|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 15, 2018 19:14:03 GMT 1
Endnu engang var han ikke sikker på hvad hun mente for de rejste sammen allerede så hvad kunne hun ellers mene med det hun sagde så han sagde ”ja jeg gør men hvis du virkelig ikke vil det så sige det” og han kyssede hende igen på munden og bidt hende let på øret og begge sine hænder ned på hendes ben og løftede hende op og begyndte at gå mod hendes rum og begyndte at kyssede hende på halsen
|
|
|
Post by Karou on Nov 16, 2018 20:16:32 GMT 1
Hun kiggede på ham med et smil og sagde. ”Hvis vi skal gøre det, så må du love mig at du kun gør det sammen med mig og ingen andre kvinder. Og at du tager din del af ansvaret, hvis jeg skulle blive med barn.” Hun kyssede ham igen på munden og smilede til ham imens har var på vej til at tage hende til hendes rum. ”Min kappe er stadigvæk ved bordet.”
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 17, 2018 8:20:43 GMT 1
Han var ret ophidset så da han ikke rigtig hørte hvad hun sagde plus han ville ikke have andre kunne høre hans svar så han svarede ikke på det løfte hun bad ham om at give hende men han fangede hun ville have hendes kappe så han gik forbi deres bord og han holdte hende oppe med en arm og med den anden tog han hendes kappe på hendes ben og begyndte at kærtegne med hans frie arm hendes ene bryst og han gik hen til hendes rum og stoppede ved døren til hendes rum eftersom den var låst og han placerede hende sådan hendes ryg var opad døren og han kyssede hende et par gange på hendes hals og hviskede i hendes øre ”den første del kan jeg ikke eftersom jeg er en greve og en eller anden dag skal lave en aftale med en anden adels familie og det ville indbefatte det men den anden del kan jeg godt love dig” og han mente det han havde sagt godt nok lod han nogen detaljer være f.eks han vidste ikke om at ham han skyldte penge til ville på et tidspunkt have at han skulle være med nogle specifikke men at tage ansvaret af deres barn det var nemt nok at give for de få penge han fik lov til at beholde så han kunne få mad brugte han på en mikstur som gjorde at det var dybest set umuligt for ham at gøre nogle som helst gravide ellers ville han nok have været far til mange børn på nuværende tidspunkt
|
|