur, og kigge på det han hade fundet. hun var ikke tilfreds den dreng hade tydelig vis ikke forstand på tøj, "skulle jeg vise mig i et! " knurre hun og så på ham, og gav ham en lussing, "nu begynder du bare på armbøjninger og du stopper ikke før jeg siger til" hun så på ham, mens hun fandt noget helt andet tøj og smed det det andet tøj i kufferten og smed hånd klædet så han kunne se hende helt blotte, hun så på ham som hun lod hænderne vandre op af kroppen bare for at pirre ham for at lokke ham, hun fandt et par læder bukser frem, i sort og en hvid skjorte og så på ham og trak i nogle sort støvler til, hun vente i en time før hun bad ham stoppe "få lukke kisten og bær den til karreten og sæt dig ind!" hun gik selv i forvejen og med rejse kappe på gik hun ned af trappen og betalt kro ejeren og gik ud til den sort karet der vente på hende og satte sig ind og vente ellers på Hajime, da han var færdig med sit og sad hos hende i vogne der kun var lige plads til 2 satte vogne i gang på vej til darklia.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 17, 2013 19:53:25 GMT 1
Hajime havde været vågen i lang tid. Han var jo ikke nat race. Han hørte hvordan Sabrina vågnede og hvordan hun redte sit hår. Hvornår mon han blev bundet op? Da hun endelig kom over og bandt ham op rejste han sig langsomt op og lyttede til hendes ord. Han nikkede. Han gik over til sengen og skyndte sig at rede den pænt. Hajime gik over til kisten og fandt en smuk trøje frem og en nederdel han synes ville passe til frem og lagde pænt på sengen. Hajime løb ned til kusken og fortalte at han skulle være klar til at køre meget snart og skyndte sig så op igen og stod roligt og ventede. Da hun kom ud måtte han igen trakke vejret dybt for ikke at gøre noget han ville få ballade for. Hendes udbrud forskrækkede ham og han så mod tøjet og forstod ikke hvad der var galt. Det næste som skete var at han igen fik en lussing. hans hoved drejede til siden ved slaget og han så skamfuldt ned. Han var en slave ikke en skræder. Han havde ikke forstand på mode og skønhed i tøj. Armbøjninger? det lød da nemt nok. Han satte sig ned på hug og satte hænderne i gulvet og strakte benene og begyndte. Han så op for at se hvad hendes stil var. Men det han så gjorde blot at hans blod pumpede hurtigt rundt i kroppen på ham. Han sank en klumb og glemte næsten at lave armbøjninger. Hun var virkelig et syn for guder. Tænk at være den mand der giftede sig med hende. Han ville nok være den heldigste i verden når det galt skønhed. Da hun begyndte at tage tøj på skyndte han at lave armbøjningerne igen og forsatte da også til hun sagde stop. Han var godt svedig og forpustet og hans blodtryk var meget højt. Han lyttede til hendes ord og gik over til kisten og pakkede den og løftede den op i de nu ret svækkede arme men klarede det. Han fulgte med hende ned til karaten og satte kisten bag på og satte sig roligt ind og så ned i gulvet.
|
|