|
en jagt
Sept 29, 2013 15:19:42 GMT 1
Post by haze on Sept 29, 2013 15:19:42 GMT 1
haze hadet endu en gang kommer ned adet mod byen for at sikker sig et morgen mad for at få noget fast fåde også sner han hadet noget brød i lommen og så også lidt pølse og mere haze bar sin sorte kappe som der var båven skjold så man kunde se han tilhørte slotte han kikket lidt " KOM OG KØB KOM OG KØB DEJLIGE FRISKE FISK ØRDE OG SILD OG SÅ VIDER " haze gik stille hen mod manden der vidste varne frem han tog sig til næsen da det tog sig lidt i hans næse " de kan ikke være friske de lugter for meget af fisk " manden bliv rød i hovdet og kasted fisken i boret " skal du fornærme min mad gode mand ved du hvem jeg er " haze kikket lid op igen og pustede sig lidt op igen " hved de ikke hvem jeg er hr de har rat til at tale mig med lidt Respket om jeg så må sige " manden holdte en næve frem haze smilte " hvor vovoer du " mandne gik ud fra sin bisk haze gjord ikke noget for det var selv manden der ikke kunde tåle at man sagde han fiske ikke var friske han kikket lidt på manden " jeg er ikke ude på på Balade " svaret haze rolige med et skævt smil på læben mens han tog træ sølv mønter " jeg giver dig de her træ for min u forskamed hed og så taler vi ikke mere om det oki " haze vendte sig om og gik vider mens han hørte folk rundt om kring sig
|
|
|
en jagt
Sept 29, 2013 15:34:15 GMT 1
Post by mino on Sept 29, 2013 15:34:15 GMT 1
Mino var lige kommet ind til byen med de fisk hun hade fanget tidligere, hun kiggede sig stille om kring for og kigge efter nogen der ville købe dem hun gik med 3 store sild i armene og 2 ørede i belted, hun kig stille videre for og se en høj mand skændes med en fiske handler hun sukkede lidt over de 2 mænd skændes over fisk, hun så dog manden give fiske handel lidt penge og gik så sin vej videre, hun smilede lidt stille for sig selv og gik så stille hen til fiske handleren, hun tilbød ham hendes fisk for 2 sølv mønter, han tog i mod hendes fisk og hun fik de 2 sølvmønter som hun så lage i en lille lomme, hun smilede lidt over hun hade fået lidt penge for sine fisk hun lige hade solgt hun hade taget noget med sig og spidse og kig så stille rundt i byen og kiggede sig lidt om kring mens hendes hale logrede fra side til side.
|
|
|
en jagt
Sept 29, 2013 15:43:19 GMT 1
Post by haze on Sept 29, 2013 15:43:19 GMT 1
haze kikket rolige efter tingen da han så møtte en gammel mand som han kendte så godt TOM kom hen mod ham " hey haze er du ude og kikke efter den regtit sild " han hoppet op på de fiske kasser der stod der mens han kikket på nogle kvinder tom var meget pige glad vilked haze ikke var han sukket stille og rolige mens han kikket lidt side til side og sukket rolige " ja det kan man godt sige " tom tog sig lidt i skækket og peget nogle piger ud som han ikke skulde tage haze trode bare af sin sunde fornuft at han talte om af melige fiks haze var ikke den store pige elsker i sær ikke efter det sidste men det kunde jo godt ha været beder en af pigeren gav den lid ælder mand en lusinge og han grindet bare det selv man kunde mærke på ham han var gammel sømand men haze kikket så igen på fisken " hvorfor er du altid sådan haze..er det ikke snart på tide du få prøvet lidt va " han sukket skubbet til hans skulder og haze grinte lidt af ham " og sikekr mig for at få en flad som dig neeej tak ikke min kop the du " haze bliked lidt da han drillede men han stoppet hurtit op da han så en kvinde kom gåne i mod ham den gammel mand stoppet op og kikket både på haze og hinden og så smilte han lidt " luk munden du få flure ind og det ikke sundt hvad jeg har hørt " tom lukke munden på haze
|
|
|
en jagt
Sept 29, 2013 15:57:51 GMT 1
Post by mino on Sept 29, 2013 15:57:51 GMT 1
mino kiggede sig stadig lidt rundt i byen da hun hørte to mænd snakke hun huskede den enes stemme siden han hade haft skændes med den fiske handler hun hade solgt sine fisk til hun opdagede dog ikke hun gik forbi dem mens hun kiggede rundt i byen, hun smilede stille for sig selv hun gik stille videre og kiggede stille op i luften og kom med et stille suk men stadig med et lille smil på læben, hun gik hen til et hus som hun så stoppede op og kiggede på og lagde hin højere hånd på bygningen og lukkede kort øjne og smilede igen, hun fjernede sin hånd og kiggede ind genemen et vindue hun så en lykkelig familie og tog sig kort til hjertet, hun lod en enkel tår falde fra hendes kind med et venligt smil, hun gik dog videre fra bygningen og satte sig stille ned på en bænk der var i nærheden af hende og hun kiggede op i luften og så en flok fugle flyve over hoved på hende.
|
|
|
en jagt
Sept 29, 2013 17:20:27 GMT 1
Post by haze on Sept 29, 2013 17:20:27 GMT 1
tom kikket på haze og smilte mens han nikket over til hinden " det mio hun er Lokal fisker og jæger hun er i 20eren og så bur hun ude i skoven " haze kikket rolige på hinden mens han mærkede hvordan hans hjerte hammeret af sted en som ham selv det hadet han ikke trodet rolige gik han vider men tom tog ham under armen " hey hey tom hvad har du gang i ?" tom smilte " jeg præsenter dig for hinden hun er en gammel ven " tom hvev i hazes arm mens haze prøvet at komme væk der fra han kunde ikke snakke til hinden nu ?? hvad skulde han sige" HEY HEY Mino VENT LIGE JEG HAR EN DU SKAL MØDE " tom hev ham af sted men haze tog hætten overovdet for ikke at se hinden i øjne han trudte ikke han rømdet vildt da han nu stod over på mino " hej mino går det godt " han smilte mens han kikket på haze som prøvet at stikke af på en måde tom tog så hætten af igen og de sorte ræve øre kom nu regtit frem han stod bum stille " det her er hr haze han er vagt på slotte og en form af en regtit helt " haze begynte at knore lidt og vidste ikke helt hvad han skulde fortage sig han sukket stille nu var der vel ikke nogle vej unde om han regtte hånde frem og kom med en lidt stammene " GOOODDD DAGG " haze vidste ikke helt hvad han snakke om han så lidt på hinde
|
|
|
en jagt
Sept 30, 2013 12:55:00 GMT 1
Post by mino on Sept 30, 2013 12:55:00 GMT 1
Mino sad stille på bænken og hørte en velkendt stemme hun kiggede hen mod stemmen og å tom som hun hade kendt fra den gang hun var mindre, hun vinkede til ham og sad ganske stille og ventede på han kom tætter på hun så nu tom og den anden mand stå foran hende og hun svarede tom. ''jamen det går udmærket tom hvad med dig har du fået scoret nogen piger for nyligt'' Hun lød som hun lavede sjov men osse meget venligt i stemmen siden hun kendte tom hun lyttede til hvad han sagde og kiggede kort op på haze som tom nævnte for hende og hun svarede ham. ''Det lyder da noget royal det arbejde han har Tom men ja du har nok ret i han er en helt for prinsesserne'' Hun lød venlig i stemmen og hade et smil på læben, hun hørte dig haze knurrede lidt og så spørgerne på ham, hun så han ragte hånden frem mod hende og snakke til hende, hun tog fat i hans hånd og rystede den venligt og svarede ham. ''God dag haze jeg er mino'' Hun lød venlig og slap så stille hans hånd og kiggede op på ham.
|
|
|
en jagt
Sept 30, 2013 13:29:56 GMT 1
Post by haze on Sept 30, 2013 13:29:56 GMT 1
haze smilte venliget til hinden han hadet at blive tvunget til noget " årrr jeg er ikke så meget efter dem det mere om vendt " han tog sig i nakken og grinte lidt mens han kikket rundt og på hinde igen han kunde godt lide hindens hår det var så Smukt " såå jeg høre du er jæger " svaret han rolig mens han satte sig ned mens han kikket rolige på miano måske skulde de gå på jagt sener vis hun hadet lyst altså en form for date eller noget tom smilte og grinte over helle hovdet " jeg..........neeej da du kender mig jo for godt jeg søger jo efeter dem med lidt penge i " han blinked til hinden tom var lidt at en særligen hvad det and gik haze kikket ned mod jorden og tog hætten af haze vidste ikke helt hvad han skulde sige " mig og haze snakket om dig ikke så langt tid siden og haze tænkte på om du ville på Date med ham " Hjalp haze lidt og slog lidt på skulderen haze rømdet nu mere og tog hætten over hovdet igen i flov hed mens han stille sagde " hold nu kæft gammmel mand " han mente det nu sødt han sukket mens han stille vente hovdet mino hun virkede til at være en sød pige gad vide hvor gammel hun var 21 22 måske han smilte varmt mod hinden mens han kikket på Tom mens han bare tænkte for sig selv * du død din* men han stopped for at høre hvad hun sagde " Tommm det skulde jeg jo hagt af mig selv ?? " han lavet et lille falsk smil ppå læben
|
|