|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 13:23:01 GMT 1
NYT! NYT! NYT! NYT!
Hej søde mennesker! Tja, jeg søger vel lidt noget underholdning til nogen af mine bruger herinde. xD
Jamie: Til Jamie havde jeg måske tænkt, en person hun kunne 'pine' lidt, måske for at finde ud af nogen ting - eller også bare pine for sjov? Måske kunne det ende med en flamme? Måske kunne det også bare være et tilfældigt møde, et tilfældigt arbejde. Men som ikke behøves at være noget med at slå ihjel? Hvis i nu har nogen idéer til Jamie, så skyd endelig løs!
Til en ekstra ting til Jamie, havde jeg måske tænkt at nogen kunne holde hende i en stram snor? Måske tæsk eller andre ting, for at få hende til at sige ting om tidligere liv som bandemedlem, og hvem hun også ved er i live, osv! Kom endelig med idéer!
Marion: Til min lille legesyge Marion, søger jeg vel et stykke legetøj, hvis man kan kalde det, det. :3 Måske en flamme, fjende, lidt af hvert? Måske en som forråder hende, ved at få hendes dybeste hemmeligheder ud, til nogen forkerte personer? Måske få nogen 'slaver' med hendes evne? :3 - Og hvis i nu har nogen idéer til min kære Marion, så skyd endelig løs også! :3
UPDATE: Nu har jeg jo fået en ny bruger. Eller.. Det er faktisk noget tid siden efterhånden! ^^
MEN, min skønne Zack skal have lidt legetøj, don't you think? . Zack Til min lille bassemand havde jeg tænkt lidt af hvert. Flirts (Som kun kan blive til one nights stand, JO MINDRE, nogen er helt sikre på, de kan holde styr på ham og vinde hans hjerte.. Good luck. xD) Men fjender, fyre som truer ham måske? Fordi han har været lidt for nærgående med deres damer og måske ødelagt forholdet? Well.. Er altid åben for nye idéer!
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 1, 2014 13:47:28 GMT 1
Ideer Jamie og LeonoraLeonora som den øverste leder i lejemorder gruppen, og de sammen måske more sig over at "lege" med mænd og svage væsner ^^ Marion og LeonoraKunne forestille mig de kunne blive glimrende venner egentlig de nyder jo lidt af de samme ting og er begge vampyrer så derfor vil Leonora nok se hende som mere ligeværdig Jamie, Marion og MarkEn flirt måske? Mark kan godt lide damer jo. Maka og Jamie Måske gamle bekendte ? Maka er også lejemorder men vokset op i Darklia i gruppe af tyve og mordere, hvor hun senere forlod gruppen og blev lejemorder, så deres veje har måske krydset en gang eller 2? måske fået et fælles job.. ?
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 14:34:01 GMT 1
Jamie og Leonora: Det kunne da være spændende og morsomt. Jamie ville nok på et eller andet tidspunkt se det lidt som en trussel, at Leonora er lederen. xD
Marion og Leonora: Tror sagtens de kan blive glimrende venner! Det ville være sjovt, at se Marion have en, som nyder mange af de ting som hun også gør.
Jamie, Marion og Mark: Tjooooo! Det kunne sagtens være en idé! Men, tror Marion ville se ham som et en gangs visit, jo mindre hun ser noget interessant hos ham. :3 Men Jamie derimod, ville nok have det sjovt med at have en flirt. xD (Kan se lidt drama i det).
Maka og Jamie: Hmmm. Det kunne også være Jamie var kommet ind i gruppen dengang. Men måske selv fik lov til at komme ud af gruppen? Måske at Maka og Jamie, er gamle bekendte men som måske ikke helt bryder om hinanden, pga. en misforståelse? xD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 1, 2014 15:01:49 GMT 1
Jamie og Leonora Det ville også være lidt morsom Marion og Leonora jep ^^ så kunne det være de kunne jage sammen eller bare lege sammen xD Mener nok de har samme evne o.o Mark og pigerneMark vil nok også bare flirte og så gå igen for han er lidt som sin far med han hellere ikke er interesseret i kvinder når han først har fået dem xD Maka og JamieAltså de kan godt være lidt sure på hinanden men man forlader bare ikke den tidligere gruppe sådan videre Maka er en som ikke tør vise sig i Darklia mere fordi hun forlod gruppen uden videre, så der er dødsstraf for hende hvis hun vender tilbage.
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 15:26:21 GMT 1
Jamie og Leonora Ja, det tror jeg også. Men tror også Jamie ikke ville gøre noget i sidste ende. xD - Nok også mere fordi hun ville tænke om Leonora er stærkere end hende. xD
Marion og Leonora Jeps. Det kunne nok være.. Morsomt? xD Tror nok de har samme evne, ved det ikke xD
Jamie, Marion og Mark Well.. Det ville nok være lidt sjovt xD Marion ville nok bare smutte, når han ikke var interessant mere xD - Men Jamie ville nok ikke være så nem og flirte med. xD
Maka og Jamie Hmm. Jamie kunne måske være lidt efter hende? xD Altså, hvis Jamie fandt hende. Ellers.. Kunne Jamie have hjulpet hende på en eller anden måde? :3
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 1, 2014 18:02:23 GMT 1
Jamie og LeonoraHehe og Leonora ville bare elske at føle sig stor og stærk Marion og LeonoraSå kunne de altid konkurrere om hvem der kunne holde ofret længst Jamie, Marion og MarkMark ville forsøge i hvert fald Maka og JamieAltså gruppen holder kun til i Darklia.. Så hvis hun selv var flytning fra gruppen så ville de jo have et eller andet bånd men det ville ikke gøre dem til venner x3 de kunne have hjulpet hinanden?
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 21:22:41 GMT 1
Jamie og Leonora Yea. Det tænkte jeg nok! :3
Marion og Leonora Ja. Det ville Marion nok elske
Jamie, Marion og Mark Uhm, kunne være morsomt. Vi kan jo altid starte en tråd? ^^ Men, ved ikke hvem du helst vil møde med Mark, eller om du vil møde dem begge? xD
Maka og Jamie Hmm.. De kan jo altid have hjulpet hinanden med at flygte.. :3 Kunne faktisk godt hænge sammen. :3
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 1, 2014 21:34:32 GMT 1
Jamie og LeonoraSå har vi vidst en aftale der Marion og LeonoraSå er de vidst fine veninder Jamie, Marion og MarkAltså det kan du altid selv bestemme Mark arbejder på grænsekroen og på Brothel Maka og JamieHvad med de ikke kunne lide hinanden da de var i gruppen men de blev alligevel afhængige af hinanden da de skulle flygte fordi de begge fandt ud af den anden gerne ville ud?
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 21:38:23 GMT 1
Jamie og Leonora Jep! Det har vi da! :3
Marion og Leonora Skal nok blive morsomt!
Jamie, Marion og Mark Så får han lov til at møde dem begge. Er lidt rusten med Marion o.o
Maka og Jamie God idé! Hvis der skal lidt drama, kan der altid være en fra gruppen som har fået en til, at finde ud af hvor de er? xD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 1, 2014 21:46:55 GMT 1
Jamie, Marion og MarkHehe vi kan altid stadig med en af dem xD og så tag den anden bag efter Maka og JamieAltså har forsøgt at overtale en til at spille Makas ugle.. Altså det skulle være det også var en for gruppen, en der ville have Maka til at blive og virkelig hadede hun rejste.. (du ved ejerretsfornemmele, han skulle have over hende).. Så han har kun forladt gruppen for at holde øje med hende må lige se om jeg kan overtale ham igen til at lave den for så kunne han altid forvandle sig for Jamie, eftersom Maka bare tror det er en almindelig ugle
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 21:59:51 GMT 1
Jamie, Marion og Mark Det havde jeg også tænkt mig xD
Maka og Jamie Forstår ikke helt idéen? Altså.. At Jamie ved, hvem han er? Eller? xD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 1, 2014 22:03:34 GMT 1
Maka og Jamie Mere at han måske ville vise sig for Jamie frem for at vise sig for Maka x3 altså vise hvem han virkelig er.. for han skulle have været en af de højt stående i gruppen så det ville være en de skulle være bange for..
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 22:16:48 GMT 1
Maka og Jamie Ah. Ja okay. :3 Hm.. Det kunne godt være en mulighed. - Det kunne også være Jamie har haft et 'crush' på ham, og så at hun ville gå med til det, pga. det? xD - Men ja, eller også kunne det være at Jamie så det som en mulighed for hun ikke have dødsstraffen over sig. :3
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 1, 2014 22:26:52 GMT 1
Maka og Jamie Ved bare aftalen lød på han har fået ejerretsfornemmelser overfor Maka men det udelukker jo ikke at andre kunne have haft et "crush" på ham.. Kunne være han fik råd af hende eller fik hende til at få Maka til at snakke om bestemte ting xD
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Feb 1, 2014 22:29:26 GMT 1
Maka og Jamie Oh, okay. :3 Men, det kan vi jo altid finde ud af, hvis du får overtalt personen. xD - Hm, det ville nok være begge dele xD
|
|