|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 30, 2014 21:17:31 GMT 1
at Io begynte at Danse gjord ikke tom noget han kikket let og let efter hinden tja hvorfor ikke hun var kvinde nok for ham Rolige rejste han sig op og gik langsomt bag efter han gjord ikke noget hved tingen han smilte rolige mens Tom stod stille han lage hovdet på skrå han var lige glad med om han var nønge lige nu der var ikke nolge der så ham adet ind ham og Io han gik rolige forand hinden og stod og kikket rolige på hænderen som der var ild i rolige lavet han selv lidt ild over sine hænder han tog hindens de var varme han ville prøve at finde nolge føsler hos io måske som de to nu var og de holdt meget af hinaden men ikke på den måde før nu altså trode tom stille kikket han ned han sukket lidt mens han vente på at Io ville gøre et eller andet han gav et varmt blik og smil mod Io mens han stille lage hånden mod hindens kind det var nu en sjov følse det her men Io skulde også have nogle ting af vide vis det nogle sinden skulde blive dem sammen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 3, 2014 7:13:51 GMT 1
Som kriger var det hende intet problem at slå ihjel og tjene sit land og hendes dronning, hun så ære i det og elskede sit arbejde og ville aldrig forlade det. Jo måske i de få måneder hun vidste hun var gravid. Åh børn, det var også noget hun skulle tænke på, så der var nogen til at føre navnet videre. Io stoppede med at danse rundt da han jo rent faktisk stoppede hende, hun så undrende på ham og slukkede sin ild med det samme. Det var lidt spøjst han stadig intet havde på og hun stod i sit tøj. Hun løftede et øjenbryn, hvor kom alle de følelser lige pludselig fra, de havde jo været det igennem så mange gange. Men hvis han ikke krævede for meget af hende, kunne det vel egentlig godt fungere på sin vis. "Jeg holder også af dig Tom, jeg tror faktisk du er den eneste person jeg aldrig har haft lyst til at slå ihjel." I starten var hun meget alvorlig, men lagde ud i et grin til sidst, selvom det faktisk var sandt. Der var ikke andre end hendes far, ja ham havde hun så lidt haft lyst til at hugge hovedet af, men sådan havde alle døtre det vel med deres fædre? Roligt gengældte hun krammet.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 3, 2014 12:07:59 GMT 1
Tom kikket lidt ned og op af hinden han hadet jo altid haft nogle føsler for hinden hun var den enste person der forstod ham han sukket rolige og gik stille tætter på og sin pande mod Io og hans læber tæt på hindens også han holdte meget af hinden og de skulde nok også finde ud af det i længte stolle støj han sin hånd ned af hindens ryk og satte lige så stille sin læber mod hindens det var lidt spøjst det her en dæmon og trold sammen på den her måde men han kunde faktis godt lide det han trykket hinden lidt ind til sig og han tog stille fadt i ios hånd og Flete deres finger Toms hjerte hammerdet meget han forlangte ikke for meget af hinden kun nolge få ting vis det skulde ske de skulde flytte sammen men det kunde de snakke om sener tom hadet en alse om hvad Io gik og tænkte på hvad skulde han ellers sige og gøre hved alt det her rolie sukket han men lod så den anden hånde glide lidt hen af åbinge til Io kjole han stopped dog kysset lidt " det jeg glad for du ikke har gjordt " sagde han stille og med et varmt smil på læben og så kysset han Io igen men den her gang lage han bække armen om hinden så de kom tætter på hinaden det var føste gang og det måtte vel også væggge nogle føsler i Io også det her
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 3, 2014 12:45:22 GMT 1
At flette fingre var en helt forkert følelse, sådan noget gjorde hun bestemt ikke, det føltes så kæresteputtenutte klamt agtigt. Og så kom det bare noget bag på hende at han sådan kyssede hende, men hun gengældte det da og nød det skam også. Da han brød det og viste sig glad over hun ikke havde haft lyst til at slå ham ihjel, grinte hun lidt inden de igen kyssede og hun holdte sig tæt ind til ham. Det vækkede ikke følelser, langt fra, det var bare dejligt og vækkede begæret i hende. Dog tænkte hun på hvordan fremtid egentlig ville blive med ham, om hun kunne få ham overtalt til at leve med hende i Darklia og have et småfalsk ægteskab eller i hvert fald et åben et.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 3, 2014 12:52:55 GMT 1
tom begynte at lade hindens kjolde falde til jorden så de igen stod nøgen at hun syntes det var klamt var en af grunden til at han lod vær vis hun ikke hadet nogle følser for ham vidste han ikke om han kunde gemføre et ægte skab bare sådan stille lod han hænderen berøger hindens nønge krop og og kunde mærke hvordan tingen blive mere ind timste for dem han ville prøve at vække bare nogle små føsler i hinden stille og rolige kørnte han hænderen rundt i tænden cirkler mens han prøvet at finden til at kulapse stille med bene han måtte prøve andet var der ikke for og i sær vis han skulde vise sin vær over for hinden ville han gå gemmen ild og vand for hinden men han ville have hun sagde han elsked ham tom ville ikke sige det i nu for han vidste hvad Io ville sige til det så der for måtte det kun være hinden der sagde det og det var kund ret til at hun sagde det først han hadet sagt han holdte Utrolige meget af hinden
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 3, 2014 19:38:23 GMT 1
Da kjolen faldt til jorden smilte hun bare og nød da det han gjorde, men nej hvor gik det bare alt for langsomt. At vække følelser i en koldblodig kriger ville være en kamp uden lige, så det skulle han godt nok ikke satse for højt på. Io lod sig falde bagud ned i græsset og trak ham automatisk med da de jo havde hinanden i armene. Det fik hende til at bryde kysset og hun lo højlydt. "Hvad vil du gøre hvis dine elever så dig lige nu?" Drillede hun, som hun kyssede hans hage og kæbe stille, Io var jo ikke forelsket, men hun synes jo godt om ham og holdte rigtig meget af ham. Men Io var bare ikke typen som giftede sig, slog sig ned og fik mange børn. Et barn måtte være rigeligt når det var, og så blev det bestemt ikke hende som gik hjemme med ungen. Desuden kunne hun ikke holde sig til en mand, hun elskede jo også kvinder og desuden ville hun altid gerne prøve noget nyt.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 3, 2014 19:50:10 GMT 1
Tom faldt stille med Io ned for at slappe lidt af i koppen han smilte dog da hun sagde noget om hans Elver " tja jeg ville nok blive rød i hovedet " svaret tom lige så stille mens han nød Ios kys hvorfor at alle kvinder skulde det være en person som hinden som skulde holde mest af ham han sukket rolige mens han stille kyysset Io ned af kroppen mens han noget hindens skede og bynte stille at lege med den for at tire Io let det kunde godt gå hen og blive sjovt det her syntes Tom rolige kysset han op igen og tenget sig så ind i hinden mens han langsomt begyndte at bevæge sit under liv mod hindens han så hinden lidt i øjne han vidste det ville blive svært men han måtte jo gøre en forsøg på en eller måned hadet hun jo nok lidt følers for ham han skulde bare finden dem frem for hinden han sukket rolige mens han lage hovedet på skrå og sukket lidt nydned han smilte lidt igen og kysset hinden så stille og rolige mens han lage den ene ånd mod hindens bryst og maseret den lig så stille
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 3, 2014 19:56:42 GMT 1
Igen måtte hun grine, hun ville være ligeglad eller grine, han var godt nok, en stor modsætning til hende og han virkede lidt som alle de der fjollede tøser hun så de andre krigere med, ja dem som hun også selv scorede til tider. Men Tom var jo og blev Tom, han var sjov og hyggelig at bruge tid med. Hun nød det han gjorde, men var ikke helt vildt overgearet ved det, hvilket godt lidt kunne mærkes på hende. Io løftede sit underliv for at kunne mærke ham bedre, hun lukkede øjnene og nød det der nu var at nyde. Tanker om fremtid gled hen over hendes konsentration, det irreterede hende godt nok. Hendes far stod skuffet inde i hendes hoved og rystede på hovedet, hun kunne godt forstille sig hans blik hvis hun tog en mand som TOm med hjem. Han ville blive slagtet, de rene slagsord ville blive fyret af og han ville uden tvivl ikke blive dømt til at være hende værdig. Faktisk ville han nok blive forbudt område, tanken morede hende rimelig meget.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 3, 2014 20:04:07 GMT 1
Tom vidste ikke hvordan han skulde gøre så hun nød det mere han begynte lidt håre at stode sit under liv mod hinden at han nok ville blive slaget vis de skulde gifte sig fik det til at gyse lidt ned af ham han vidste bare ikke hvordan han skulde sig det til hinden det skulde jo gøres på en god måde hun skulde også føle sig som en kvinde når han var sammen med ham som hun altid hadet følt sig i hans nærvar stille og rolige kysset han hindens bryst boter mens han sutte dem stille og rolige hvad skulde han ellers gøre rolige kikket han ned og så mod byen level i liv sammen med hinden kunde kun være en store ud fordinge men hvordan skulde han kunde klare vis hun nu også skulde gøre det han sukket lidt mere der måtte findens en måde for deres ægte skab skulde ikke bare være falsk kun det ville være sund for dem bække rolige kikket han ind i hindens øjne dem som han altid faldt for når hun sendet ham dem tja tom var jo faldet for hinden men han vidste ikke hvordan om vendt i nu
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 3, 2014 20:19:42 GMT 1
FOr Io ville et ægteskab hvor han gik hjemme, hun kunne være kriger som før, hore med hvem hun ville, drikke sig skide fuld, slås og leve sit liv videre. Det ville da være hyggeligt at få sit eget hjem, slippe for at bo hos sin far, selvom hun da nok altid ville være fars pige og have et nært forhold. Og et hjem var dumt at have når man alligevel aldrig var hjemme. At han blev lidt hårdere ved hende hjalp en del, hun stønnede og vred sig lidt under ham, hun bed sig læben og greb fast i hans overarme. Eller mangel på samme. Det var ikke første gang Tom var faldet for hende, det skete jo aller første gang de mødtes, allerede der var hun opsat på at være sød ved ham og ikke udsætte ham for hjertekvaler, men nu var hun bare blevet træt af at vente på at finde en som ville kunne passe til hende. Et venskabeligt ægteskab ville da virke fint, de ville få børn med en de holdte af og ja, det ville vel kun være en god ting? Io havde været tålmodig længe, det var slut nu, hun magtede ikke det her mere og ville videre i livet.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 3, 2014 20:27:50 GMT 1
tom måtte også ud slippe et par støn han kikket ned af hindens krop en konlige kriger som kone var nok ikke så renge ind dag og så kunde han jo lige frem prale af hun var en smuk hustru tom tænke længe over hvordan de skulde klar det med mænd han hadet det fint nok med kvinder bare han selv kunde være med en gang i mellem han sukket lidt mer jo mere han prasset han kunde mærke under liver dunked og han tog også lidt mere fadt i hindens bryster rolige vente tom dem om så hun lå oven på ham det var storset første gang i meget lang tid tom og Io hadet gjord de her former for ting han vidste ikke helt hvad han skulde sige til det han lod sit under liv støde til og vidste ikke regtit hovrdan han skulde tænde helt en kriger som hinde tjo de holdte jo meget af hinaden men kunde han holde ud af dele hinden med ander mend han sukket rolige og lage hovdet helt ind til sig han ville godt sige ordet men han ville høre Io sige det også bare forde man var venner kunde man vist godt have et ægte skab
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 3, 2014 20:35:01 GMT 1
Det var faktisk rigtig dejligt, og da de vendte rundt, tog hun i den grad lidt over og brugte sit underliv for fuld kræft, på den måde fik hun meget mere ud af det og stønnede og prustede som en anden hest. Hun nåede endelig sit klimaks og faldt ned over ham i et højt støn, hun trak vejret tungt og smilte stille for sig selv. Der gik en del tid inden hun fik taget sig sammen til at sige noget, hun kørte en hånd igennem det dybt mørkerøde hår. "Jeg skal giftes snart Tom, det ved jeg, men det bliver med en mand jeg vælger og ærligt talt, tror jeg ikke jeg ville kunne holde nogen anden ud end dig...... Okay det lød lidt underligt, men jeg holder bare ikke rigtig af nogen anden og jeg tror heller ikke jeg kommer til det før det for sent." Hviskede hun stille og alvorligt, hun fjernede sig og satte sig i græsset og så helt alvorligt på ham. Io havde vel egentlig et sted lidt under ordene hentydet til at hun gerne ville giftes med ham.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 3, 2014 20:43:33 GMT 1
Tom kom lige som da Io kom og han måtte falde helt sammen i grasset han vente sig dog da hun sagde hun skulde finden en af gifte med han rejste sig selv om mens han kikket let ned i jorden " er det bare for at slippe for din far du gør det eller er det virklige forde du gerne ville " svaret han stille tom vidste ikke hvordan han skulde gøre det det sidste var at midste Io det ville han ikke kunde klare efter sådan en afvisinge fra Kahty sidste gang han sukket rolige og tog sig lidt til hovdet " oki men jeg ville have en ting på det renge det skal være lige for lige jeg har ikke noget imod du går i seng med ander du skal bare ikke vise for meget følser hved det " svaret tom bedstem og satte en finger op i luften for at se om Io hørte efter " jeg Rekbeter den du er skat og du gemmer dine følser til mig så det oki og lige så ville jeg gøre og så er det ikke kun mig der skal gå hjemme helle tiden " sagde tom også lidt stengt og med et bild smil på læben " for jeg ville også med på nogle af dine eventur " sagde han så lidt med rolige mens han tog hindens hånd og smilte varmt " vis vi kan holde os for den ramme så tror jeg nok vi kan holde hianden ud oki " svaret han stille og lage hovdet tætter på
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 3, 2014 20:52:22 GMT 1
Sådan som han pludselig fik munden på gled kiggede hun overrasket på ham, hun blev godt nok overrasket. ROligt rejste hun sig og begyndte at klæde sig på igen, hun sukkede lidt og masserede sin pande for lige at få alle hans ord til at komme på plads. "Tom jeg har ingen følelser for nogen, det har jeg aldrig haft. Jeg tror ganske enkelt ikke jeg er typen som ligger noget i forhold som sådan. Sex er sex, jeg hore, sådan er jeg." Forklarede hun roligt, for det var ikke ligefrem noget hun kunne prale af, Io havde kun været forelsket i våben og ild, det var det. Hun kørte begge hænder igennem sit lange hår og rettede lidt på sit tøj bagefter. "Og du skal absolut ikke med på nogen som helst eventyr, mit arbejde er ikke en leg og slet ikke et sted for en mand som dig kære." Kom det skarpt fra hende, hun ville ikke have der skete ham noget og hendes eventyr var jo hendes arbejde, hun slog som regel ihjel og mon ikke hans følelser falmede hvis han så hende i hendes rette element ud over ilden. Og at dele hendes scoringer med ham, det ville godt nok være underligt, det ville hun nok ikke kunne når de var så tætte, hun var mere til det overfladiske. Der kom et suk fra hende. "Jeg flytter heller ikke fra Darklia, så det ville betyde du må forlade Nirelia." Mumlede hun.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 3, 2014 21:02:53 GMT 1
Tom kikket rolige op mod byen skulde han flytte til et sted hvor der værken var natur eller gæs han kikket lidt mod hinden mens han tog tøj på selv og ratte det meste af sit tøj og så tog han sin stav mens han gik tæt på hinden og tog hindens hånd stille og rolige han kikket med varmt hjerte mod hinden og lage stille hånden op mod hans hjerte " Io jeg ville godt men vi må finde ud af det stille og rolige oki jeg ville ikke have vores ekste skab bare skal være forde du du træt af din far for så følese bare som om jeg har gifte mig på det forkert grund land forstå du det " svaret han stille meens han lage hånden mod hindens kind "men hvad med din far hvad gør vi med ham han ville nok ikke vælge sådan en som mig vel ??" svart tom stille og rolige mens han kikket lidt ned han sviger far var nok en stærk Dæmon men måske kunde han lære noget af ham han var trods alt en stærk dæmon gad vide om hun også hadet en bro
|
|