Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 9, 2013 20:01:29 GMT 1
Roligt nikkede han som han lyttede til hende, han tog det nu fyldte glas og nippede til vinen, han sukkede roligt nydende og stillede så glasset hvilende på sit lår med hånden om sig. Shade betragtede hende lidt, hun gjorde det godt nok ikke let for ham, men han ville ikke begynde på noget. Nymfer var bare lokkende, sådan var det og han måtte teste sin holdenhed lige nu. Med tankerne på Regina hjalp det lidt at holde sig i skinnet, selvom han egentlig godt kunne forstille sig at kaste lidt rundt med hende. Shade rystede på hovedet stille og smilte af sig selv. "Markedet er om to dage, så jeg skal fordrive lidt tid imens."Lød det roligt fra ham, han sendte hende et roligt blik og svagt smil. Stokken endte han med at stille fra sig, han rettede sig lidt op og drak roligt af sine brændevin. Sæsonen for en blomsterhandler var ikke god i år, så de led under det samme problem. At hun havde noget kørende ved siden af vidste han jo intet om, men han ville ikke se ned på hende, han stod et sted hvor han bare ALDRIG ville betale for sex, da han vidste han kunne få lige præcis hvem han ville. Dertil var han sådan set kræsen nok, så længe han ikke var overliderlig, hvilket han faktisk var for det meste, specielt hvis han prøvede at holde sig til en kvinde. Kvinder var lidt hans form for svampe, han blev dybt afhængig og måtte have mere end bare en slags og gerne hver dag. Lige nu havde han ikke haft en anden kvinde i over et år. Shade kiggede på hende og fugtede lidt sin læbe, pokkers til kvindfolk!
|
|
|
Post by Dena Medlock on Dec 9, 2013 20:14:56 GMT 1
Dena så roligt på ham som han tog lidt af sit glas, at han skulle bruge to dag inden markdet gjorde jo vis hun kunne hold ham her så gav det hende 2 dag til at forføre ham i. hun tog ganske roligt lidt mere af sit glas og gav et svagt suk for hun nød den brændene fornemmelse hun skulle bare ikke drikke sig fuld det ville ikke hjælpe hende just i dette forsøg på at lokke lidt nydelse ud af denne mand. "de da velkommen til at blive her vis de vil.. de kan brug mit gæste værelse vis det vil det koster intet og så har jeg også lidt selv skabe " hun smile og så ganske roligt på ham, hun sad ellers bar og kigge på ham og tog lidt af sit glas i ny og næ, i mens begyndt den kondens som kunne opstå på hendes bryst at komme frem og det fik hendes hud til at skinne en smule, hun så på ham og nød stadig synet af ham. hun vist jo ikke denne mand hade en fast kvinde og ville hold sig tro mod hende, men igen forstod hun det et sted godt, selv om hun ikke var typen der ville binde sig til en mand, hun nød at have sex med mange forskellig mænd det var altid spændene syntes hun, en rigtig vane danne livs stil. men hun var heller ikke til for at ødelægge folks liv men vis han valgt og gå i seng med hende så ville hun ikke sladder til nogle, hvad der skete her i huset bliver i huset. "jeg må vel håbe på em beder sommer næste år.. det godt der andre måder at tjene penge på" sag hun ganske roligt uden at afslør hun var en prostitueret men han regne det nok ud, men hun så sin fordele for ja hun kunne ikke blive gravide med minder hun åd mande's sjæl og det var ikke noget hun ønskede for hun var ikke just til børn, hun var smuk og hun miste heller ikke sit udsende så hun var jo altid køn at se på og med sin lidt over 2000 år på bagen så kendt hun da et par kneb eller to selv om hun stadig opleve at lære noget nyt ind i mellem, "hvad bruger de så normalt deres tid på ud over at lure på badene kvinder og gå til et marked" hun smile ganske roligt og lod de isblå øjne hvile på ham mens hun tog lidt mere af sit glas som snart skulle fyldes.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 9, 2013 20:34:05 GMT 1
Det var noget af et tilbud at få kastet i nakken, han havde jo nogle ting på sit kroværelse han skulle have med sig hvis han valgte at bo her hos hende. Og så længe der var lidt godt at drikke og noget mad, så var det langt bedre end en kro. Der var så mange nysgerrige mennesker og forretningsfolk, han var aldrig i fred. Så det var skam et fristende tilbud. "Det må jeg tænke over, men tak for Deres gæstfrihed." Lød det roligt fra ham, han drak lidt mere af sin vin og sukkede igen. Da han bemærkede hendes nu lettere glinsende hud, blev han kort helt åndenød, han måtte rette sig lidt op og få styr på sine indre lyster som skreg lige nu. Pokkers til nymfer, de gjorde sq et eller andet ved en og han havde lidt på fornemmelsen hun ikke kun bare lige var der. Hun flirtede ganske i det skjulte, Shade var jo blevet en ekspert på dette område. Kvinder.... Roligt lænte han sig mod hende, han lod sin hånd nærme sig hendes ansigt, for at passere og fjerne noget i hendes hår. Et stykke siv havde taget sig den frihed at følge dem med hjem. "Bestemt, sommeren har ikke været god mod os." Hviskede han stille med sit charmerende smil, han så på de isblå øjne som pyntede hendes ansigt, dumme nymfe. Han kom lidt ud af dette øjeblik igen og rystede det af sig, upassende Shade upassende, gentog sig inde i hans hoved. Som han lænte sig tilbage igen med glasset som nu var godt under halvt fyldt, kom et fredfyldt suk fra ham og han sad stille og tænkte over hendes spørgsmål. "Greveting, papirarbejde, besøger folket rundt omkring, skriver problematikker ned som omhandler afgrøder. Så de kan nok forstille dem arbejdet jeg har haft om ørene." Lød det roligt fra ham, han rullede lidt med skuldrene, han trængte til at få en afslappet dag med forkælelse snart, gad vide om Regina kunne overtales til sådan noget? Tanken var rar og han smilede lidt lumsk ved den.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Dec 9, 2013 20:56:47 GMT 1
Dena så på ham som han sag han skulle tænke over hendes tilbud, "de skal ikke føle dem presse til at tage i mod det jeg ved blot at en kro ikke altid er et sted man kan slappe af så kunne vær de følt mere fred og ro her" hun smile bare og tog lidt af sit glas og blev roligt liggenede i sofaen og så på ham som hun lage mærke til han måtte rette sig op, det more hende lidt at hendes udsende påvirke ham for ind til hvider hade han ikke set ud til at blive tændt af hendes udsende. hun så roligt på ham som han kom tætter for hende og fjerne et siv i hendes hår, hun nød han rørt ved det stadig fugtig men blød hår og hun så ganske roligt og charmeren på ham, at han så ryste sig fri af ja hvad en trance han hade vær i ærve hende for det tegne ellers rigtig godt. hun tog lidt mere af sit glas og så ellers bare på ham, "lyder meget stressende må jeg sig.. de må sig til vis der noget jeg kan gør for de slapper lidt af" hun så på ham og smile ganske venligt uden det virke som noget hun hade en bag tanke med, men det var der nu for vis hun nu kunne komme til at rør ham lidt så kunne det vær hun kunne friste ham lidt mere. hun tømt til sidste sit glas og sukke stille for nu hade hun det varmt hun lod fingerne rør lidt hen over bryste ved toppen af kjolen hvilke gjorde hendes finger lave lidt tørre streger over det fugtig område, og der var også lidt kondens på vinduerne fordi der var enlig varmt i lokalet. hun valgt dog og hælde et halvt glas mere op til sig selv så skulle hun heller ikke have mere ellers blev hun bare beruset. hun så roligt på shade og smile ganske mildt og lage sig lidt beder til rette så kjolen kravle en andeles ned men dække stadig bryste men han ville kunne se mere kavaler gang nu, ellers lå hun bare og lytte til ilden der gnister i pejsen og kaste sådan en gylden skær over rummet og hendes hud også og det fik også det gylende hår til at skinne lidt som guld de steder der nu var helt tørt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 10, 2013 12:01:09 GMT 1
Roligt nikkede han, hun havde fuldstændig ret, det var ikke ligefrem afslappende at opholde sig på en kro og et sted var det det han havde brug for. Shade kiggede lidt overvejende på hende, han måtte have sine ting hentet så, men det kunne han vel finde en til at gøre. Selvom hans bud nok også skulle have besked om hvor han nu befandt sig. Det var vel en fin nok ide, selvom han nok ville være fristet, men så kunne han da bevise overfor sig selv at han var stærk nok. Selvom han bare nu var ved at give efter og svinge hende ned i sofaen for at røre hende og hendes lokkende former. "Jamen jeg takker ja tak så, det er et tilbud man ikke kan sige nej til." Sagde han så med et varmt smil og et roligt blik, som egentlig havde et strejf af begær i sig. Det var virkelig hårdt ikke at begære kvinden som lå der og så så fantastisk dejlig ud, nymfer var virkelig gode til at lokke i fordærv, så det var den største prøve af dem alle. At hun nu lod til at tilbyde ham en form for hjælp, fik ham til at tænke lidt, nej det ville han nok slet ikke kunne tåle. Selvom han vel egentlig havde brug for det. "Det sjovt De siger sådan, jeg sad netop og tænkte på at et ophold på badeanstalt eller lignende ville være en god ting. Selvom det nok er for offentlig, en greve bliver aldrig ladt i fred sådanne steder. Men massage ville virkelig være god." Kom det roligt fra ham, han fortrød straks han overhovedet bragte det på banen, men det kunne ikke ses på ham. Shade holdte sig i ro og smilte blot til hende, han tømte sit glas med brændevin og stilte det fra sig.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Dec 10, 2013 16:24:05 GMT 1
Det at han sag ja til hendes tilbud om at bo på hendes ekstra værelse var både hyggeligt for så hade hun en og snakke med men også godt for så hade hun lidt mere tid og lokke ham i, og det var også noget hun agte at gør, for lig nu lokke hun ikke sådan fuld åben lyst men hun gjorde bare sin mere naturlig stillinger hun brugt i hverdagen en tant mere lokkenden ind når hun var alene, hun tog roligt lidt af sit glas som han snakke om at han hade tænk sig et ophold hvor han kunne slappe af, men igen hade han ret i han ikke ville få ret meget fred sådan et offentligt sted. at han sag han godt kunne brug noget massage gled et varmt smile over hendes læber, "vis de kunne tænke dem det så har jeg noget godt massage olie jeg kunne brug på dem.. det giver en dejlig varm følelse i huden og løsner knuder i musklerne mens duften får en til at slappe af .. så skal jeg blot vide om de fortrækker massage siden eller liggene på en sofa eller en seng" hun holdt det varme smile mens hun så på ham med et glimt i øjet, hendes blik sendt små 'beskeder' af sted at han bare skulle komme nærmer og rør eller bare nærmer vis han lyste for hun gad da godt at mærke hans hånder på sin krop, ganske uden gratis for normalt ville det jo kost, men det var så det. den olie hun snakke om brugt hun tit på sig selv når hun skulle forkæle sig selv, eller noget hendes kunder også kunne få eller give hende for nogle af dem hade ikke brug for sex men bare det at rør hende, og hun nød selv oliens effekt på hende det gjorde hende tit mere lysten og det var kun godt for den kunde der så kom og fik noget hos hende for så var hun bare lidt mere vild i sengen, duften ville få end til at tænke på ja alt fra en blomster eng til et sted i skoven da den var lave på rosener og meget olie rige frø, hun købt olien hos en sælger hun kendt som altid kom til byen lige i slutning af sommeren hvor hun tit købt mere af olien for at have nok til vinter.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 10, 2013 17:29:43 GMT 1
Det forfærdeligt godt og fristende, hvad lokkede han sig selv ud i? Hvorfor skulle nogle kvinder være så svære at sige nej til? Denne kvinde lokkede ekstremt meget og han kunne virkelig ikke få sig selv til at sige nej. Der kom små tænkende lyde fra ham, han kunne godt forstille sig at have hende sidde ved sin side mens hun ordnede hans ryg. De fingre der kunne sikkert nå steder hen hvor ikke selv de bedste massører kunne. "Det lyder fantastisk, men ville det ikke være upassende at en smuk dame sådan giver en fremmed greve massage, husly og forkælelse?" Grinte han så, inden han tillod sig at skænke et nyt glas brændevin til sig selv. Shade måtte passe på, han kunne mærke hun drev ham i retninger han slet ikke skulle og hun var god til det. At holde sig i skinnet var virkelig vigtigt for ham, men også svært for en som ham. Roligt rejste han sig for at strække sine ben, han havde altid svært ved at sidde ned i længere tid, han var mere en gå eller ligge person. Tankerne gik lidt ind på at få sendt nogen ud efter hans ting, samt lægge den besked til hans bud. "Er der folk jeg kan hyre til at hente mine ting her i nærheden? En god viden til senere." Lød det så roligt fra ham, han strakte sig lidt og åbnede mere for sin skjorte, pejsen gjorde det godt nok varmt der inde. Roligt stak han hænderne ned i sine lommer for at gå en lille rundtur i hendes stue.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Dec 10, 2013 18:28:01 GMT 1
Dena så roligt på ham som han spurt hende om det ikke var upassende at hun tilbød alle de ting til en fremme, "hmm syntes jeg ikke... det først gang jeg byder nogle til at være her og bo for en kort tid" hun så på ham mens hun lave et lidt mere tænkene udsende "og at masser nogle har jeg prøve før både på fremme og bekendt " hun så ganske roligt på ham og smile blidt og så ellers på hvordan han kom op og stå og gik rundt, at han åbne skjorten mere gjorde hende blot mere lysten til at prøve ham helt tæt på. hun satte sig selv op og tog roligt lidt af sit glas, "jeg syntes ikke rigtig det så upassende igen at hjælpe en så charmerene og venlig mand med at slappe lidt af når det temmelig tydelig at han trænger til det." hun så på ham og smile blidt mens hun så på ham igen med et glimt i øjet, hun tog roligt lidt og tømt sit glas som hun satte på bord mens hun tænke over hans næste spørgsmål "tja der er altid nabo manden.. eller retter hans søn en kvik lille fyr temmelig hurtig på bene ellers er hans far også temmelig kvik..for det meste" hun små lo for nabo manden hade før hen vær en af hendes stamme kunder ind til han fik sin søn så kom han kun sjælden til hende, men når han så kom gik det også voldsom til. hun så roligt på ham og smile "men hvad angår massagen skal de bare sig til når de kunne tænke dem at få den, men måske jeg skulle vise dem hvor det enlig er de skal sov" hun smile og rejste sig op og lod vær at rette på kjolen der kun lig hang på bryste nu uden at vippe helt af, roligt gik hun lig forbi ham og ud til trappen hvor hun roligt gik op af. da de begge var oppe pege hun på en dør næsten for næsen af dem, "badeværelset er der inde.. men skal de i bad så står karet i køkkenet neden under..bare rolig.. jeg lur sjælden på andre" hun smile drillen, og pege på døren til højre "det mit sove værelse " hun gik der efter hen til den sidste dør til venester og gik ind, rummet var igen holdt i skov tema, med en stor seng lave af birke træ.i loftet line det en ren stjerne himmel, stjernerne var lave af små glas perler og sad i mønster der danne stjerne billeder, der var et vindue ud mod haven og et i den anden side ud mod bag haven og skoven i det fjerne. senge tøjet var mørke rød og lave i blødt stof, rummet var fyldt med urter der sprede en meget hyggelig og lune fyld stemning "håber de kan bruge det.. det sjælden jeg har brug det her værelse " hun gik hen og lod fingerne rør den ene bjælke på himmel sengen og vente sig mod Shade og hade et forføren glimt i øjet der roligt sag, han bare skulle til hende for hun ville da ikke sladder vis de hade en lille tur i sengen, for hvad rave det andre hvem der kom til hende, så længe ingen så dem så kunne de jo ikke vide om hun faktisk hade rørt ham, der var også et større skab i rummet hvor der var hånd klæder i, og lidt af hendes mere udfordrende kjoler som hun hade gemt her inde nemlig fordi rummet sjælden blev brugt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 10, 2013 19:22:18 GMT 1
Shade lyttede blot, han greb sit glas da han gik forbi bordet og drak roligt af det, ellers holdte han det ind til sit bryst og svang glasset lidt for at ilte vinen. Det var skønt at få en mulighed for at slappe af, han bed mærke i hendes forklaren om hun havde gjort det før på fremmede og bekendte. Gad vide om det var noget som hun var dannet i? Så meget lagde han ikke det i tankerne, for hun snakkede om naboen, der straks fangede hans interesse, for så kunne han jo nemt få knægten derinde fra til at gøre det. Det måtte han gøre senere, hvis ikke i morgen først, nu ville han tage den lidt med ro, alle de tanker fik ham til at rynke lidt i panden. Han drak en ordenlig tår af sit glas og rømmede sig lidt. "Jeg må sende bud efter mine ting senere eller i morgen, jeg er godt træt i hovedet." Lød det roligt fra ham, han tog sig til hovedet med den anden hånd og masserede sig selv roligt i panden. Shade betragtede hende som hun rejste sig, så ufatteligt den kvinde var smuk fra top til tå, den race burde være forbudt. De tøser lokkede en i fordærv. Han nikkede roligt, den kvinde kunne godt nok snakke, men sådan var det jo med dem. Han havde tre af dem derhjemme, de snakkede ufatteligt meget! Som han blev vist rundt ovenpå, kom der små tilfredse lyde fra ham, han syntes tydeligvis om hendes hjem og nikkede for sig selv. "Det er perfekt, med rigtig sommerhus charme, hvis man altså spørger mig. Jeg er jo van til noget lidt større. Derfor..... Perfekt." Lød det roligt fra ham, han kiggede rundt og da han så hende stå der og se så pokkers lokkende ud, holdte han kort vejret. Igen strakte han sin krop og valgte at gå hen til vinduet, han måtte se andre steder hen end hende for hun gjorde bestemt dette her med vilje. At bebrejde hende ville han ikke gøre, for det var jo typisk at kvinder ville ham, det oplevede han tit, hvis ikke det var hans title var det hans udseende og omvendt. Nogen gange, ja faktisk tit, begge dele. "Jeg ville elske at blive forkælet, få massage over det hele, men jeg kan ikke lade dem gøre det uden at få noget for det. Kan jeg gøre noget til gengæld? Bringe noget tilbage fra markedet, give Dem guld, et eller andet?" Kom det så fra ham, han mente det seriøst, for han havde brug for det og det var upassende hun sled i det uden at få noget for det.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Dec 10, 2013 19:46:37 GMT 1
Dena så på ham som han valgt at gå hen til vinduet og se ud af det i steden for på hende, hun hade en lille fornemmelse af at hun drev ham lidt til vandvid med hendes lokkende udsende, hun så roligt på ham som han snakke om at få massage over det hele, jo det kunne hun da sagtens hun så roligt på ham som han så snakke om at give hende noget for hendes slid, guld kunne hun brug men det ville måske afslør temmelig meget at hun også hade arbejde som prostituere men hun kunne virkelig godt bruge guldet for tiden var ikke så let for hende med det vejre der nu var, hun stod lidt og lod fingerne glid lidt op og ned af træ pælen mens hun tænkt "de behøver skam ikke giv mig noget for det.. bare det de er her og jeg har lidt selv skabe er nok.." sag hun ganske oprigtig for det var sjælden hun faktisk hade gæster og nogle og tale med sådan rigtig i forhold til at han jo ikke ville vær bare en kunde som alle de andre, hun tænke en smule "vis de finder nogle spænderne blomster frø eller ligene på marked så ville de vær nok med lidt af det " sag hun for vis han virkelig ville give hende noget så ville ny frø vær rart og spænderne og arbejde med, roligt gik hun ellers hen til ham men holdt en lille halv meters afstand bare for at søger for han hade lidt luft rum og ikke følt hende for nær gående, hun så roligt på ham med et mildt og varmt blik, hun kunne fornemme han var træt da han hade sagt det neden under så hun tænkt det nok ville vær godt med den massage "jeg gå lig ind på mit værelse og henter olien.. jeg skifter lige til en lidt korter kjole ellers bliver det lidt besværlig for mig at bevæge mig rundt når jeg skal gør det ordenligt..håber ikke det vil gener dem" hun smile bare venligt hun hade en lille ide om hvad kjole det skulle vær men hun ville lige tjekke skabt, for denne lange kjole ville bare blive griset ind og så risiker hun at vælte rundt i den, hun gjorde tegne til han bare kunne sætte sig på engen og gør sig klar mens hun roligt gik ud af rummet og ind i sit eget rum hurtig fandt hun olien og kigge så i skabt og fik kjolen af og kigge ellers efter kjolen hun tænkt på. da hun fandt en som hun mente hun kunne bevæge sig rundt i tog hun olien og gik tilbage til shade og så på ham mens hun stod med olien der var i en flaske hun smile bare ganske venligt og så på ham. Kjolen hun har på den til højre ----> global.rakuten.com/en/store/aikimania/item/mm-7055-pu/
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 11, 2013 15:15:18 GMT 1
Det gav jo godt nok mening at hvis han fandt noget specielt til hendes fag, var det noget hun ville ønske. Shade nikkede lidt og holdte godt fast i sin stok lige nu, hvorfor vidste han egentlig ikke, måske minder som trængte på og som han prøvede at holde ude. Nok var det fortid, men det sad stadig i ham, alle de ting som var gået skævt. Da hun gjorde tegn til han skulle gøre sig parat, startede han med at tage skoene af, dem stilte han ved siden af sengen. Her efter knappede han stille sin skjorte op, trak den af og lagde den pænt sammen, for at lægge den på en stol. Roligt strakte han kroppen igen, strakte ud i ryg og arme, hans muskler spændte, træning havde haft en endnu større priotet efter det som var hændt ham. Og som han stod og spændte for at strække ordenligt ud, kom hun ind igen, han vendte rundt og så hende, hvor han måtte gøre sit for ikke tabe kæben, nu var hun bare tarvelig. Roligt gled hans blik op af hendes ben, hofter, mave og bryster, op til det kønne ansigt. Det her hjalp bestemt ikke, men han måtte holde sig i ro. Han gjorde sig slap igen og gik hen til sengen som han kravlede ind på og lå i midten på maven. Shade var en mand af få ord, han lyttede mere og nikkede hvis han var enig eller rystede hvis han var uenig.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Dec 11, 2013 20:36:33 GMT 1
Dena stod roligt i døren og så på Shade der hade smidt skjorten, hun nød syntes og at han stod og lave et elevator blik på hende nød hun bar for det vist hun hade fanget hans blik som hun ville og hun vist jo godt selv hun var en yndig kvinde, men det var også tydelig at shade hold sig i skindet beder ind de fleste for normalt ville hun have lokke mændene til sig omkring nu. hun gik roligt hen til sengen som shade lage sig og roligt lag hun flasken der var lukke på sengen inden hun selv kravle op i sengen og roligt kravle hen over ham så hun lå på alle fire over ryggen på ham, hun læne sig lidt ned så bryste lig trykke ham på ryggen og sag så blidt ved hans øre "sig til vis jeg rammer nogle særlig ømme steder" hun smile blidt og trykke brystet svagt mod ham inden hun satte sig op så hun sad med skødet lig over hans ende så hun støtte på hans ende med sin, hun tog noget olie i en hånd og fik sat flasken ned på gulvet. allerede nu kunne man dufte olien i hånden på hende, hun varme det op i hænderne før hun begyndt at massere det ind i hans skulder. Hendes finger var bløde og blide men hun tog stadig fat, i starten var hun lidt grov da hun tydelig kunne mærke spændinger i hans krop, men som hun fik løsne lidt op med hjælpe fra oliens effekt begyndt hendes finger at bevæge sig i en slags finger dans, hun trykke med fingerne på en bestemt måde for at 'bore' helt ned gennem de knuder hun kunne fornemme og løsne op i de spændinger der sad ved muskel ved hægtningerne, men hun søger også for at trykke på en bestemt sensuel måde, hun bevæge selv kroppen i små hop nærmest så hendes ende lave små hump på hans ende mens hun nød varmen fra olien i hænderne men også at få lov til at rør shade og vær tætter på ham, og få lov til at give ham lidt nydelse selv om hun helst så hun også fik en smule mere nydelse inde det her lille sceneri
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 14, 2013 21:01:22 GMT 1
Det ville være en lodret løgn at sige han ikke fik en smugle stiv pik af at have sådan en skønhed over sig, specielt som han mærkede hendes bryst mod sin ryg. Her tog han sig selv i at ønske hun slet intet havde på, lysten til at overfalde hende var overvældende og han følte sig næsten som en alkoholiker der stod med en flaske brændevin i hånden og ikke måtte smage. Det var på ingen måde fair det her, han pinte jo sig selv og hun var villig inde i det. Hendes fingre mod hans varme ryg fik ham til at gyse af behag, han sukkede afslappet og mærkede hvordan det hele kørte rundt i hovedet på ham. "Jeg er udødelig kære, det eneste De gør lige nu, er at få mig til at slappe af." Sagde han stille, man kunne høre på hans stemme han var afslappet, han snakkede langsomt og kom med små nydende lyde. *Sådan da.* Fik han tilføjet oppe i sit hoved, da hans pik var mere end bare lidt stiv nu. Den blev faktisk mast mod madrassen, men det var der ikke rigtig noget at gøre ved. Det skete jo at kroppen reagerede sådan, han vidste det var normalt. Men en ting var hvordan kroppen reagerede, en anden var de tanker han lå med. Han forstillede sig hvordan han kunne rive hende ned under sig, rive den fine lille kjole af hende og slikke hende overalt på hendes krop som lignede det skønneste vanilje. Oilens duft gjorde ham ør i hovedet, han kunne mærke hvordan hans fingre gispede efter at få fingrene i hende, men det kunne han ikke tillade sig, hvad ville hun ikke tænke, han ville ikke være uvenner med hende nu hvor han havde fået ly. Selvom hun havde virket til gerne at ville det, hun havde lokket ham og han kunne se på hende hun faktisk lidt tiggede om det. Noget som tændte ham endnu mere. Lige nu var han lykkelig for at blikket lå til siden og ikke på hende.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Dec 14, 2013 22:25:10 GMT 1
Dena så på ham og smile som hun masser ham og gjorde sit bedste for at han skulle slappe af, for hun kunne mærke spændingerne og det var synd syntes hun at sådan en flot og charmerne mand skulle vær så stresset, som han sag hun blot fik ham til og slappe af, lod hun hænderne masser hans nakke i en lidt kælende bevægelse, som hun bøje sig ned og blidt hviske i hans øre "det var sandelig og mening de skulle slappe af... sig til vis der andet du behøver... jeg siger ikke nej" hun sag det i en forførene hvisken for hun ville pirre ham til det yderste, at han lå med stiv pik vist hun ikke noget om for hun kunne jo ikke se den eller fornemme den når hun sad på hans ryg. hun rette sig op igen og blidt gnuppe hun sit skød mod hans baller mens hun masser ham ned over lænden, hun nød selv oliens duft og den påvirke hende også, hun var selv bleven varm i kroppen og mellem bene. hvilke gjorde hun nok var en smule våd men om han kunne mærke det vist hun ikke men vis han kunne burte han få et temmelig tydelig ind blik i hun var lysten efter ham. hun nød at rør hans varme hud og bare kæle og masser den på den måde hun gjorde med fingerne, hun tog sig god tid for hun skulle gerne få fjerne så mange af spændingerne så muligt, hun forsatte nok i en 30-35 minutter før hun læne sig ned over ham igen og presse bryst mod hans ryg og hviske "er der andre steder de trænger til at få afspændt?" spurt hun med en forførene stemme, hun var lidt om tåge af olien men det gjorde hende intet for hun hade stadig styr på sig selv og hvad hun lave, hun hade armen på vær side af ham og skødet trykke mod hans ende, mens hun bare så på ham med et lysten blik for hun var altså virkelig lysten nu! og det var sjælden hun virkelig begær en mand så meget, men shade var en flot mand og hun hade en stærk fornemmelse af han ikke var helt uvandet i en seng, og hun var som ham en der elskede at prøve ny mænd af og kvinder vis der var nogle kvinder der trængt til en tur også og ja hun nød sin liv stil at kunne prøve ny og gamle mænd som hun enlig ville for vis hun ikke gade kunder lukke hun dem bare ikke ind ellers rejste hun en tur hjem til sin mor og besøgt hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 14, 2013 22:41:58 GMT 1
Den tid han lå der, følte han sig i himlen, det var fantastisk dejligt og han slappede virkelig af, det var skønt. Et sted følte han trang til at vende rundt og bare tag hende, men på den anden side, følte han at han kunne døse helt hen. Hans krop var splittet, men hendes hvisken efter de dejlige mange minutter, fik det til at gyse i ham igen, behageligt og pirrende. Shade knugede sin hånd, han kunne virkelig snart ikke holde til mere. Han var som sagt ikke en mand af mange ord, han var mere en handlingens mand. Følelsen af hendes bryst, så fyldigt og varmt igennem kjolen som bestemt var til for at drive ham til vanvid, det hele var overvældende. Hendes måde at tale på, trække vejret på, bevæge sig på, han kunne ikke mere. Shade lod en arm svinge om på sin ryg for at tage fat om hendes liv og trække hende ned i madrassen så hun pludselig lå under ham. Blikket i hans øjne var fyldt med begær og lyst, en mindre vildskab lå i ham, han kunne ikke holde sig tilbage mere uanset hvor meget hans fornuft prøvede at skubbe Regina ind i hans hoved. "De driver mig ud et sted hvor jeg ikke kan bunde miss Medlock." Hviskede han forførende, hun kunne stoppe det når som helst, men hendes krop ville jo det her, han kunne mærke det. De begge havde en krop som skreg efter at prøve den andens af, hans ene hånd gled langsomt og kælent op af hendes lår, videre op over hendes hofte, ind over hendes mave og trak kjolen med op. Han smilte svagt med begæret prydende i hans ansigt, han bukkede sig ned over hende og kyssede fra hendes trussekant og op af hendes mave, blidt og pirrende.
|
|