|
Post by anno on Aug 31, 2010 12:42:59 GMT 1
hun kløede sig lidt i nakken inden hun mumlede "den sank på en måde ind i siden på mig..." sagde hun og trak ned i sin kjle ved skulderen hvor der var kommet et form for ar hen over skulderen. "du må hjælpe mig Zill jeg vil gøre hvad som helst for at få den ud af mig det driver mig til vanvid" hviskede hun næsten
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 31, 2010 12:46:11 GMT 1
Det var tydeligt noget der gjorde zill ret vred for hun ret sig hurtigt op og greb Anno hårdt om halsen "Du har fornærmet guderne så forstår jeg godt hvorfor det går galt for folk og hvorfor så meget sygdom er brudt ud" sagde hun koldt og skubbede Anno fra sig "Vi må have den ud af dig inden hele Nirelia går under og Darklia med". Stemmen var stadig kold men Anno havde fornærmet guderne ved at blive smeltet sammen med staven for det var den samme som at sige på hun selv var gudinde og det var ret dumt.
|
|
|
Post by anno on Aug 31, 2010 12:49:24 GMT 1
Anno holdt sig omkring halsen hvor Zill havde hodlt fast. "jeg håber da ikke du tror det var noget jeg ville" sagde hun irriteret. Anno tænkte også at det var stupidt at vidergive staven til en der ikke engang viste hvad den kunne. "men kan du gøre noget. for jeg kan godt have den ude i et par sekunder?" sagde hun så da det ikke vill hjælpe at begynde at bliv sur over Zills opførsel
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 31, 2010 12:54:29 GMT 1
"Vi må tilbage til mit slot, mine forfædre forskede i det fordi de selv ville have gudernes krafter men det endte hele tiden galt" sagde hun koldt selvom hun tænkte som det bragede for de skulle have den stav uden inden guderne blev alt for vrede og sendte begge riger i grus og dræbte dens folk. Det var jo ikke ligefrem en hemmelighed at zills familie var ret magtbegærlige og gerne ville gøre dem selv til guder selvom det ikke ligefrem var lykkes for dem men derfor havde de da forsøgt udover det tit kostede deres familie eller deres eget liv.
|
|
|
Post by anno on Aug 31, 2010 17:47:36 GMT 1
Anno hoppede ned fra stolen og så afventende på Zill. "fint så lad os få det overstået.." sagde hun. Lidt skuffet var hun dog over at Zill kunne gøre noget ved det, hun havde efterhånden fået styr på de krafter der fulgte med staven og det fungerede for hende. Nu skulle hun nærmest starte helt forfra med sin træning
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 31, 2010 18:00:18 GMT 1
Zill rejste sig for regnskaberne kunne hun kigge senere men det her skulle ordnes nu inden der blev mere ballade med guderne. Hun tog lidt hårdt fat i Annos arm og trak hende med sig men denne gang skulle tøsen jo ikke slippe fra det her, for Zill havde advaret hende om at hun ikke skulle prøve på at fornærme guderne for zill var ikke en gang så dum at hun ville udfordre deres krafter. Da de var kommet udenfor voksede der vinger frem på Zills ryg, hun vendte sig rundt og tog et fast greb om Anno inden hun lettede fra jorden med Anno favnen eftersom hun bare ville have det her overstået.
|
|
|
Post by anno on Sept 2, 2010 9:49:06 GMT 1
Anno fulgte irriteret med, det vr kke så lidt irriterende t bliver trukket fsted som et barn på den måde. Hun lod også Zill løfte hende med selvom hun selv kunne lette, det ville jo nok bare pisse Zill endnu mere af hvis Anno begyndte at bruge kræfterne som skulle ud af hende nu. "hvad vil du gre så?" spurgt hun for at dæmpe det lidt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 2, 2010 11:11:12 GMT 1
"alt hvad der skal til" svarede hun kort selvom hun jo ikke ligefrem var særlig troende og ikke levede helt som guderne gerne ville have det så var hun stadig ikke dum nok til at fornærme dem som Anno lige havde gjort. Selv hvis det betød at Anno skulle dø så ville hun gøre det bare for at redde rigerne, igen en ting folk ikke troede om hende at hun ville gøre når hun var egoistisk men hun gjorde alligevel alt for at undgå rigernes udryddelse.
|
|
|
Post by anno on Sept 30, 2010 15:54:20 GMT 1
"fint fint" mumlede hun småirriteret over sin situation. Efterhånden som de nærmede sin darklia kom de sædvanlige kuldegysninger og skumle mørke der herskede i landet. Under dem strakte slottet sig imod skyerne så højt det nu var. det var LANG tid siden hun havde været her da hun havde holdt sig inde i nira i så lang tid
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 30, 2010 16:01:52 GMT 1
Da de havde fløjet i et godt stykke landede Zill i træningsgården hvor hun slap Anno og fik hendes normale udseende tilbage igen, idet hun så lettere køligt mod Anno "Kom så" sagde hun roligt som hun begyndte at gå ind af porten igen for hun skulle hen til hendes hemmelige rum, eller ihvertfald et af dem som havde en magisk lås der kun kunne åbnes af arvingen til Darklia. Zill sagde intet i alt den tid hun gik hen til døren og lagde hånden på den hvor den automatisk åbned e sig. Indenfor var den hele væg til højre fyldt med bøger, små kister og et enkelt kranium mens der lige ud var et billed af hendes far som virkede til at bevæge sig. Til venstre var der så 2 stole med et bord imellem dem, stående ovenpå et hvidt skindtæppe.
|
|
|
Post by anno on Sept 30, 2010 16:04:26 GMT 1
Anno så op på Zills alvorlige ansigt og svarede "bare rolig den er uskat.. det gik bare lidt over gevind sidst jeg trænede med den og jeg kan bare bruge dens kræfter nu uden brug af særligt konsentration..." sagde hun mens hun fik en lille mistanke om at zill muligvis gjorde det lidt af jalouxi, men hun gad ikke tænke videre over det da hun viste at begge riger ville styrte i grus hvis Anno havde staven i sig ret meget længere
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 30, 2010 16:06:33 GMT 1
Da Zill var kommet ind af døren pegede hun hen på den ene stol "Sæt dig" sagde hun roligt for hun var stadig meget alvorlig omkring dette, Anno havde jo fornærmet guderne og det skulle rettes op på hurtigst muligt. Da Anno var kommet ind i rummet lukkede hun døren efter dem inden hun gik hen til hendes reol og begyndte at søge tingene igennem inden hun tog en bog ned og slog op i den.
|
|
|
Post by anno on Sept 30, 2010 16:10:20 GMT 1
Anno gad ikke gøre mere ud af det end at få det overstået og hun gik ud fra at Zill viste hvad hun lavede så hun satte sig bare i stolen uden at fortrække en mine. Dog holdt hun øje med hver en ting Zill foretog sig. Det var jo ikke 100% sikkert at Anno ikke ville komme til skade under procesen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 30, 2010 16:13:14 GMT 1
Zill bladrede lidt i bogen og så ind i mellem over på Anno som om hun tænkte over tingene inden hun læste videre i hendes bog. "Tja ser ud til at der er 2 måder at få den ud på igen" sagde hun roligt men en smule tænksomt som hun læste de forskellige måder man kunne gøre det på eller det folk havde forsøgt at gøre det på men så ikke rigtigt ud til at noget lykkes for dem
|
|
|
Post by anno on Sept 30, 2010 16:15:45 GMT 1
Anno lagde det ene ben over det anden og lænede sig på det ene armlæn. "lad mig høre.." sagde hun lidt for roligt i forhold til hvordan hendes mave snurrede af nervøsitet. Det kan godt være hun havde vundet en hel del selvtillid til det ydre men det indre mindede stadig lidt for meget om en køkkenpige
|
|