|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 18:01:53 GMT 1
Griffith smilede til hende og sagde ”du sagde du ville gøre det vær morgen og aften og vi gør det ikke i aften så du skylder at have sjov med mig” og han lænede sig til hende og kyssede hende dybt på munden og kærtegnede hendes ene kind og sagde ”Det er okay de bedste jobs kommer frem på denne tid af dagen og når jeg kommer tilbage har du bare med at sove så du er klar til at arbejde og have sjov i morgen sov godt smukke” og kyssede hende igen på munden og han rejste sig og gik ud af rummet og ned til kroen for at finde et job til dem begge
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 18:11:10 GMT 1
Karou smilede til ham og sagde. ”Ok. Det er sandt, så er det en aftale, hvis jeg ikke er alt for dårlig eller alt for øm i morgen.” Hun kyssede ham igen dybt på munden, imens hun følte hans kærtegn på hendes kind og hun sagde. ”Ok. Men pas på dig selv. Det skal jeg nok gøre. Godnat flotte.” Hun kyssede ham igen på munden og hun kiggede efter ham, før hun lagde sig ned på sengen og hun lukkede hendes øjne og hun sov med et smil på hendes læber, imens hun drømte om hende og Griffith.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 18:25:26 GMT 1
Det tog et par Griffith et par timer før han fandt et godt job for dem begge selvom det ville tage et par uger for dem at nå frem hvor jobbet faktisk var men han kendte den adelsmand som havde givet jobbet ud det havde godt nok noget tid siden at han havde været der sidst men han vidste når jobbet var over ville de kunne slappe af i gæstehuset for mindst en dag og stadig få en god betaling og han troede Karou ville blive glad for det så han havde taget jobbet og gjorde sit bedste til at komme ind i deres rum uden at lave en lyd til at vække hende tog sit tøj af hende og lagde sig ved siden af hende og faldt ret hurtigt i søvn og drømte at Karou Adelia og ham være glad sammen
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 20:11:21 GMT 1
Karou sov med et smil på læben, imens hun lå i sengen og hun drømte om hende og Griffith havde et godt liv sammen med hinanden i et hus med dyr og forskellige slags frugter og grøntsager og afgrøderne og måske også nogle børn. Hun ventede sig mod ham og hun lå med hendes hoved på hans bryst og hun sov med et smil på læben, imens hun følte sig varm og tryg i hans stærke arme og hun lyttede til hans hjerteslag.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 20:35:29 GMT 1
Griffith lagde sine arme om hende i søvne og hans smil blev kun større og hans drøm begyndte at blive mærkeligt efter hans mening han havde så meget sjovt med Karou og Adelia men langsomt begyndte de bare at tale sammen og Karou og Adelia begyndte at elske hinanden som han elskede dem begge og de levede glad sammen i hans palæ hvor de stadig havde sjov sammen men ikke kun for at have sjov men også for at få børn sammen Karou og Adelia fik børn samtidig han vidste godt af at have sjov med kvinder kunne være resultatet men han havde aldrig overvejet at være en far men i denne drøm var han far til børnene at de to kvinder han elskede mest i denne verden
/out
|
|