|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 17:41:33 GMT 1
Hoshi så på Efrantis da han begyndte at fortælle om at han ønskede et kort liv. hvad var det sjove i det. hun så på ham og lyttede. da han så spurgte hvad hun lavede der ude så hun mod sin bue. "jeg kom faktisk for at træne i bueskydning. øvelse kan man jo altid bruge." hun tog buen op og tog en pil. hun vendte sig rundt og sigtede på et træ lidt væk. hun trak pilen tilbage og skød den afsted. hun ramte midt i træet med pilen og hun vendte sig om og så på ham med et smil. "jeg er nød til at træne da jeg er vagt" hun så på ham da han spurgte hvor hun boede. turde hun betro ham det? det var jo kun for Halbier så at sige det til en ikke halbie var måske ikke det smarteste men han virkede til at kunne stoles på. "jeg bor oppe i bjergene" sagde hun roligt med et smil uden at sige hvor henne hun boede helt præsis.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 10, 2015 18:00:38 GMT 1
han kikkede på hende da hun snakkede og virkede interesant hun lignet ikk ligefrem en der var vagt men hendes bue evner var da i hvert fald ikk dårlige hvilket jo var logisk da hun måtte have nogle dyriske evner da hun begyndte og tale om hvor hun boede kunne han tydeligt mærke hun ikke var sikker i at fortælle det da efran kunne høre hendes hjerte begynde at slå en smule hurtigere og hun blev varmere han kikkede mod bjerget hun fortalte om og tænkte "jeg kender godt de bjerge" sagde han roligt "jeg boede i nærheden af bunden af bjerge da jeg var lille den gang der stadig var en del af os"
han blev lidt trist af at tænke på det men dette gik hurtigt over igen det var meget rart og have nogen og snakke med for en gangs skyld "jeg forstår din frygt i at fortælle mig dit bo sted og du behøver ikk sige mere hvis du ikk føler dig tryg " sagde han roligt og kikkede endnu engang på hoshi "men jeg er glad for at kunne snakke med nogen igen det ikk tit jeg møder folk der ikke prøver og stikke mig ned med pile sværd eller ligne "
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 18:08:40 GMT 1
hun så på ham da han talte om at han kendte bjergene. hun så mod det bjerg hun kom fra og smilte roligt da han så sagde hun ikke behøvede at fortælle mere smilte hun venligt. det var rat ikke at blive tvunget til det. hun så på ham og kravlede over ved siden af ham og satte sig ned. hun smilte til ham. "jeg ville ikke skade en unødvendigt. det lærte jeg af min far som også var vagt." hun ville da ikke skade ham uden han gjorde tegn til at være farlig, eller truende. hun smilte venligt og kunne faktisk godt lig at side her og snakke med en mand der ikke virkede til kun at tænke på hendes udseende. det var ganske rart bare at kunne være sig selv uden nogle tænkte på hvordan hendes krop så ud.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 10, 2015 18:27:54 GMT 1
han hørte roligt efter da hun begyndte og tale om sin familie og det de lærte hende "det også en god ting og kunne"sagde han og kikkede på hende da hun bevægede sig tættere på ham begyndte hans hjerte endnu engang og slå en smule hurtigere og han kikkede hurtigt væk hvilket af refleks satte hans varme op han skyndte sig hurtigt og regulere den igen men øgede dog størrelsen nok til og dække dem begge så ingen ville fryse
"øhm men det da også en god ide og træne jeg kunne da godt hjælpe dig en dag har selv nogle kampdygtige evner selv" sagde han nervøst og begyndte nu at kikke alle andre steder end på hoshi kun for at kikke fra tid til anden og begyndte nu også og rødme en lille smule en ting der ikke var særlig normalt for draconians
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 18:46:57 GMT 1
hun så på ham da han kikkede væk. var det noget med hende at gøre? hun så på ham og nikkede til det var godt at kunne. da han så fortalte han havde kampdygtige evner smilte hun varmt og forstod ikke hvorfor han ikke kiggede på hende. men hun tog det ikke så tungt. "det ville være rart. der er ikke mange at træne med hvor jeg bor." hun så på ham og smilte. hun vippede lidt med ørene for at høre forskellige steder på samme tid. hun kunne dog mærke han var nervøs og hun forstod det ikke. det var jo normalt folk sad ved siden af hinanden. så hvorfor ikke her?
|
|
|
Post by efrantis on Apr 10, 2015 18:53:34 GMT 1
efran mærkede hurtigt hendes nysgerrighed sikkert endnu en ting der dukkede op af hendes katte evner efter lidt tid kikkede han tilbage på hende lidt mere roligt og talte nu igen med en rolig stemme "det må du undskylde" sagde han "jeg er ikk vand til og tale meget med piger ser du det lidt af en svaghed af mine har aldrig rigtig været god til det og bliver nemt nervøs lidt pinligt for en draconid vil jeg sige" det begyndte nu hurtigt og blive koldere og det så ud til at en mindre brise af kold vind ville bevæge sig nærmere floden snart
efterårsvejr var ikk altid nemt og forudsige han begyndte nu og tænke om hoshi var klar på det hun så ikk ligefrem ud til og være klædt på til dårligt vejr
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 11, 2015 17:14:47 GMT 1
Hoshi smilte roligt. hun mærkede godt brisen der kølede lidt men hun var normalt klar på at hun nok skulle ti lat komme hjem af for ikke at blive syg. "ja alle har jo svagheder. men bare lad som om at jeg ikke er en pige men en af drengen så kan det være du for nemmere ved at snakke med mig." hun så på ham med rolige øjne og håbede lidt at hun ville se ham igen vis hun gik. for han virkede da rar nok. ikke en som bare gik efter udseendet på kvinder og bare ville under skørtet på dem og så droppe dem.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 11, 2015 17:26:56 GMT 1
efrantis grinte lidt og kikkede igen på hoshi "jeg tror ikk det bliver så nemt og se dig som en dreng"smilte han og kikkede svagt mod hendes bryst som et tegn til hvorfor "på den anden side jeg skal bare snakke noget tid så går det normalt over igen" sagde han og rettede hurtigt øjnene op til hendes ansigt igen
da kulden langsomt begyndte og blive lidt kraftigere begyndte efrantis og øge sin varme til et felt rundt om ham men bare lige nok at dække pigen også varmen var ikke for stærk men lige nok til at det blev en lun vind efrantis lyttede roligt da hoshi begyndte og tale om at snakke med ham igen inden han selv svarede
"bare rolig jeg kender din lugt ret godt nu vi drager har en stærk lugtesans og nu hvor jeg har været tæt på dig vil jeg næsten altid kunne finde den igen" han smilte mens han sagde det og kikkede ind i øjenene på hoshi med hans ene øje "men skal du da snart gå igen?" spurgte han i en lidt forvirret tone
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 11, 2015 17:57:00 GMT 1
Hoshi fulgte hans øjne og så ned på sine bryster og så så på ham igen. Hoshi var jo en kvinde med ikke så små bryster. hun så på ham og grinte lidt da han sagde han ville kunne finde hende igen. det var da rart så kunne de mødes men alligevel vil han fulgte efter hende var det ikke så smart. "ja så kan vi jo mødes igen" da han så begyndte at spørger om hun skulle gå så hun på ham med rolige øjne. "jeg behøver ikke lige nu. men jeg skal være klar til min vagt i morgen. jeg skal jo ikke være træt på vagten" hun så på ham og så mod bjergene. måske skulle hun til at gå. men alligevel gad hun ikke lige nu. hun nød hans selvskab.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 11, 2015 19:17:37 GMT 1
da hun fulgte hans øjne blev efrantis endnu en gang en smule nervøs "oh jeg øhm det må du undskylde jeg ville ikke stirre"sagde han i en nervøs tone nu kunne han dog hurtigt mærke en nervøsitet i hende "hvis du bange for jeg vil gøre dig og dine venner noget der oppe skal du ikk tænke på det du har mit ord" sagde han og pegede sine fingre mod hans ene bryst mens han brændte et lille kryds ind i sig selv
han kikkede endnu engang mod hoshi "jeg har aldrig brudt et løfte i mit liv"det nye ar blev normal farve igen og han kikkede på pigen "måske jeg ku gå noget af veheb ned dig ?" spurgte han hende roligt "jeg kan holde dig varm på vejen så det ikke er så slemt"efrantis grinte lidt af sin sidste bemærkning og kikkede fra hoshis øjne til hendes øre inden han roligt aede hende ved bunden af dem
"normalt er dyr ikk lige mig men du er nu ret nutted med de øre" sagde han og gav hoshi et stort smil
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 11, 2015 19:32:10 GMT 1
hun smilte da han undskyldte. han var nu ret nuttet når han undskylde. hun så roligt på ham da han sagde han ikke ville gøre hende og hendes venner noget. et lettet suk kom fra hende da hun så han lavede et kryds ved brystet for at sige han lovede. det var rart. "det er jeg glad for at høre, og du skal være venlig. Dog er det kun noget af vejen du kan følges med mig. jeg skal nemlig nogle veje kun få kender." da han pludselig nussede hendes øre i bunden kunne man se et let hop i ørenes bevægelse og så de nærmest faldt sammen i nydelse. Hoshi lukkede øjnene og begyndte ubevidst at spinde over det nusseri han var begyndt på. "dyr er dreeeejlige(dejlige)" spandt hun og opfattede ikke at hun lavede et r i sit spinderi.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 11, 2015 20:16:07 GMT 1
han forstod hurtigt at hun ikke ville vise ham for meget af vejen til bjerget hvis det var der hendes folk boede var det klart man ikke kunne stole på hvem som helst da han begyndte og ae hende bag øret lagde han mærke til hvordan hun reagerede og tænkte lidt for sig selv det var nu meget sødt med en person som opførte sig som en kat han fortsatte med og kæle hende bag øret inden han førte hånden til hendes kind
hun føltes så blød og behagelig som et dyr dog uden pels men på en eller anden måde stadig som om hun havde det han fortsatte lidt da hun tydeligt nød det han ville selvfølge ikke være for meget eller prøve noget hun ikke brød sig om "du skal bare sige til hvis jeg skal stoppe" sagde han i en lav stemme han bevægede sig tættere på hende og pustede hende ned bag ryggen
og udgav en stille varm vind ned af hendes ryg der hurtigt ville sprede sig til kroppen for at holde den varm
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 11, 2015 21:05:16 GMT 1
hun nød det ikke lidt, men meget. hun mærkede hans hånd der gled ned til hendes kind. hun så på ham med sine store gule øjne. hun smilte varmt til ham og gav ham et hurtigt kys på kinden og smilte så lettere genert. da han pustede hende ned af rystede lavede hun et ryst da det jo lige som var et sus i hende. "uuuhh det var rart... og undskyld. kunne ikke lade vær" hun så på ham med rolige og flove øjne. hun var ikke nervøs men faktisk glad for nusseriet.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 11, 2015 21:45:33 GMT 1
han smilte til hoshi da hun tydeligt var glad for det han gjorde dog gav det et sæt i ham da hun kyssede ham på kinden noget han ikk havde regnet med og noget ikk mange havde gjort længe han fortsatte sit nusseri lidt længere efter at have varmet hende op og begyndte stille og bevæge hånden mod hendes hals mens hans varme nu roligt bevægede sig over hendes krop og varmede hende stille op
hans kløer voksede nu lidt længere mens han fortsatte med og nusse hoshi langs nakken "du ved det længe siden jeg har været så tæt på en anden person " sagde han stille til hendes øre "men husk dette det meget få mennesker der ser mig sådan og du vil altid kunne kalde på mig hvis der er brug for hjælp" hviskede han stille til hende
mens han fortsatte det lød ret sødt med hendes spinderi
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 12, 2015 11:23:55 GMT 1
Hoshi smilte da han ga et lille sæt. det var sødt. hun smilte varmt og så på ham som han forsatte sit nusseri af hende da han førte sin hånd til hendes nakke og hals bøjede hun hovedet. hun mærkede hans klør men blev ikke bange for hun vidste nu at han ikke ville hende ondt. hendes øre lyttede opmærksomt da han talte til hende. hun var da glad for at han da gerne ville være tæt på hende. "det er da godt du føler dig tryk ved mig så. og ja det ved jeg nu og jeg er glad for du tør lade mig se dig sådan." hun smilte til ham og spandt glad.
|
|