|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 23, 2020 20:00:37 GMT 1
solen lyse skinnede ind til deres rum klokken måtte mindst være ti om morgenen men Griffith ville kæmpede for at blive ved med at sove det var længe siden af han havde sovet i sådan en dejlig blød seng og det hjalp slet at Karou havde del den med ham det havde været længe siden at han havde følt sig så meget i kontrollen over sit eget liv og han ville ikke opgive den fornemmelse lidt længere han var ikke sikker om hun var vågen eller stadig sov i nu
|
|
|
Post by Karou on Nov 23, 2020 20:20:34 GMT 1
Karou sov med et smil ved siden af ham, det havde været dejligt at sove i samme seng. Hun sov lidt længere end hun plejede, da hun ikke havde drukket øl før i hendes liv. Solen skinnede dejligt varmt ind i deres rum og det var en skøn ny dag, der skulle til at begynde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 23, 2020 20:33:36 GMT 1
Griffith kunne ikke længere holde sig i søvnens mørke mere så han åbnede langsomt og kiggede mod Karou som tilsyneladende stadig sov så han smilede han var ret sikker på at øllen og deres sjov sammen i går så han var ikke helt overrasket at hun ikke var vågnet op i nu men han kunne ikke lade være med at læne sig ind mod hende og kysse hende på hendes hals og kærtegne hende på maven som et forsøg på at vække hende op og forhåbentlig at have lidt sjov sammen bare for at få endnu en bedre start på dagen
|
|
|
Post by Karou on Nov 23, 2020 20:43:41 GMT 1
Karou åbnede langsomt hendes øjne da hun kunne mærke hans kys på hendes hals og berøringen på hendes mave. Hun smilede til ham og hun kyssede ham blidt på hans mund. Det var en dejlig måde, at vågne op på tænkte hun glad og tilfreds med deres sjov sammen forleden dag. Hun havde fået et godt øje til ham, og hun var frisk på lidt sjov med ham før de skulle op igen, så længe han var forsigtig.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 23, 2020 21:00:53 GMT 1
Han kyssede hende tilbage på munden og lagde sig over hende og kyssede hende igen på munden og kærtegne hendes bryster han vidste godt at han skulle stadig være forsigtig med hende hun havde efter alt ikke nær så meget erfaring som ham så han gjorde sig forsigtigt klar så de to kunne have sjovt sammen igen og kyssede hende igen på munden men denne gang langt dybere end før og begyndte at bevæge sig langsomt frem og tilbage og hviskede i hendes øre ”godmorgen smukke klar til din morgen træning”
|
|
|
Post by Karou on Nov 24, 2020 16:00:41 GMT 1
Karou kyssede ham tilbage på munden, imens han lagde sig over hende og hun nød hans kærtegn og gengældte hans dybe kys og hun hviskede tilbage til ham i hans øre med et lille sagte støn. ”Godmorgen. Ja det er jeg.” Hun kiggede på ham med et smil imens hun rødmede lidt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 24, 2020 16:19:49 GMT 1
Han smilede tilbage til hende han havde godt nok været sammen med kvinder som havde mere erfaring end hvad Karou havde men det var stadig en interessant oplevelse være sammen med en kvinde som kun havde været sammen med ham og kun ham så han hviskede i hendes øre ”godt for i dag er det i tempo” og han satte tempoet op med hans bevægelser men stadig ikke så hurtigt han kunne eller fortrak det hun skulle stadig kunne tænke når de var færdige og begyndte at komme med små støn og gjorde sit bedste at kysse hende uden det forstyrrede hans bevægelser
|
|
|
Post by Karou on Nov 24, 2020 16:34:32 GMT 1
Karou smilede tilbage til ham og hun hviskede tilbage i hans øre med et lille sagte støn. ”Ok Griffith.” Hun kyssede ham tilbage på munden, imens han bevægede sig og hun prøvede at gøre det sammen med ham og kom med små støn undervejs. Hun var blevet forelsket i ham, men hun vidste ikke om han havde det på samme måde med hende, eller om de nogensinde ville kunne få hinanden. Men hun ville nyde det, så længe det varede.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 24, 2020 16:49:31 GMT 1
Griffith var ikke rigtig forelsket i Karou det var kun Adelia han rigtig var forelsket i eller sådan han troede kærlighed var men han kunne stadig godt lide at være med Karou ikke kun når de legede men også når de gjorde andre ting så han havde stadig ting sig at hende som en konkubine når han havde betalt sin gæld af og kunne leve sit liv som han ville uden at andre havde noget at sige om det han måske kunne han en dag få Adelia og Karou i samme seng en dag så de kunne have endnu mere sjov sammen og han var ret sikker på de vilde kunne lide hinanden
|
|
|
Post by Karou on Nov 24, 2020 17:19:38 GMT 1
Karou kiggede på Griffith med et smil og kyssede ham på hans læber en sidste gang, før hun prøvede at rejse sig op for at gå hen for at finde hendes tøj, så hun kunne finde et sted med vand, så hun kunne tage sig et varmt bad. Hun kom i hendes tøj og vendte sig mod ham med et glad og lykkeligt smil, før hun kyssede ham blidt på hans læber, før hun gik mod døren.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 24, 2020 17:34:57 GMT 1
Griffith kom med en smule højere støn og gengældte hendes kys han havde lyst til at have mere sjov men hun havde åbenbart andre tanker så han satte sig på sengekanten nødt at se på hendes nøgne krop og syntes det var en skam at hun tog tøj så han rejste sig op og gengældte hendes kys og gik over til hende og lagde sine arme om hende bag hende og kyssede hende på halsen og sagde en smule drillende ”er du allerede blevet træt af mig siden du går uden et ord til mig” han vidste godt det var nok ikke grunden til hun var på vej ud men han syntes stadig de kunne lege lidt længere sammen før de skulle gøre andre ting
|
|
|
Post by Karou on Nov 24, 2020 19:20:51 GMT 1
Karou stoppede op og følte hans arme rundt om hende og hans læber mod hendes hals og smilede til ham. ”Nej, men jeg har brug for at få et varmt bad og få vasket mig lidt, før vi skal snakke om vores næste opgave. Desuden er det ikke kun kødelige lyster, at alt handler om. Men jeg nød det meget sammen med dig. Men jeg er desværre nødt til at gå ned for at hente vand, så jeg kan varme det op til at jeg kan komme til at bade desværre, men jeg vil komme tilbage til dig igen. Medmindre du selvfølgelig vil være en gentleman og hente det for mig Griffith?” Sagde hun kiggede på ham med et smil og ventede på hans svar.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 24, 2020 19:44:46 GMT 1
Han smilede at det hun sagde for det gav ingen mening for ham for alt omhandlede om kødets lyster han ville ikke lave andet hvis han kunne så han begyndte at hive op i hendes kjole og sagde ”selvfølgelig er jeg en gentleman så jeg vil naturligvis hente vand til vores bad sammen men du burde kun tænke på at få nydelse den første dag du har en kæreste opgaven kan vente til i morgen” han håbede på det var nok til at overbevise hende blive i rummet og have sjov med ham men han var klar til at tage tøj på så han kunne hente vand hvis hun sagde nej så i et forsøg på at hjælpe hende i den retning begyndte han at kærtegne hendes ene bryst selvom det han ville en smule irriteret at hendes tøj var i vejen til at kunne rigtig mærke hendes gode bryster
|
|
|
Post by Karou on Nov 24, 2020 20:32:55 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham og sagde. ”Tak, det ville jeg være glad for, hvis du ville hente vand til et bad. Men jeg ved ikke om du har lyst til at tage et bad med mig, da jeg bløder lidt efter det sjov vi havde sammen. Og du burde ikke sige, at jeg er din kæreste. Uden at du mener det seriøst. Og vi kan godt vente med at finde ud af, hvilken opgave at vi skal tage i morgen.” Hun kiggede på ham med et smil på hendes læber, imens hun tog hans hånd væk fra hendes bryst.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 24, 2020 20:56:43 GMT 1
Han stønnede opgivende det havde tydeligvis ikke hjulpet det han havde sagt så han kyssede hende på halsen og sagde ”lidt blod i vandet vil ikke gøre noget skade plus så kan du også prøve at være den øverste og i kontrollen” og han gav hendes bagdel en lille klap og gik over til sit tøj og tog det på han havde ikke helt forstået med de var ikke kærester hans far havde flere kærester på samme tid end han kunne tælle til og Karou og hans forhold til hinanden var bestemt langt dybere end hvad hans far havde med hans kærester så han gik over til hende kysse hende på læberne og tog hende på hendes bagdel og sagde hvad han troede var forførende ”og når jeg kommer tilbage vil jeg gerne se dig klar til et god lang dag fuld med sjov så du vil have det svært til at gå lige for en uge” og han kyssede hende igen på munden og gik ud af rummet for at hente noget vand til deres bad
|
|