|
Post by anno on Oct 16, 2010 18:14:08 GMT 1
Anno smilte henrygt ved sig selv og så hen imod Rai. hun tog et brød og proppede det i munden. "thjak" mumlede hun og smilte med munden fuld, Tak mente hun vel åbnetlyst. Hun rev sin bid af og tyggede efterfuldt af sank. "zill?... må jeg lige låne din tjener?" spurgte hun da hun havde fået øje på frugt skålen med et par æbler liggende i
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 16:12:29 GMT 1
Rai ventede sådanset bare på at han ville få lov til at komme videre. Der var vel noget andet han kunne lave også. Han gik hen til Drazilla og førte bakken hen mod hende, så hun også kunne tage. Det undrede ham lidt, at hun faktisk var sammen med sine børn nu, det var ikke noget han havde set før. Da Anno spurgte om hun måtte låne ham, kunne han ikke lade vær med at tænke en smule undrende omkring hvad det mon ville betyde. Dog vidste han ingen tegn på at han faktisk tænkte over det. Det kunne vel ikke være så slemt, det var jo ikke Drazilla. Rai valgte at tie og afventede Drazillas ord, så han kunne finde ud af om han måtte smutte nu eller om han skulle lånes ud.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 16:23:28 GMT 1
Zill så roligt på Rai da han kom hen til hende med bakken som hun tog fra ham og stillede den ved siden af sig på bænken hvor hendes lille dreng kom hen og for at tage noget at spise selv den lille pige rakte ud efter maden men fik ikke lige lov "så længe han ikke dør må du godt" sagde hun roligt og tog noget brød selv som hun begyndte at spise af. Den lille dreng Gabriel satte sig ved sin mors fødder med noget brød som han gnaskede lidt på mens han så på hvad der nu skulle til at ske.
|
|
|
Post by anno on Oct 19, 2010 16:44:18 GMT 1
Anno smilte stort og løb hen til bakken, tog et æble og tog fat i hånden på tjeneren. Hun førte ham hen foran skyde skiven og sikrede at hans fødder stod ordentligt fast. "okay jeg håber du har en god balance" sagde hun glad til ham, hvorefter hun satte forsigtigt æblet på hans hovede. "stå..helt..stille" grinte hun og løb bagud næsten hen til den anden side af gården. Hun tog en af de små pile og spændte den i 'buen' hun havde ud af staven og sigtede meget nøje. Hun slap pilen og den fløj i en lille bue fra hende og ramte plet i æblet som satte sig fast på vægen bagved. "JEG HAR ALTID VILLET PRØVE DET!" hvinede hun og hoppede op og ned af begejstring
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 19:08:20 GMT 1
Selvfølgelig havde han ikke fået lov til at slippe, det gjorde han jo sjældent, så hvorfor skulle det være anderledes denne gang? Han så en smule overrasket på Anno, der tog et æble i den ene hånd og greb ud efter hans, hvorefter hun trak ham med sig hen til skydeskiven. "Er det nu også sikkert det her?" spurgte han stille, da hun satte æblet på hans hoved, han vidste nemlig udmærket, hvad der skulle ske nu. Nu håbede han bare at han ville slippe levende fra det. Det ville være noget lort med en pil i panden eller noget i den stil omkring hovedet. Da hun slip pilen, blev han nød til at lukke øjnene, imens at han ikke bevægede sig overhovedet, han ville ikke gøre det svære for hende nemlig. Da det viste sig at pilen ramte æblet og derefter farede mod skiven, var han blot lettet og havde lyst til at sætte sig ned på jorden af chok, men blev stående med oprejst pande.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 19:30:34 GMT 1
Zill smilede bare over at Anno ramte æblet og ikke ligefrem Rai noget hun egentlig var glad for eftersom hun var lidt for glad for den tjener til at lade ham dø. "Andet du har lyst til at prøve mens vi har Rai her?" spurgte hun roligt for det kunne jo ske der var noget andet som Anno havde overvejet at prøve i kamp som hun ikke havde gjort endnu. Dog gjorde hun tegn til at Rai skulle komme hen til hende eftersom der var noget hun havde bemærket ved ham og det skulle lige undersøges.
|
|
|
Post by anno on Oct 19, 2010 19:41:32 GMT 1
Anno kikkede eftertænksomt hen imod tjeneren da hun nu fik muligheden. "jeg går ikk ud fra det at øve forskellige magier er den bedste ide endnu" sagde hun og trak lidt på skuldrene. "men han er men meget pæn pyntegenstand" grinte hun "hvor får du de nuttede tjenere" grinte hun for sjov og gik hen til den lille dreng der sad ved sin mors ben, for at nær studere ham hvilket hun ikk havde gjordt
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 19:47:32 GMT 1
Rai vidste udmærket at det ikke ville ende godt, hvis han gik hen til Drazilla lige nu, så hvordan kunne han trække tiden ud? Det var et større spørgsmål. Efter at have tænkt lidt og måske prøvet Drazilla tålmodighed af, besluttede han sig for at gå hen til hende alligevel. Hans øjne var endnu ikke så selv, men han kunne vel kun håbe på at hun ikke ville ligge mærke til det. Så slemt var det vist heller ikke mere. "Undskyld min uhøflighed, men hvad er Deres navn?" spurgte Rai med et stille smil på læben, da han nærmede sig Anno og Drazilla. Hans blik hvilede dog mod Anno, så han endnu ikke ville få øjenkontakt med Drazilla, så det måske ville forsvinde først.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 19:53:52 GMT 1
"Fra Darklias gader selvfølgelig" svarede hun roligt Anno med et skævt smil for det passede jo eller hun vidste ikke så meget om hans fortid før han havde trådt frem fra skyggerne for at tilbyde sin hjælp men det var stadig fra gaden regende hun stærkt med da han nok ligesom de fleste var hjemløse og forældreløs. "Rai" sagde hun dog bestemt da hun kunne se han undgik hendes blik og ikke kom helt hen så hun kunne undersøge det hun havde mistanke om.
|
|
|
Post by anno on Oct 20, 2010 14:27:51 GMT 1
Anno nåede ikke at besvare Rai's spørgsmål før hun rykkede om bag ved drengen lidt væk. Hun kunne til hver en tid genkende Zill's alvor når den var der. Og i den tone hun havde gang i var der helt sikkert noget galt. Hun valgte at løfte drengen om på sit ene ben og begyndte at små lege lidt med sin finger hvor han prøvede at få fat i fingeren. Hvilket ofte resulterede i et lille tryk på næsen, som så ud til at morrer ham ganske godt
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 20, 2010 14:31:52 GMT 1
*Damn* strøg det igennem Rais hovede, da han kunne høre Drazillas bestemte stemme, der var helt sikkert noget galt. Men hvad skulle han dog gøre ved det, han kunne jo ikke bare kigge på hende, da hun jo så bare ville blive mere sur på grund af hans øjne. Så uanset hvad, så stod han til en omgang ballade. "Ja, Deres Højhed" sagde han med en rolig stemme og prøvede at kigge på hende, men dog ikke give hende en form for øjenkontakt, selvom han efterhånden allerede var godt afsløret allerede. Men hvorfor skulle hun også ligge mærke til det allerede nu, det kunne da ikke passe. Det måtte bare ikke passe. Det ville kun give ham problemer bagefter. Hvorfor koncentrerede hun sig ikke om sin gæst? Så kunne han smutte og blive sig selv igen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 20, 2010 14:44:05 GMT 1
Zill så roligt på Rai selvom man godt kunne se hun ikke var helt tilfreds for han ville jo ikke rigtigt se på hende og virkede til at undgå hende, noget hun bestemt ikke kunne lide. "Rai.. se mig i øjnene eller sig hvad du har lavet" sagde hun bestemt for han skjulte noget, specielt når han jo ikke ville se på hende så måtte der være noget der holdt ham fra at gøre det, hvilket ikke var helt normalt da han jo havde det med at nedstirre hende på sin egen lettere irritable måde.
|
|
|
Post by anno on Oct 20, 2010 16:48:00 GMT 1
Anno så lidt hen imod Rai og kom til at grine da hun for længst havde regnet ud hvad der var problemet. Hun havde set hvordan hans øjne havde svimlet lidt da hun havde sat æblet på hans hoved. Det var netop det der havde gjordt det ekstra sjovt. Men Anno holdt sig for munden med begge hænder, hvorefter Zills lille dreng greb ud efter hendes hænder da han ikke mente deres leg var slut
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 22, 2010 14:48:14 GMT 1
Rai havde altså ikke noget valg, lidt tøvende vendte han blikket mod Drazilla, ellers ville straffen bare blive meget værre, end det var meningen. Han sukkede svagt, faktisk så lavt, at det næsten ikke var til at høre. "Hvad skal jeg sige?" sagde han med en rolig stemme og lod sit blik møde hendes, selvom han udmærket godt vidste, at alkoholen ikke var færdige med hans øjne endnu. Dog kunne han ingenting gøre, det var i hvert fald for sent. Han skulle have ventet med at troppe op på slottet, før hans øjne ikke vidste tegn på alkohol mere. Men det ville også give ballade.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 22, 2010 15:46:56 GMT 1
Zill så roligt ind i hans øjne selvom hun ikke var helt tilfreds med det hun så "Du har drukket igen, og så uden mig.. Endnu en gang finder jeg mig skuffet over dig" sagde hun lettere køligt for sådan noget skulle han da ikke gøre, eller jo han måtte da godt drikke uden hende men det ville måske have været en ide at sige det eftersom han jo havde pligter og ingen af dem skulle udføres påvirket. "Nu kan du få lov at gøre rent på mit badeværelse og husk at tømme latrinen derinde og på mine børns værelser, derefter kan du skrubbe gulvet så rent at jeg kan spejle mig i det."
|
|