|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 30, 2020 19:13:31 GMT 1
Der var ikke rigtig Griffith ville have ud over at få sin gæld betalt af og være tæt på Karou lige nu men begge var ret svær at få lige nu den første ville nok tage et par menneskes generationer af få udført og den var svær at være tæt på Karou når hun ikke var der og alt andet han ville have hade han allerede den eneste ting han ville blive lidt glad af få var en Falconsoul vin men det var mere fordi det ville minde ham om hjem hvor alt havde været så meget simplere og nemt hvor han ikke bare kørte i cirkler i sit hoved
|
|
|
Post by Karou on Nov 30, 2020 20:48:22 GMT 1
Karou kiggede rundt i de forskellige boder imens hun red Sandra og hun kiggede i retning af en vin bod, hvor hun steg ned fra Sandra og hun gik hen til boden og hun kiggede på de forskellige vinflasker og hun fik øje på en Falconsoul vin og hun tænkte det var den perfekte gave til Griffith og hun smilede glad, imens hun købte vinflasken, før hun steg op på Sandra igen og hun red tilbage til stalden med hende og hun gjorde hende færdig og klappede hende på halsen, før hun gik tilbage til Griffith med vinflasken.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 30, 2020 21:01:42 GMT 1
Griffith var kørt så dybt i cirkler af han først og fremmest lagde ikke mærke til at Karou var kommet tilbage og for det andet var han begyndt at tale til sig selv ”måske kan hun kunne lide mig for mine families gode vine og vil have det dem som er gemt langt væk for særlige ting nej hun begyndte først at drikke alkohol efter vi mødtes måske kan hun faktisk godt lide hun efter alt prøver at hjælpe mig at tjene nok til at betale min gæld af men igen hun kunne også gøre det for så det tager længere tid hun får efter alt halvdelen at hvad vi tjener men hvorfor ville hun så være så sød mod mig” og han blev bare ved med at køre og kører rundt uden at vide hun hørte ham
|
|
|
Post by Karou on Dec 1, 2020 13:27:12 GMT 1
Karou kiggede på Griffith imens hun holdte Falconsoul vinen i hendes hånd og hun stod og lyttede til det han talte med sig selv om og hun tænkte om hun havde ødelagt ham eller noget, og hun tænkte på hvad han sagde og troede om hende, før hun stillede vinflasken fra sig på et bord og hun tog en klud og noget vand for at gøre væggen ren og bagefter gjorde hun den ren og begyndte at vaske hans hænder for at rengøre hans sår, før hun puttede nogle urter på og bandt hans hænder med et rent stykke stof, så der ikke ville gå betændelse i det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2020 13:40:41 GMT 1
Griffith opdagede først at Karou var der da hun puttede nogle urter på hans sår mere fordi de lidt ondt da hun puttede dem på end hun faktisk gjorde det noget mod ham så han endelig kom ud af dårlige cirkel og han smilede til hende og sagde ”hej smukke” han vidste ikke om hun havde hørt hvad han havde sagt men han prøvede heller ikke at kysse hende eller kærtegne hende han var ikke længere sikker på hun faktisk kunne lide at han gjorde det og ville ikke gøre noget hun ikke ville have så han sad tydeligt ingen ide hvad han skulle gøre med sig selv
|
|
|
Post by Karou on Dec 1, 2020 13:51:44 GMT 1
Karou kiggede på Griffith med et smil og hun sagde til ham. ”Hej. Undskyld jeg gik fra dig på den måde før, jeg var meget urimelig imod dig før og fik dårlig samvittighed, så jeg har købt en gave til dig, som en undskyldning.” Hun rejste sig op og gik hen til bordet, hvor hun tog vinflasken og hun gav den til ham. ”Værsgo. Og undskyld igen.” Hun gav ham Falconsoul vinen, hvorefter hun satte sig ned ved siden af ham. Hun tænkte, at han nok ikke ville kysse og kærtegne hende på grund af det der skete imellem dem tidligere, så hun accepterede det bare.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2020 14:05:50 GMT 1
Griffith smilede let da hun gav ham Falconsoul vinen den var bestemt ikke for et godt år men hvis det havde været det ville hun hellere ikke have nok penge til at købe men han var stadig glad for at hun købt den så han lagde en arm om hende det var tydeligt at hendes ord hjalp på ham så han sagde ”det er okay jeg var bare bange for jeg havde gjort noget dumt igen” han ville så gerne kysse hende men han var stadig ikke sikker på om hun ville have han gjorde det så han sagde meget forsigtig ”vil du drikke denne vin og have sjov med mig resten af dagen Karou” og han kiggede hende direkte i øjnene som et forsøg på at se om lige meget hvad hun sagde var sandt eller ej
|
|
|
Post by Karou on Dec 1, 2020 14:16:31 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham og hun sagde til ham. ”Det er jeg glad for, men jo du havde gjort noget dumt. Men lad det være fortid for nu.” Hun kiggede på ham og hun sagde til ham. ”Jeg vil gerne drikke vinen med dig, men jeg vil ikke have sjov med dig lige nu, hvis det er i orden med dig?” Hun kiggede ham direkte i øjnene og hun havde talt sandt til ham og det var tydeligt at se i hendes grønne øjne, at hun ikke løj for ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2020 14:29:58 GMT 1
Griffith kyssede hende dybt på munden og sagde ”okay men du siger til når du får lyst” og kærtegnede hendes ryg kort før han rejste sig op og åbnede vinen op og stillede den på et bord han vidste at den ville have bedst at være åben lidt før man drak den så fandt to metal kros frem det ville have været bedre at være i glas lavet af glas men de havde ikke penge til den slags ting så de måtte nøjes med det og stillede dem på bordet med vinen og gik tilbage til hende kyssede hende igen på munden og sagde en smule forførende eller hvad han troede var forførende ”folk siger at hvis to elskende drikker en Falconsoul vin den samme nat de er sammen vil de blive gift det samme år”
|
|
|
Post by Karou on Dec 1, 2020 14:50:11 GMT 1
Karou kyssede ham dybt på munden og sagde. ”Ok. Det skal jeg nok.” Hun følte hans kærtegn på hendes ryg og hun kiggede på ham, imens han åbnede for vinflasken og hun tænkte hvorfor han ikke prøvede at komme i skøjterne på hende igen? Og hvad han kunne være ude på nu? Men hun nød det for en stund. Hun kiggede på ham med et smil på læben, imens hun sad på sengen. Hun kyssede ham igen på munden og sagde til ham. ”Er det sandt? Hvor romantisk. Eller siger du det kun for at komme til at have sjov med mig igen?” Spurgte hun ham og hun kiggede ham direkte ind i hans øjne.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2020 15:10:03 GMT 1
”Jeg ville ikke stå foran dig lige nu hvis det ikke var sandt” sagde han det var sandt nok at det havde sket en del gange at når par drak hans families vin og var sammen den nat havde de blevet gift meget hurtigt efter det var ikke fordi der var noget magisk over vinen eller noget i den stil det var mere at parrene ikke forberedt på vinen var så stærk og blev hurtigt fulde og fulde folk var meget glade for sjov så kvinden endte op med barn og adelen kunne ikke rigtig lide uægte børn så de blev gift før det kunne ses det var faktisk sådan han blev til men han forventede ikke at det ville ske til dem vinen var ikke for et særligt godt år så han forventede ikke at den ville være stærkt nok til at have den store effekt på ham men samtidig han havde ikke sagt det til at få sjov med hende han ville bare fortælle hende lidt om hans familie og han rakte en hånd mod hende kærtegnede kort hendes ene bryst han kunne bare ikke lade være og holdte den frem til at hjælpe hende op ad stå og kysse bagsiden af hendes hånd da hun var oppe
|
|
|
Post by Karou on Dec 1, 2020 15:21:08 GMT 1
”Ok.” Sagde hun og kiggede på Griffith med et smil på læben. Karou kiggede på ham, da han kort kærtegnede hendes bryst og hun tog hans hånd, da han hjalp hende op at stå og hun smilede lidt glad til ham, da han kyssede hende på bagsiden af hendes hånd. Hun kunne ikke genkende ham, men hun ville ikke beklage sig over det, da hun ikke blev kysset på hånden så tit. Hun overvejede lidt, at spørge ham om hvad der havde gjort at han havde ændret hans opførsel overfor hende, men hun ville nyde det og ikke ødelægge deres øjeblik sammen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2020 15:34:55 GMT 1
Griffith havde stadig en stor lyst til at kysse og kærtegne hende men han følte han var nødt til at arbejde sig op til det niveau igen men han kunne ikke lade være med tage en arm om hendes liv og kyssede hende igen på munden og sagde en smule undskyldende ”undskyld for ikke kunne selv give dig en af mine vine” det var lidt ydmygende at han kunne ikke give hende en af sine egne vine til hende men hun gav ham en af hans egne vine men han gav slip på hende og gik over til bordet og hev en stol for hende for at være lidt den adelsmand han nu var en gang
|
|
|
Post by Karou on Dec 2, 2020 10:16:33 GMT 1
Karou kyssede ham igen på munden og hun kiggede på ham med et smil på læben og hun sagde til ham. ”Det skal du ikke undskylde for.” Hun vidste godt, at der var en grund til at han ikke havde kunnet det. Hun overvejede lidt, at give ham nogle af hendes penge, så han kunne få betalt hans gæld af hurtigere end han ville have kunnet det alene. Hun kiggede på ham med et smil på læben, imens hun gik hen til ham og hun satte sig ned på stolen og hun sagde til ham. ”Mange tak.”
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 2, 2020 10:31:27 GMT 1
Griffith ville aldrig spørge hende om hun kunne give ham nogle at hendes penge til ham for han vidste at selv hvis hun sælge alt hvad hun ejede og hende selv til slaveri ville det ikke gøre den store forskel på hans gæld så det ville han aldrig spørge hende for penge og han tog en anden stol stillet den ved siden af Karous stol og satte sig ved at hende og hældte en smule vin op i et kros og sagde ”er vinen god nok for den smukke frøken” han sagde det så hun kunne få lidt den oplevelse af besøge hans hjem
|
|