|
Post by haze on Apr 10, 2015 11:24:18 GMT 1
Det var dejlige sol skinds vær denne dag i Nirelia , og der var mange mennesker som nød godt af det selv hase som var vendt tilbage efter han hadet hadet været forsvundet på grund af hukommelse tap. Men det så ud til at han engle var ved at komme sig over det , han bar en flot sort kappe og en vid skjorte og de sorte øre bevæget sig stille med, som han gik med fine skridt folk hilste stile på ham og raget hånden ud til haze, han smilte bare og tog sig lidt til nakken men han stoppe dog op under vejs fordi han støtte på en gammel mand som han hadet kendt ” er det ikke jooo det er det da ” kom en lidt rusten stemme. Haze smilte og gik hen for at give den gammel mand en Knus, ” det godt at se dig igen lukas det alt for længe siden ” sagde haze med en gald stemme. Den gammel mand tog sig til maven og slog haze lidt på skulderen ” når hvor har du så været henne i Al den tid ” haze løfte sine skulder stille op og kikket rundt på folk der snakket ”” jeggg har holdt ferie kan man ikke sige det på den måde ”” grinte han lidt og lage hånden om nakken og smilte til den gammel mand haze kikket rundt solen varmet godt på den sorte kappe og skindet også så det næsten så guddommelige ud hvad skulle der mund ske i dag vidste han ikke blikket fanget den gammel mands da han så ud til at skulle til at sige noget igen ” når hvordan går det så med pigerene ” sagde manden og grinte lidt igen og tog så denne gang til sit lidt lange Skæg og kikket seriøst mod haze. Haze rømdet selv lidt og sukket så ” tjaa det gå både og men den regtit har ikke været der i nu ” sagde han ærliget og vendte sig om for at gå stille og rolige den gammel mand gik stille ved siden af ”” når jamen der kommer jo en på et tidspunkt ikke sandt ””
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 11:34:32 GMT 1
hun vidste ikke hvorfor men pludselig var hun kommet til nirelia... måske var det for at finde Ros. men han kunne jo være over alt. hun gik stille ud iblandt folket. hun havde en hvid kjole på og en hvid kappe over sit hoved. Hoshi havde hvidt hår som gik langt ned til knæende. hun skjulte hvem hun var lige nu. hun stoppede op midt i folke mængden og så rundt. hendes øjne så på folk der så så glade ud. hun huskede det kun fra barnsben af at være så glad. pludselig løb en lille dreng ind i hende han faldt og tabte noget. han rejste sig op og løb videre. Hoshi tog det han tabte op og så det var en dukke. en lille pige kom løbene mod Hoshi imens hun grad og skreg drengens navn. Hoshi satte sig på huk ved pige og stoppede hende. "er det denne du leder efter" spurgte hun og da pigen så dukken lyste hun op som en sol og tog dukken og krammede Hoshi og løb over til sin mor. Hoshi rejste sig op og smilte. hvor ville hun gerne ha børn. hun elskede børn de var så dejlige,
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 11:43:34 GMT 1
Hazes øre løfte sig stille og rolige rundt og kikket mod den græde pige han rynkede næsen lidt og kikket rundt igen og så på den gammel mand igen som snakket han nikket til det han sagde og gav ham hånden stille ” jeg må komme og besøge jer på et tidspunkt ” han smilte varmt og stille ørne og blikket gled rundt mens han tog om sit Sværd så det ikke ramte ind i nogle han smilte varmt til folk han hadet foget noget af sin livs glæde tilbage og det kunne mærkets på stille med rolige skridt stoppet han dog op dag han så en halbier kvinde hjælpe en pige han stod stille og beundret kvinden lidt hans æve øjne kikket efter pigen som løb hen til sin mor igen og smilte rolige igen og tog en efter en sine føder hen mod kvinden og sagde ” de er nu nogle skønne skabninger man savner næsten at være barn igen ikke sandt ” sagde haze glad og kikket hen mod barnet og smilte rolige igen der var ikke noget som kunne ødelægge hans dag i dag kunne han mærke han nød solen lidt mod hans stille vente haze blikket mod kvinden og ragte stille hånden ud mod hidnen ” haze ” et smil kom frem for ham måske kendte hun hans navn måske ikke ikke de felste kendte hans hittorige så det ville ikke under ham rolige vendte blikket mod et mad sted han var faktis ved at være en smule sulten enlige
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 11:50:12 GMT 1
Hoshi så glad mod barnet og da en mandlig stemme pludselig lød ved hende tog hun fat i sit sværd inde under kappen. hun havde fået et chok da han kom bagfra. hun så på ham og så mod pigen. "det ved jeg ikke. jeg tænkte bare hvor det måtte være skønt at være en forældre." hun så på ham da han rakte hånden frem og sagde sit navn. hun så bare på hånden. hun var ikke glad for at røre fremmede efter alt hun havde oplevet. "Hoshi" sagde hun stille og havde stadig en hånd på sit sværd. hun ville nemlig ikke være den der blev angrebet uden at forsvare sig.
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 12:34:09 GMT 1
Haze lage ørne stille ned og smilte så og kikket ned mod hindens hånd ”” bare rolige jeg ville ikke skade dig og det var ikke menige at forskere dig ” sagde han stille og l med et lidt smil på læben og kikket hen mod stedte han kunne fornemme der var sket en hel masse med hinden lige som ham selv men han kunne ikke sige hvad der var sket rolige stille lage han ørne lidt tilbage og kikket rolige hen mod pigen igen da hun tænke hvordan det var at værefor ælder smilte haze stille og rolige og kikket mod kvinden igen ” tja det kunne vel være meget rat et sted ” sagde han med et smil på læben hvad skulle han ellers sige rolige kikket hans blik mod hindens mest for at berolige hinden også lidt ”skal vi tage en drik sammen jeg gir ” sagde han stille og glad mens hazes blik kikket hen mod et lille spise sted han var også ved at blive godt sulten med rolige skridt og et blik mod hosie og gik hen for at finde et eller andet at købe men der så ikke ud til at være sådan noget brandte kastianier og brandte malder men ikke som noget medag ørne lage sig lidt på sned og kikket rundt igen
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 13:03:03 GMT 1
Hoshi så på ham med mistænksomme øjne da han sagde han ikke ville hende noget. hun slap roligt sværdet og så mod der han kiggede. en dik. ja et glas mælk kunne man vel altid tage. hun drak jo ikke alkohol da hendes sanser drillede når hun gjorde. "okey. bare et glas mælk så" sagde Hoshi og fulgte med ham hen mod spisestedet han hele tiden kiggede mod. hun vidste ikke helt hvad hun skulle tro om ham. han havde jo selv sværd på sig. da de kom ind i spise stedet tog hun kappen af så hendes hvide hår og hvide øre kom frem. hendes hår var utroligt langt. helt ned til knæende og tykt var det også.
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 14:11:22 GMT 1
Haze smilte rolige til Hoshi en kvinden kom stille hen til dem og sagde ” skulle det være noget ??” haze kikket mod Hoshi ” tjaa et glas kold mælk og det samme til mig ” sagde han stille mens han stod og trippet lidt han stod dog bum stille da Hoshi tog hætten af han rømdte lidt og vendte blikket mod den gammel dame i stede for ” her to kolde mælk ” blikket faldt på hoshi igen ” skal du have noget at spise oven i ” sagde han stille kikket lidt mod bordet hvor der var noget kød og brød hazes mave knoret lidt og han tog sig lidt om den ” jeg ville godt have noget af det der i hverfald ” haze smilte rolige over og kikket hen mod et sted de mulige vis kunne sede i fred hvad skulle de mund lave det måtte tiden vel bare vise sig hun virkede som en meget forgtit ung kvinden ” såå hvor kommer du enlige fra Hoshi ?? ” kom det spøgeren fra haze som han stille vente sig og gav hinden mælken så hun stille kunne åbne den hun var smuk men igen vidste han godt inderest inden at han ikke skulle lege med ilden for meget måske
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 14:23:26 GMT 1
Hoshi så på ham da han spurgte om hun skulle ha noget at spise hun tænkte sig roligt om og rystede så på hovedet. "jeg er ikke sulten" hun gik over til bordet han kiggede mod og satte sig ned. hun lænede sig op af ryglænet og tog fat i sit hår og hev det væk fra ryggen så hun ikke sad på det. hun tog mælken op til munden og drak lidt af det. hun elskede mælk, om det var lige fra koen eller noget der havde været kølet ned i noget tid. "jeg er fra grænsen" sagde hun da han spurgte hvor hun var fra. hun var glad for at være fra grænsen et sted hun elskede mere end noget andet. der var hun født og der ville hun også gerne føde sine unger selv.
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 14:37:32 GMT 1
Haze nikket da hun sagde hvor hun kom fra og tog sig stille til hagen lidt ” jeg selv fra græsene jeg borde i en år gang på et børnehjem og var hjem løs der ind til mange år siden hvor en af doringerne tog sig af mig så det gode i mig selv om jeg hadet gjort nogle ting under Zilles hånd ” sagde han stille og ærlige han trak lidt på skulderen og så ned på mælken i bund grund hadet det jo været lidt svært ” såå hvad er din livs historie ” sagde han glad igen og drak lidt af mælken han hadet foget for så der efter at spise lidt mad rolige lage han hovedet på skrå også på hinden lidt stuset lidt over hvorfor hun var her vis hun bodet hved Græsene men haze ville heller ikke spøger for meget ind til det
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 14:49:05 GMT 1
hun drak mælken imens han fortalte. hun nød mælk. det var hendes alkohol. hun så på ham da han så spurgte til hendes historie. "min..." hun trak på skuldren og så ned i det tomme glas "vel som så mange andre Halbier. jeg har dog valgt at min historie ikke skal gentage sig for andre så jeg har valgt at være vagt her i det gode vejr." hun så på ham med rolige øjne. selv om mange kunne opfatte dem som skræmmende da de jo lignede en vildkats øjne. "men fortiden er fortid, det er mere min fremtid og andre Halbiers fremtid jeg tænker på" sagde hun og lukkede øjnene og tænkte på hvordan det måtte være at være en mor. noget hun vidste at hun en dag ville blive, bare ikke hvornår.
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 15:12:44 GMT 1
Haze smilte rolige det lød næsten som hans ønske han løfte Glasset stille og sagde ” skål for halbierens fremtid ” kom det sødt fra ham mens blikket stille gled ned og op af hinderne ” så du vagt tja er jeg også selv jeg er her i Nira og har været det siden den tidligere doringe tog sig af mig ” rolige sukket han dog stille og mærkede en lille varme i sin krop af spændinger mund hun hadet et sted at sove for sååå kunne han godt tilbyde hinderne det rolige kikket han mod hinden og smilte varmt ” såå har du nogle sted for natten ” sagde han stille og drak lidt mere af sin mælk måske skulle han hente en til de smagte faktisk meget godt det her at det var som Alkohols for hoshi vidste han ikke men ind til videre syntes han faktis hun virkede meget sød rolige kikket han ned igen og lage ørne ned han kunne selv tænke sig at blive far men han hadet ikke mødt den helt regitit i nu til at kunne gøre det
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 15:26:16 GMT 1
Hoshi så på ham og grinte da han sagde for halbiernes fremtid. det lød sjovt når man sagde det sådan. hun vidste dog ikke hvad han tænkte helt når han sagde sådan. ville han ha at helbierne overtag? eller var det bare at sikre deres overlevelse? hun så på ham og smilte roligt. "nej ikke endnu, men jeg havde tænkt at slå lejre på vej hjem. det bliver jo nok mørkt før jeg kommer hjem." hun elskede sit hjem. og faktisk savnede hun sine venner. især Ros, han var hendes helt. folk forstod hende nok ikke men sådan var virkeligheden for hende. hun holdte meget af ham og så ham som den største helt i sit liv. "jeg henter lige et glas til, skal jeg tage et med til dig?" spurgte hun roligt.
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 15:38:56 GMT 1
Haze smilte lidt og nikket til det hun sagde ” jo tak..... viiisss du mangler et sted for natten kan du over natte hos mig jeg har et gæste værelse ” sagde han stille og rolige inden hun rejste sig helt han smilte dog og så lidt efter hinden Hoshi virkede til at være en glad og forstånde kvinden selv om han nu også savnet Eu lidt han håbet bare hun hadet det godt men hun hørte til skoven mens hans verden lå om krig og i nira hvor folk passet på hinanden af og til rolige kikket han rundt igen og så lidt ned på sin hånd den rystede lidt men han tog sig ikke af det blikket gled stille hen mod Hoshi igen hun var nu noget spichel men va stille kikket haze rundt og nød naturen lidt vamren mod hans kinder og halen også hvordan skulle det mund ikke gå dem stille tænke han rolige over sin fremtid og var fast beslutte på at slå sig ned han nikket rolige og drak videre af sin mælk han hadet tilbage
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 15:50:20 GMT 1
Hoshi rejste sig og tog sit glas med. hun gik op til disken og bad om to glas mere. hun fik dem lidt efter. hun gik tilbage til ham og gav ham det ene glas. hun så på ham og tænkte sig roligt om. "det kunne da være rart med en seng i stedet for jorden." sagde hun tænkende og nikkede så til at hun gerne ville låne hans gæste værelse. hun tog en slurk af mælken og så på ham. "men fortæl mig... er du forelsket i nogle lige for tiden.?" spurgte hun nysgerigt. hun ville jo gerne vide om han havde en kæreste eller kone som hun måske skulle tage sig iagt for.
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 16:05:33 GMT 1
Haze vendte blikket da hun spurte om han hadet nogle kæreste eller noget i den stil han kikket lidt ned eller var forvekslede i nogle rolige kikket han rundt og så lidt ind i hindens øjne med bløde og rolige blik ” man bliver forelskede væredag men spørgsmålet er om kvinden er den regtit for en vilekde ikke har været mit hel ind til videre ” visket haze stille og lod blikket glid stille ned mod hindens hånd og lidt på hindens øre hazes øre kom stille og rolige op for at lytte stille smilte han dog og kikket lidt ned i mod sin mælk og tog en tår af den han hadet dog en han holdte af men han ville stå i vejen for Eu og hindens fremtiden på nogle måde og så var hun også u sikker på meget vilekde ikke lige var ham stille lage han galsset ned og kikket ind i Hoshis igen og smilte gald ” så der ingen du skal frugte for ” et stille og glad smil kom frem for ham halen loveret lidt
|
|