|
Post by Dena Medlock on Jul 18, 2013 14:14:28 GMT 1
Sabrina sad roligt og så ud af det lille vindue i døren på kareten, som forsatte i rask tempo mod hendes minder herregård. den var ikke så stor og flot som lestats men den passe hende nu okay ind til vider, hun sad stille i en times tid før hun så på sin ny slave "har min slav så et navn?" spurt hun ganske roligt og føleles løs, og lod ham ellers bare svar før hun så ud af vinduet. "jeg har et en lille ting du skal vide... hvad jeg gør med dig.. eller nogle andre.. bliver inde for husets væg.. sladder til min forlove og ikke nok med du dør.. jeg slagter samtlige slaver jeg ejer, de kan nemt erstattes.. forstået" hun så koldt på ham, hun håbe han forstod hende for lestat skulle ikke vide hvad der forgik når han ikke var der, hun vist da også godt han gik i seng med andre kvinder, så sov hun også med andre lækker mænd nogle hade ind da vær beder ind lestat men det hade hun jo ikke sagt til ham, roligt rulle vogne af sted det tog dem den halve nat før kareten rulle ind for and en minder herregård, Sabrina jage Hajime ud og sag han skulle holde døren for hende hvor hun rolig tråde ud, den stor dør ind til forhallen blev åbne og 3 slaver kom løben, var enlig okay klæd på men stadig ikke det bedste, de tog kisten og skynde sig ind med den, kusken kørt hen til stalden der lå på højre side af gården der brede sig til både højre og venstre, Sabrina gik ind i forhallen hvor 2 stor trapper der ført oven på var, trappen gik ned for and så lidt til højre og venstre, så bue den og endt med at ramme gulve sådan at de stoppe lige under hvor trappen starte oven på, Sabrina så på Hajime og gav ham en hurtig rund tur, ind i det stor daglig stue/bibliotek, Køkkenet der lå ud mod bag haven, spise salen der lå op af daglige stuen, alt det lå i venstre side. i højre side lå, et stort kontor og et tomt rum hun ikke vist hvad hun skulle brug til i nu. oven på lå der 4 værelser 2 på vær side, i venstre var der kontor og et gæste værelse, i højre side var der hendes soveværelse og et stort badeværelse ved siden af, for enden af de to fløje var en trase der forbandt de to sider uden for, da Sabrina hade vist ham rundt kaldt hun på en slave som skyndt sig hen til hende, "send bud efter min personlig træner sig jeg har nyt lege tøj han kan træne op" slaven nikke og løb igen, Sabrina så på Hajime "og dig.. du skal i bad" hun kaldt igen og 3 slaver tog Hajime med op i hendes bade værelse og fyldt bade kart og putte bade olie i så den kunne fjerne hans grimme duft, slaverne tog hans tøj fra ham som han klædt af og næsten smed ham i bad før de gik med hans tøj, Sabrina tråde ind til ham, "som min lille private slave får du noget andet tøj at gå i, min træner vil få trænet den slappe krop af sin op, hmm måske du skulle klippes også.." hun gik rundt om det stor træ bad kar hun hade, som var nydelig håndlavet. hun kigge også ned i vandt og nød nu synet, "en anden ting når min forlove melder sin ankomst vil jeg bed dig bad ekstern grundig, vaske alt min duft af hvordan ja brug en anden bade olie ind min eller noget og vis du ikke kan få den helt af.. husk vampyr lugter selv det mindste.. så forlad huset.. tag til kroen.. blive der til en af min slaver henter dig.. forstået" hun stoppe ved enden af karet og smile lusket og endt med at begynd at trække sit tøj af, og stod til sidste nøgen over for ham, roligt tråd hun selv op i hans badkar som var lavet til at kunne have 2 voksen mennesker i det, hvor hun satte sig på knæ og lod hænderne glid på hans lår og kom selv tætter og tætter med over kroppen til bryste trykke sig mod hans bryst, og lod drillen tingen slikke ham på halsen, mens hun næsten sad på hans skød, hun lod hænderne kærtegen hans arme, enlig vaske hun ham bare på en meget mere sensuel måde, hun smile for sig selv og var enlig svagt imponeret over han hade holdt sig i skindet ind til vider, hun holdt sit hoved over hans skulder mens hun strutte en smule med enden mens vandet dryppe ned af hendes krop.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Jul 25, 2013 20:42:52 GMT 1
Hajime sad roligt med hovedet bøjet og fik næsten et chok da hun spurgte efter hans navn. De fleste kaldte ham bare slave eller fandt på et navn selv til ham. "En slave har normalt ikke et navn de selv vælger, men før jeg blev slave hed jeg Hajime Marol." Hajime sad roligt og da hun fortalte hun ville slagte alle vis han sagde til hendes forlovede hvad der skete inden for husets væge gjorde ham faktisk lettere nervøs. Han sad og rystede svagt. Han ville ikke være skyld i andres død. Han mærkede hun skubbede ham ud og han forstod hvad hun mente. Han holdte døren roligt for hende og så de slaver som kom om hentede kisten. Hajime fik rundvisning og så rundt og prøvede at huske det hele på en gang. Da de stoppede op og hun fik en slave til kalde på sabrinas træner for at træne ham op sank han en klumb. Han var jo ikke et lejetøj men det så hun ham åbenbart som. Hajime fulgte med slaverne da de nærmest hev ham af sted og da de tog tøjet af ham og gik med det så han efter det med forvirring. Han blev smidt ned i vandet og rystede svagt og så rundt. Da Sabrina kom ind sank han en klumb og holdte om sit lem. Han så på hende som hun kom over til ham og fortalte om hans tøj og da hun sagde han skulle klippes fik han store øjne. "jeg beder Dem, lad mig beholde mit hår" Ja han fik sikkert en flad nu men hans hår var hans eneste minde om hans tvilling bror. Da hun fortalte om han som havde købt ham så han roligt på hende og glemte at holde på sit lem da han jo helst ikke ville glemme hvad der blev sagt. han ville jo ikke få nogle drabt pga hans uduelighed. Han så på hende og prøvede at huske kroen hvor den var og ville faktisk gerne gå der over vis det var. Da hun stilte sig for enden og smid tøjen så man ham rødme stort og hans lem blev da også stift over synet. Da hun kom op i vandet til ham og begyndte at pirre ham lagde han hovedet tilbage og bed tænderne sammen og knyttede næverne for at styre sig. Hendes bløde tunge mod hans hals og hendes bryst mod hans hjalp ikke på det. Nej nu kunne det være nok. Han tog mod til sig og skubbede hende væk men så ikke lige at der han skubbede hende væk var på hendes bryster. "nej Undskyld frøken men dette er forkert. jeg.... jeg kan ikke holde det ud" han havde begge hænder på hendes bryster imens han skubbede hende væk og havde lukket øjne. han synes godt nok at det var blødt det han rørte ved og begyndte at klemme lidt for at finde ud af hvad han tog om. Det føltes for stort til at være hendes overarm.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 26, 2013 10:31:07 GMT 1
Sabrina more sig meget over at pirre ham og tirre ham, for hun elske at se hvordan hun påvirke en mand med hendes udsende og udstråling. hun stoppe dog som han sag hun skulle stoppe og prøve at skubbe hende væk ved at tage om hendes bryst og skubbe til hende, en ting var sikkert han ane ikke hvordan man ælde bryster særlig godt. hun så koldt på ham som hun satte sig direkte på hans lår og låst sin hænder fast på hans som hade om hendes bryst, han kunne ikke få sin hænder til sig nu. ikke så længe hun holdt fast i dem, "jeg vil skide på om det forkert.. du min slave nu.. jeg bruger dig som JEG vil.. og du våger på nogle sinde på at stoppe mig forstået" hendes stemme var i en advarende og truende tone men også i en letter udfor-derne tone for hun elske lidt modspil så længe det var hende der vandt for det meste, hun lod sin hænder klemme om hans så han kunne fornemme hvordan hun ønske det, hun læne sig frem og nappe i hans øre med tænderne "føl godt efter.. lær bevægelsen.. styrken... gør det godt og du får belønninger.. skuf mig og blive straffet du min private hygge dyr forstået. " hun så på ham og smile ondt og lokkende, hun forsatte med at hjælpe hans hænder med at masser hendes bryst og hun nød enlig sin egen styrke i det, hun gnuppe sig op af hans lår og smile lokkeneden, for at se hvad han kunne finde på, nu hvor hun jo virke til han godt måtte. men som alt virke godt og stemning med slap hun hans hænder og rejste sig op og tråde ud af bade karet og tog sin morgen kåbe på, og så på ham som hun så mod døren "kom ind" sag hun roligt og en slav åbne døren, "hr. helsin er komme frøken" sag slaven roligt, sabrina smile "udmærket.. få slaven her færdig.. og anbring ham i klæderne til hans seng.. og søger for han ikke stikker af jeg har en lille straf til ham i morgen nat.." slaven nikke og gik ind til Hajime sabrina så på Hajime "opfør dig pænt slave.. mens jeg tager en 'snak' med din træner" hun smile og gik roligt hen til sit kontor hvor hr. helsin vente.
efter en hed nat med hr helsin da hun hade haft brug for at få sin sensuelle lyster stillet, var sabrina gået til ro og sove tungt ind til den følgene nat, hvor hun klædt sig i en lang løst siden sort kjole, håret hang løst. efter at have fået sin omgang blod bedet hun en slave hente Hajime og bringe ham ud til gårds pladsen, Hajime hade fået nyt tøj som var et par tæt siden mørke læder bukser men ingen ting til over kroppen og heller intet under tøj, Sabrina vente ude i gården med en af sin sort hingste, noget reb og to stor sten hun vente pænt sammen med trænerne hr. helsin som skulle køre en hård træning med Hajime efter hans straf denne aften.
|
|
|
Post by Hajime Marol on Nov 20, 2013 19:54:03 GMT 1
Hajime mærkede hvordan hun tog fat i hans hænder så han ikke kunne få dem fri og hvordan hun satte sig på ham. han så på hende som hun takte ind i hans øre og han fik gåsehud ned af hele kroppen. han nikkede da hun sagde han vovede på at stoppe hende igen. han var jo slave og måtte jo ikke gøre modstand eller sige stop til sin herre, det betød straf. det var hvad han havde lært. han følte hvordan hun pirrede ham ved at nappe ham i øret og hele hans krop fik gåsehud af hendes ord. da hun bare pludselig stoppede og rejste sig så han så på hende med både lettelse og skuffelse. han var lettet over det var over og skuffet over at han ikke kunne føle på hende mere. men det sagde han selvfølgelig ikke. da hun gik gjorde den anden slave ham færdig og gav ham hans bukser og førte ham til kældren. natten efter blev Hajime hevet ud af sengen og ført ud på gårdspladsen hvor han så Sabrina og en man så med en sort hest og to store sten, Sabrina holdte dog også i noget reb. hvad mon han skulle udsættes for denne nat. nok ønskede hun han var stærkere men han var stærk bare usynlig stærk. hans muskler var usynlige men han var skam stærk han havde bare ikke kæmpe overarme eller noget.
|
|