|
Post by Karou on Nov 13, 2018 21:06:02 GMT 1
Karou smilede og tog en tår af hendes krus og stillede det på bordet imens hun sagde. ”Ok så skal du have dine penge for skindene. Jeg vil lade dig om at bestemme hvad opgave at vi skal ud på nu. Jeg stoler på dig og håber at du stoler på mig også.” Hun smilede og tog den læderpose med de penge som hun skulle have for deres opgave sammen. Læderposen med penge fra skindene lå på bordet foran dem. ”Jeg har ikke delt pengene.”
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 13, 2018 21:46:14 GMT 1
Han smilede lettere forførende til hende og sagde ”men vi har ikke lært hinanden at kende i nu og vi finder ud af det i morgen” og han tog en tår af sin øl og tog læderposen og begyndte at dele op pengene for skindene og bidt hver mønt han delte op for at være sikker på de var ægte og da han var færdig med at dele dem op skubbede han sin del ned i sin taske og skubbede den anden del over til hende og tog en stor tår af sin øl og sagde lettere drillende ”så hvis du går under bordet vil du så vågne i morgen med dit tøj på eller intet på” han sagde det bare for drille hende lidt eftersom hun var trods alt lidt af en letvægts drikker
|
|
|
Post by Karou on Nov 14, 2018 17:49:14 GMT 1
Karou smilede og kiggede på ham imens hun tog hendes del af pengene ned i læderposen og sagde. ”Ok, men jeg mente hvad jeg sagde før.” Hun lagde læderposen i hendes egen taske, hvorefter hun tog hendes krus øl og tog en tår og sagde med et smil. ”Lad os nu se om jeg går under bordet først, men jeg vil helst gerne vågne op med mit tøj på hvis det er i orden med dig Griffith?” Hun vidste godt at han sagde det for at drille hende og hun smilede til ham før hun drak det sidste øl og stillede det tomme krus på bordet foran dem med et smil.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 14, 2018 18:49:23 GMT 1
Griffith grinede kort at hendes svar og sagde ”selvfølgelig ved jeg det godt lille frøken men jeg puttede mit liv for din skyld og du har ikke så du kan sige det så mange gange du ville men handling siger mere end ord” og han tog sit krus og hældte resten af sin øl i sig og for tredje gang gjorde han tegn til at få to øl og krus blev taget væk og to nye kom med øl og han tog den ene krus og tog en stort tår fra den og sagde ”du holder dig selv godt oppe for en nybegynder i at drikke” og drak resten af sin øl som en udfordring til hende
|
|
|
Post by Karou on Nov 14, 2018 19:00:16 GMT 1
Karou grinede og smilede imens hun kiggede på Griffith og sagde. ”Ja det er sandt.” Hun tog hendes nye krus med øl og hun tømte det i en tår som en udfordring til ham og sagde med et smil. ”Jeg har lyst til at danse med dig, hvis du har lyst?”
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 14, 2018 19:44:14 GMT 1
Han grinede og sagde ”hvis du er parat til at risikere dine fødder så kan vi godt danse” og han rejste sig op det var ikke en overdrivelse han var ikke særlig god til noget som helst som ikke indbefattede at være sammen med kvinder eller at dræbe ting han havde faktisk lykkedes at få sin første danse lære til at miste alt hår på sit hoved fordi han var så dårlig til det og rakte en hånd til hende og samtidig begyndte musik af spille /Det er musikken som bliver spillet: www.youtube.com/watch?v=5K4TIQXCmPQ
|
|
|
Post by Karou on Nov 14, 2018 19:56:20 GMT 1
Hun grinede og sagde. ”Ja det er jeg, hvis du er det.” Hun smilede til ham imens hun tog hans hånd og rejste sig op og gik med ham ud til gulvet, hvorefter hun placerede hendes hænder på ham og hun lod ham fører an imens musikken spillede og kiggede på ham med et smil imens de dansede sammen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 15, 2018 14:47:00 GMT 1
Han smilede kort til hende da hun placerede hendes hænder på ham og han lod begge sine hænder hurtigt stryge over hendes bagdel før han placerede sine hænder på sine hofter og så ned på deres fødder for at sikre sig at han ikke kom til at træde på hendes fødder og det var ret tydeligt at han virkelig koncentreret sig for ikke at gøre det
|
|
|
Post by Karou on Nov 15, 2018 15:02:55 GMT 1
Hun smilede til ham imens hun kiggede på ham, imens de dansede sammen og sagde. ”Jeg vil gerne sige tak for at du vil danse med mig. Jeg synes du danser godt. Jeg kan se du gør dig meget umage med det. Mange tak for det.” Hun kiggede på Griffith med et smil og hun tænkte på at give ham hendes første kys, men hun var ikke sikker på om han ville have det og dansede med ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 15, 2018 15:22:31 GMT 1
Han så op på hendes ansigt da hun begyndte at tale til ham og gav hende det lettere forførende smil at det hun sagde i en lettere forførende tone ”jeg gør mig umage med alt hvad jeg gør Karou” og han kyssede hende let på hendes mund og hans ene gik ned til hendes bagdel og tog let på den og efter et øjeblik flyttede han sit hoved væk fra hendes og hviskede i hendes øre ”skal vi gå op til dit rum for lidt hygge tid sammen”
|
|
|
Post by Karou on Nov 15, 2018 15:45:35 GMT 1
Hun kiggede på ham med et smil og sagde. ”Ok Griffith.” Hun kyssede ham let på hans mund og følte hans ene hånd på hendes bagdel let og efter et øjeblik flyttede hendes hoved væk fra hans. Hun smilede og hviskede i hans øre. ”Det kunne vi godt gøre, men som jeg sagde til dig så venter jeg på manden i mit liv. Jeg ønsker ikke at være en engangs erobring for mænd. Kun manden, men du kysser godt.” Hun kiggede på ham og smilede.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 15, 2018 17:21:00 GMT 1
Han smilede tilbage til hende og hviskede i hendes øre ”så længe du vil have vi gør det er det lige så længe jeg vil gøre det og du er heller ikke så dårligt for en nybegynder” han lod bevidst være med at sige at hvis hun ikke ville det ville han bare gå til en anden trods alt hvis hun besluttede sig at gå til en anden i stedet for ham ville han ikke blive sur på hende og han kyssede hende igen på munden og hans anden hånd begyndte let at kærtegne hendes ryg
|
|
|
Post by Karou on Nov 15, 2018 17:54:34 GMT 1
Hun smilede tilbage til ham og hviskede i hans øre. ”Tak. Det er ikke fordi jeg ikke vil gøre det med dig, men jeg vil gøre det med en som er forelsket i mig og som elsker mig og jeg ham. Har du det sådan med mig, Griffith?” Spurgte hun og kyssede ham igen på munden imens hans anden hånd kærtegnede hendes ryg.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 15, 2018 18:21:58 GMT 1
Han viste slet ikke hvad hun mente med at forelsket i hende han var interesseret i hende det var sandt nok men det var han teknisk set for alle men kvinder som ville være sammen med ham så han troede at hun mente hun at hun ville være med ham mere en gang hvad han kun var med på så han sagde ”ja jeg gør” og kyssede hende endnu en gang på munden
|
|
|
Post by Karou on Nov 15, 2018 18:32:16 GMT 1
Hun kiggede på ham med et smil og sagde. ”Jeg ved godt at du vil være i samme seng med mig, men er det mere end det at du føler for mig Griffith? Vil du være sammen med mig på andre måder?” Hun kyssede ham endnu engang på munden.
|
|