|
Post by Karou on Nov 25, 2020 13:23:47 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham og hun sagde til ham. ”Ok, men der bliver ikke mere sjov af den slags indtil videre. Og jeg er ikke en som du kan have sex med uden at du vil være i et seriøst forhold med mig, og at vi kan måske blive gift med hinanden en dag, som mand og kone, men det må tiden vise.” Hun kiggede på ham, imens hun lod det med at han klappede hende på hendes bagdel passer for nu. Hun kiggede på ham mens han kom i tøjet og hun smilede til ham lidt. Hun vidste ikke, hvordan hans liv havde været eller hvad hans følelser for hende var eller hvad hendes følelser for ham var, men hun ville nyde det de havde sammen indtil videre. Hun håbede, at han ville få ægte følelser for ham en dag og hun med ham. Hun kyssede ham igen på hans læber, imens hun følte hans hånd på hendes bagdel og hun sagde til ham. ”Tak for at du vil hente vand, men der bliver ikke mere sjov, når du kommer tilbage. I hvert fald ikke i dag.” Hun kyssede ham igen på munden og hun kiggede efter ham med et smil, før hun lagde sig ned på sengen og hvilede sig lidt, imens hun ventede på han kom tilbage til hende igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 25, 2020 13:45:59 GMT 1
Griffith troede ikke rigtig på hvad Karou sagde for hvorfor ville hun ikke igen i dag have mere sex for i dag hun havde kun prøvet det et par gange og alle gange var med ham og han havde bestemt ikke fået nok at hende og han blev kun forvirret at hendes ord om et seriøst forhold var de ikke allerede i et han kunne godt lide at være med hende både i og ude af sengen han endda delte jobs med hende så han fik mindre penge for sig selv og af de skulle blive gift det var kun så adelen var sikker på at børnene var at dem som havde titlen så hvad betød det for hende om de var gift eller ej hun var jo ikke en del af adelen han og det var ret tydeligt at han var forvirret da han kom tilbage til rummet med nok vand til et bad for dem begge
|
|
|
Post by Karou on Nov 25, 2020 15:29:41 GMT 1
Karou sov med et smil på læben, imens hun lå i sengen med tæppet over hende, hvor hun drømte om at få et godt liv sammen med Griffith. Ikke at det ikke var det, men hun drømte om det. Hun hørte ham komme tilbage, hun åbnede hendes øjne og kiggede på ham med et smil på læben over at han så meget forvirret ud og hun spurgte ham. ”Velkommen tilbage igen. Hvorfor ser du så forvirret ud Griffith?” Hun kiggede på ham med et smil, imens hun ventede på hans svar mens hun lå under det varme tæppe, imens hun tænkte at han så godt ud med et varmt og kærligt smil.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 25, 2020 15:49:15 GMT 1
Griffith stillede vandet på et natbord og begyndte at tage sit tøj at han kunne ikke se en grund til at have det på når de skulle ligemeget i bad snart og sagde samtidig meget tydeligt forvirret ”det du sagde gav ingen mening at regne ud hvad du mente” han gik over til hende og satte sig ved siden af hende og hev tæppet væk og kyssede hende på munden og sagde samtidig med han med den ene hånd kærtegne hendes ene bryst og med den anden hånd under hendes kjole og kærtegne hendes ben ”for er vi ikke i et forhold jeg kan godt lide at være sammen med dig selv når vi ikke har sjov sammen og jeg troede du havde det på samme måde med mig” og han begyndte at kysse hende på halsen han havde bare lyst til at glemme disse forvirrende tanker for noget tid og bare have det sjovt med hende
|
|
|
Post by Karou on Nov 25, 2020 18:43:21 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede, imens hun tænkte at det var sjovt at se ham på den måde og hun sagde. ”Det er jeg ked af at høre.” Hun kiggede på ham, da han tog tæppet væk og hun kyssede ham tilbage igen, hun tog hans hånd væk fra hendes bryst og sagde til ham. ”Jeg kan også godt lide at være sammen med dig også selvom vi ikke har sjov sammen, men jeg ved ikke om du har det på samme måde som mig når det kommer til forhold.” Hun følte hans kys på hendes hals og smilede lidt, før hun rejste sig op og tog spanden med vand for at gå hen for at varme vandet op til deres bad, hun kiggede på vandet imens det kogte sig varmt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 25, 2020 19:05:26 GMT 1
Hendes ord igen ham bare endnu mere forvirret for hvad mente hun det gav slet ikke mening for ham hvad mere til et forhold var der en hvad de to allerede havde i deres og hans forvirring var så småt begyndt at irritere ham og det hjalp slet ikke at hun hellere ville se på vand varme op end at have det sjovt med ham så han rejste sig op og gik over bag hende kysse hende på halsen og hev op i hendes kjole så han kunne kærtegne hendes bagdel men denne gang var det mere intens end den blide måde han havde gjort op til nu og han sagde i mellem hans kys ”kan vi bare ikke have det sjovt sammen i stedet for at være så forvirrende”
|
|
|
Post by Karou on Nov 25, 2020 19:15:31 GMT 1
Karou kiggede på vandet og det var varmet op til deres bad, hun kunne ikke rigtig lide den måde han gjorde det på og hun fjernede hans hænder fra hendes bagdel og hun sagde til ham. ”Jeg sagde til dig, at jeg ikke ville have mere sjov lige nu. Det må du kunne acceptere. Men vandet er klart til badet nu.” Hun kyssede ham blidt på hans læber, før hun tog spanden med vand for at hælde det ned i badekarret, imens hun tænkte på hvad der gik af ham i øjeblikket, da de havde haft det godt indtil videre. Men hun lod det passer for nu.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 25, 2020 19:34:22 GMT 1
Griffith blev kun mere forvirret da hun sagde hun ikke havde lyst til at have sjov hvordan kunne det være muligt hun havde kun prøvet det et par gange for han ikke havde lyst til det mere ville det tage ham en dag hvor han gjorde ikke andet men det var kvinder han nok aldrig så igen når han var færdig men han kunne lide Karou og han havde ikke fået nok af hende så han havde så mange forvirrende tanker så han lagde ikke mærke til hun kyssede ham blidt og satte sig op i badekarret og sagde stadig tydeligt forvirret ”mit hoved gøre ondt”
|
|
|
Post by Karou on Nov 25, 2020 21:00:16 GMT 1
Karou kiggede på Griffith med et smil på læben, imens hun satte sig ned i badekarret med ham og hun begyndte at vaske sig selv først med en våd klud, og skyllede den ren før hun begyndte at vaske ham og hun sagde til ham. ”Hvorfor gør dit hoved ondt, Griffith?” Hun kiggede på ham med et lille bekymret udtryk, før hun smilte igen, imens hun fortsatte med at vaske ham på hans ryg.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 25, 2020 21:13:43 GMT 1
Han lod hende vaske hans ryg og sagde ”du siger mærkelige ting som jeg prøver at forstå men det giver bare mindre mening jo mere jeg tænker over og kan ikke tænke på andet så jeg prøvede at koncentrere mig om dig med at have sjov med dig men du vil ikke så tilbage og prøve at regne ud hvad du siger det er som en cirkel” han vendte sig imod hende og kyssede på munden og sagde forvirret ”kan du ikke lide mig mere” det var ret tydeligt at han prøvede at regne ud noget han ingen gang havde det mest grundlæggende del til som kunne hjælpe ham med et svar
|
|
|
Post by Karou on Nov 26, 2020 17:44:43 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham og hun sagde. ”Jeg er ked af at det ikke giver mening for dig og at det giver dig hovedpine og ikke giver mening for dig. Men det giver heller ikke mening for mig, at du kun vil have sjov og ikke andet med mig. Og jeg kunne ikke lide hvad du gjorde ved mig før.” Hun hentydet til da han kyssede hende mere intens før, imens hun fortsatte med at vaske ham på hans ryg og hun kyssede ham på hans mund og kiggede på ham. ”Jeg kan godt lide dig. Mere end jeg tror, at du ved det. Men jeg ved ikke, hvad du føler for mig eller om du har det på samme måde som jeg har det med dig? Og den eneste grund til, at jeg sagde at jeg ikke ville have mere sjov lige nu var på grund af det var min første gang med dig og jeg er lidt øm.” Svarede hun ham, imens hun vaskede ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 26, 2020 18:07:45 GMT 1
”hvis jeg kun ville have sjov med dig ville jeg have gået videre da vi var færdige” sagde Griffith stadig tydeligt forvirret han vidste ingen andre måder at vise hvor meget han kunne lide en person ud over den måde de havde gjort tidligere med at gøre det så mange gange han kunne og hun ville ikke gøre det lige nu så han lagde sine arme om hende og begyndte at kysse hende mange gange på hendes hals han vidste ikke andet at han skulle gøre så han kærtegne hendes ryg det var den eneste måde han vidste at vise hvor meget han kunne lide en person
|
|
|
Post by Karou on Nov 26, 2020 18:22:56 GMT 1
”Ok.” Sagde hun, da hun ikke vidste hvad hun ellers kunne svare på det han havde sagt til hende. Karou smilede til ham glad for at have hans stærke arme om hende, imens hun nyder hans kærtegn og hun kyssede ham på hans hals, før hun kiggede på ham glad og lykkelig for at være sammen med ham og hun besluttede sig for, at lade hans hoved få lidt fred i et par minutter, før de skulle op af badet igen for at komme videre med dagen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 26, 2020 18:41:57 GMT 1
Han tog fat i hendes bagdel og løftede hende op så hun sad på hans skød det og blev ved med at kærtegne hendes krop og kysse hende på halsen næsten som om de skulle til at have sjov sammen for det var den eneste måde han kunne stoppe med at tænke på hvad hun sagde men hun ville ikke så han gjorde det næst bedste ting men han kunne mærke af han havde brug for at have mere så det blev mere og mere intenst men han selv ikke lagde mærke til at han gjorde det og han havde bare brug for mere af hende
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 17:23:34 GMT 1
Karou sad på hans skød og hun nød hans kærtegn og hun kyssede ham på hans hals og på hans læber, imens hun vaskede hans bryst for ham med kluden i hendes hånd. Hun kiggede på ham med et smil på læben, imens hun fortsatte med at vaske ham og kysse ham på hans læber, hun var rigtig glad for at være sammen med ham, men hun havde stadigvæk ikke lyst til at have sjov med ham.
|
|