|
HOME ??
Sept 12, 2014 15:35:11 GMT 1
Post by haze on Sept 12, 2014 15:35:11 GMT 1
Efter et stykke tid med trakte haze sig ind i henden og stødte stille og rolige til men det bliv håre med tid haze ed sig let i læben og vidste ikke helt hvad han skulle stille gøre rolige kikket " er det godt " spurte han stille om mens haze lage ørne tilbage han vidste hun nok ikke var typen der band sig men en ven med lidt fordel gjord ham heller ikke noget han smilte rolige og støj Dea hen over kinden han smilte svagt ved alt det der var ved at ske rolige rejste haze dea lidt op i Ryggen og støde så op Grolige kikket haze på han ville have hun hadet det bedste i ham så hun ikke helt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
HOME ??
Sept 12, 2014 18:34:33 GMT 1
Post by Deleted on Sept 12, 2014 18:34:33 GMT 1
Det var bare det sidste man skulle spørger om, Dea valgte at ligge en finger op mod hans læber for at tysse på ham. Han skulle handle, ikke tale, han skulle give alt af sig og ikke fokusere på om han gjorde det godt nok. Alt hun ville var at mærke det han havde i sig, ikke bekræfte ham i det, for det betød han var usikker, hvilket bestemt var et turnoff. Selv skød hun i ryggen for at hjælp ham, hun stønnede svagt og nød det så godt som hun nu kunne, men han havde ødelagt det en smule for hende. Hendes klimaks var der lang vej til i hvert fald.
|
|
|
HOME ??
Sept 13, 2014 10:19:31 GMT 1
Post by haze on Sept 13, 2014 10:19:31 GMT 1
haze stødte lidt håre han over vejet lidt om han skulle skifte til en anden stilling men han gjord ikke noget hved det som sådan han sukket rolige og kikket rundt hvad skullle han hitte på for at gøre det beder for Dea hun måtte nyde det ikke forde haze selv ikke gjord det men han var temlige sikker på at det nok skulle gå alt sammen på en ting eller sådan noget rolige SUkket han og han kikket vider hvad skullle han stille op han havar magte løs lige nu og lod sin dyre indsting tage over det gjord ham lid Irterte og begynte at skubbe sig håre idne i dea efter et stykke tid vente han sig igen om så hun stod med hænderen ned mod jorden og han skubbet sig ind i henden bag fra
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
HOME ??
Sept 17, 2014 19:10:33 GMT 1
Post by Deleted on Sept 17, 2014 19:10:33 GMT 1
Det var dejligt med noget opmærksomhed, men han begyndte at kede hende lidt, det tog en drejning da han vendte hende rundt og tog hende bagfra i stedet. Hun stønnede og greb fat i græsset, hun ventede på hans nåede sit klimaks, selv ville det nok ikke komme hos hende. Men hun kom da, en orgasme fik hun ikke. Efterfølgende lagde hun sig bare ned i græsset og nød følelsen efter, hun lå og tænkte lidt over hvad hun egentlig manglede, måske skulle hun skaffe sig noget nyt tøj, eller sjove ting til håret. Hendes blik gled roligt ud over græsset, der var så stille og fredfyldt, her var skønt, selvom skoven bestemt var bedst. Søen kaldte næsten på hende, et bad ville være dejligt, men hun ville lige ligge og nyde øjeblikket først.
|
|
|
HOME ??
Jan 13, 2015 15:04:04 GMT 1
Post by haze on Jan 13, 2015 15:04:04 GMT 1
haxe lage sig stille over hinden og kysset Deas mund en ænkel gang hv ad skulel der ske videre vidste han ikke regtit selv men noget skulle der i værfald ske han tænke lidt over om Dea måske bandt sig til nogle rolige lage han hånden på hidnens mave og sagde stille til hinden " var det godt eller kunne jeg ha gjort det bedere " et stille grin kom fra ham og han kikket lidt op og ned af hindens krop det her kunne han godt vende sig til " det her kunne jeg godt vende mig til hvad med dig " smår grinte han lidt og lage så hovde på deas mave hvad han skulle lave nu vidste han enlige ikke måske indviter hinden hjem til sig måske kunne det blive til lidt mere rolige kikket han rundt og så op mod Dea han tog et stukke græs og kilde hinden med den lidt "" jeg tænke på har du lyst til at komme med mig hjem og se hvordan jeg bor ?? et nysgerige blik bredte sig og han vidste ikke helt hvad han skulle fortage sig lidt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
HOME ??
Jan 13, 2015 15:12:15 GMT 1
Post by Deleted on Jan 13, 2015 15:12:15 GMT 1
Ærlighed havde hun intet imod, så hun kiggede mod ham med et blidt smil og ville da fortælle sin ærlige mening. "Du kunne have gjort meget bedre, men jeg vil så også sige jeg har haft mange mænd, så det er svært at måle jer med hinanden. For mig er det blot vigtigt at få noget nydelse ud af det, det er en afhængighed." Lød det stille og roligt fra hende, som var det meget normalt at snakke sådan om tingene, selvom de fleste nok ville blive forarget og ryste på hovedet af hende. Hvorfor ligge skjul på sit væsen? Hun var nymfe, hun havde behov for nydelsen, nogen gange måtte man bare lige tage det som var der. Hendes ord havde været svar på begge hans spørgsmål, hun havde allerede vendt sig til det, dog ikke kun med ham, men med mange andre som allerede havde været det. Hun fniste sødt da han kildede hende og tog græsset fra ham og kastede det på ham. Hans ord fik hende dog til at stivne lidt, hun rystede på hovedet. "Jeg vil tilbage til mit hjem i skoven, det er der jeg høre til. Jeg kan ikke fordrage at være væk derfra i længere tid af gangen, det er sjældent jeg forlader den." Sagde hun så med et mere alvorligt udtryk.
|
|
|
HOME ??
Jan 13, 2015 19:00:39 GMT 1
Post by haze on Jan 13, 2015 19:00:39 GMT 1
haze kunne ikke egænte det rolige rynkede han næsen idt " tjaaa sådan er det vel med jeres Rase " sagde han stille og rolige mens han kikket rundt og så lidt på hindens nøngene krop han nød ikke at have tralvt med nogle ting hvad skulle det ellers blive til vis han ikke Slapped af hvad skulle han gøre rolige lage hovdet på skrå og rejste sig dog lidt for at kysset Deas krop lidt igen for at ramme hidnens læber det var rat at han kunne gøre sådan noget her igen uden at tænke på han skulle ud skyde en masse ander ting det var rat stille kikket haze Dea i øjnen og smilte sødt" vis du skulle finde på det så kom enlige til mig " grintet han stille og rolige
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
HOME ??
Jan 14, 2015 17:22:16 GMT 1
Post by Deleted on Jan 14, 2015 17:22:16 GMT 1
Hun kunne mærke på sig selv at hun egentlig var nød til at skulle hjem snart, hendes blik gled mod ham da han nærmede sig og hun gengældte kysset mens hendes hånd fandt vej op i hans hår, hvor hun viste sig lidt grådig som nymfer jo gerne var. "Jeg skal have dig i tankerne. Det er godt af vide jeg har et sted at få lov til at lege. For resten, så vil jeg gerne lære dig lidt hvis det er. Næste gang vore veje krydses? Jeg skal nok holde øje med dig i skoven hvis du kommer derud." Hviskede hun så forførende, inden hun valgte at give ham et hedt farvelkys. Hun klædte sig på, svingede drillende med hofterne og løb ud mod skoven, hun vendte kort rundt og vinkede til ham, sendte ham et flyvekys og forsvandt så hurtigt mod sit hjem.
//out
|
|