|
Post by damian on Dec 6, 2010 22:30:24 GMT 1
Han smilede kort før han så hvor de var, han så ind i et tomt rum, et næsten ved siden af Zill's, dog var der et rum mellem, et han kunne dufte var hendes børns, eller en af hendes børns da det var tydeligt for ham at dufte, han så på hende of trak hende bare med ind "Går ud fra det er det her" sagde han med et smil, alt han kunne se var hvad der normalt var på et værelse, og han så bare på hende igen "Jeg sagde aldrig at jeg ikke ville fortælle det.. eller at jeg ville" sagde han med et smil.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 6, 2010 22:34:05 GMT 1
Zill grinede lidt som hun blev hevet med ind i rummet. "jo det her kan du få bare sørg for ikke at skræmme mine børn" sagde hun drillende for de var nok ikke gamle nok til at forstå hvad en vampyr var og de var sikkert ikke glade for at skulle til at dele deres mors opmærksomhed som alligevel var meget sparsom i forvejen. "Nej men du vil jo ikke" drillende hun bare for at se om hun kunne lokke ham til at fortælle det.
|
|
|
Post by damian on Dec 7, 2010 11:38:57 GMT 1
Han smilte roligt "Jeg skal prøve.." sagde han med et smil og kyssede hende, han skubbede hende ned i sengen blidt dog bestemt og så bare på hende "Nu bliver der ingen problemet med at tilkalde mig.. Jeg kan nærmest høre det når du har lyst" sagde han med et frækt smil på læben før han lænede sig ned over hende og kravlede hen over hende for at få hende til at lægge sig ned, de var jo aldrig blevet færdig ude i vognen, og nu ville hun jo gerne mærke ham så tæt på, dog tog han ringen af da han havde lagt mærke til at vinduet var lukket med skoder, han lagde ringen ned i lommen ogbegyndte at kysse hendes hals og det af hendes bryst han nu kunne komme til med kjolen på.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 7, 2010 12:05:48 GMT 1
Zill smilede bare frækt som hun blev skubbet ned i sengen for hun kunne jo godt lide når han kostede lidt rundt med hende så længe det ikke tog overhånd. Dog kom hun til at grine en smule da han sagde det men kravlede kort lidt længere ind på sengen inden hun lagde sig ned for hun kunne jo ikke rigtigt sidde op når han blidt pressede hende ned i sengen med hans krop "Du kan da umuligt høre når jeg har lyst" sagde hun drillende med et lidt frækt smil selvom små suk ind i mellem kom over hendes læber. "Men ja nu bliver det meget nemmere for mig at få dig når jeg vil have det, eller når du vil have mig".
|
|
|
Post by damian on Dec 9, 2010 14:37:46 GMT 1
Der kom et nap i hendes hals ved de sidste ord og en hvisken i hendes øre "Mhm.. Og hvad så når vi begge har lyst?" spurgte han i et lille grin og kyssede hendes hals igen, han nød at kunne mærke hendes bløde hud, for den var nu dejlig og duftede skam også godt, det måtte være det hun badede sig med, noget de nok også begge snart skulle, for efter de mange gange de nu havde gjort det ville et bad være dejligt, og et bad med hende var også dejligt, for det ville minde ham om sidst og hvad de nu havde lavet der mens de var i bad.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 9, 2010 15:46:28 GMT 1
Zill grinte let ved hans spørgsmål "så finder vi jo bare hinanden" svarede hun roligt selvom hun morede sig lidt ved det, for det var jo klart at de bare skulle finde hinanden hvis de begge havde lyst for det var jo kun godt når de begge havde det. "Hvad siger du til et bad, vi har lavet meget i nat" sagde hun roligt for han havde jo været oppe længere end han plejede og hun havde ligefrem heller ikke fået særlig meget søvn.
|
|
|
Post by damian on Dec 9, 2010 20:43:28 GMT 1
Han smiles sødt til hende før han løftede sig en smule op og så ned på hende "Helt fint med mig skat" sagde han og smilede men igen havde han sagt noget er bare kom ud, noget han måske ikke burde og derfor bed han sig bare i læben, ofr måske ville hun ikke kaldes det, og måske ville hun for hun var det jo på en måde, og han smilede bare roligt før han satte sig op og derefter rejste sig for at hive hende op på sine fødder så de kunne gå i bad, for hun ville nok ind på sit eget store badeværelse, det som de havde inviet deres sexliv i.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 9, 2010 20:54:29 GMT 1
Zill smilede bare lidt sødt til ham for hun havde jo intet imod at han kaldte hende det, for hun var det jo efterhånden og desuden så var han nok efterhånden en af de få som kunne slippe af med de fleste ting overfor hende. Hun grinte dog lidt da hun blev hejst op men der gik dog heller ikke lang tid før hun begyndte at gå hen imod døren igen for hendes badeværelse var jo det største og det bedste på hele slottet så de kunne lige så godt udnytte det.
|
|
|
Post by damian on Dec 11, 2010 21:57:08 GMT 1
Han fulgte bare med mens han lod sine øjne glide op og ned af hende, for hendes krop var jo skøn at se på, men han stoppede lige før han var ved at gå ud i en solstråle, han tog ringen på igen og gik videre, dog kunne han føle hvor tung den blev idet han tog den på, og det skulle jo nødig blive en vane at gå med den, det ville jo ikke gavne nogen at han bare gik med den hele tiden og han ville bare blive svag, det kom nok til at tage noget tid at vænne sig til den, og at tage den af og på hele tiden, men det var ikke noget han rigtigt tænkte på da han så rundt og vinduerne blev langsomt lukket på gangen og på hendes værelse, for det var de store skoder man bruge til at holde folk væk fra viduet det blev sat ned over.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 12, 2010 13:35:27 GMT 1
Zills værelse var som altid mørklagt for det var sjældent hun lod solens stråler kom ind eftersom de kun irriterne for hende og det var jo altid godt med et mørkt rum som Damian kunne bevæge sig fri i selvom solen stod højt på himlen. Det eneste der gav lys inde i rummet var faklerne på væggen og så lidt fra det lyse basin som hun havde lavet af grønlige krystaller så det altid var oplyst og gav et behageligt lys, mens faklerne sørgerede for varmen i rummet så der var sjældent koldt på stedet. Hun hev Damian med ind i hendes rum for at de begge kunne komme i bad og bare slappe af og hygge sig med det, eftersom de jo nu havde hele dagen sammen eller ikke helt for hun var en smule træt selvom hun gjorde hendes bedste for ikke at vise det.
|
|
|
Post by damian on Dec 12, 2010 15:04:58 GMT 1
Han gik bare med hende med rolige skridt, og der var jo ikke langt før de stod inde i hendes badeværelse, han så bare på hende og lagde sine arme omkring hende bagfra, og han krammede hende ind mod sig og lagde sit hoved mod hendes skulder "Det har været en rigtig dejlig dag min egen.. Jeg kunne be om en bedre dag" sagde han med et smil, han havde taget ringen af lige før han havde taget om hende og stod nu med den i hånden, han nussede hendes mave idet han kyssede hende på kinden med ordene "Jeg elsker dig Zill.." kom det stille dog med en blid stemme fra ham, hans stemme var jo ikke blid normalt da han havde en lidt mørk mande stemme.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 12, 2010 16:21:47 GMT 1
zill smilede bare som hun trak ham med ind på sit badeværelse men stoppede op derinde for de skulle jo have tøjet af først, dog smilede hun lidt varmt da han lagde armene om hende. "Ja det har været en god nat og dag indtil videre" sagde hun lidt fraværende for hun tænkte over hvad de havde lavet men smilede ved det hele for det havde været en ganske god nat og dag så hun kunne ikke klage over noget som helst. Hans ord virkede som altid godt på hende og gjorde hende egentlig glad for at vide så nu måtte de jo håbe på hun blev med barn selvom hun ikke regnede med det, så kunne man jo kun håbe.
|
|
|
Post by damian on Dec 12, 2010 18:15:59 GMT 1
Han smilede og lod sin hånd glide nedad og hev hendes kjole op for at tage den af, og med et smil på læben da han ville kunne se hende nøgen igen, noget han holdte af, ligesom hun holdte mest af at se ham uden tøj på, og da han nu havde lovet hende at blive færdig senere, så skulle det jo også være snart da hun var ved at være træt, det var jo noget han lagde hurtigt mærke til eftersom det var en ting han ikke blev, han stod bare stadig bag hende for at hjælpe hende af med hendes nye kjole, og måske ville hun hjælpe ham af med sit.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 12, 2010 18:22:37 GMT 1
Zill smilede bare som han tog kjolen af hende, men gjorde det hele da lidt nemmere for ham ved at hjælpe en smule og hejse hænderne over hovedet, så hun igen snart stod nøgen. Da hun havde fået kjolen af vendte hun sig rundt og begyndte langsomt at tage hans tøj af, meget langsomt med et frækt smil over læberne for hun ville lige drille ham lidt og trække hans pine ud før han igen fik hende med ned i vandet, som da deres sexliv begyndte noget der kunne undre hende for hun havde taget sig tid med ham i stedet for bare at overgive sig til ham allerede ved første møde som var sket så mange gange for hende, i det gamle liv.
|
|
|
Post by damian on Dec 13, 2010 16:15:17 GMT 1
Han smilede roligt da han så på hende, hendes faste former var nu noget han ikke kunne lade vær med at kigge på, dog prøvede han ved at se hende ind i de frække øjne, han bed sig i læben da hun knappede hans skjorte op, han så bare på hende med et frækt smil før han lod skjorten glide ned, han så bare på hende med sin nu bar overkrop og smilte frækt før han lod hende tage resten af ham og stod nu nøgen som hende.
|
|