|
Post by Ashley Matthew on Oct 9, 2010 16:55:20 GMT 1
Da Mimi mærkede Ashs tunge rører ved hendes så var det en underlig fornemmelse hun fik og alligevel så var det ikke nogle fornemmelsen blev hun enig med sig selv hvilke også var derfor hun forsigt forsøgte at få hendes tunge til at rører ved hans på den legende måde. Men lige at hun var så tæt på at overgive sig selv til ham var ikke noget, som hun tænke over i det øjeblik på grund af det eneste, som rigtig gik igennem hoved på Mimi var hvor dejligt det egentligt var at være så tæt på Ash, som hun var. Men da Ash brød kysset med det opgivende suk så var det ikke lige, som Mimi havde håbede på at der ville sket og alligevel så nikkede hun en enkel gang "Det er helt iorden" kommentere hun med et halvt hjertede smil inden at hun kravlede ned fra ham igen og satte sig ved siden af ham i sengen. Men det var først da Ash var gået udad soveværelset for at åbne for døren at Mimi tænke over hvad der næsten lige var sket og det overraskede Mimi en del at det havde kommet så vidt. Men hun lagde sig ned i sengen under tæppet og hun lukkede stille hendes øjne mens hun ikke kunne lagde vær med at tænke over hvad der egentligt næsten lige var sket mellem Ash og hende.
¤
Da troldmodighed ikke lige frem var en af Ashleys strækkest side så havde hun banket en del gange på døren og da hun kunne se igennem en af hans vinduer da der var lys derinden så regne hun ikke med at han sov endnu. Men Ashley skulle lige til at banke på døren en til gang da der blev åbnende for den og hun kom til at banke på Ashs brystkasse "Gud, det må du undskylde" røg det lige udad munden på Ashley og egentligt så havde det ikke været et let slag, som hun havde kommet til at slå på Ashs brystkasse på grund af hun var vant til at skulle tage ordenligt fat i folk på kroen når de havde fået for meget af drikke og ikke kunne forstå at de skulle hjem.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 17:05:12 GMT 1
Det var ikke ligefrem den modtagelse Ash ville have været udsat sig for da han havde rejst sig fra sengen efter have kysset Mimi undskyldende på kinden men han måtte jo passe sine pligter som healer og det måtte hun jo lidt forstå selvom han selv havde givet udtryk for at han ikke selv havde haft lyst til det denne gang da han jo lige havde haft det så godt med Mimi. Da han mærkede slaget imod hans brystkasse tog han kort hånden op hvor hun havde ramt og ømmede sig en smule for hun havde jo ikke ligefrem været blid i hendes slag, men det havde kun været kort inden han lod armen hvile mod dør karmen og hovedet hvilende på den højt hævet hånd så han virkede som om han stadig var træt men det var han jo ikke rigtigt. "Gør ikke noget, men hvad vil du?" spurgte han roligt lige nu uden smil for han havde jo fri og havde en kvinde som han havde været så tæt på at få før hende her ødelagde det hele ved at forstyre dem, så det var jo bare med at få hende hurtigt væk så han kunne komme ind til mimi igen.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Oct 9, 2010 17:26:01 GMT 1
Mimi havde udemærkede godt forståelse for at han skulle passe hans pligter, som healer og det var også derfor hun ikke havde sagt noget andet det til ham, som hun havde. Men lige forstyrrelse var kommet da den var kommet var ikke lige frem, som hun havde ønskede og hun kunne mærke på Ash havde det på den sammen måde. Men efter at Ash var gået og hun havde lagt sig ned så kunne hun ikke lagde vær med at tænke at det nok kun var godt at den var kommet hvor den var på grund af ellers så havde Mimi nok endt med at overgive sig til ham og lige at det var noget, som Ash gerne ville ha der skulle sket var ikke noget, som Mimi vidste noget om på grund af han havde skjult det så godt.
¤
Det eneste, som Ashley rigtig gjorde da Ash ømmede sig var at sende ham et kort undskyldende smil og hun ikke lagde vær med at se kort op og nedad Ashs krop mens han stillede sig træt i døren "Ved ikke hvem der har kulder i det... Men aftalt med hende der M ting for et par dage siden at jeg ville hente min medcin idag og åbenbart er der ikke nogle, som har søger for give besked videre omkring det..." svaret hun roligt mens hun lagde hendes arme overkros og tilførte en lille memo indeni hendes sind at Ash egentligt fandens bedre ud uden noget tøj på end når han var fuld påklædt. "Så jeg er blevet sendt herover til dig for at hente det da de mener oppe i store hus at du havde noget hjemme" lagde hun roligt til mens det egentligt ikke lige havde slået hende at han nok ikke var alene hjemme og dog, så havde hun godt ind imellem lagt mærke til de forskellige damer, som han hyggede sig med oppe på kroen når hun havde haft vagte selvom egentligt så var hun ret ligeglad med hvem han var sammen med eller ej. "Det er egentligt ved at være længe siden at man har set noget til dig.. Du er vel ikke ved at gå hen og blive sådan en kedelig en ?"
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 17:43:07 GMT 1
Egentlig lagde han godt mærke til hendes blik og så kort ned af sig selv for at opdage han kun havde de lidt lange underbukser på men gjorde bare et ligegyldigt skuldertræk for han skammede jo sig ikke over hans krop han havde bare ikke lige tænkt over det og så var det måske en meget god ide de var blevet forstyrret eftersom han havde en smule svært ved at styre hans lyster dog lige nu var de ret langt nede på grund af forstyrrelsen. "Så det mener de ? jamen så må jeg jo kigge" sagde han roligt da han igen så på hende for kun lige at forsvinde ret kort inden han kom tilbage med en flaske til hende, dog havde han godt hørt hvad hun havde sagt men kommenteret det før han vendte tilbage med flasken men beholdte den i hånden. "Jeg har bare ikke rigtigt tid, desuden vil du jo intet med mig" sagde han roligt men med et lidt drillende smil men han vidste jo godt hun kunne tåle det fordi han mente jo intet ondt i det og det lå jo til hans personlighed at flirte meget med kvinderne "Men bare for at komme med den kommentar bliver du nødt til at give mig et kys for medicinen"
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Oct 9, 2010 18:04:07 GMT 1
Lige hvad Ash havde været igang med at lave før at Ashley havde banket på hans dør var ikke noget, som Ashley vidste noget omkring og egentligt så havde hun dog, imod at han ikke rigtig var påklædt. "Ja, det gøre de" nåede hun at kommenter inden at Ash forsvandt ind i hytten og egentligt så begyndte Ashley i mellemtiden at små trippe udenfor for at holde på varmen da det ikke lige frem var helt sommer endnu selvom hendes påkælding måske vise det. Men da Ash var kommet tilbage med flasken og hun lagde mærke til det drilsk smil, som kom hen over hans læber så kunne hun ikke lagde vær med at smile drilsk igen "Jamen hvordan kan du vide det når du åbenbart ikke længere har tid til at komme forbi" svaret hun kækt og egentligt så havde hun intet imod hans driller på grund af hun anså det bare, som en del af Ashs charmen. "så det synes du" kommenter hun da han forlangt et kys for hendes kommentar og alligevel så stillede hun sig helt hen til ham hvor hun lagde en hånd på hver side af hans ansigt inden at hun var nød til at stille sig op på træd. Men hun havde ingen planer omkring at kysset skulle tilfalde hans læber hvilke var derfor hun bøjde hans hoved sådan at hun kunne give ham et kys på panden. Men da hun havde givet ham det pande kys så trak hun sig fra ham igen med kommentaren "Og hvis det ikke er godt nok så får du en fri omgang næste gang du får lettede din pinkanten lille faste bagdel op forbi når jeg har vagt" Men egentligt så mente Ashley intet ondt med det, som hun sagde og hun sagde det kun på den måde, som hun gjorde på grund af hun vidste at Ash kunne holde til det. Men en af de ting, som hun morer sig ved Ash var at der næsten altid havde været en pin-pon drilleri mellem dem og lige hvordan den var opstået kunne Ashley ikke huske.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 18:16:51 GMT 1
Ash så roligt på hende med et lidt drillende smil men alligevel så frøs han jo lidt eftersom han havde meget lidt tøj på og døren var åben så noget af varmen smuttede jo egentlig ud men ikke lige noget at gøre ved for han regnede med at Mimi var krøbet under tæpperne hvis hun frøs alt for meget for det her skulle overståes inden han kunne komme tilbage til hende. Hendes kys på hans pande fik ham bare til at grine for det var ikke ligefrem det han havde ment men fair nok hun havde jo kysset ham som han sagde hun skulle, det var jo ham selv der ikke sagde hvor det skulle være henne af. "fint jeg skal nok finde tid til dig, når du nu savner mig noget så grusomt til at lyse din dag op lille skønhed" sagde han drillende for han kunne vel nok finde tid til at komme en tur på kroen udover meget af tiden havde han brugt på hospitalet når han ikke lige havde været hjemme ved Mimi og snakket med hende for meget andet lavede han jo ikke med hende, ikke at han ikke have noget imod at snakke med hende for det var jo meget rart at have en at komme hjem til selvom han nu godt ville mere. Han havde jo heller ikke lagt skjult på at han gerne ville noget med Ashley men havde ikke gjort noget hun ikke ville have for han kendte grænsen eller så skulle hun jo bare sige stop og så ville han gøre det, men det var nok også en af grundene til at han kunne drille hende lidt, lidt kærlig flirteri gjorde jo intet når han ikke gjorde noget ud af det ligesom mange andre mænd nok havde gjort det.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Oct 9, 2010 18:44:17 GMT 1
Da Ashley hørte Ashs grin da hun kyssede ham på panden så vidste hun at hun havde ramt rigtig en til engang og det øde blot til hendes gode humør, som hun havde selvom hun små frøs. "Hvem har sagt noget om at jeg savner dig så meget ?" spurgte hun drilsk mens hun egentligt kun manglede at Ash gav hende flasken før at hun ville lagde ham komme ind i seng, som det så ud til fra hans påklædning, som han var på vej til da hun havde forstyrrede ham. "Men må jeg godt få min medcin nu ? Bare så de gamle mennesker kan komme tilbage i deres seng for at passe deres sengetid mens os andre skal tilbage på jobbet" det sidste blev sagt med et tydeligt drilsk smil henover Ashleys læber hvilke blot understreget at hun drillede ham og ikke mente noget ondt med det. Men egentligt så var der noget, som Ash ikke vidste hvilke var at han var en af dem, som Ashley havde overvejede at lave noget med og dog, så morer hun så meget med hvordan tingene var mellem dem, som de var til at hun rigtig gad at tænke over lave noget med Ash. Men hvis hun ville få hendes medcin af ham så ville hun sige farvel der på grund af hun havde natte vagten på kroen og derfor skulle hun først bruge det når solen var så småt ved at stå op dagen efter. Men hvad Ashley ikke vidste noget om var at der lå en pige indeni Ashs seng, som rent faktisk var hendes tvillingsøster og Ashley vidste heller ikke at den pige var falde hen i drømmeland.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 18:53:45 GMT 1
Han smilede drillende til hende og nærmest viftede med eliksiren foran hende så hun selv kunne tage den men han ville nok hive den til sig igen hvis hun forsøgte på at tage den. "Du savner mig da, du har jo fundet en undskyldning at komme til mig når der er andre healere" sagde han drillende for der var jo andre healere som også var urte healere eller så var der hende kvinden i skoven som hun jo kunne have gået til hvis hun virkelig manglede det. Dog da hun kom med den anden kommentar lagde han hurtigt en arm om hende og skjulte flasken langt over hendes hoved "Pas på lille skønhed ellers må jeg jo bevise at jeg ikke er gammel tværtimod" sagde han drillende mens han havde hende i sin favn, dog var det nærmest bare for at markere sig da hun hurtigt kunne rykke sig ud af den hvis hun havde lyst til det. Ash lignede jo ligefrem heller ikke en person der var gammel men mere en der var i sin bedste alder både fysisk og psykisk, noget han egentlig gerne ville have varede længere men på den anden side så var det vidst fint nok at han havde et naturligt liv.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Oct 9, 2010 19:05:18 GMT 1
Selvfølgelig så forsøgte Ashley at få fat på flasken da han viftede med den foran hende og dog, så lykkes det ikke for hende på grund af han nåede at hive den til sig igen "Næ det har jeg nu ikke gjort.. Men nu da jeg var helt herover så kunne jeg lige så godt tjekke op på dig for at se om du var gået hen og blevet sådan en kedelig en" sagde hun med et drilsk smil spillende henover hendes læber og egentligt var så medcinen ikke livsnødvendig på grund af den hjalp blot Ashley med at sove bedre om natten istedenfor at havde dårlig drøm omkring ild. Men da Ash pludselig trak hende indtil ham så kunne hun ikke lagde vær med at smile udforende på grund af hun fortrak helst en mand der kunne følge med hende både i tale samt så måtte han godt vide hvordan man skulle tage fat i en kvinde og stadig så måtte han gerne vide hvordan en kvinde skulle behandles. "Men hvordan har du så tænk dig at bevise det ? Du har jo være så kedelig på det sidste" drillede hun igen og dog, så vidste hun udemærkede godt at Ash langt fra var gamle. Men egentligt så kunne Ashley ikke lagde vær med at nyde at stå så tæt ved Ash, som hun gjorder på grund af han var dejlig varm at stå opad og dog, så fjerne hun hendes blik fra ham for at se op på flasken, som hun forsøgte at få fat på.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 19:23:29 GMT 1
Ash grinede lidt af hende for det var lidt sjovt at drille hende med at hun ikke måtte få flasken eftersom han hele tiden forsøgte at holde den væk fra hende bare for at drille hende en smule, nu hvor det alligevel var et godt stykke tid siden han sidst havde set hende, så gjorde hendes forstyrelse ikke meget selovm han jo havde været så tæt på at få Mimi så skyldte hun egentlig også noget for at forstyrre så det skulle Ashley nok komme til at betale for. "Jeg er ikke kedelig det skal jeg nok bevise næsten gang jeg kommer på kroen for nu skylder du en omgang, når du vælger at forstyrre mig selvom jeg skal have søvn efter en lang dag på arbejdet." sagde han drillende og gav hende flasken for han skulle da nok bevise for hende at han ikke var en af de kedelige så han måtte vel sørge for at komme op på kroen sidst på en af hendes vagter så han kunne have noget sjov med hende efter også.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Oct 9, 2010 20:10:50 GMT 1
Ashs latter gjorder det blot klart for Ashley at han morer sig lige så meget, som hun selv gjorde med deres drilleri overfor hinanden. Men lige at hun havde forstyrre Ash i noget, som han havde arbejde på at opnå i et godt stykke tid havde hun ikke nogle andelse omkring og egentligt så troede hun blot at hun havde forstyrre ham på vej i seng. "Jamen det vil jeg så se frem " svare hun med et skævt smil mens hun dog ikke kunne lagde vær med at putte en tilførelse på mens hun tog imod flasken fra ham "Men ja, de ældre skal jo passe deres seng" hvorefter at hun gav ham et kort kram og begyndte at gå sin vej igen på grund af der var ikke så længe til at hendes vagt begyndte. Men dog, så vidste Ashley intet omkring hvorvidt der var ved at forme sig en plan i Ashs hoved omkring hvad der skulle sket næste gang han kom på kroen og hun havde vagt samt hun skyldte ham noget for forstyrrelse, som hun havde lavet.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 20:17:35 GMT 1
Da Ashley trådte ud af hans favn og vendte sig rundt gav han hende et kort dask på røven for den kommentar hun var kommet med for hun skulle da passe på ellers kom han efter hende, så det var mest for en markere at hun skulle ikke være for fræk overfor ham "Pas på lille skønhed eller jeg kommer efter dig" sagde han drillende efter hende med et lidt frækt smil men der gik da heller ikke lang tid efter før han lukkede døren og gik ind til Mimi igen, som han kravlede indtil og lagde en arm om da han lagde sig under sit eget tæppe men stadig med en arm om hende så hun vidste at han var der igen.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Oct 9, 2010 20:42:00 GMT 1
Da Ashley mærkede det korte dask, som Ash gav hendes bagdel og hørte hans ord så kunne hun simpelthen ikke lagde vær med at se sig over skulderen med et glimt i øjne "Du kan bare prøve at komme efter mig" svaret hun kækt med et fræk smil henover hendes læber inden at hun forsvandt ind i skoven, som hun skulle igennem for at komme over til kroen og hun blev enig med sig selv at det havde været rigtig dejligt at se Ash bare lidt igen. Men inden i sengen var Mimi faldet næsten helt i søvn og derfor mærkede hun kun svagt at Ash kom ned i sengen samt at han havde lagt en arm omkring hende. Men i en halv søving tilstand så rykkede hun over til Ash for at lægge sig indtil ham mens hun lå under hendes eget tæppet og lige hvem der havde forstyrrede dem var ikke noget, som Mimi vidste.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 20:52:53 GMT 1
Ash smilede lidt da mimi rykkede tættere på ham mens han lå og betragtede hende i egentlig et godt stykke tid før han egentlig selv faldt i søvn men nu havde han vidst vundet deres lille væddemål med hvem der ville falde i søvn først, for hun lå jo lige nu selv og sov mens han havde været ude og snakke med Ashley. Han kyssede kort Mimi på hovedet inden han lukkede sine øjne og faldt efter lidt tid i søvn stadig mens han lå og holdt om hende for han kunne godt lide når hun var tæt på ham..
Ash vågnede først flere timer senere men stadig før Mimi så han lå lidt og betragtede hende inden han så stille som han kunne smuttede ud af sengen og ud på badeværelset hvor han fyldte hans kar med varmt vand og lod sig glide ned i det bare så han kunne få et ordentligt bad inden han senere skulle møde på arbejdet selvom han jo helst ville være sammen med hende.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Oct 9, 2010 22:28:32 GMT 1
Lige at Mimi havde tabt vædemålet, som hun havde haft med Ash omkring hvem af dem der ville falde i søvn var ikke noget, som hun havde tænk over på grund af hun havde tænk over det, som havde sket mellem dem lige før at de var blevet forstyrret.
Men morgen efter så bemærkede Mimi ikke at Ash stod op og egentligt så vendte hun sig om på den anden side for at sove videre. Men da var gået lidt tid så vågen hun svagt op og hun bemærkede at Ash ikke lå i sengen vedsiden hende. Men lige hvor han var begyndte hun lige så stille at tænke over og hun kom frem til at det kunne være at han måske allerede var taget over på sygehuset. Men da hun ikke lige havde den store lyst til at stå op så kravlede hun længere ned under dynen hvor hun begyndte at små sove lidt mere og egentligt så lå hun så langt nede at det kun var lidt af hendes spidser af håret, som ville afsløre at hun lå i sengen endnu.
|
|