|
Post by Ashley Matthew on Dec 13, 2010 19:57:51 GMT 1
Egentligt så brude Ashley nok havde kunne sagt sig selv at Ash ikke ville flytte sig og dog, så vidste hun intet omkring at han først ville gøre det hvis hun gav ham det magiske adgangskort. "Jamen så jeg heller bevist det overfor dig" sagde hun med et skævt lille smil og hun ventede på at han ville flytte sig. Men da det ikke virkede til at han gjorde det så spurgte hun "Men hvad skal du så ha for at lagde mig komme ned fra bordet og bevise overfor dig at jeg godt kan finde udad at putte mig selv ?" Det skæve smil henover hendes læber forsvandt på ingen måder og dog, så ændre det sig til det lidt mere frække et af dem.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 13, 2010 20:20:07 GMT 1
Ash smilede bare frækt til hende og lagde hænderne op på hendes lår i stedet som han begyndte at stryge selvom det ikke lige var det han skulle lige nu eller ville ligge op til. "Et lidt længere kys som jeg kan gengælde" sagde han drillende for han var ligeglad med hvor langt det var, så længe han bare fik lov til at gengælde det så var det jo fint nok for ham som et adgangskort til at hun måtte komme ned på gulvet igen.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Dec 15, 2010 12:51:36 GMT 1
Ashley kunne slet ikke lagde vær med at genglæde det frække smil da hun hørte hvad Ashs krav var for at lagde hende komme ned på gulvet og hun valgte bevist ikke at kommentere det på grund af hun valgte at søge hans læber i et længere samt dybere kys mens hun lod hendes finger glide op i hans nakke for at lege med hans små nakkehår der. Efter noget tid så trak hun sig udad kysset "Godt nok ?" spurgte hun drilsk og dog, så havde hun tænk sig hvis hun kom ned på gulvet og tage ham i den ene hånd for at fører ham med ovenpå - sådan at hun kunne bevise at hun godt kunne putte sig selv i seng og alligevel så ville hun bestemt ikke havde noget imod hvis han havde lyst til at komme med i seng.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 15, 2010 13:05:43 GMT 1
Ash smilede frækt men gengældte da hendes kys, selvom han kort kom til at tænke på Mimi for hun havde det med at gøre det samme som Ashley nu gjorde med nakkehårene. Det var først nu at tænkte over det men igen der var sikkert mange kvinder der gjorde det, så tanken blev skubbet væk igen som hun brød kysset og han igen smilede frækt. "Det er godkendt" sagde han roligt og trådte et skridt tilbage så hun kunne komme ned på gulvet igen, for hun ville jo gerne ned, så måtte hun jo også godt gøre det når han havde fået det magiske adgangskort.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Dec 15, 2010 13:15:40 GMT 1
Ashley vidste intet omkring at Ash kom til at tænke kort på en anden kvinde ved navn Mimi på grund af det, som Ashley gjorde med hans nakkehårene og dog, hun især uviden omkring at den anden kvinde i virkeligheden var hendes tvillingsøster på grund af havde hun haft den viden så ville hun slet ikke havde gået så langt med Ash, som hun havde. Men hun genglædte det frække smil da Ash trådet et skidt tilbage hvorefter at hun hoppede ned fra bordet og tog ham i hånden "Jamen så må jeg vist heller bevise overfor dig at jeg godt kan putte mig selv" smile hun lidt mere drilsk til ham inden at hun begyndte at bevære sig over imod trapperne og hun passede hendes skidt af med sådan at de også passede sammen med Ashs. Men da de var kommet ovenpå og helt henne for ende af gangen så åbende hun døren indtil det værelse, som hun boede på. Ashley kunne ikke lagde vær med at tænke for sig at det var godt at hun havde ryde op på værelset tidligere på dagen. Da de begge var inden på værelset så lukkede hun døren igen ved hjælp af hendes ene fod inden at hun begyndt at gå baglængs over imod hendes seng "Men når du har set at jeg godt kan putte mig selv så skal du vel også hjemad eller har du måske lyst til at være min sove bamse for natten ?" spurgte hun med både et drilsk og fræk smil mens hun trak ham over imod sengen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 15, 2010 13:35:15 GMT 1
Ash smilede bare frækt som han blev hevet af hende, op på hendes værelse hvor han kort så rundt men meget hurtigt for hans øjne havnede hurtigt på hende igen som han blev hevet med hende hen imod sengen. "Tror godt jeg kan være din sovebamse i nat, men er nu ikke sikker på du kan putte dig selv" sagde han drillende for det skulle hun jo helt bevise først. Dog kom tankerne i hans hoved med hende igen selvom det skulle være sengen denne gang men det var nok tankerne ligesom alle mænd ville få når de havde en lidt villig kvinde.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Dec 15, 2010 13:45:32 GMT 1
Lige at det måske lidt hurtigt med at komme op på hendes værelse var ikke noget, som Ashley tænke over og dog, så kunne hun ikke lagde vær med at komme med en lille latter da hun hørte hans drillende svar "Jamen du ved vel godt at sovebamsen skal også være med i sengen når man putter ikke ?" kommentere hun drilsk mens hun valgte at gå helt hentil ham. Hvor hun lagde hendes arme op omkring hans hals inden at hun søgte hans læber i et dybere og mere lidenskabligt kys. Men lige at hun var nød til at stille sig op på hendes træd for at kunne nå ordenligt var intet, som hun havde noget imod og dog, så var hendes tanker ikke lige på at de kun var nåede halv vejs over imod sengen på grund af hun havde vist bevist tidligere at hun ikke var en af dem, som mente at vise ting mellem en kvinde og en mand udelukkede kun hørte til i sengen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 18, 2010 14:15:36 GMT 1
Ash smilede frækt da hun kom hen til ham igen og hendes drillende kommentar som han dog først svarede på efter han havde gengældt hendes kys lige så dybt og lidenskabeligt for han havde jo stadig en stor lyst til hende og det lagde han ikke ligefrem skjul på da han lod hænderne glide om på hendes røv, blot for at løfte hende op så han bar på hende i stedet for hun skulle stå på jorden. Da han brød kysset smilede han frækt til hende som han begyndte at gå hen imod sengen med hende i favnen "Selvfølgelig skal en sovebamse det" sagde han drillende for det var jo logisk at sådan noget skulle ske.
|
|
|
Post by Ashley Matthew on Dec 18, 2010 16:26:24 GMT 1
På alle måder så nød Ashley kysset og især da Ash også gengældte det lige så og lidenskabeligt, som hun gav det. Men lige at han havde stor lyst til hende var noget, som hun tydeligt kunne mærke på ham og egentligt så var hun blot i tvivl omkring hvem af dem, som havde mest lyst til den anden. Da Ash løftede hende op så lagde hun begge hendes ben omkring livet på ham for at hjælpe med at holde hende oppe og hun kunne ikke lagde vær med at komme med en lille latter over hans drillende svar angående sovebamsen. ”Nemlig” sagde hun mens der begyndte at forme sig et frækt smil henover hendes læber. Men lige hvor langt der var over til sengen endnu havde Ashley ikke styr på da hun valgte at lagde hendes læber søge imod Ash’s hals med drilske små kys. ”Men du ved vel godt at det er forbudt at være i min seng med noget tøj på ?” sagde hun mellem kyssende og måden, som hun sagde det på var næsten, som en letter forførende samt drilsk hvisken. Dog, så trak hun sit hoved til sig igen for at se på Ash med et drilsk smil mens han havde hende i hans favn ”Så det er helt op til dig om du tør at være i min seng eller om du er bange for senge-musene kommer og bider dig i storetåen i løbet af natten”
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 18, 2010 17:48:43 GMT 1
Ash smilede bare frækt som han bar hende hen til sengen før han nærmest lod sig vælte ned i sengen med hende under sig, dog stoppede han selvfølgelig sig selv så ingen af dem ramte hårdt ned og han ikke knuste hende under sig for det ville jo ikke være så godt, men derfor måtte han jo stadig godt have en smule sjov med at virke til at smide hende ned i sengen. Dog havde han da nydt hendes kys på halsen inden han nærmest havde smidt hende ned i sengen"Jamen hvis jeg ikke må have tøj på så må du jo tage det af mig" sagde han drillende som han lå over hende og begyndte at nappe hende drillende på halsen bare for at vente på hendes svar.
|
|