Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 26, 2015 9:38:10 GMT 1
Lysten havde i den grad taget over, men det var jo ikke ligefrem hendes første gang, da hver krig bar dage i ren og skær hor, hun elskede jo i den grad at være sammen med et andet individ på denne måde og at have en fast, ville jo være at holde sig til en bestemt kage! De alle var lækre og gode på hver deres måde og hun skulle have en bid af det hele! Io måtte tage sig selv i at næsten tigge med sit underliv der fulgte hans hale, og da han fjernede og løftede hende længere op, vidste hun næsten hvad det måtte betyde. Hendes bryst var i den grad i hele hans ansigt på denne måde, hvilket hun nød og måtte grine lidt af. Ingen tvivl om at hun havde det godt, og nød hver en ting han måtte gøre. Som hun blev sænket ned, mærkede hun ham tydeligt ude for sit våde og varme underliv der dunkede i lyst efter at mærke ham måtte i sig. Hans ord fik hende til at smile liderligt, inden hun lod hovedet søge ind mod hans, hun nappede ham i øret inden hun måtte hviske. "Tag mig nu bare!" Grådig? Også i den grad, hun ville mærke ham jo! Og det fik hun lov til, hun lod hovedet begrave ind mod hans hals som hun kyssede kælent, inden tænderne bed sig fast og hun stønnede højlydt ind mod hans hud. Io elskede at bruge både sine negle og tænder til at vise hun elskede det han gjorde, og så nød hun det bare, at gøre det altså! Neglene måtte presse mod hans skuldre denne gang, som hun hjalp til med at holde et tempo, og da det blev sat højere, måtte hendes støn kunne høres udenfor døren. Et sted kunne hun jo ikke være meget mere ligeglad, folk måtte da endelig godt vide at en kvinde fik præcis hvad hun ville have bag døren og at manden som gav hende det gjorde det godt! "Tag mig op af væggen, jeg vil mærke din styrke! Vær ikke bange for at være for hård ved mig, jeg kan klare det." Lød hendes stemme i en bedende hvisken, som dog på sin vis også var grådig og næsten beordrende.
|
|
|
Post by efrantis on May 26, 2015 11:02:36 GMT 1
efran smilte da hun nærmest tiggede ham "som du ønsker" sagde han bare inden han løftede hende ned igen nu var det hans tur til og være den der bestemte han han løftede hende ned tog han hurtigt fat i hende og fik hende rykket rundt inden han placerede sig mod hende igen og rettede lidt på hende så der var plads denne gang var der ingen grund til og vente så efran skød nærmest sig selv ind i hende igen og begyndte på det gode tempo fra før denne gang dog med lidt mere styrke
han var så småt begyndt og miste kontrol over hans egen styrke og fik presset io tættere mod væggen han placerede hænderne om hendes liv igen og fik begravede fingrene mod hende der fik blodet til og flyde en smule fra det sted han pressede hans tænder voksede også nu fra ren lyst inden de også blev begravet i den ene side af skulderen mens han fortsatte med en blanding af slik kys og bid forskellige steder tempoet blev sat lidt op mens han rokkede ind og ud han besluttede sig nu for at prøve noget nyt hvis hun ville have det hårdt så sku hun da endelig få det
efran koncentrerede sig endnu engang for at forvandle en del af sig selv som nok aldrig havde fået den behandling på den anden side drager var jo anderledes en mennesker så den del af som lige nu var en del af io var da bestemt heller ikke altid menneskelig det kunne hurtigt mærkes at størrelse og længe ændrede sig en smule samt formen fik en form for ulige bump der ville være med til og øge nydelsen eller det var i hvert fald planen lad os se hvordan hun holder det her tænkte han bare for sig selv og tænkte ikke over om han nu var for stor han havde jo aldrig prøvet dette så fokusen i ikke og blive for stor var ikk helt perfekt han fortsatte denne behandling i et godt kvarter inden han løftede hende endnu engang op fra hvor hun stod og smed hende i sengen "tid til anden runde" sagde han bare med et lille smil på læben
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 26, 2015 11:17:08 GMT 1
Det var altid en fornøjelse at få præcis hvad man ønskede sig, og hun fik i den grad lige det hun ville have. At han blev hård, som virkelig hård ved hende, gjorde hende ikke det mindste, hun nød det i den grad mere end hvad godt var. Og at finde en kvinde som var villig til dette, var ikke nemt, så det måtte da også være noget af en oplevelser for ham. Det gjorde ondt, men hun kunne lide det sådan, så de smertefulde grimasse bar også præg af hun nød det og det samme med stønnende der både udtrykte smerte og nydelse på samme tid. Hendes negle borede sig kun længere ind, hendes ben mærkede tydeligt de havde holdt sig oppe i lang tid og da han gav hende friheden til at slappe af i dem ved at tage hende op af væggen, tog hun imod den. Der var også behov for det, for den styrke manden lå med, var voldsom og nøj hvor hun nød det! Som hun mærkede ham vokse, så hun overrasket ned, inden hun måtte lukke øjnene sammen og skrige i ren og skær fryd, hun elskede det og de nydende skrig lød højt i værelset. Om hun kunne holde til meget mere, det var svært at sige, han tog i hvert fald pusten fra hende! Som ingen havde gjort det før! Hendes orgasme måtte vælte ind over hende, som hun næsten mærkede hun flåede ham ned af halsen i hendes reaktion, kroppen måtte skælve kraftigt og hendes vejrtrækning var hård og dyb. At han valgte at smide hende på sengen og sige som han gjorde, fik hende til at grine og sende ham et grådigt smil, hun var stadig frisk på mere og selvom hendes krop skreg nej rent udholdenhedsmæssigt, skreg lysten endnu højere ja, så at få mere var bestemt på tale!
|
|
|
Post by efrantis on May 26, 2015 11:31:27 GMT 1
efter den omgang io lige havde fået var efran nu mere nervøs for om hvorvidt sengen kunne tage det pres de lagde på den mere end hvad hun kunne hun var langt fra som alle andre han havde mødt så det skulle da udnyttes han tog fat i hendes ben og løftede dem op på skuldrene der var fuldt udsyn til alle de gode sager denne gang og nu var det jo stadig ham der styrrede han satte sig lidt ind til hende og placerede sig endnu engang langs indgangen inden han uden advarsel af nogen art gik ind og fortsatte fra før tempoet var godt alerede fra starten men blev da også hurtigere igen
han havde langt mere stamina en normale folk så han måtte også tænke på hvor meget hun kunne tage men lige nu var det langt fra hans største tanke og bare det at hun kunne klare den størrelse han havde bragt frem var fantastisk i sig selv efter nogle minutter med denne metode lagde han sig hurtigt mod hende igen så han kunne få fat i hende det var langt bedre med god kontakt til personen han satte tempoet en smule ned og valgte nu at bruge nogle flere bevægelse der skulle også være plads til det sensuelle så det ikk bare var hård kamp hele vejen efter endnu 10 min måtte han hive sig ud da han selv var på grænsen til hvad han kunne klare og der var bestemt ingen grund til og blive inde på dette tidspunkt han satte sig bagover og pustede lidt ud mens han kikkede tilbage på io for at se hvordan det var for hende
"det må jeg sige du giver ikke op nemt" sagde han med en rolig stemme inden han tænkte om det var ansvarligt og fortsætte
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 26, 2015 11:45:39 GMT 1
Der var ingen tvivl om at hun måtte elske hvad han gjorde ved hende, for ellers ville hun jo ikke være så højlydt som hun rent faktisk måtte være. Kroppen var i den grad ved at give efter, hun skælvede konstant og selvom at hun havde fået en kort pause, var kroppen i den grad stadig i gang med et fordøje den orgasme som hun havde gået før. Det resulterede i at hun videre fik en orgasme som han forsatte nu i sengen, hendes arme lå over hende og hev fat i madrassen som næsten måtte give efter for hendes faste og lettere brutale tag. Øjnene var lukket godt sammen, hun hev efter vejret og mærkede i den grad kroppen eksplodere på ny. Hofterne vuggede dog med, som hun ikke kunne lade være med, det føltes jo så forbandet godt! Io måtte smile tilfreds, det her var så meget mere end forventet og manden gjorde det virkelig godt! Hun måtte give ham et visit igen, uden tvivl, hvis ikke for en god kamp, så et godt knald! At han ikke fik gjort sig færdig i hende, ærgede hende næsten, hun ville gerne have haft mærket ham på den måde! Men det måtte hun have til gode. Brystet måtte hæve og sænke sig lettere voldsomt, som hun forsøgte at få styr på sin vejrtrækning. Hans ord fik hende til at grine lidt, hun måtte ende med at hoste dog, da hendes stemmebånd var blevet brugt flittigt. End ikke et ord kunne forlade hende, hun var fuldstændig afkræftet, andet ville også være unormalt, mere end hvad hun var i forvejen, for hun kunne virkelig holde til lidt af hvert. Efter lidt tid, måtte hun give efter for sin lyst igen, for hun kunne ikke just lade være, hun vente sig rundt, inden hun kom op på alle fire og lod sine hofter få røven til at danse lokkende direkte i hans retning. Hvis hun havde haft krafterne, havde hun reddet ham, men hun havde på ingen måde energien dertil, hendes krop skælvede endnu, men hun ville have han nåede sit klimaks og han skulle gøre det i hende, hun ville mærke det!
|
|
|
Post by efrantis on May 26, 2015 12:06:32 GMT 1
han kikkede mod hende da hun efter en god pause fik styr på sig selv og da hun vendte røven imod ham måtte han grine lidt selv "du da vist ikke helt menneskelig" sagde han bare inden han endnu engang fik kastet sig over hende igen han placerede sig over hende selvom han da selv var tæt på nu men hvis hun ville mere måtte det jo være det igen uden og vente gik han nu igen ind i hende med et lidt langsommere tempo end før han fik rettet hende en smule op og fik fat om hendes bryster efran ville have det mere sjovt han begyndte imens langsomt og slikke og kysse io langs halsen mens han gav et roligt tempo
inden han hurtigt satte farten op de næste få minutter gik i det bedste tempo han kunne få ud mens han pustede tungt bag hende han kunne nu mærke han nok fik taget lidt hårdt fast i brystet på hende inden han efter nogle minutter selv nået sit maks som denne gang fik lov til og blive udløst helt inde i hende da han denne gang ikke lystede og fjerne sig igen kraften i de kramper der opstod hos ham samt størrelsen kunne tydeligt mærkes mens han nærmest faldt sammen ved siden af hende og pustede lidt mens han bare kikkede op lidt tid
"det må jeg sige der ikk mange der kan tage vejret fra mig" sagde han og gav hende et stort smil
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 27, 2015 21:39:48 GMT 1
Det var vitterligt på ingen måde sidste gang hun opsøgte ham for mere end blot en kamp, manden kunne give fra sig, og det måtte hun jo i sandhed nyde godt af! Selvom hun nok knapt ville kunne gå efter dette, men hun havde heller ingen steder at skulle være. Heldigvis. Hun måtte smile liderligt, hun nød det i den grad. "Langt fra!" Erklærede hun, for det var hun nemlig ikke, nej hun var i den grad ikke menneskelig når det kom til sådanne ting. Krigen havde gjort hende til noget som ikke mange kvinder kunne prale af, og den udholdenhed hun bar var utrolig, selv for en som hende. At mærke ham igen fik hende til at stønne højlydt, næsten skrige, han kom så forfærdeligt dybt i hende. Han tog så sandelig og udnyttede sin pris. Det faste greb om hendes bryst, kyssende mod hendes hals, det føltes så vanvittigt dejligt, og prikken over i'et var jo ham dybt oppe i sig bagfra. Den hårde behandling gjorde hende ikke spor, de nydende skrig fyldte på ny lokalet, hun var i forvejen pokkers følsom og med den her behandling kunne hun jo ikke andet! Sammen med ham, måtte hun nå sit klimaks som det hele eksplodere i hende, varmen hun måtte give fra sig var klart fra ilddæmonen, for hun brændte næsten. Heldigt for ham var han et væsen som kunne tåle det, for et hvert andet havde brændt sig. Som han kastede sig af hende, lagde hun sig ned på maven og måtte selv hive efter vejret. Et grin kom fra hende. "Det her skal vi gøre igen en anden gang!" Det var jo den bedste træning i udholdenhed hun kunne bruge, han var i hvert fald på nippet til at blive for meget, men hun klarede den, hun klarede den rent faktisk! Et skulderklap var på sin plads, så snart hun kunne mærke sine arme igen, og resten af kroppen for den sags skyld. Hun var lammet, men mærkede kroppen skælve i nydelsen som stadig florede i hende.
|
|
|
Post by efrantis on May 28, 2015 6:59:10 GMT 1
efran kikkede kort på io der lå ved siden af ham inden han begyndte og tale igen med en lidt forpustet stemme "heh det må jeg give dig der er ikk mange der holder til en draconian når vi ikke holder igen " sagde han bare og smilte til hende inden han rejste sig op igen han tog nu sine bukser på igen og gik stille hen til et vindue i værelset mens io stadig så ud til og have besvær med og bevæge sig mon han gik for meget til den ?
"så hvor længe har dig og dine små venner planer om at blive her ?" sagde han roligt mens han kikkede ud nattehimlen var flot og klar nu hvor vinteren så småt begyndte og stille hen så det ud til vejret ville begynde og lysne lidt mere op efran stod bare og nød nattens udseende hans ryg og en smule af siden var helt dækket af røde skæl og hans hale var stadig fremme efran var så småt begyndt og aceptere hans form i offentligheden og var da også begyndt og kunne lide den lidt han gik nu roligt tilbage til sengen inden han satte sig ved siden af pigen og bare kikkede på hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 28, 2015 11:41:18 GMT 1
Der var vel intet at sige til hun var helt færdig lige nu, hendes krop småskælvede i ny og næ, mens hun fik vejret til at blive helt behersket og roligt. Hvis noget kunne gøre en træt, var det en god omgang sex, og det måtte hun jo sige at have fået. Io smilede tilfreds, bedste beslutning, nogensinde! Hun rullede om på ryggen, og lagde hænderne om bag hovedet for at få det løftet så hun bedre kunne se i hans retning. Der var ingen tvivl, hun var ikke ligefrem kræsen, men intet var nu bedre end en smuk kvinde eller mand. At få fokus nok til at se ham som han faktisk havde forvandlet sig, fik hende bare til at smile, han var virkelig noget for sig selv da. Gad vide om der var gevinst? Hun så ned mod sin mave med et lumsk smil. "Ikke længe, vi skal tilbage til øen og lære slaverne om det frie liv, træne dem til at kunne forsvare sig selv og ikke mindst få muligheden for at blive hos os i vores søsterskab." Forklarede hun roligt, ikke at de havde vildt travlt, og de kunne naturligvis godt søge videre uden hende. Men som leder var det jo nok bedst hun måtte følge med. Roligt så hun spørgende mod ham. "Hvorfor egentlig?" Ønskede han mon noget af hende? Siden han spurgte, eller var han færdig med hende nu? Et gab måtte melde sig, hun fik kæmpet sig ordenligt op i sengen og ligge på maven igen, for at grave sine arme ind under puden og hvilede hovedet dermod. Hun var smadret!
|
|
|
Post by efrantis on May 28, 2015 12:02:35 GMT 1
efran lagde en hånd på hendes mens han talte selvom hun var en kampglad tøs var han nu selv stadig en der holdte af andre på den måde så han kunne vel ikke hjælpe at han var sådan også "ah ikk for noget jeg bryder mig normalt bare ikk om at folk forsvinder uden jeg ved noget får vel bare en til og føle sig som et objekt " sagde han og kikkede lige ud i rummet han havde mange gange prøvet folk der bare forsvandt igen mens han sov en ting han ikke brød sig om "det i forvejen svært og få venner når man er sådan en som mig " sagde han og smilte lidt for sig selv
han lagde sig ned ved siden af hende med blikket rettet mod loftet måske han selv skulle få sig et lille hvil det kunne man jo altid bruge "på den anden side jeg kunne jo også bare følge efter dig noget af vejen eh ? hvis jeg gad " sagde han i en lille drilsk tone det var jo ikk fordi der var nogen som sådan der kunne stoppe ham
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 28, 2015 12:31:05 GMT 1
Det følelsesmæssige havde hun aldrig gået forfærdeligt meget op i, sådan noget gjorde en svag og det brød Io sig ikke ligefrem om at fremstå som. Og selvom hun hadet at indrømme det, savnede hun også det nære forhold hun havde haft til sin far, men han havde prøvet at slippe af med hende følte hun og at gifte hende væk kom bare ikke på tale! Nej hun var en voksen kvinde, som selv bestemte og ingen mand havde vist sig god nok, så hun var faktisk mere til kvinder nu. Efran her var dog virkelig en undtagelse, ham ville hun hoppe på igen til hver en tid. Og en kampkammerat var altid sjovt at have. "Bare rolig, jeg tror du er udhvilet før mig, og jeg skrider ikke bare, selvom jeg kunne finde på det. Du er den første mand i lang tid som jeg rent faktisk har ladet røre mig." Forklarede hun roligt, for han skulle til hver en tid vide hvor heldig han var for at komme så tæt på hende ud over en kamp. Hendes vejrtrækning var rolig og tung, hun var virkelig kvæstet. Dog ikke så meget at et smil ikke kunne sendes ham. "Du har i hvert fald en ven med kæmpe fordele lige her, og jeg skal nok finde dig igen. Jeg vil dog råde dig til ikke at følge efter mig til øen kære, det vil kun ende galt for alle parter." Lød det roligt fra hende, hun måtte gabe endnu engang, inden øjnene gled blidt i. Søvn ville blive godt!
|
|
|
Post by efrantis on May 28, 2015 12:42:50 GMT 1
efran grinte lidt over hendes kommentar til øen "det havde jeg nu heller ikke tænkt mig " sagde han inden io faldt i søvn han kikkede på hende lidt endnu i hendes søvn det kunne da godt være hun ikke var til alt det der søde tale og sådan men han kunne vel også godt føle sig lidt heldig hvis det var så sjælent folk kom så tæt på hende
det var nu også ved og være sent så det var vel også på tide at han selv fik lidt søvn efran vågnede forholdsvis tidligt dagen efter han havde aldrig været den der blev i sengen længe han rejste sig op og kikkede lidt på io inden han besluttede sig for at komme ud og skaffe nogle ting og spise efran vente tilbage igen ikke så lang tid efter og besluttede sig bare for at sætte sig op langs væggen i sengen han kunne da lige så godt vente på io vågnede igen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 28, 2015 12:55:45 GMT 1
Det var mange år siden hun havde sovet så tungt, hun stolede vel på at han rent faktisk passede på hende, der lå næsten et smil på hendes læber hele natten, hun sov virkelig som en sten og bevægede sig næsten ikke. Kroppen havde brug for hvilen. Timerne gik, og hun var bestemt klar på at sove alt det hendes krop måtte have brug for. Hun lagde slet ikke mærke til at han forlod hende, hun lå bare nøgen oven på dynen og sukkede fredfyldt i sin søvn. At han kom tilbage og bare sad og kiggede på hende, sov hun også fra, først efter lidt tid, begyndte hun at misse lidt med øjnene. Da hun prøvede at bevæge sig, måtte hun ømme sig. De blå mærker var kommet godt frem på hende nu, man kunne virkelig se hvad han havde gjort ved hende under både kamp og sex. Det føltes fantastisk! Et tilfreds smil vandrede over de fyldige læber. "Godmorgen mit dejlige bæst." Grinte hun, og måtte strække sin krop, så det hele knagede og knirkede og et smertefuldt støn måtte glide over hende. Et af hendes ribben var trykket, det mærkede hun nu hvor hun ikke var opstemt mere og udhvilet. Det ville tage tid at heale, men hun havde jo prøvet værre. Det betød langt fra at han skulle gøre det blidere næste gang.
|
|
|
Post by efrantis on May 28, 2015 13:03:34 GMT 1
efran kikkede ned på io igen da hun vågende "godmorgen din slemme tiger" sagde han bare som modsvar til hende da han kikkede havde hun jo stadig ikk noget tøj på "sikke et syn og her om morgenen " sagde han drilsk det var nu lidt sjovt syntes han han trak noget forskelligt brød kød og andre ting frem fra hans taske nu hvor han havde været ude og hente noget og spise han rækte noget af det mod io i tilfælde af hun havde brug for noget og spise
"nå ja så dine små venner i en kro tæt på de så dog ud til og være lidt flere end sidst" sagde efran roligt det kunne jo være hun gerne ville vide det "mon ikke dine venner bliver lidt misundelig på dig hva ?" sagde han med et grin efter den oplevelse fra igår ville nærmest alle andre sexglade mennesker da blive ret misundelige han måtte jo selv indrømme at det havde været noget af en omgang for ham selv
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 28, 2015 18:32:52 GMT 1
Hun måtte ryste på hovedet. "Bliv nu ikke for glad for det, det kommer ikke til at ske ofte." Drillende hun med et grin og måtte slå ud efter ham. Ikke tøsefjollet blidt, men en fast hånd. Io var normalt en af drengene og hun var også af støbning deraf. Da han bragte mad frem, smilede hun stort, inden hun kom op og sidde og tog glædeligt imod. Hun spiste med fingrene og havde ikke brug for bestik eller tallerken. Nydende lyde måtte komme fra hende, hun var i den grad sulten! Han havde jo taget alt hendes energi aftenen før, så hun havde brug for ny forbrænding til kroppen. "De har sikkert selv fundet sig en mand at fornøje sig med, men en mand som dig, ork, jeg skal skam nok fortælle dem alle detaljerne." Lød det næsten triumferende fra hende, for hun havde da bestemt scoret jackpot og ikke alle var så heldige, det vidste hun da.
|
|