|
Post by Inja Hunter on Oct 4, 2013 20:35:01 GMT 1
Det kunne godt være han blev sur over hendes udtale men det tog hun sig ikke af, for det var hendes holdning! hun brød sig virkelig ikke om mænd og det ændrede sig nok aldrig, men det var også fint nok for hun ville nu heller ikke have børn når det kom til stykket, eller jo men så skulle hun vidst tage en til sig i stedet for selv at føde en. "Byfolk" sagde hun meget lavt til sig selv som hun rullede med øjnene, stemmen var så lav så hun var sikker på han ikke hørte hende også på grund af de flere meters afstand som var kommet imellem dem, for hun havde jo ikke planer om at blive her, der var ting hun skulle nå inden hun skulle hjem til hendes hytte igen og få sig et mindre hvil. Hun stod lidt og ventede på Goth da han sagde sin sidste sætning som hun lyttede til og virkede til at overveje at svare men Goth havde vidst andre planer for han kom bag hende og skubbede til hende bag fra for at puffe hende frem ad som gjorde hun kom med et mindre gips. "Dumme bæst" sagde hun lettere irriteret og højt selvom det godt nok var Goth hun talte til så kunne det vidst godt misforstås selvom det ikke helt var meningen. Hun slog ud efter Goth som bare rykkede med hovedet for at undvige hendes hånd, men hans øjne sagde han var ligeglad med hendes vrede hun skulle bare se at komme afsted de havde en aftale, men det fik bare Inja til at trodsindig tilbage på Goth. "Hvis du holder 5 meters afstand og Goth bliver imellem os så må du se mig" sagde hun mere højt bare for at trodse vildsvinet der bare virkede til at blive sur på hende men han ville ikke angribe hende, specielt fordi hun var hans ven så han ønskede hende ikke noget ondt.
|
|
|
Post by haze on Oct 9, 2013 18:21:26 GMT 1
haze stopped op da kvinden snakket og kom ud fra skoven han Smilte rolige da han kunde se at hun var kommet ud " når det var godt " svaret han glad og tog sig om nakken mens han vente hesten rolige haze gik rolige der hen med langsome skridt menst for ikke at blive bange eller noget eller hun skulde ikke blive bange for ham for det ville jo være dumt når de lige hadet mødt hinaden så ville han jo bare side med det i et godt stykke tid " haze sukket rolige mens han kikket på kvinden og ås på vildsvinet der ikke så glad ud " altså det med kødet jeg er jo et røv dyr " svaret han stille og tog sig i nakken stille mens han kikekt ned på vildsvinet han ville ikke slå det ihjel men måske d ville den han kikket rolige mens han så rundt og tænkte hvad pokker han skulde gøre han stille sig i melmen vild svinte og tænkte hvad en køn pige som hinden lavet helt her ude haze tog tig igen til nakken og kikket ind i skoven " har du altid boret inden i skoven ??" kom det rolige fra ham mens han kikket på hindens tøj det var lidt vildt i sindtes så han tænkte jo det kunde de vist godt se sådan ud
|
|
|
Post by Inja Hunter on Oct 10, 2013 20:53:12 GMT 1
Jo tættere han kom på hende jo flere centimeter trådte hun bag ud for at holde afstand mens Goth trådte længere fremad for at skabe den afstand som gjorde Inja ville blive mere tryg til trods for hun godt kunne beskytte sig selv, så var det jo rart med Goth for han virkede skræmmende på de fleste. Hun kneb øjnene sammen og så lettere utilfreds på ham hver gang hun måtte træde tilbage fordi han kom tættere på. "Så spist det som et rovdyr" var hendes eneste kommentar fordi hvis han virkelig var rovdyr så skulle han da også spise som et i stedet for at stege og tilberede det som et menneske ville gøre det, det var jo lettere ynkeligt at han kaldte sig selv rovdyr så for så ville et almindelig menneske også være det. Hun brød sig virkelig ikke om det her møde, det havde nærmest allerede varet for længe så det begyndte at trække i hende at hun skulle se at komme videre. "Lige siden drenge og mænd fordrev mig fra mit hjem" sagde hun køligt tydelig tegn til at hun virkelig ikke brød sig om dem, for de havde altid været grund til alt dårligt der var sket i hendes liv.
|
|
|
Post by haze on Nov 6, 2013 10:54:12 GMT 1
haze vidste ikke regtit om han skulde syntes om denne kvinde. han tog sig lidt i næsen og kikket på vildsvinet og smilte " det ellers en stor ven du har det da ikke så naturlige for et vildsin ikke for at fornerme din ven " svaret han hurtit han tænkte han nok skulde passe på med hvad han sagde til denne person han sukket lidt mens han stod der lidt " det jeg ked at høre det må ha været hårt... men det nu ikek alle mænd der er ond sinde peersoner " haze kikket ned og tog sig lidt på skylderen " selv jeg er fordrevet for mit hjem eller det ville sige det var jeg den gang man hadet sådan nolge tyber som.....mig " svadet haze stille mens han kikket rundt og kikket rolige på tingen hvad skuld hvad skulde han gøre han kunde ikke regtit lide det her men hun virkede til at være en god kvinde han smilte til hinden igen mens han hesten lage sin sit hovedet mod hans skulder og pusted lidt ånden brød han sig ikke sig sår meget om
|
|
|
Post by Inja Hunter on Nov 7, 2013 18:56:05 GMT 1
Hun så lettere fornærmet over det han sagde for hun tog det som en fornærmelse selvom han ikke ville fornærme nogen af dem. "Det kommer sgu an på svinet.." sagde hun lettere surt for hun mente da vildsvin var lige så forskellige som mennesker ville være det, det var jo heller ikke alle mænd som var store og stærke, fordi der var nogle små og slank eller så var de små og tykke eller noget helt andet, så det kom da helt an på en masse ting og det havde da ikke behøves at være noget med magi at gøre, for selv tænkte hun jo ikke ligefrem over at Goth måske var større end andre men det var jo lige meget for hun holdt stadig meget af det dyr. "Prøv ikke at vække min medlidenhed for du får ikke noget.. Du gjorde dig sikkert fortjent til det" sagde hun køligt for han fik ikke noget af at forsøge at sige de havde noget til fælles, for hun troede stadig på at alle mænd var onde og det her var sikkert bare et af deres kneb til at få en kvinde tæt på så de kunne udnytte hende på det groveste.
|
|
|
Post by haze on Nov 7, 2013 20:08:12 GMT 1
haze tog sig til panden og ryste på hovdet han hadet Semplhen ikke overskyd til at Diskoter med sådan en kvinde han nikket " hm " kom det rolige fra haze han vente sig om og begynte at gå den mod satte vej " du aner selt ikke noget om mig KVinde og lgie så du ved det i kvinder kan også være nogle svin af og til " svadet han mens et hårt blik kom fra ham han hadet selt ikke tolmodige hed til at snakke med denne kvinde rolige begynte han at gå men ind i skoven han sukket lidt han hadet ikke tid til at gøre alt det der lige nu han sukket rolige mens han kikket lidt den anden vej håber han gav hinde noget af tænke over men han hodlte om sit svær for han var på vagt eller skulde han bedøve hinde vis hun prøvet at Angribe ham rolige kikket rolige han smilte rolige hun minde ham om en eller andet som han ikke kunde sætte fingeren på
|
|
|
Post by Inja Hunter on Nov 7, 2013 20:44:21 GMT 1
Inja så stadig på ham lettere fornærmet og en smule sur mens hun bare ventede på han blev færdig for at gå, og da han sagde det omkring kvinderne rullede hun blot med øjnene for det var hun da godt klar over, men hun gav stadig kvinderne en chancen for at komme tæt på hende, mens mænd holdt hun på langt afstand fordi de var nogle personer som overhovedet ikke fortjente en chance i hendes hoved. "Smut tilbage til byen.. Det er der du høre til" sagde hun lettere køligt inden hun hurtigt vendte rundt og forsatte af den vej hun skulle, mens Goth stod der i lidt tid inden han skyndte sig efter hende bare for at sikre sig at Haze fulgte med lige fra start, og for at sikre sig endnu mere tog Inja flere små smutveje mellem buske og træer for at holde sig på god afstand for nu begyndte hun at have travlt så hun skænkede slet ikke Haze en tanke eller hvad han havde sagt, for hun kunne jo være ligeglad, om nogle få timer var alt det her glemt igen, hvilket var godt for hende!
//out
|
|