|
Post by Dorian Gray on Nov 5, 2014 21:35:42 GMT 1
Det hun pressede fingrene imod hans ryg fik ham bare til at presse ryggen imod dem, fordi han nu godt kunne lide den følelse, selvom det jo havde været en smule bedre hvis hun havde brugt neglene eller andet der kunne give mere smerte, men det var egentlig uden betydning nu for han havde nydt hende alligevel, og de andre lyster var der jo ikke altid. Det eneste der betød var at nu virkede det til at hun havde fået nok og han havde fået det han ville, så det betød mest selvom han da også tænkte på hende. Hans smilede lidt som han kyssede hende blidt og kort strøg hende over håret, inden han igen brød kysset med et smil inden han trak sig ud af hende dog uden at fjerne sig fra hende fordi han lå jo meget godt, selvom 2 varme kroppe ikke ligefrem blev særlig kolde når de var så tæt som de var. "Min smukke måne dronning" hviskede han blidt som strøg hende kort over kinden for hun var nu utrolig smuk som hun lå der og han havde fået hvad han ville have, så nu kunne han også bedre koncentrere sig om hendes selskab. Han endte dog med at kysse hende en enkelt gang på munden inden han helt løftede sig fra hende for at ligge sig ved siden af hende, nu havde de fået varmen efter hans mening og nu trængte han egentlig til et bad men han skulle lige have hjertet under kontrol igen.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Nov 6, 2014 8:44:40 GMT 1
Draknie lå¨blot og nød kysset og varmen der var mellem dem, hendes krop føltes utrolig dejlig lig nu den summe på en måde og brændt på en sådan en dejlig måde. Hun så på ham som han kort strøg hende blidt over håret og hun nøde det virkelig, hun så på ham som han snakke til hende. Hun lo svagt den kommentar hade hun ikke hørt før, hun sag dog ikke noget til den kommentar for hun vist ikke rigtig hvordan hun skulle gengælde den så hun valgt bare og lade hænderne kæle for ham til han kysse hende igen og der efter fjerne sig og lag sig ved siden af hende. Selv om hun hade det forsat varmt så kunne hun dog mærke hun ikke var helt så varm som før da han lå over hende, det her var farligt hun kunne nemt blive for vand til det her og til sådan en omgang med ham. Hun fik lagt sig om på siden og en hånden under hovedet så hovedet hvile på hendes hånd flade. Hun så på ham, hun nød da synet det måtte hun da erkende, hun lod drillenden et par finger danse på hans mave og op af mod hans bryst ”mh det her er jo farligt.. kunne gå hen og blive afhængig af og komme her” sag hun stille i en charmene og mild tone, det var temmelig tydelig og høre hun hade fået noget godt men også se for hun var rolig og hade den der glas over sig der bare skreg hun var bleven tilfredstilt
|
|
|
Post by Dorian Gray on Nov 10, 2014 20:10:45 GMT 1
Det virkede utroligt køligt når han ikke lå over hende, men det var nu også rart at slippe for noget af den varme, selvom han havde nydt det meget da de havde været i gang, men nu skulle han lige have en pause før han igen kunne forsætte. Han vendte hovedet imod hende som hun vendte mens han smilede charmende imod hende, for han kunne jo ikke lade være når han lå her sammen med en smuk kvinde. Han kom dog til at le en smule, "Det ville ikke gøre så meget, men så blev du nok nødt til at følge mig hvis jeg står og skal ud og rejse" sagde han med et smil for hun måtte da gerne være sammen med ham tit, men forretningerne skulle passes ligesom hans arbejde, det kunne han jo ikke blive længe væk fra, men nu hvor dronningen var stille så kunne han godt tillade sig at holde fri i en måneds tid eller så havde han jo givet sin rejseplan videre så hun altid kunne sende budbringere ud efter ham. "Vil du have et bad før vi går ned og spiser? Selvom vi nu bliver liggende her lige så længe du gerne vil" spurgte han roligt for det kunne godt være hun trængte til et bad, for det gjorde han egentlig men det kunne godt undvære hvis hun hellere ville have noget at spise.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Nov 14, 2014 7:19:01 GMT 1
Draknie så på ham mens hun lod fingeren danse på hans mave, hun så på ham og lo svagt og smile blot charmene til ham ”hvor end det kunne være sjovt og rande i hælen af dig.. så må det heller vente til en dag jeg har tid.. du ikke den eneste der har ting og passe” hun lod fingeren danse op og trykke ham drillenden på hans næse, og så bare på ham og lod en finger glide ned af ham igen og nød enlig bare og ligge og rør ham. Hun så på ham som han snakke igen og tænke lidt, hun ville godt ligge lidt længer men igen hun var sulten og hun trængt til et bad. Hun tænkt lidt og så på ham ”mh et bad ville vær yderst tiltrængt lig nu” hun så på ham og smile bare charmene til ham som hun kom op og side men i steden for at kravle ud af sengen kravle hun hen over ham hvor hun satte sig på ham, ”men sider lig så fint her” sag hun i en drillenen tone mens hun sad der og hade hænderne ned på hans mave som støtte mens hun sad halvt for over bøje på ham og så ned på ham med et charmene men også forføren smile. hun akt dog ikke og blive siden der på ham vis han gerne ville op men så måtte han enten flytte hende eller bede hende om og flytte sig, hun nød varmen hun fik fra og side på ham det var så behageligt når man ikke hade noget tøj på.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Nov 17, 2014 19:34:35 GMT 1
Her lå man nu meget godt, men som altid var han en smule rastløs men hun var nu en dejlig kvinde og han var da også lidt små forelsket i hende men han var nu også godt klar over han ikke ville føle sådan her i flere år og med tiden ville hun nok også kede ham, så var det jo bare at nyde hende og følelsen mens de ting stadig var der. "Nej du har vel fået en del at se til nu hvor du er blevet adelig af titel" sagde han en smule drillende for hun var just ikke helt adelig af adfærden men af titel var hun da og med titler så fulgte der jo ansvar selvom det ikke ville være så dårligt, for han havde jo altid gerne ville have titel men det var bare blevet svært at få en kone med sådan en titel fordi det krævede nærmest at man selv havde en i forvejen ellers var det temmelig svært at komme til at ægte en også selvom kvindemennesket var forelsket i ham. Han grinede kort af hende da han blev prikket på næsen, for hun var da lidt ude på at drille lidt. Han betragtede dog hende roligt som hun fik lov at overveje hvad det næste var de skulle lave selvom han nu lå meget godt lige her, dog kom han igen til at grine da hun satte sig oven på ham. "Det er altså en temmelig smuk udsigt jeg har fået nu" sagde han mere roligt for hun var da temmelig smuk så der kunne hun da godt sidde og pynte. Han lagde hænderne på hendes lår før han lod den glide op på hendes røv med et fast greb for at få hende til at rygge sig længere op af hans mave.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Nov 19, 2014 15:52:37 GMT 1
Draknie sad der ganske roligt på hans skøde og så ned på ham, hun lo af det han sag til hende. ”nååå jeg måske ikke adelig af opførsel?” spurt hun drillenden, hun vist godt selv hun ikke opført sig som alle de fine damer men det var heller ikke det hun ville, hun kunne lig og være som hun var mere rebelske og lidt en ballade mager ind en fin snobbe dame. Hun så på ham som hun roligt sad der, hun hade ikke haft noget i mod vis dorian var ved hendes side som hendes grev men ud fra hvad hun så line han ikke en der var gifte typen og han line heller ikke en der gad være greve men hun kendt jo så ikke til hans tanker om han gerne ville, ”vis du mener du selv er mere adelige i personlighed så må du jo bare komme og tage titlen ” sag hun kækt og så på ham, hun lo lidt igen og så på ham, ”godt du nyder synet for jeg nyder bestemt mit udsyn” hun så ned på ham mens hun mærke hans hænder glide fra hendes lår og om hendes røv, hun måtte give et letter suk mens hun mærke hun blev flytte lig længer frem mod hans mave så hun sad der og ikke på hans skøde, hun så ned på ham og lod en hånd glide ned af hans bryst, ned over maven for så og glide op langs siden mens hun blot så roligt ned på ham med et glimt i øje.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Nov 20, 2014 20:17:34 GMT 1
"Jeg tror vi begge kender svaret til det" sagde han roligt med et drillende smil for hun vidste udemærket godt at hun ikke var særlig adelig i opførsel, det var jo også derfor han i første omgang var kommet til slottet, netop for at undervise hende i takt og tone og alle de små sære ting som de adelig nu gik og gjorde for ikke at fornærme andre. Nogle sjove ting til tider, men alligevel så var det nogle som han selv havde fået for vane for at gøre uden han tænkte over det. "Jeg kan ikke tage en titel, som jeg ikke er født til. Jeg skal jo være heldig hvis en adelig vil have mig som ægtemand" sagde han roligt selvom det kunne lyde som om han bare mente det som en joke, selvom han nu egentlig mente det for han kunne nok godt vænne sig til sådan en titel, selvom han ikke var sikker på han ville skifte sig med hende for hun var jo temmelig tæt på dronningen og så kunne hun leve længere end normale mennesker, samt han plejede at tage de lidt ældre kvinder og mænd for så kunne de jo dø af så meget. Efter han havde trukket hende lidt tættere på lod han bare hænderne kærtegne hendes lår og røv, mens han så op på hende med et charmende smil for hun virkede jo ikke helt til at have fået nok af ham, men det gjorde ham jo ikke så meget. "Hvis det er, så har jeg et temmelig stort kar hvor vi begge kan være i og få et varmt bad" sagde han roligt fordi han nu gerne ville have de skulle videre og han kunne jo altid få hende derude også hvis hun stadig ville.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Dec 8, 2014 21:48:53 GMT 1
Draknie så på ham som han snakke og lo bare som han sag hun kendt svaret, ”sandt sandt det gør jeg.. og jeg skammer mig bestemt ikke over ikke lig og være som alle de højrøve kvinder ja undskyld mit sprog.. skal vist lig opdrage på det punkt en smule mere” sag hun og smile drillenden til ham. Hun så på ham og lo bare ”uha når du siger det sådan lyder dig som en meget besværlig mand og være gift med” hun smile bare charmene til ham og så roligt på ham uvidende om at han faktisk godt ville have sådan en titel men bare ikke med hende, eller at han normalt tog ælder mennesker fordi de kunne dø af så meget. Hun så på ham og smile som han snakke om et stort kar ”mmh det lyder som en ganske god ide med sådan et kar bad” hun så på ham og nød enlig bare han kærtegne hendes lår og røv. Hun kravle til sidst af ham og roligt ud af sengen på en meget elegant og forføre måde ”tror også jeg trænger til et bad efter sådan en behandling” hun så på ham over sin skulder og smile bare drillenden til ham.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Dec 14, 2014 14:16:06 GMT 1
"Det er vidst kun når du ikke er sammen med mig, jeg kan godt tåle at høre det" sagde han roligt for han kunne nu godt holde til det, måske ikke helt i længden, men det var fordi hans holdning var nu at sprog og klogskab hang sammen, men det betød alligevel ikke så meget i længden. "Det siges jeg kan være temmelig besværlig at omgås i længere tid" sagde han drillende selvom han nu ikke selv mente det, men han kunne nu godt lide orden i tingene og at tingene blev gjort når det blev sagt, så det var ikke altid sjovt for folk hvis de ting ikke var gjort. Eller når hans kvinder eller mænd begyndte at tale hvor de ellers skulle holde mund. Han betragtede hende roligt som hun kravlede af ham, selvom han nu ikke var færdig med hende men dette kunne de jo altid klare senere, det var sjældent noget der hastede og når hun nu selv ville blive længere så kunne han nærmest få alt han ville have ud af hende, uden pres af tid eller andre folk. "Så er vi to der kunne trænge til et bad" sagde han med et charmende smil før han kravlede ud over den side som var tættest på ham, for at komme op, før han gik hen og tog hans underbukser og bukser på for det andet tøj kunne være lige meget når de nu skulle i bad så det kunne vente og så kunne han få noget rent på. Han betragtede hende kort med et charmende smil før han gik ud på gangen og råbte efter en slave som fik besked på at varme det store kar op og gøre noget rent tøj klar til ham sammen med at sørme for der var lys inde i baderummet.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Dec 17, 2014 18:41:30 GMT 1
Draknie så roligt på ham som hun stod der på gulvet ved siden af sengen, hun hade fået brukket sig ned og fået sin trusser på men enlig ikke meget andet for hun gade ikke døje med resten af sit tøj og hun var enlig ligeglad med hun så kun stod i trusser. Hun lo lidt som han sag at der blev sagt han var temmelig besværlig at omgås med i længere tid. Hun så bare på ham og smile chamerne ”javel.. jamen det da rart og vide ” hun smile bare som hun så på ham komme i underbukser og bukser og smile blot ved synet, hun gik roligt rundt som sengen og stilte sig ved siden af ham kun i sin trusser. Hun så bare på ham som han råbte ud af døren efter en slave, og valgt at brug øjeblikket på og se rundt i rummet og lægge mærke til detaljerne ind til han hade råbt færdig, hun lod der efter fingerne drillene vandre piren hen over hans skulder til midt på ryggen hvor hendes finger gled ned af ryggen på ham.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Dec 17, 2014 19:27:34 GMT 1
Efter Dorian havde sendt slaven afsted for at fylde karet og ordne hvad der ellers skulle ordnes lukkede han døren igen, hvor han mærkede Draknie stå og drille ham lidt igen hvilket fik ham til at vende sig imod hende med et lidt frækt smil. "Nu skal du passe på min kære, jeg tror jo næsten ikke du har fået nok" sagde han med et smil før han tog den hånd hun havde brugt til at fingrene vandrede over hans skulder og ryg. Han trak hende helt ind til sig mens den anden hånd faldt om hendes hofte mens den hånd han holdte fik lov at hvile imod hans brystkasse. "Nu skal du passe på, ellers kan det være jeg må til at straffe dig min lille dronning" sagde han roligt for han kunne nu godt finde på det, dog ikke noget slemt men mere for at give lidt igen. Det var jo ellers ikke en side man normalt så af ham, denne drillesyge dreng, som ellers var stivnakket og fornem.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Dec 17, 2014 20:20:23 GMT 1
Draknie så på ham som han vente sig mod hende og smile bare frækt til ham, som han tog hendes hånd og placere den på bryste og mærke hans hånd lægge sig på hendes hofte, ”mh måske fik jeg heller ikke nok” svar hun og så på ham og smile drillende mens hun lod fingeren vander over hans bryst kasse, og ned mod hans bukse kant. Hun smile bare som han snakke om at straffe hende, hun smile frækt og trykke blot sit bryst mod hans og hviske i hans øre ”så straffe mig.. vis du tør” hviske hun bare og lod hånden der var nået til hans bukse kant glide om og give ham et klask bagi mens hun så ham i øjnene og smile blot drillende til ham og var nysgerrig på hvad han kunne finde på og straffe hende med vis han da ellers ture.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Dec 17, 2014 21:31:01 GMT 1
"Så må jeg jo sørge for du får nok, inden du skal afsted igen" sagde han med et lidt drillende smil på de ellers charmende læber for han kunne da ikke have hun ikke havde fået nok, eller jo det kunne han jo godt men han kunne lige så godt få så meget af hans begær ud så muligt så han kunne holde i flere dage efter. At hun igen begyndte at friste ham gjorde bare han fik en større lyst til at straffe hende, for han regnede ikke med den store konsekvens, hun havde jo selv bedt om det. Han snurrede dem rundt så hun stod presset op af døren med ryggen imod ham, mens han stod helt tæt ind til hendes krop og holdt hendes hånd over hendes fast over hendes hoved imod døren. "Er du sikker på du vil tør udfordre mig til det?" hviskede han drillende som hans frie hånd gled om og gav hendes røv et lidt hårdt klask som om hun skulle passe på med hvad hun bad om.
|
|