|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 4, 2015 20:18:02 GMT 1
Carmilla gik lidt rundt i salen, hun så på blot på de andre gæster og begyndt enlig og kede sig. Hun endt med og stå og snakke med nogle andre kvinder efter at have snuppe sig selv et gals vin mens hun bare så rundt ind i mellem, dereck var stadig ikke komme tilbage så ham så de nok ikke resten af natten. Hun sukke surt for hun var ikke færdig med og pisse ham af. Da hun hade tømt sit glas gad hun enlig ikke blive længer i salen, nok hade hun set frem til sener og få en bid fra dorian men hun gad ikke vente hun kedet sig. Hun fandt der for en tilfældig mandlig gæst og fik lomme ham med ud af salen og ned af gangen, hun ledt lidt til hun kunne lugt igen og fandt frem til rumme dereck hade tage sammen med den tøs han hade fundet, hun tog rummet ved siden af blot for at han skulle kunne høre dem og så hun lige kunne pisse ham af og ville enlig bare brug resten af natten sammen med den mand hun hade fundet på og have det sjovt.
//Out
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 20:19:54 GMT 1
Et sted var hun på ingen måde fair, men fortjente han nu også det? Nej! Så han kunne lige så godt lege med, desuden havde han planer om at slippe alt i nat, hvilket både kunne vise sig at være en god ting, men også en dårlig ting. Den måde hun sagde tingene på fik det til at spænde lidt op i hans krop, hun var pisse frækt den kvinde og han havde aldrig turde tænke tanken, hvorfor?! Hvor dum havde man lige lov at være? Med et skævt smil, tog han endnu en tår og efterlod glasset tomt for nu, han fyldte op og endte med at fylde hendes op også selvom det endnu ikke var tomt. Her sad han med alverdens tanker, han rykkede sig tættere på hende, og tog sit glas til sig igen. "Så lad os blive dus." Sagde han med et smil der tydeligt viste hvor meget han fandt det som en helt fantastisk ide. At hun var farlig uanset hvad, var han jo ganske enig i, for det var en klar sag og alle vidste det, vidste man det ikke, ville man finde ud af det, og ikke på en rar måde. Shade fulgte hendes fingre der gled ned af hendes smukke skikkelse, han fugtede læberne og åd hende næsten med blikket som en sulten løve. Han var allerede nu på dybt vand og han havde faktisk ikke noget imod at drukne lige nu. Drukne i hende. Det her var et farligt spil, men han havde tænkt sig at få det bedste ud af det og måske passe på sig selv så godt som overhovedet muligt. Om det så var muligt efter procenterne sparkede ind, det måtte tiden jo vise. Et sted havde han lyst til at kræve hende i et kys, uden så meget som at tænke over konsekvensen, men pokkers til fornuft lige nu sejrede, og så igen, måske var det rimelig klogt?
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Jan 4, 2015 20:47:07 GMT 1
Draknie så på ham og virke bare ganske rolig for det var hun enlig også, hun lytte til det han sag og tænkt ”ja det burte virke, for så vidt jeg kunne lugt da jeg første gang tråde ind så det kraftig røgelse så vis du blander det op så det rigtig koncentrere så tror jeg godt det ville kunne virke.” hun så roligt på ham, for det lød enlig ikke som en dårlig plan nu hvor han sag den, hun så på ham som han sag at rykke rundt var klart det bedste valg, hun nikke for hun var helt enig. Hun så bare på ham og smile ”lyder til vi har en plan så” hun så på ham og lo en smule ved hans letter mistroisk tone og så på ham, ”intet.. jeg hjælper gerne en med slave.. plus.. jeg kan godt lig lidt ballade.. for mig er beløning som endt og se jer to slippe fri.. intet andet” hun så på ham og smile blot venligt og strakt sig kort ”nå lad os få det gjort inden nogle opdager noget for så ryger det hele jo.. jeg får vogen klar til jer og så kør vi.. jeg trænger også til at komme lidt væk fra slotte og alt det fornemme møg” hun så på ham og vendt ham rundt og puffe let til ham ”kom kom natten var ikke for evigt og vi skal have jer så langt væk vi kan inden næste nat” hun så roligt på ham og lage armen over kors, mens hun enlig vente på han gik med til det og gjord det han skulle så hun kunne få sin vogn og heste gjort klar til de hurtig kunne komme af sted for der var langt til grænsen og vider der fra så de skulle se og lette måsen.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 20:59:55 GMT 1
Nathan nikkede roligt, det var godt, han blev bekræftet i sin ide nok ville virke, det var godt! Han prøvede at få sig selv til at vende blikket væk fra kvinden, men hans blik hvilede intenst på hende, det var utroligt at hun var villig til det her og et sted troede han næsten ikke på det, det var for godt til at være sandt! "Jeg kommer til at skylde dig, jeg kan ikke tage imod alt det her uden at skylde en tjeneste." Lød det så fra ham, han lyttede færdig og nikkede undervejs, da hun puffede ham, så gik han med raske skridt. Hurtigt var han på jagt efter at finde det røgelse der var, så begyndte han ellers at få lavet noget salve af vand og røgelsen som han havde fået knust i en morder. Selia lå stadig uden bevidsthed, drænet for det meste af hendes blod, det gjorde ondt at se på. Han var inde hos hende og stod og smurte hende ind i salven, så smurte han sig selv ind og løftede hende op i sine arme. Herefter skyndte han sig ud i køkkenet og tog bagdøren ud, ingen så dem på vejen og han sørgede for at ingen ville komme til det heller. Nathan følte hende så let som en fjer, roligt gik han mod hestevognen som var gjort klar, sørgede for intet blev set og fik dem så på plads. Han nikkede til Draknie og så på hende med et taknemmeligt blik. "Tager du med og hjælper mig noget af vejen eller skilles vore veje ved første stop?" Spurgte han roligt.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Jan 4, 2015 21:09:17 GMT 1
Draknie så på ham og smile bare ”du skylder intet ven.. jo skyld mig at skulle i få problemer.. så sendt besked jeg vil godt følge med i hvordan det går jer og så kan jeg nyde og se herren sur ” hun smile blot og så efter ham som han gik, hun gik roligt hen til stalden hvor hendes hest var og fik fat i sin kusk der sad og sov. Og fik jagt ham i gang og stod enlig bare og så på at hesten blev trukket ud og spændt for, hun bad kusken køre vogne op til døren og vente til hun sag til plus hun fortalt ham at det ville blive en lang tur og de skulle mod nerilia. Hun stod der efter og vente på nathan og selia og så roligt på nathan da han kom med den bevidstløse selia, hun så på ham og smile ”åh jeg følger med så langt tid i behøver mig bare rolig men se og kom i vognen vi skal af sted” hun åbne døren for nathan og hjalp ham med og få selia op i vognen og fik pakke selia ind i et tæppe der lugt af hø, og gav også et til nathan før hun satte sig ind og banke i loftet af vognen og kusken satte vognen i bevægelse i et godt tempo, de skulle gerne nå et rimelig godt stykke inden de tog det første hvile eller måtte skifte hest, hun sad selv roligt i vogne og fik rulle de små gardiner i vogne for og så på nathan ”du må heller sove lidt.. det her bliver en lang rejse jeg tager vagten” hun så på ham og smile blot venligt mens hun lag et tæppe over sin egne ben.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 5, 2015 18:13:45 GMT 1
At der egentlig skete så meget omkring dem som der egentlig gjorde, lod hun ikke ligefrem mærke til for hendes øjne hvilede på Shade hvis den ikke hvilede på alle de flasker de skulle igennem hvis ikke de ikke fandt noget stærkere? Næ hun mente nok at han var ved at være fuld nok til at han muligvis overtræde hans grænser, men hun var ikke sikker på hun ville overskride, ikke lige nu ihvertfald. "Jeg synes ihvertfald det var endnu en god ide for i nat, vi er helt fulde af dem" sagde hun bare med et lettere frækt smil for de havde da hygget sig selvom han havde beklaget sig en del over det ene og det andet men de havde da fået danset og besluttet sig for at drikke og nu skulle de så drikke dus, bare inden de begge mistede fornuften helt, for hun hadede det der fine pjat men hun var jo næsten altid tvunget til at høre på det. Hun hævede hendes glas efter hun havde drillet ham en smule så de kunne udbringe den skål som det nu hørte til, eller det havde hun set folk gøre. "Jeg vil dog forlange et kys efterfølgende, jeg må jo se hvad jeg ellers går glip af" sagde hun bare med et frækt smil for hun ville da kræve kysset, ligesom han nok heller ikke ville gå glip af det, men hun vidste jo ikke helt hans situation med at den sidste havde været elskerinden, men det rod måtte han nu også selv rode med, selv kunne hun næsten ikke huske hvornår hun selv sidst havde fået en mand med i seng for den sidste havde været kvinden Io, men det havde mest været fordi hun ikke kunne holde fingrene for sig selv.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 11, 2015 21:47:27 GMT 1
Det gav han hende ret i, med en nikken og et smil der ikke var til at tage fejl af, det var charmerende og lå malet på, som var det der for at blive, han kunne ikke lade være. Alkohol slog naturligvis også hårdere når man drak det så hurtigt, og han havde jo stadig alkohol i blodet, da han næsten var ved at alkoholiker. Skidt, det blev sjovt og han mærkede det da godt snore en smule. Kysset var ikke en ting hun skulle snydes for, eller, det var nok ham som ville føle sig snydt, måske. Der gled et lidt mere frækt smil over læberne denne gang, han rykkede sig så tæt på hende som det var ham muligt, inden han hævede glasset. "Jeg tror ikke at et kys kan gøre det, der er vidst langt mere end det som der er blevet gået glip af." Hviskede han blot, han havde stadig armen omme bag hende, hun var den forbudte frugt og han ville så gerne plukke hende, fortære hende, nyde hende. Shade kunne godt mærke allerede nu at hans tanker løb alt for langt afsted med forkerte ting som nok mere var ønsketænkning. Måske endda en måde at straffe sig selv på, selvskadende adfærd på højeste plan. Sikke noget. Det passede ham helt fint de havde fået det lidt mere privat med skillevæggen, ingen forstyrrelser, folk blev væk, heldigvis. Desuden, var han næsten ligeglad med om nogen skulle komme, de bar masker, selvom hans ikke ligefrem skjulte hans identitet specielt godt. Han kunne ikke vente mere, så han lod armen bagved sig, føre hen mod hendes skikkelse i stedet for at hvile, hånden blev plantet mod hendes nakke som han vil trække hende ind i et dybt og intenst kys, nok lidt mere end hvad et dus kys var, men hvad pokker, det var jo lige det han følte for. Der var en god undskyldning, selvom han kunne mærke han i den grad allerede bare nu var ved at lade sig rive med.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 11, 2015 21:55:33 GMT 1
Vejen mod vognene virkede så forbandet lang, han kiggede sig konstant over sin skulder hele vejen derhen, hvis de blev opdaget var de så godt som døde! Han fattede ikke at han rent faktisk følte han havde noget at leve for igen, han var på vej væk, følelserne bankede på hans dør indtil hjertet og selv nu nægtede han at lukke op. Dog gled et bekymret blik ned mod Selia, den klamme blodsuger havde taget en del blod fra hende, han strøg hende over panden, fjernede håret fra hendes kønne ansigt. Med hjælp fra grevinden, var de endelig på farten, pakket ind i tæpper og godt på vej mod en lignende frihed, med håb om det i hvert fald. Han lagde sig godt ind mod Selia, hun skulle ikke vågne skræmt fra vid og sans, men i hans arme og være tryg. "Tak for alt my lady." Den første respektfulde tale mod hende, samt et oprigtig taknemmeligt blik, han nikkede blidt og lukkede sine øjne, klar til at sove på vejen.
//out
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 12, 2015 18:34:44 GMT 1
Det var nu spændende det her, så det kriblede helt i hendes mave, ikke på grund af forelskelse men fordi han netop tilhørte en anden. Som altid var hun jo nærmest ude på ballade, selvom hun godt var klar over hun ikke havde drukket lige så meget som ham, men hun ville jo også holde lidt igen så hun ikke endte med at gøre noget dumt, ihvertfald ikke lige med ham og det så jo ud til at folk var begyndt at forsvinde, selvom hun nu mest lod øjnene hvile på Shade. "Sikke en skam" hviskede hun bare tilbage med et drillende smil for hun var egentlig ikke ude på at få mere ud af det end et kys, selvom der var meget hun sikkert var gået glip af men hun måtte jo ikke, det her var forbudt. Smilet blev dog mere frækt som han kom tættere på hende, for hun kunne tydeligt kende det blik i hans øjne, det blik som nogle mænd havde når de så på hende. Hun sørgede dog for at række glasset væk fra dem så de ikke ville få dens indhold på deres tøj, for så vidste hun godt at så ville hun blive rigtig sur selv, det var dog svært når hånden hellere ville holde om hans nakke eller bare røre ved ham for at drille ham. Da han indledede kysset gengældte hun det med det samme, lige så dyb og intens som han gjorde det for hun ville jo gerne når det kom til stykket, men hun var ikke sikker på at hun var fuld nok selvom hun godt kunne mærke den havde en vis virkning på hende for hun overvejede virkelig om hun skulle gøre mere ud af det, men lige så snart hun forsøgte at bevæge sig i bestemte retninger var den dumme kjole bare i vejen. Det endte med hun brød kysset efter noget tid med et temmelig frækt smil, uden at flytte hovedet langt fra hans hoved. "Inden vi gør noget dumt min kære Shade, må jeg så foreslå vi mødes en anden gang, hvor jeg kan have noget mere behageligt på?" hviskede hun med lettere forførende stemme for den kjole mente hun bare var i vejen for hende og hun skulle jo passe en smule på for hun kunne mærke der ikke ville gå lang tid før hun ville give efter uanset om kjolen var der eller ikke.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 12, 2015 23:07:44 GMT 1
Det var virkelig dybt vand han ville begive sig ud på, men han var villig til at drukne lige nu, han var som ledt af en sirenes sang og i den grad på vej mod undergang. Forfærdelige fristende kvindemenneske! Af alle kvinder, så kunne man da ikke sige nej til selveste dronningen! Det måtte vel ske efter hendes lyster, han var vel blot en lydig borger. Den kvinde måtte misbruge ham til hver en tid, smilet på hans læber var fjoget, ork der var beskidte tanker næsten malet helt ud til ansigtet. Det var ikke noget der kunne lægges skjul på. Glasset var blevet stilt fra sig, han var ved at gå helt til i det ene kys, han måtte have mere, meget mere! Grådigheden meldte sig. Det var en skam, den største af dem alle, hvorfor havde de snydt sig selv for sådan noget?! Hun brød kysset og han åbnede straks sine øjne for at se lettere sultent mod hendes kønne ansigt. "Hvorfor vente? Lad os da bare flytte festen Drazilla, jeg vil med glæde hjælpe dig ud af de ubehagelige klæder." Hviskede han, denne gang, tydeligt påvirket, det blev mere og mere effektivt i hans øre. Alkoholen, rusen. Han tømte sit glas i et rap, inden han lod hånden glide hen over hendes liv, lagde hovedet ind mod hendes hals som han strejfede kort med sine læber, dog uden at skulle kysse hendes fristende hud. At han kunne! "Selvom kjolen klæder dig smukt, foretrækker jeg den da bestemt også måtte falde. Hvad der er mest behageligt for min dronning, er mest behageligt for mig." Hviskede han så forførende, utroligt fattet og uden så meget som at skænke hende et eneste kys mod hverken øret eller halsen, selvom han var fristet. Hånden gled fra hendes nakke og kort ned over hendes kraveben, ganske uskyldigt, inden han med et tilfreds smil lænede sig tilbage for at se hele hende. Prægtie kvinde, han sådan fik lov at drikke med, lege lidt med ilden og alligevel, han var faktisk ganske god til at holde sig tilbage, for nok var han fuld, men der skulle mere til han rent faktisk gav sig helt ud i livsfarlige situationer.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 13, 2015 20:59:10 GMT 1
Det her var utroligt fristende når det kom til stykket, og så kunne hun jo ikke nægte at han var en flot mand selvom han normalt ikke helt var hendes type så var han i det mindste køn at kigge på, så kunne lidt godt forstå Regina udover at det jo var tydeligt at han ikke kunne tåle at drikke før han begyndte at ligge an på alle kvinder, så det var jo tydeligt hvilken mand han egentlig undertrykte når han var ædru. "Det tvivler jeg ikke på du gerne vil" hviskede hun en anelse drillende igen for den del var hun ikke i tvivl om og det var stadig fristende at lade ham gøre det, bare fordi det kunne skabe ballade i sidste ende og lige nu var hun selv tæt på at lade sig forføre af ham, så han gjorde overhovedet ikke noget let for hende! det var jo svært at sige nej når han ligesom sad og åd hende med øjnene og det var jo så længe siden en mand havde ville dele hendes seng. Det var ikke helt fair! "Så lod os flytte festen, må jeg foreslå hjem til mig? Så vi kan tage hensyn til dine døtre og hvis Regina nu er kommet hjem til dig og venter på dig så ville det ikke være sødt overfor hende, den kvinde som du vil dele en evighed med" sagde hun roligt for hun skulle jo lige være sikker på han stadig ville det, for så ville hun da gerne flytte festen til et andet sted og selvom der var temmelig langt hjem til hende så kunne en hyggelig tur i vognen og noget kold luft til hovedet sikkert godt for denne mand, nu hvor han ikke rigtigt virkede til at tage imod fornuft men hvem var hun som dømte på det? hun var jo heller ikke altid den mest fornuftige.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 14, 2015 17:10:28 GMT 1
Shade var ikke skabt til en kvinde efter hans kones død, det havde ødelagt ham, han ville nyde dem, men havde aldrig før Regina kunne se sig fast med nogen af dem. At være afhængig af kvinder, deres former, deres skød, det var jo noget af en omvæltning bare at skulle tage en kold tyrker og en nymfe havde fået ham til at falde i. Var det virkelig at bebrejde ham så meget? At Turo kom med drengene hjalp ikke, men det var jo fortid og en han end ikke havde kendt til før ikke ret lang tid siden. Hans tanker brød næsten i brand i hovedet på ham da hun nævnte Regina. Tarvelige møgkælling! Han havde det lige så godt! Shade rynkede godt i panden ved hendes navns lyd i hans øre, han rakte ud efter flasken de før havde haft hældt i glas og valgte at vende bunden i vejret med flaskehalsen godt mødt af hans læber. I lange slurke prøvede han forgæves at bryde de tanker som gled i hans hoved, samvittigheden, det alt sammen. Da han havde tømt den, kastede han den vredt fra sig, inden han satte sig forover og kørte sine hænder frustreret igennem det mørke hår. "Sådan noget forbandet pis!" Vrissede han vredt, han hadet den følelse, det slog ham langsomt og pinefuldt ihjel det her! Shade manglede Regina, han kunne ikke slappe af uden hende, han kunne ikke hænge sammen og hun fortjente så meget bedre. Det selv samme gjorde hans døtre, han var et forfærdeligt forbilled og han kunne ikke styrer sig overhovedet! Pis, pis, pis! Alt han ville var at smide alting væk, begrave sig i noget for ikke at tænke og det var blevet til en flaske sprut der var kørt ned og nu smadret. Musikken havde overdøvet det, samt det som udgjorde deres privatliv, så det var egentlig kun dem som havde hørt det.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 14, 2015 18:41:28 GMT 1
Hans reaktion over det hun sagde morede hende faktisk, så hun kunne ikke lade være med at smile lettere grinende af hans vrede og den måde han drak af flasken på. Det viste jo bare at han inderst inde havde en samvittighed selvom man ellers ikke skulle tro det. "Det siges jo at jeg kan være temmelig ond" sagde hun bare da hun hørte ham vrisse og han lignede faktisk en som var klar til at gå på grund af det hun havde sagt, så det morede hende fordi hun elskede nu en gang at være ond og ramme folk hvor det gjorde mest ondt og det behøvede ikke være fysisk, for nogle ramte det jo værst følelsesmæssigt og det var der hun morede sig mest. "Men godt at se du føler lidt for hende og dine døtre.. Jeg skulle bare være sikker" sagde hun roligt for hun kunne vel lige så godt få lidt sjov ud af det alligevel, selvom det kunne blive et problem at bruge det imod ham. Hun lænede sig fremover for at sætte glasset fra sig men efter lod hun hånden falde ned til enden af hendes kjole som hun hev lidt op i bare så han kunne se noget af hendes bare ben. "Jeg har et forslag til at vi kan gøre det til en spændende aften." sagde hun en smule forførende selvom hun lod kjolen falde endnu en gang, før hun lænede sig tilbage i sofaen og strøg sig selv stille over den bare hud ved hendes kavalergang mens hun ventede på hvad han ville sige, om han ville høre hendes forslag eller ikke, for de kunne jo stadig få noget ud af det begge to, det virkede jo til at det var længe siden for dem begge og man kunne jo vel ikke bebrejde nogle som ikke havde nogen til at lette deres behov? Regina var jo rejst og Zill havde ikke haft en elsker i temmelig lang tid.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 19, 2015 18:49:40 GMT 1
Alkoholen gjorde da sit, at bunde på den måde havde gjort det hele snurrede rundt og gjorde hans tanker lettere mere nu, han valgte at stå stille dog, i frygt for at vælte hvis han gik lige nu. Det skulle lige have lov til at dulme lidt af hende, han kørte frustreret en hånd igennem håret, den anden havde fundet vej i hans lomme og han stod med en masse følelser, ingen tanker. Den største følelse var vrede, vred på sig selv, vred på sine omgivelser, helt igennem vred. Det sydet og boblede indeni. Hendes kommentar til at hun var ond, fik ham til at komme med et grin, hvorfor han reagerede sådan, vidste han egentlig ikke. Måske fordi det onde ikke lå i hendes ord eller gerninger, men at det faktisk lå i ham selv, han påførte kun sig selv mere og mere smerte jo? Et sted havde han lyst til bare at smide det hele fra sig, så, det gjorde han. Blikket vandrede op og ned af Drazilla, for pokker hvor var hun fræk, og hun gjorde sig til, det kunne han da se! Efter at have genvundet fokus, efter alkoholen lige så stille fortog sig som havde det været et hvert andet sår, brændte sig i billedet i stedet. Stadig beruset, men ikke nok til at vælte over alting. Det var dyrt at holde sig beruset over længere tid, når det gik så stærkt. "Jeg lytter." Brummede han bare, som en farlig løve der ville nedlægge hende når som helst. Blikket var stadig sultent på hende, hvis ikke faktisk en smule mere nu end før, vrede satte noget i gang i ham, det gjorde ham hård og uretfærdig, liderlig og magtbegærlig. Det hele blussede og det stod malet i hele kropssproget, mimikken i ansigtet og de brændende øjne der hvilede på hans dronning som var hun et stykke råt kød han ville fortære.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 19, 2015 19:21:03 GMT 1
Alt det der foregik i hans hoved vidste hun ikke meget om, men hun kunne gætte sig til noget af det for han lignede en som sloges med sig selv indvendig, det var noget som blev ved med at more hende for hun kendte egentlig udmærket de kampe som man havde med sig selv, udover hendes sjældent var noget med samvittigheden men mere noget med om hvad hun skulle gøre for der var jo mange muligheder. "Vi tager 2 af de her flasker med i vognen, sørger for at du bliver så fuld du intet kan huske og jeg udnytter det til at få en chance for at være nøgen med dig" sagde hun med et frækt smil, for så ville han jo intet kunne huske og hun ville kunne nå at smide ham i en vogn der kunne køre ham hjem når hun havde fået hvad hun ville have. Hun endte med at rejse sig for at 2 af flaskerne, en i hver hånd før hun gik rundt om det lille bord og ud af et smuthul, dog efter hun havde set på ham over skulderen, for han måtte jo selv om han ville følge med eller sidde der og havde ondt af sig selv. Hendes blik var drillende med et mindre frækt glimt i øjenkrogen, nærmest som en mindre leg hvor hun faktisk ønskede at blive fanget. Hun gik med rolige skridt for hun kunne nu godt mærke at alkoholen begyndte at virke, specielt nu hvor hun stod op så hun gik med rolige skridt mellem folkene og ud igennem hoveddøren hvor hun fik fat i en karet. Dernæst stillede hun sig bare til at vente på ham. Det hele var som en leg for hende, at udnytte folk når de var svagest og så der efter have noget på dem som kunne bruges imod dem for at ødelægge deres liv, selvom hun ikke lige vidste hvordan hun skulle ødelægge hans liv udover at fjerne Regina fra billedet men det ville egentlig også være synd for hende, men det var der ikke noget at gøre ved for nu lod Zill hendes lyster tage over og kroppen sagde den ville have ham selvom der ikke var sket meget imellem dem endnu.
|
|