|
Post by damian on Jan 20, 2011 12:57:38 GMT 1
Han smilede og kom med et lille grin "Det går ned over min ryg skat.. Alt for langt.. og der vil stadig være noget du kan tage fat i.. Så kort skal det jo heller ikke være" Sagde han med et smil og kyssede hende ben med et blidt kys, han så op på hende igen "Min elskede dronning" kom det lavt fra ham, og rækkede sin hånd op efter hendes for at holde i den, han savnede allerede at mærke hende, det var lidt underligt at være så forelsket, men så igen var det nu dejligt at have hende, at have en at holde om og forkæle, kysse og sige søde ord til.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 20, 2011 14:44:17 GMT 1
Zill grinede lidt og tog hans hånd da han rakte ud efter hendes. "Så okay da, så længe der er en god tot jeg kan få fat i så må vi finde en der kan gøre det" sagde hun smilende med et mindre grin for hun ville have et eller andet hun kunne hive i hvis han blev alt for fræk overfor hende, så var det jo en sjov måde at straffe ham på selvom han nok ikke følte nogen videre smerte over det. Hun kunne egentlig godt lide at tilbringe tid med ham for deres forhold var ikke kun fysisk men de kunne også nyde hinandens selskab, dog havde hun ikke ligefrem haft ham med ud og opleve det helt store endnu men det kunne jo være det kom med tiden.
|
|
|
Post by damian on Jan 21, 2011 11:09:41 GMT 1
Han smilede "Selføgelig skal du ha noget at tage fat i min skat.. Jeg vil da heller ikke af med alt mit hår" sagde han og grinede kort, han nussede hende hånd blidt og hev den ned til et kys, han smilede bare roligt før han lukkede øjnene og nød hendes nærvær, for det var jo også det at deres forhold var omkring, at nyde hinandens nærvær som de nok begge gjorde, at føle sig tryg ved hinanden, han åbnede langsomt de røde øjne igen og så på hende "Det er dejligt at tilbringe tid med dig min egen.. Jeg ville ikke kunne finde noget bedre at atge mig til" sagde han og kyssede hendes hånd igen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 21, 2011 11:31:45 GMT 1
Zill grinede lidt af det han sagde med han ikke ville miste alt hans hår "Det er kun godt for det andet ville være meget trist" sagde hun roligt men hun kunne jo godt lide hans hår og lade det glide igennem hendes finger når hun enten hev i det eller bare nussede det. "Så er det da godt jeg kan kidnappe dig fra dit arbejde så du har tid med mig" sagde hun drillende for han havde jo haft for travlt med at arbejde som hærføre til at give hende noget opmærksomhed, derfor var det jo meget godt hun kunne beordre ham til at give hende noget tid.
|
|
|
Post by damian on Jan 21, 2011 17:53:31 GMT 1
Et grin kom fra ham idet han så på hende igen "Jeg har altid tid til dig min egen.. fra idag.. du skal bare sige give mig et lille vink" sagde han med et smil og kyssede hendes hånd igen "Og så den der kidnapning.. noget du har tænkt dig at gøre? for det ville ikke være helt smelt at blive kidnappet af en skønhed som dig" sagde han i et andet lille grin før han slappede af og nussede om hendes hånd, han flettede langsomt sine fingre ind mellem hendes mens han stadig nussede hendes hånd, lyden af vandet der før havde ramt siderne var nu væk, vandet var helt stille og gav et smukt skær i loftet.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 21, 2011 18:46:05 GMT 1
Zill smilede bare som han sagde noget og da han flettede hans finger smilede hun lidt mere sødt for det var rart som de bare kunne slappe af sammen. "Det skal jeg nok, kunne et fint vink være at jeg dukkede op nøgen foran dig?" spurgte hun lidt drillende for det måtte da være et fint vink i hendes hoved og det kunne da være meget sjovt at se hans reaktion hvis hun dukkede op kun iført kappen og så smed den så han kunne se hende nøgen. "Der var ingen der sagde det skulle være slemt at blive kidnappet af mig men kan da godt være lidt mere hård ved dig hvis det skal være" drillede hun for hun kunne da godt være mere hård hvis det skulle være, egentlig at hun havde så meget lyst til det men hun kunne jo også vende det til hendes egen fordel som at straffe ham med at give hende massage eller andet som kunne være med til at forkæle hende.
|
|
|
Post by damian on Jan 22, 2011 17:26:08 GMT 1
Han smilede blot ved hende ord "Det ville være tydeligt min skat.. og jo.. lidt hård må du da gerne være.. bare ingen pisk" sagde han med et smil og kyssede hendes hånd endnu en gang før han vendste sig om i vandet og stod nu på knæ foran hende, han så hende ind i øjnene "Dine øjne er som havet.. utæmmeligt og dog så dybt og smukt" sagde han med sin rolige stemme og smilede sødt lige efter, han håbede hun kunne de ting der bare kom i hans tanker og kom ud, noget han faktisk nu havde gjort mange gange.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 22, 2011 20:21:57 GMT 1
Zill grinede lidt da han sagde ingen pisk "Jeg pisker dig ikke min skat, kun hvis du vil have det ellers gør jeg ikke noget som du ikke vil have" sagde hun mere roligt med et skævt smil for hun kunne jo ikke drømme om at gøre ham noget ondt, medmindre han virkelig pissede hende af på en eller anden måde, hvilket hun ikke regnede med han ville gøre så nok derfor ville hun nok blive utroligt skuffet hvis han gjorde noget som hun ikke ville have. "Du forstår da at charmere dig ind på mig var? og andre kvinder for den sags skyld" sagde hun lidt drillende for med den snak ville enhver kvinde da falde for ham især med måden han sagde det på, det var jo nærmest som en mindre tilbedelse, noget hun godt kunne lide men lidt svag kvinde hun da godt være specielt overfor ham.
|
|
|
Post by damian on Jan 24, 2011 12:47:06 GMT 1
Et svagt grin kom fra ham "Hvorfor chamere sig ind på andre kvinder når man har den bedste og smukkeste?" spurgte han da han var færdig med at grine, han øjne studerede hende grundigt og han smilte bare ved at se hende, han nussede mere om hendes hånd, deres fingre flettede og passede da også meget godt sammen, hendes slanke kvinde hånd og hans stærke mande hånd, hans var bleg og hendes var mere levende at se på, han så bare på hende og ventede faktisk lidt spændt på hvad hun ville sige, han rykkede blot tættere på for at være nærmere og se hende tættere på.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 24, 2011 15:13:30 GMT 1
Zill grinede lidt igen "Det kunne da godt være jeg ville begynde at kede dig på et tidspunkt, husk på at du trods alt er udødelig" svarede hun smilende efter hun havde grinet lidt færdig for hun havde nu aldrig hørt om et par som var blevet sammen, at elskende døde sammen var ikke unormalt men at folk levede sammen for evigt var noget som hun ikke havde hørt om og det ville da virke lidt kedeligt i længden kun at være sammen med en person hele sit liv, men det kom da vel an på hvor forelsket man var og hvor meget der skete i folks liv hvert for sig så man havde noget at tale om ellers løb man tør for emner hvis man kun havde de oplevelser at tale om man havde delt sammen.
|
|
|
Post by damian on Jan 25, 2011 13:06:16 GMT 1
Der kom et svagt smil over hans løber "Den dag jeg bliver træt af dig min elskede.. den dag er jeg træt af livet.. den dag vil jeg hellere dø" sagde han roligt og kyssede hendes hånd "For intet betyder mere fir mig end dig.. og som vi går og oplever ting og sager.. håber jeg da aldrig at vi bliver trætte på nogen måde af hinanden" sagde han og kyssede hendes hånd igen, han sad lidt der foran hende før han lod sine læber ramme hendes i et blidt og ømt kys, ikke et kys de normalt kyssede, men et kys der var dejligt for hun ville nok kunne mærke hvor meget han holdte af hende selvom det kun var et kys, så lå der mange følser i det.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 26, 2011 13:17:11 GMT 1
Zill kunne ikke lade være med at smil ved hans ord for det var da både en sjov og rar tanke om han måske ville gå i døden med hende hvis hun ønskede det eller så kunne han passe på hendes børn og måske hendes arving hvis hun nu spurgte ham. Da han kyssede hende forsøgte hun så vidt at gengælde det med de få følelser hun nu havde for ham, det var ikke mange på nuværende tidspunkt men det var nok til at vise han var speciel for hende for det var han jo men det var Geralt sådan set også, dog skænkede hun ham ikke en tanke for det gjorde hun sjældent når hun var med Damian og selvfølgelig omvendt når hun var med Geralt. Efter kysset igen var brudt smilede hun til ham, måske en anelse drillende "Så må du heller ikke blive jaloux hvis du ser mig med andre mænd" sagde hun lidt drillende, det var nu ikke fordi hun ville gå i seng med andre mænd men hun havde jo ret til at slås og more sig med dem og måske forsøge at fordreje hovedet på dem med kærlighed selvom hun ville være ham tro, så ville hun ikke helt opgive en af hendes sjove lege.
|
|
|
Post by damian on Jan 27, 2011 9:31:01 GMT 1
Han smilte roligt "Så må du jo også vise at du er mig tro.. så skal jeg nok lade vær" sagde han med et smil, et lidt drillende smil da hun lige havde fået tilbage og det var nu en smule sjovt "For.. Hvis du nu er mig tro.. så kan det jo være at jeg gir dig noget endnu bedre næste gang.. og så bedre gangen efter og så videre" sagde han og lagde hovedet en smule på skrå, han bed sig kort i læben før han kyssede hendes hage og derefter underlæbe og satte sig ordenligt, hans ellers så lange hår hang ned bag ham, men det skulle snart væk, noget han glædede sig til da det nok også ville se bedre ud i hans rustning.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 27, 2011 10:25:42 GMT 1
Zill grinede lidt over hun fik det tilbage i hovedet på den måde "Det skal jeg nok være hvis du er den jeg vælger at tage til mand" sagde hun lidt drillende dog med et lille smil for hun havde stadig ikke helt taget hendes valg selvom hun vidste at det snart var på tide at hun gjorde det. Lige nu hældte hun mest til Damian men når hun var med Geralt så hældte hun lidt til ham, så hun havde et lidt svært valg foran sig. Hun smilede over hans kys som virkede lidt drillende.
|
|
|
Post by damian on Jan 27, 2011 12:03:02 GMT 1
Han smilte bare og rykkede tilbage for at rejse sig, så han stod nu foran hende og smilede lidt før han langsomt gik forbi hende, han så lidt tilbage imod hende, for de kunne jo ikke bare sidde der, plus hun skulle også sove "Kommer du elskede?.. din seng venter dig" sagde han roligt og rækte sin hånd ud imod hende, han tog stille et håndklæde fra bordet de lå på, han tog stille et om sig og tog et stort et til hende, han stod stadig med hånden frem imod hende og ventede, selvom hun nu var smukket som hun så ud nu, dog ville det nok ikke være så smart med vand i en seng hun skulle sove i.
|
|