|
Post by anno on Oct 14, 2010 17:24:54 GMT 1
"nemt nok for dig at sige.. du ved jo hvordan det er ikke at have noget hjerte" sagde hun. Men ændrede lidt det hun sagde "på den anden side du ved jo hvor tungt sådan et kan være nu " sagde hun med et lille smil. det var nu lidt rart at man kunne tale med en der viste hvordan folk kunne have det nu. Istedet for den skal Zill var før
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 15, 2010 11:50:32 GMT 1
Et lille smil gled over Zills læber "Det ved jeg ja, mit hjerte blev utroligt tungt da jeg fandt min elskede med en anden, den gik fra fjer til sten på få sekunder" sagde hun roligt men det var jo sandt, dog nævnte hun ikke med at hun stadig havde mareridt over det der var sket for over 70 år siden efterhånden. "Men igen da de fjernede stenen var det som en fjer igen"
|
|
|
Post by anno on Oct 15, 2010 18:40:37 GMT 1
"så er der noget i vejen.." mumlede hun. "et hjerte plejer at være det der giver ens krop vægt" forklarede hun. ens krop burdte veje en del eller i hvertfal føles sådan når man får et hjerte igen" smilte hun. Nå hvordan var det så at få 'følelser* igen?" spurgte hun da det undrede hende lidt hvordan det havde føltes at ikke have nogle følelser og så få det. Måtte føles overvældende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 15, 2010 18:54:18 GMT 1
"Mit hjerte banker da stadig, men blev lettere da følelserne forsvandt" sagde hun roligt med et skævt smil for hun havde jo levet som om hun havde været fuld i mange år og bare gjort som hendes lyster lige sagde og nu begyndte hjernen også at ville være med, så det var ikke ligefrem særlig smart. "Har du nogensinde prøvet at føle dig så fuld af følelser eller sindsyg du har lyst til at smide dig selv i floden?", dette var nok dog kun en mild sammenligning til det zill følte mere og mere.
|
|
|
Post by anno on Oct 15, 2010 19:10:04 GMT 1
Anno tænkte lidt tilbage på den ene gang hun havde været rigtig fuld og rystede lidt på hovedet "nej det må jeg indrømme det har jeg ikke" sagde hun og grinte lidt. "at smide sig i floden er kun rart på en varm dag" sagde hun med et smil
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 15, 2010 19:12:56 GMT 1
"Men ikke ligefrem fra det højeste sted man kan finde fordi man ikke har lyst til at komme levende fra det men igen man kunne jo bare hænge sig selv, sådan at dingle fra side til side" sagde hun roligt med et skævt smil for det så nu alligevel lidt sjovt ud ind i mellem hvis folk havde hængt dem selv men igen det var kun når de egentlig dinglede ellers var det ikke spor morsomt. Og det med at falde fra højder gjorde hun nu alligevel for at få det adrenalin kick som hun mangelde ind i mellem.
|
|
|
Post by anno on Oct 15, 2010 19:23:44 GMT 1
Anno kom til at grine lidt over zills lidt bizare humor. "underlige lyster du har haft" sagde hun og gabte lidt, inden hun rejste sig. "ku du vise mig mit værelse?" spurgte hun så lidt forventende. Hun var efterhånden blevet lidt sløv i det og trætheden skyldede lidt efter lidt ind over hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 15, 2010 19:29:09 GMT 1
"Godt du ikke så mig da jeg havde hjerte, det var mere underligt for en mørkets prinsesse" sagde hun roligt med et lidt drillende smil for hun havde jo været fuldstændig modsat en anden tid for længe siden. Hun rejste sig fra hendes plads og smed et stykke brød hen til dyrene som sloges om at få det. "Kan jeg godt, men kan du høre gråd eller skrig om natten så ignorere det" advarnede hun venligt inden hun begyndte at gå hen imod døren ud til gangen
|
|
|
Post by anno on Oct 15, 2010 19:44:06 GMT 1
"jeg forventer ikke rigtigt andet jeg har jo boet her før da forholdene har været meget værrer" sagde hun hentydende til da hun havde været i fangekælderen. Hun skubbede pænt stolen ind til bordet og så forventende på Drazilla
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 15, 2010 19:49:43 GMT 1
Zill tænkte sig en smule om "Det sandt, jeg smed dig i fangekælderen" sagde hun med et skævt smil som om der var gået et eller andet op for hende men det var der jo også for så langt huskede nu alligevel ikke tilbage. "Tja fangekælderen blev da uinteressant efter, har ikke været der længe"..
|
|
|
Post by anno on Oct 15, 2010 19:56:22 GMT 1
Anno holdt et grin tilbage da det var en anelse sjovt at kælderen pludselig var kedelig efter Anno ikke var der mere. Hun begyndte at gå hen langs bordet hen imod døren. "der sker ikk så meget her på slottet mere eller hvad?" spurgte hun så
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 15, 2010 20:01:25 GMT 1
Zill sendte anno et kort blik med et skævt smil "Anno det største der har sket her det sidste halve år er nok at jeg fik min datter hvis vi kun tæller det med der er sket på slottet" sagde hun roligt men det virkede ligefrem ikke særlig meget, egentlig så var her ret kedeligt selv i zills efterhånden gode øjne men hun havde sådan en lyst til at drikke men havde ikke gjort det i længere tid.
|
|
|
Post by anno on Oct 15, 2010 20:07:23 GMT 1
"uha..." sagde hun da hun viste hvilket teenageliv Zill havde haft før. "lidt kedeligt?" spurgte hun kort da hun sin vis godt kunne lide at Zill havde sådan et 'mor'-liv nu hvor hun næsten ikke kunne gøre hvad hun havde lyst til mere
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 15, 2010 20:10:56 GMT 1
"Meget kedeligt og får ikke en gang lov til at føre krige mere eller jo men må ikke være med i dem" sagde hun lettere irriteret og rullede med øjnene for kamp var jo noget hun havde det sjovt med og så måtte hun kun planlægge nu men ikke deltage, så var der jo ikke noget sjov idet
|
|
|
Post by anno on Oct 15, 2010 20:15:35 GMT 1
"tja jeg kan vel ikke klage over at der ikke er de helt store angreb" sagde hun og trak på skuldrende. Hun fattede slet ikke at Zill gad tale med Anno overhovedet da de egentlig var fjender. men hun priste sig dog lykkelig for at hun ikke skulle kæmpe nu på trods at hun var stopmæt g træt
|
|