|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 17:49:57 GMT 1
Griffith blev bare ved med at kysse og kærtegne hende han havde et lille forhåbning at hvis han bare blev ved længe nok ville hun få lyst til at gøre det igen og uden at tænke over det begyndte han at rykke dem begge tættere på kanten at badekarret så Karous ryg var op ad kanten begyndte at kysse og kærtegne hende mere og mere intenst men han var helt stoppet med at tænke over hendes ord og var fuldstændig koncentreret om at få hende til at have lyst til at have sjov igen
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 18:08:47 GMT 1
Karou gengældte hans kys og kærtegn, imens hun var ved kanten af badekarret og hun prøvede at kysse med ham, da det blev mere intenst imens han kærtegnede hende. Hun kiggede på ham med et smil på læben og hun kyssede ham blidt og kærligt på hans læber, før hun rejste sig op og gik ud af badekarret for at tage en klud og begyndte at tørre sig selv, før hun tog hendes tøj på så hun kunne gå ned for at få noget at spise, da hun ikke havde fået noget siden dagen før. Hun kiggede på ham med et smil på læben og hun sagde til ham. ”Jeg er sulten, så jeg går ned for at købe noget at spise du kan komme ned til mig når du er færdig med at bade.” Hun kiggede på ham med et smil, før hun gik ud af døren.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 18:26:40 GMT 1
Det tog et øjeblik før Griffith opdagede Karou havde gået ud af badet og da han havde endeligt opdagede det og vente sin opmærksomhed mod hende havde hun desværre taget tøj på igen og hun var åbenbart blevet sulten og gik ud efter noget mad så han sagde ”det skal jeg nok Karou” og blev siddende lidt længere så han kunne komme lidt ned han ville stadig have sjov med hende faktisk var han klar til at gøre det i krostuen hvor alle kunne se dem men efter et par minutter var han faldet ned så han gik ud af badet tørret sig og tog sit tøj på og gik ud af rummet og ned til hende med en lille forhåbning at hun snart ville have sjov med ham igen
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 18:37:09 GMT 1
Karou smilede til kroejeren glad, imens hun betalte for maden og drikkelsen hvorefter hun tog det med hen til et af bordene og hun satte sig ned og satte det på bordet, imens hun tænkte på hvorfor Griffith var sådan mod hende oppe i rummet. Hun var en smule irriteret over, at han ikke kunne forstå hun ikke ville det. Hun kiggede med et smil på læben på folk i kroen, hvorefter hun begyndte at spise og drikke, imens hun ventede på ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 18:52:42 GMT 1
Da Griffith kom til enden af trappen fik han ret hurtigt øje på Karou og gik over til hende og satte sig ved siden af hende kyssede hende på kinden og lagde en arm om hendes liv og sagde ”hej smukke kunne jeg få lidt at din mad” det var lidt at en kamp at ikke hive hende op på bordet og bare have sjov med hende om hun ville det eller ej han ville bare så meget gøre have sjov så han var så småt at tænke på at finde en anden af gøre det med men han vidste at Karou nok ikke ville sætte pris og han ville stadig gerne gøre det med hende igen og forhåbentlig snart
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 19:02:00 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham og hun sagde til ham. ”Hej flotte. Det må du gerne, men jeg har købt til dig.” Hun kiggede på ham med et smil på læben, imens hun gav ham en bid af hendes mad og hun tog selv en bid af hendes mad efterfølgende, da hun havde sunket hendes mad kiggede hun på ham og hun sagde til ham. ”Du må undskylde, at jeg gik før, men jeg kan ikke mere i dag tror jeg? Men jeg ved godt, at du ikke vil vente på mig, eller at du har de samme følelser for mig, som jeg har med dig. Jeg forstår det godt, hvis du hellere vil have en anden end mig.” Hun tog en tår fra hendes krus.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 19:19:22 GMT 1
Griffith så ret overrasket på hende han havde bestemt ikke forventet at høre Karou sige det og tykke ret så han kunne synke det og sagde ”jeg vil gerne være sammen med dig men jeg har bare mere energi som jeg skal af med og ville bare bruge det med dig” og han kyssede hende igen på munden og så hende i øjnene og sagde ”hvis du vil kan vi gøre det igen i morgen men jeg er nødt til få den energi ud af mig men jeg vil altid komme tilbage til dig” han håbede på hun forstod hvad han mente med hvad han sagde og begyndte at spise det mad hun havde købt til ham
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 19:28:43 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham og hun sagde til ham. ”Det vil jeg gerne med dig, men hvis du har mulighed for at vente til lidt senere, så vil jeg gerne gøre det med dig, men hvis ikke du kan vente så længe kan vi gøre det efter maden, men det bliver ikke dernede.” Hun kyssede ham på munden og hun kiggede ham i øjnene og sagde. ”Hvad mener du med at du altid vil komme tilbage til mig?” Hun kiggede på ham og spiste hendes mad og drak fra hendes krus.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 19:44:01 GMT 1
”du er en nybegynder til den slags og jeg har jo en helt del erfaring så hvis du ikke har lyst eller bare for udmattet jeg stadig have en masse energi tilbage i mig og jeg vil nødt til at bruge den energi med en anden men når den energi er væk vil jeg komme tilbage til dig” sagde han og han tog en tår af sin drink han ville ikke såre hende men hvis hun ikke kunne følge med når han havde den energi i ham måtte han jo finde en anden som kunne hjælpe ham med at få resten ud af ham og han kyssede hende på munden og sagde ”hvorfor ikke gøre begge så vil jeg kunne finde et ny opgave til du er klar til anden omgang”
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 20:02:48 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og hun sagde til ham. ”Jeg har lyst, men jeg er øm fordi det første gang for mig. Men der er andre måder, at jeg kan prøve at tilfredsstille dig på. Eller det har jeg hørt.” Hun kiggede på ham og sagde til ham. ”Men hvis du hellere vil have en anden end mig, så gør du bare det, da det lader til at du vil det.” Hun tog en tår af hendes krus, hun vidste ikke om hun var såret eller andet, men det var hans beslutning. Hun kiggede på ham og hun sagde til ham. ”Det er op til dig, men jeg tror at jeg vil gøre noget andet end at vente på at du kommer tilbage til mig.” Hun tog en bid af hendes mad.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 20:14:45 GMT 1
Griffith lagde en arm om hendes liv og hev hende lidt tættere ind til sig og kyssede hende igen på munden og sagde ”jeg viste ikke du ville være klar til at gøre andre ting for mig lad os blive hurtig færdig med vores mad så jeg mister alt kontrol at min lyst for dig tager over” han havde bestemt ikke forventet at hun ville gøre sådan ting for ham eller bare kende til dem han troede faktisk det ville tage ham noget tid før hun var op til at prøve noget andet en de allerede havde gjort så han begyndte at spise sin mad så hurtigt han kunne uden at få det galt i halsen
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 20:31:26 GMT 1
Karou kyssede ham på munden og hun kiggede på ham en smule forvirret over hele hans opførsel og væremåde overfor hende og hun sagde til ham. ”Undskyld, men jeg troede du havde travlt med at komme i skøjterne på den næste kvinde som du så. Jeg vil ikke gøre det med dig, da du åbenbart ikke kun er interesseret i mig. Og desuden så talte jeg kun om, at give dig et håndjob og massage, men det vil jeg ikke, hvis det er sådan du kun ser mig som et objekt du kan bruge når det passer dig.” Hun kiggede på ham. ”Jeg elsker dig Griffith, men jeg tror ikke, at du elsker mig på samme måde. Men nyd din mad. Jeg går op på værelset, for at rydde op og slappe af.” Sagde hun og hun kyssede ham blidt på hans læber, hvorefter hun rejste sig op og gik op til værelset for at rydde op og tænke.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 20:48:58 GMT 1
Griffith blev tydeligt forvirret af hvad hun sagde hvorfor blev hun så sur nu han havde lige sagt at han ikke ville finde en anden han vidste godt af hun ikke ville gøre det store med ham men han var ligeglad med hvad hun havde tænkt sig at gøre så længe hun gjorde det men hvis hun ikke ville gøre noget med ham ville han have fundet en anden men hun ville gøre noget med ham så han behøvede ikke at finde en anden og han spiste det sidste af sin mad så Karou havde lidt tid at tænke og hans hoved begyndte at gå ondt igen i et forsøg på at regne ud hvorfor hun blev så da han var færdig med at spise gik han op til hendes rum bankede på døren og sagde tydelig forvirret ”sagde jeg nåede forkert”
|
|
|
Post by Karou on Nov 28, 2020 20:59:30 GMT 1
Karou ryddet op i værelset, imens hun tænkte på hvad hun skulle gøre nu i forhold til Griffith. Hun følte en masse forskellige ting imens hendes hoved gjorde ondt på grund af de tanker om at hun havde været et fjols og en masse andre ting, da hun var færdig med at rydde op lagde hun sig i den rene seng for at slappe lidt af og komme til ro igen. Hun løftede hendes hoved lidt, da hun hørte ham banke på døren til værelset og hun tænkte på, hvorfor han ikke bare kom ind, imens hun sagde til ham. ”Ja det tror jeg, at du gjorde, men kom ind.” Hun satte sig op i sengen, imens hun ventede på han kom ind.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 21:15:02 GMT 1
Han havde banket på døren for at være høflig og ikke bare gå ind hvis hun ikke ville se ham og gik ind i rummet det var ret tydeligt at han var meget forvirret og havde ingen ide hvad han havde sagt var forkert og lukkede døren efter sig og gik over til hende og kyssede hende på munden og sagde ”jeg kan virkelig godt lide dig det er derfor jeg ikke lade være med at kysse dig og røre dig men den smule sjov vi havde sammen var sjov men ikke nok for mig jeg vil have mere at dig så jeg er nødt til at kæmpe imod lysten til at gøre det med dig imod din vilje fordi jeg kan godt lide dig men jeg vil ikke gøre dig ondt” han kyssede hende på halsen og begyndte at kærtegne hendes bryster han kunne bare ikke holde sine fingre fra hende
|
|