|
Post by crystal on Jul 11, 2010 21:51:31 GMT 1
mørket var næsten lige faldt på... solen havde kastet de sidste fine stråler ind gennem crys værelse. før den forsvandt helt... crys sad på sin seng... med de fleste af sine ting smide og bredt ud på sengen... hun sukkede svagt og kom på bene... hun havde godt hørt... at hendes mor havde født en pige... så hvorfor skulle de savne hende? hun fandt ingen grundt til at blive mere... hun sukkede kort. og puttede alle tingende ned i sin fine taske før hun tog den på ryggen.... hun var iført en sort stram kjole.. som var meget nem at løbe i.... den gemte lige alt det den skulle. ... crys kiggede lidt rundt i værelset. og smilte lidt for sig selv... hun kommer til at savne det hele... eller gjorde hun?.... hun smilte svagt for sig selv. før hun fandt det reb hun havde nakket... og bandt den fast til sengen.. og smed så resten ud gennem vinduet... hun ville ike ses af vagterne... val måtte sige til zill at hendes datter ike boede der længere.... og kom sikkert ike tilbage igen... ike før hun var klar...
|
|
|
Post by Geralt on Jul 12, 2010 15:30:37 GMT 1
Geralt fløj egentlig bare rundt fordi han ikke havde noget andet at lave nu eftersom Zill nu havde to opmærksomheds krævende små børn og sønnen Gabriel måtte han jo stadig ikke se, eftersom hun lige nu havde knægten hos sig sammen med deres lille pige var han smuttet en tur ud for at flyve og strække vingerne, da noget fik ramt ham i ryggen lige over det næsten fuldkommen healede sår hvilket fik et besværet grynt fra hans strube og samtidig stoppede han op og så sig om. fulgte rebet op til Crystals værelse og landede i vinduet kort efter inden hun kunne nå at smutte ud og spurgte hende undrende "hvad har du gang i?" mens han lige ømmede sig da hans ryg stadig ikke tog pludselige sammenstød så godt
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 15:35:55 GMT 1
crys rettede sig mod gert med det samme og sagde bare lige ud "smut hen og leg med dine børn. jeg gider ike spilde min tid på dig"og daskede så hurtigt hen til sin fine lille æske. som alle hendes penge lå gemt i. og puttede dem bare ned i den alt for fulde taske... hun havde inten planer om at ombestemme sig fra det valg hun havde taget... hun ville ike være der mere... hun gad ike se sine søskende vokse op. mens hendes mor var lykkelig sammen med gert... hun ville jo gerne havde haft at messi og zill fandt sammen igen... men det ødelagde gert da bare for hende. så tog hun sine gode gå sko på og smuttede så hen til vinduet. og trak gert ind. uden han kunne nå. eller måtte få lov til at reger. så satte hun sig bare i vinduet. og lod sig glide lidt ned af det fine reb. som hang der.
|
|
|
Post by Geralt on Jul 12, 2010 15:41:43 GMT 1
Geralt der stadig ømmede sig over rebet der havde ramt hans ryg skulle til at svare som hun pillede ham væk fra vinduet og ud af det inden da. hvilket fik ham til at hoppe ud efter hende og folde sine vinger ud så snart han var i samme fart som hende på vej ned af rebet og sagde så "hvad der galt? du plejer ikke at være så aggresiv overfor mig" oprigtigt undrende for han havde ganske vidst fået to børn med Zill men Gabriel måtte han ikke se og pigen kunne ikke ret meget endnu uden Zill så han kunne jo ligesom heller ikke lave noget med dem
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 15:44:35 GMT 1
Et fnys kom fra hende. og et svagt støn da hun ramte jorden temmelig hårdt. men rettede sig bare op. og havde ingen planer om at snakke med gert. og daskede bare mod bjergende... eftersom hun kunne huske en god grotte at gemme sig i der... hun vidste jo ike hvor hun ellers sku gå hen... men hun gad ike blive der. så længe hun sku hænge på gert og sine halv søskende.. som enligt ike ragede hende serlig meget...
|
|
|
Post by Geralt on Jul 12, 2010 15:47:33 GMT 1
Geralt så på Crys og før hun fik chancen til at reagere tog han fat i hendes skuldre og satte af mens han forvandlede sig fuldt ud så pigen hurtigt steg op i kløerne på en blod rød drage, stadig med retning mod bjergene og en del hurtigere men han ville ikke slippe hende før hun gad fortælle hvad der gik hende på. når hun bare var sur på ham uden grund ville han sku også være stædig overfor hende
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 15:52:12 GMT 1
"slip mig"udbrød crys med det samme. og daskede til ham. og vidste godt hun bare sku slå ham på ryggen hvis hun virkelig ville ha det gjorde ondt på ham. hun havde ingen planer om at sige hva der gik hende på til ham på nogen måde... og ville aldrig sige det
|
|
|
Post by Geralt on Jul 12, 2010 15:58:16 GMT 1
Geralt så ned på Crystal for lige nu kunne hun ikke skade ham med mindre hun fik arbejdet sig om på hans ryg og lige nu var det temmelig umuligt eftersom det indebar lidt over tre meters klatre tur op ad et svingende forben hvor de eneste holde punkter var tæt sidende glatte skæld. han løftede hende lidt op så hun kunne høre ham selv i vinden mens han brummede "helt ærligt, hvilken grund har du til at være vred på mig? jeg har jo ikke gjort dig noget ondt" for at få hende til at sige hvad der gik hende på. enten ville hun blive vred og sige det eller også ville hun overgive sig og sige det. muligvis noget helt andet men det var ikke til at sige
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 16:03:19 GMT 1
"sæt mig nu ned. lige nu"rasede crys med det samme. og slog så hårdt hun kunne til ham. hun ville ike sige det... og nu havde hun jo en giga stor grund til ike at sige det til ham. eftersom han jo nærest lige har kidnappet hende. og det var jo ike oka efter hendes mening.
|
|
|
Post by Geralt on Jul 12, 2010 16:14:26 GMT 1
Geralt så blot på Crys som han svarede "i denne højde? næh tak, så ville din mor slå mig fordærvet" hvilket jo ikke just var nogen joke. Zill var jo glad for alle sine børn, om end hun viste det på sin egen måde. hvilket han ikke skulle risikere at gøre hende vred over så han passede skam på ikke at gøre nogen af dem noget som helst de ikke selv kunne komme sig over
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 16:16:03 GMT 1
"sæt mig ned smed. lige nu"snerrede crys og bed ham så eftersom hun ike havde andre ider. til hva hun kunne gøre... hun brød sig slet ike om højder det vidste han jo sårn set godt... og så gjorde han det der mod hende... det var ike pænt
|
|
|
Post by Geralt on Jul 12, 2010 16:19:55 GMT 1
Geralt mærkede ikke engang at hun bed for det sørgede skællene for ikke gjorde ham noget som helst, dog gik han lavere ned så hun nu kun var lige over den gennemsnitlige højde af træer og sagde "slap af, ellers må jeg til at blive grov!" i et strengt tonefald. hvis hun skulle være sådan var det sku slut med flinke smed og så skulle han nok give hende højder om lidt hvis ikke hun dyssede ned
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 16:22:43 GMT 1
"sæt mig ned din skide smed"rasede crys. og stak lille finde dolk op under hans skæld. bare for at han skulle sætte hende ned... hun ville slet ike snakke med ham eller noget... hvorfor kunne han ike bare lade hende være som alle andre??...
|
|
|
Post by Geralt on Jul 12, 2010 16:25:42 GMT 1
Geralt hvæsede da hun fik sat kniven imellem hans skæld og slap hende, dog ikke før han slyngede forbenene opad så hun fik sig en ordentlig flyvetur op hvor han greb hende i hænderne denne gang og sagde "du bad fandeme selv om det Crys!" og fløj hastigt opad med høj fart nu
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 16:28:27 GMT 1
"SÆT MIG SÅ NED!!!!!!!""Skreg crys med det samme. og fik bare sin dolk op under hans skæld igen. men denne gang sagde hun det magiske ord. så den automatisk blev til et svær og kom meget meget længere op denne gang. så bukkede hun den opad så hans skæld nærmest ville blive tvunget med op.. hun vidste selv hvor ondt det ville gøre... for det gjorde ondt når man gjorde sårn ved en negl-
|
|