|
Post by Koray Devdan on Aug 2, 2014 14:21:56 GMT 1
Koray var i den lokale by for at finde på noget at lave da han tænkte om at gå til en bar for at se om de har en bounty som han kunne tag. imens på vej derhen opdage han at mange menesker snakkede om en virkelig smuk væsen i skoven som de ville gøre alt for så koray gik mød dem for at spøger "Undskyld men jeg hørte noget om et væsen? er den farlig?" Folkene grineded af ham da en mand kom mød ham og sagde "Farlig! er du bindegal! hun er så smuk som solen jeg ville have alt med hende vi er ved at samle en grupe til at tag til hende og se om en af os kan være hendes nye man! ville du være med til det" Koray rustede på hovedt og gik væk fra dem imens han sage til sig selv "hvad folk ikke gør for kærlighed hah!" Han gik mød en bar hvor han satte sig ved kroen og spurte om en liste over røver eller murder. barmanden kom med en liste som var okej lang men koray kiggede på den og så en mand ved navnet blodtræt. Koray så lidt mærkeligt over navnet men så på den bounty som var på okej høj så han sagde han tog den og den locale kvinder som var dem han gik mest efter. de sagde at de hørte at han holde sig i en skov okej langt væk men ingen tør at tag derhen for murdern og monster. Koray smilte og tog sin taske og tog ud til den skov som alle var bange for men efter hånden så han at natten var ved at komme så han finde den meste tørste sted til natten og gik på jagt efter dyr. han så derefter en dådyr som han gik tætter på og ventede da den var optaget af mad på jorden. koray kom tæt nok og skar lige igennem dens hals og døde en hurtig død men koray viste om de monster mon kan lugte den så han tog dådyret og løb væk til hans camp hvor han hade et telt og et bål han skar dyet på imens han kastede dens læmmer i jorden så det var svære at lugte liget og gik igang med at lave mad til at mætte ham. efter lidt tid tænkte at mon han kunne få en lille lyr inden solen stod op. han tog sin tæppe over ham og sin taske og lage sig inde i sin telt og sov.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 2, 2014 15:10:28 GMT 1
Dagen var blevet brugt på at sende bejlere væk, fortrylle dem med sang og bede dem glemme alt om hvor hun befandt sig. Der var kommet for mange og folk begyndte at forstyrre hendes fred, og da der endelig var ro, var hun faldet i søvn i en lyskegle af det smukkeste sollys og hun lignede en gudinde som hun lå der badet i solskin. Da hun vågnede igen, var det nok blevet aften, solen var stadig oppe, men det var blevet mere køligt, hvilket i sig selv var dejligt. Roligt stod hun op, fik sig selv op i sit træhus og begyndte at skære frygter ud til et aftenmåltid. Dea elskede frugt og grønt, hun brød sig ikke om kød, hun ville hellere kæle med dyrene i stedet for. Efter et godt måltid, satte hun sig ved sit klaver og begyndte at spille, her sad hun i flere timer, for da hun endelig så op igen, var hun omringet af mørke. Hun kiggede ned af sig selv, hendes kjole var blevet noget så beskidt, så hun måtte nok hellere skifte inden hun gik på natlige opdagelser. Roligt trak hun i en flot hvid kjole, lang og løs, dog sad den tæt lige under hendes bryst og fremhævede en ikke så lille barm i forhold til hendes alder. Skønheden nymfer besad var tydelig, hun satte sit rødbrune hår op i en løs knold og lod lidt hår sidde ved hendes ansigt som indrammede det perfekt. Så trådte hun ud fra sit træhus, strakte sig og tog fat i rebet, for at svinge sig elegant ned. Hun skjulte det, huset var selv skjult af bladene fra træerne, hun elskede sommeren og nød den til fulde! Dea begyndte at danse igennem skovbunden mens hun nynnede glad, yndefulde trin førte hende ud mod vider hun ikke befandt sig så meget på, men var nysgerrige for at se.
|
|
|
Post by Koray Devdan on Aug 2, 2014 16:11:45 GMT 1
han kunne ikke sove for han hørte noget i natten ikke dyreliv eller andet men noget der nunnede det virkede mærkeligt men han tog sine ting som sværd og tøj og ville se om hvad det var. han stod op i natten og gik lidt stille ind længer i skoven imens hørte han mere og mere den nunnen men tænkte "det kunne være en fælde hm.. måske bare se hvad det er" Han gik tætter men så et høj bakke men nunnen kommer ombag det men tænkte om han kunne se hvem det er over bakke han kæmpe med det men opdaget at den var lidt muddert i den bakke han gled lidt og hans tøj blev beskit imens han kladret mere og mere op og da han kom derop opdage han en virkelig smuk væsen han blev blæst og rødmede i hans kinder men kiggede væk og sagde stille " Hvad laver du den kunne æde mig så snart jeg ikke kigger det kan være farligt.. måske skal jeg bare lade være og gå den anden vej" Han var ved at gå tilbage men muddert fik ham til at glide ned imød hende men rullede og faldt langt ned lidt mærkelit men faldt længer og længer imød hende og lige forbi hende imød et træ og hans sværd faldt af og landede ved siden af hende imens han stoppede ved træet og var påhovedt med kroppen mod træt imens han sagde "Okej.. det gik ikke lige hvad jeg hade i hovedt..."
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 2, 2014 18:00:51 GMT 1
Egentlig gik hun i sin helt egen verden, lige indtil hun mærkede en velkendt følelse, at blive holdt øje med, men hun lod som ingenting og lavede en fin lille pioette inden hun stoppede op. I det hun stoppede op, rullede en mand forbi, hun smilede bare sødt og kiggede roligt på ham, indtil hans formodenlig uheld var færdigt og et træ stoppede ham. Med forsigtighed, gik hun blot over mod ham, sværdet rørte hun ikke, hun var imod vold og våben. Mest fordi hun havde set de ting de blev brugt til fra sit skjul og tit selv havde været i fare hvorpå hun blev truet med disse ting. Hun stilte sig roligt og afslappet mod træet, mens hun kiggede ned mod ham hvorpå et lille fnis kom fra hende. "Sikke en entre. Men man bør nu passe på træerne, de har jo også en sjæl." Grinte hun først, men endte lidt alvorligt, hvorpå hun kærtegnede barken på træet. Hendes blik gled ned mod ham, hun rakte ham elegant hånden, nok så hun ikke ud af meget, men hun kunne da hjælpe folk op og stå igen. Dea studerede ham lidt, han så en smule farlig ud, men hun havde et eller andet med fare, det var lidt sjovt at friste skæbnen. "Nu slog De, Dem vel ikke?" Kom det så yderst blidt fra hende, hun bed sig i læben efterfølgende og så med nysgerrighed på ham.
|
|
|
Post by Koray Devdan on Aug 3, 2014 15:13:47 GMT 1
Han kiggede stille efter en voldsom tur og så en meget smuk kvinde og begyndte at rødme da han tog imod hendes hånd og ristesig op og sagde "oh uhm.. t-tak skal du have uhm... d-det er venligt af dig b-bor du her ude helt alene?" sagde han da han kiggede dybt i hendes øjne og var helt væk men prøvede at holde sig selv tilbage for ville ikke virke mærkeligt eller virke sig selv open for et angrap vis hun nu ville det. han gik lidt tilbage imod træt med et meget rød ansigt og klappede træt og sagde stille "uhm.. t-tæret har det vis fint h-heh... uhm.. n-navnet er Koray Devdan.. d-det er en ære at mode dig.. uhm.. " For at være høflig bukkede han sig til hende som en grentlemand og kiggede igen på hende men hade ryggen mod træt så kunne ikke komme nogen vejne lige forløbi imens han smilte lidt sænert til hende og hans brune øjne kiggede på hende imens han stille børstede hans tøj for mudder og støv
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 17:03:29 GMT 1
Dea var van til hun havde en virkning på mænd, men ham her var da godt nok den generte type, noget som morede hende rimelig meget. Så hun var bare nød til at more sig lidt med det, bare fordi hun kunne og så nød hun opmærksomheden som han kiggede hende i øjnene og virkede til at være betaget. Det kom selvfølgelig ikke bag på hende, det var jo sådan nymfer virkede på mænd og kvinder også for den sags skyld. "Det var ingen årsag, man hjælper folk i nød. Skoven er mit hjem ja, hvad laver De her ude?" Hun ville vide noget om ham også, desuden var hendes blide lokkende stemme god til at forførere sandheder ud af folk. Selv hvis hun ikke havde sagt noget, men blot nynnet eller sunget noget. Hun bed sig i læben igen og studerede ham som han klappede træet, hun fniste lidt og efterfølgende nejede hun som svar på hans bukken. "Æren er skam helt på min side Hr Devdan, mit navn er Dea Diosa." Lød det mildt og sukkersødt fra hende, hun gik helt hen til ham og rørte ved hans tøj med et tænkende udtryk i ansigtet. "Det skal vaskes." Sagde hun så med et lille smil, de limegrømme øjne skar igennem mørket og lige ind i hans brune, hun var intens og der var intet skjul på det. At være tæt betød skam intet for hende.
|
|
|
Post by Koray Devdan on Aug 3, 2014 18:23:26 GMT 1
han sank lidt mundvand og kiggede på hende imens han hade lidt svært i at snakke med et smuk kvinde for er jo meget alene i sin tid men han sagde "j-jeg er dusør jæger og fandt u-ud af at han kunne befinde sig i denne skov uhm.. s-så jeg ville se a-at det var rigtigt.. uhm.. " han er næsten rød i angsigtet imens han prøvede at holde sigselv fra denne kærlighed zone men han var helt fanget men blev mere rød over hendes mode som at bide i læben og hendes smukke øjne imens han stille smilte over med hans bukken og sagde stille "d-det er en ære at møde dig d-dea.. uhm.. " han var imod træt men kiggede på hende med et lille smil på læben og var meget nærvøs over hende for var lidt bange om han var uhøflig mød hende og meget mere men hans hovedt blev virkelig rød da han hørte at hans tøj skulle vaskes imens han rustede på hans hovedt og sagde "n-nah det okej d-det bare tøj ikke h-heh.. uhm.. o-og jeg har ikke lige det store udvalgt med a-andet tøj h-har ikke råd t-til sådan noget h-hehe... uhm.. og v-ville det ikke være uhøflig at s-se en nøgen man g-gå rundt uhm.." så på¨hende meget nærvøs men nikkede stille da han så meget hurtigt på hendes øjne og blev fanget af hendes blik da han så ud til at være helt væk i dem
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 18:38:51 GMT 1
Der kom et lille fnis fra hende, hun rystede på hovedet og blev bare stående så tæt på, kiggede ham forsat i øjnene og smilede bare sødt. "Dusørjæger, det lyder som noget voldelig noget, det bryder jeg mig nu ikke så meget om. Jeg er mere til kærlighed og fred." Grinte hun, som hun lod en finger glide ned langs hans næseryg og prikkede ham til sidst på næsen. Så tog hun et elegant skridt bagud og drejede kort rundet, inden hun gik lidt væk fra ham, hen til hans sværd og kiggede ned mod det. Med lidt besvær, fik hun løftet det og trak det så hen af jorden, ned mod en sø hun vidste lå længere inde i skoven. Dea havde bare et drillede smil på læben da hun så sig over skulderen, hendes hofter svingede sensuelt i hendes gang væk fra ham, med sværdet mod søen. Han var jo nød til at følge efter hende, hvis han ville have sit sværd igen. Hun gik blot stille og roligt, søen var ikke langt væk og den dukkede snart op, så lod hun sværdet dumpe og drejede yndefuldt rundt igen og afventede ham. Det tøj skulle vaskes, om hun så skulle lokke ham i vandet med tøjet op, hun var ligeglad. Desuden var det altid sjovt at drille. Noget som havde brunget hende i fare mange gange, men hun kunne ikke lade være, en ret dum ting, men sådan var det når man godt kunne lide at lege lidt med ilden.
|
|
|
Post by Koray Devdan on Aug 3, 2014 19:23:37 GMT 1
han var rød da han sagde stille "j-jo.. jeg ville da også h-have fred m-men der er mange m-menesker der ville dræpe f-folk j-jeg ville bare beskytte f-folk mod murder som dem jeg jæger" Sagde han stille men kiggede lidt nærvøs da hun kælege hans næseryg men blev lidt bange da han så at hun tog hans sværd og gik med den han følger stille og sagde "u-uhm.. d-det er m-mit sværd det er familie avn.. d-det er det eneste jeg har tilbage af min familie" han gik stille efter hende var rød inu men da han så at hans sværd faldt men han løb efter den men da han fik den faldt han med den i fløden og var helt plaskene våd han kom op af vandet men var i fløden inu da han kiggede på hende hende med et smil på og sagde "det gjorde du for at få mit tøj vasked ikke?" Han smilte en smule da han kom op af fløden og rystede sig og kiggede på hende imens han var rød og sagde "uhm.. j-jeg går lige ombag.. t-træet for at uhm.. tag det.. a-af.. " Sagde han sænert men gik stille over om bag et stor træ da han tog sine ting og lage ved træet og sin sværd imens han tog sin tøj af stille og hang dem oppe i nogel græne. efter lidt tid da han fik alt af stod han om bag træet og holde om sin ~ting~ for så den ikke kunne ses men sagde stille " u-uhm.. h-hvor længe har du været i denne skov?.. oh uhm.. h-har du s-set ander i s-skoven?" Sagde han og håbede på at hun ikke kom over til ham for at se ham nøgen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 19:48:21 GMT 1
Det morede hende han stammede sådan, hun blev glad af at se hendes plan virkede og helt dum var han altså ikke, så han gav efter og valgte at skjule sig mens han tog tøjet af. Hun stod blot og ventede, hun vendte endda ryggen til og stod bare og svingede lidt med sin kjole. "De er ikke helt dum var? Jeg vasker det gerne for dig. Og bare rolig, jeg kigger ikke, selvom du nu intet har jeg ikke allerede har set." Fniste hun sødt, inden hun valgte at løsne sit hår så det faldt om hendes skuldre. Et bad ville jo ikke skade, det trængte han også til, håret, samt hans hud måtte være blevet vildt beskidt under rulle turen. Tanken fik hende til at klukke lidt i en mild latter, for det havde nu set sjovt ud. Blidt lod hun kjolen falde til jorden, hun havde intet på nedenunder og stod derfor nøgen med håret ned af ryggen, hvor en fin struttende bar bagdel var vendt mod ham. "Tag tøjet med ned mod breden og hop i, et bad vil gøre Dem godt." Lød det roligt fra hende, inden hun med svingende hofter, elegante bevægelser og et drillende smil over læben, begyndte at gå ud i søen og snart forsvandt under vandet i kort tid for at komme op igen med et drillende glimt i øjet.
|
|
|
Post by Koray Devdan on Aug 3, 2014 19:59:43 GMT 1
Koray blev lidt rød men tænkte lidt over for det var jo lidt varm selvom det var nat så han tog sin tøj og dækkede alt bar og gik stille ned til vandet da han så hende med hendes blik og han blev helt rød men gik til vandet og gik ned i vandet med tøjet og satte tøjet i bredden imens han ånede ud og sagde " Aah.. ja.. vandet er dejligt.. " Sagde han stille da han kiggede op men så på hende og blev helt rød igen og stod i vand bunden med et smil på og sagde meget stille " i-ikke for at virke ubehøvelt m-men.. e-er du m-meneske e-eller.. S-selfølig gør det ikke noget vis du ikke er m-men.. k-kunne være i-intersede i a-at høre h-hvad d-du er f-for du er virkelig.. uhm.. v-venlig og.. s-sød til mig d-det er der ikke mange der er h-heh.. " sagde han stille med et smil på læben og var rød inu da han klødte sig bag nakken stille og hade vådt hår og hans krop var næsten fyldt med ar med små og store ar og hans sixpack dryppede af til vandkandten ved hans mave som stødte imød ham igen og igen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 20:24:08 GMT 1
Med sine yndefulde bevægelser, nærmede hun sig ham, da hun var rimelig tæt på og egentlig på ingen måde skammede sig over at vise sin nøgne krop, kiggede hun nysgerrigt på hans overkrop. Hendes fingre gled kærtegnende ned af hans våde overkrop som hun studerede de mange ar, hun lagde hovedet på skrå. "Jeg er en nymfe, og jeg har altid boet i skoven. Er du en slags helt så? Siden du fanger de slemme?" Dea vidste præcis hvordan hun skulle charmere sig ind på mænd, det lå i generne hos nymferne at vide den slags og så udskilte de bare skønhed som ikke var til at stå for. Hendes tænder bed sig blidt fast i hendes underlæbe igen, hun rykkede endnu tættere på, så deres kroppe næsten rørte ved hinanden, genert var hun bestemt ikke. "Hvilket væsen er du?" Spurgte hun lunefuldt, med sit blide smil og et bestemt glimt i øjet, hun stoppede sin vandring med fingre over hans overkrop og smilede sødt.
|
|
|
Post by Koray Devdan on Aug 3, 2014 22:14:06 GMT 1
Han var helt rød da han så at hun kom nærmere og hun kørete sin finger af ham men han sagde stille " j-jo ja.. j-jeg ville e-elske t-tanken med mig s-som helt.. d-det mangler der i v-verden s-syndes jeg h-heh.. oh n-nymfe j-jeg har hørt om jer men aldrig s-set en h-heh.. " han smilte stille med en venligt smil men var virkelig rød men da de begynte at røre hinanden blev han virkelig rød samt han var ikke vandt til kvinder men nå en kvinde kommer så tæt skete der nogen i ~tingen~ den begyndte at rejse sig men han kiggede ned på hende og var virkelig rød imens han hurtig til at kigge op på hende og sagde " j-jeg er m-meneske.. i-ikke n-noget v-voldsomt h-hehe... uhm.. " han var virkelig flov over det men hans angsigts farve sagde det hele imens han kiggede hele tiden ned i hende og så på hendes barm og blev eny mere rød og sagde stille " d-d-du har e-et f-flot k-krop d-dea uhm... d-du v-ved g-godt v-vors k-kroppe e-e-e-er mød h-hinanden i-ikke? " Han viste virkelig ikke hvad han skulle sig men kunne ikke stoppe med at se hendes øjne følge ham og han smilte lidt skævt til hende og så nærvøs ud
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 4, 2014 7:15:49 GMT 1
Det morede hende at hun havde fået lokket tøjet af ham, fået ham med ned i vandet og kunne egentlig gøre hvad hun ville uden han stoppede hende. I hvert fald indtil videre. Han snakkede alt for meget, han måtte være nervøs. Dea fniste sødt og lod sine arme glide om hans hals og tvang krop helt ind til hans. Hendes ånde ville han tydeligt kunne mærke på hans læber, og når hun bevægede sine læber, strejfede de hans. "Din krop vidner om dine gerninger, viser at du er en helt. Og det i sig selv finder jeg ufattelig tiltrækkende. Du er en flot mand." Hviskede hun med en forførende tone, mens glimtet i hendes øjne blev mere frækt. Nymfer levede jo praktisk talt af at blive begæret, få opmærksomhed og ikke mindst sex. Derfor var hun ret ligeglad med hvem hun lå i med, bare hun fik en persons opmærksomhed og blev forgudet. Hun pressede sine bryster helt ind mod hans overkrop og.mærkede bestemt at ham nød synet af hende, hvilket kun fik hendes smil til at vokse på de fyldige læber.
|
|
|
Post by Koray Devdan on Aug 4, 2014 13:29:34 GMT 1
Koray var virkelig på vildspor han viste virkelig ikke hvad han skulle gøre om det her hans ~ting~ var virkelig begyndt at være hård imens han kiggede på hendes krop og hendes bryster med et rød angsigt og han blev inumere rød da han hørte hende sige at han var en flot mand. han sagde derefter stille " u-uhm.. t-tak d-du er også e-en meget f-flot.. k-kvinde h-heh.. uhm.. d-det er første g-gang jeg er så tæt på en k-kvinde h-heh.. s-som dig " han viste virkelig ikke hvad han ellers skulle sig til hende han kiggede på hendes krop ved store øjne på hende da han også mærkede hendes læber tæt ved han var han virkelig fræsted til at kysse hende men viste ikke om det var en god ide for han var begyndt at hans homoner køre for vildt i ham imens han kiggede over hende. kunne mærke vandet ramme ham og hende imens han kiggede på hende med store øjne og blev ved med at tænke om at det en god ide det her
|
|